abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86682429
De kijkcijfers van gisteren zijn binnen.

De grootste teleurstelling moet Lone Star zijn, die bleef namelijk steken op een 1.3 18-49 rating en totaal iets meer dan 4 miljoen kijkers. Persoonlijk vond ik het de beste pilot en dit resultaat is nogal treurig. Als volgende week de kijkcijfers hetzelfde of lager zijn denk ik dat het zo goed als over voor Lone Star, en zal het wel vroegtijdig van TV gehaald worden.

Chuck moest het doen met een 2.1 18-49 rating (totaal 6 miljoen kijkers) en dat is zwak voor een première. Net als vorig jaar zullen de kijkcijfers geheid weer dalen en zal de kans dat dit het laatste seizoen is aanzienlijk stijgen.

Chase had een 2.5 18-49 rating en bijna 8 miljoen kijkers. NBC zal dit resultaat maar gematigd ontvangen, want het is hoogstwaarschijnlijk dat deze cijfers volgende week lager uitvallen.

De rest van de 18-49 ratings: TaaHM (4.8), House (4.1), Mike & Molly (3.9), Hawaii Five-O (3.8), The Event (3.7), HIMYM (3.6), RoE (3.1) en Castle (2.8) doen het uitmuntend tot goed. Volgende week weten we pas echt welke lijn we ongeveer kunnen trekken.

Vergelijken met de premières van vorig jaar is House wel hard gedaald, de vorige première scoorde namelijk een 6.2. Castle deed het 22% beter en TaaHM 7%.

90210 en Gossip GIrl bleven stabiel met een 1.0 18-49 rating.

[ Bericht 3% gewijzigd door Mr.Silencer op 22-09-2010 19:30:13 ]
pi_86699645
This Just In: USA Network has renewed Law & Order: Criminal Intent for a 10th and final season with original star Vincent D’Onofrio back in the driver’s seat as Detective Goren.
You're are forgetting I was a professional twice over, an analyst and a therapist. The worlds first analrapist
pi_86703627
quote:
Update: The NBC affiliate in New Orleans broadcast the MNF game last night so those (likely gigantic locally) ratings were included in the fast afiliate numbers. Even though NO is a relatively small market, pulling those football viewers out in the finals were likely a major factor in the NBC adjustments.

Chuck’s and The Event’s 18-49 rating each dropped by 1/10th (to a 2.0 and 3.6 respectively). Chase dropped a bit more, from a 2.5 rating in the overnights to a 2.3 rating in the finals.
Chuck en Chase gaan het al snel moeilijk krijgen als ik het zo zie. Chuck's redding kan alleen een boel nieuwe slecht scorende series op NBC zijn
pi_86703999
quote:
Op woensdag 22 september 2010 10:48 schreef Mr.Silencer het volgende:

[..]

Chuck en Chase gaan het al snel moeilijk krijgen als ik het zo zie. Chuck's redding kan alleen een boel nieuwe slecht scorende series op NBC zijn

Van Chase had ik ook echt meer verwacht. Leuk hoofdpersonage maar verder dan dat...Chuck heb ik nooit gekeken, trekt me niet echt.

Ben benieuwd naar de cijfers van de opening van het 2e seizoen van The Good Wife volgende week :) Wat had die serie een sterk 1e seizoen zeg!
  woensdag 22 september 2010 @ 17:19:06 #131
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_86717500
Dat komt wel goed. Het is tenslotte 'maar' CW.

Ik zie LUX zeker het nieuwe seizoen afmaken
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_86722372
OTH's opleving in de kijkcijfers is inmiddels alweer gedaald naar een 0.9 18-49 rating, precies wat ik al verwachtte.
LUX zakte met 0.1 gewoon weer verder en moest het uiteindelijk doen met een 0.7 18-49 rating.

FOX had gisteren een redelijk goede avond. Glee's premiere kreeg uiteindelijk een 5.5 18-49 rating, Raising Hope een 3.1 en Running Wilde een 2.5. FOX had Running Wilde waarschijnlijk wel hoger willen zien, maar na het Lone Star fiasco zullen ze hier nog niet zo wakker van liggen.

CBS had met hun NCIS avond niks te klagen. NCIS had een 3.4 18-49 rating en NCIS LA (2 uur) had gemiddeld een 3.2.

NBC's Parenthood moest het vorige week nog doen met een 2.7 18-49 rating, maar dat is nu al aardig gezakt naar een 2.4. Het is voor NBC te hopen dat deze cijfers volgende week niet verder dalen en minstens stabiel blijven.

ABC's Detroit 1-8-7 had een 2.4 rating, niet erg hoog voor een series première, The Forgotten die vorig jaar op dezelfde timeslot startte deed het ietsjes beter, maar werd uiteindelijk gecanceld.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mr.Silencer op 22-09-2010 19:32:43 ]
pi_86723731
quote:
Op woensdag 22 september 2010 05:26 schreef criminal_mind het volgende:
This Just In: USA Network has renewed Law & Order: Criminal Intent for a 10th and final season with original star Vincent D’Onofrio back in the driver’s seat as Detective Goren.
:o _O_ *O* *O* .
pi_86759025
ABC's The Whole Truth is gisteren slecht begonnen, de 1.5 18-49 rating en bijna 5 miljoen kijkers is nog niet zo slecht als Lone Star van FOX, maar ze komen er wel verdomd dicht bij in de buurt. Als het volgende week niet veel beter gaat is de kans groot dat het snel over is.

NBC's Undercovers scoorde voor een première ook niet goed, de 2.0 18-49 rating en 8,5 miljoen kijkers is nog slechter dan die van Chuck's van afgelopen maandag. Chuck zat al meerdere malen geregeld in gevaarlijk vaarwater, maar dit resultaat van Undercovers kan al heel snel consequenties hebben. Mercy die vorige jaar op hetzelfde tijdstip startte deed het destijds 13% beter. Uiteindelijk verdween Mercy na 1 volledig seizoen. Daarnaast is op het tijdstip van Undercovers weinig concurrentie en de vele marketing van NBC voor deze serie maakt dit een triest resultaat.

Better With You begon aardig met een 2.5 18-49 rating, maar is zeker geen succes. The Middle zat hier iets boven.

The Defenders deed het beter en bleef net onder de 3.0 en moest het dus doen met een 2.9 18-49 rating (12 miljoen kijkers). CSI NY's première van vorig jaar deed het op dat tijdstip 30% beter, toch zal men zich momenteel hier niet al te druk om maken.

De grootste winnaar van de avond is Modern Family, die met grote afstand won van de rest. Een 5.0 18-49 rating en 12,5 miljoen kijkers is natuurlijk de cijfers die de TV zenders graag willen zien.

Criminal Minds scoorde weer heel goed met een 4.0 18-49 rating en 14 miljoen kijkers.

Law & Order: SVU deed het ook goed. De 2 afleveringen scoorde gemiddeld een 3.2 18-49 rating en zo'n 10 miljoen kijkers.

Cougar Town deed het met een 3.3 18-49 rating en bijna 8,5 miljoen kijkers ook naar verwachting.

Hellcats daalde weer ietsjes naar een 1.0 18-49 rating.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mr.Silencer op 23-09-2010 19:05:31 ]
pi_86759664
Jammer van The Whole Truth, toch een vrij leuke serie. Wel blij dat Criminal Minds en Cougar Town naar behoren zijn gestart.
pi_86761323
Better WIth You vond ik toch goed te kijken moet ik zeggen :) Bij een hoop comedyseries van de afgelopen jaren kon er bij mij geen glimlach vanaf, maar deze was wel leuk ^O^
pi_86775297
quote:
Op donderdag 23 september 2010 19:41 schreef Intrepidity het volgende:
Better WIth You vond ik toch goed te kijken moet ik zeggen :) Bij een hoop comedyseries van de afgelopen jaren kon er bij mij geen glimlach vanaf, maar deze was wel leuk ^O^
Irriteerde me dood. Veels te enthousiaste lachband oO<
pi_86775581
blijf t jammer vinden van numb3rs, maar op een gegeven moment is het ook wel op natuurlijk.. Verder is er niets gecancelled wat ik keek. Nu hopen dat Mike & Molly het goed blijft doen want ik vond de pilot hilarisch :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_86777213
LOS ANGELES, CA (September 23, 2010) - Lifetime Television has renewed its hit scripted series Army Wives and Drop Dead Diva for their fifth and third seasons, respectively, to premiere in 2011, during which 13 all-new episodes of each program will air on the network. The announcement was made today by Nancy Dubuc, President and General Manager of Lifetime Networks and HISTORY.
You're are forgetting I was a professional twice over, an analyst and a therapist. The worlds first analrapist
  vrijdag 24 september 2010 @ 04:12:11 #140
318295 Ratso
I'm walking here!
pi_86777235
'24' cancelled... GVD!!!!!!!!!!!! Beste serie ooit.

Laatste seizoen had 4 of 5 zwakkere episodes, maar verder was het een echt TOP seizoen.
pi_86779108
Army Wives *O*
Spoilers!
pi_86805972
Gisterenavond waren er maar weinig echter verliezers.
ABC' My Generation was de grote verliezer van de avond, de series première scoorde namelijk niet hoger dan een 1.6 18-49 rating en iets meer dan 5 miljoen kijkers. Dit is de op twee na slechtste première van een nieuwe serie dit seizoen, maar gezien de hevige concurrentie geef ik het deze week nog de voordeel van de twijfel.

$#*! My Dad Says scoorde heel goed (3.9 rating) en dat is denk grotendeels te danken aan het succes van The Big Bang Theory, die zij als lead-in hebben. Outsourced deed het ook meer dan goed, NBC zal met een 3.5 rating dan ook meer dan tevreden zijn.

Fringe begon matig met een 2.1 18-49 rating, maar zolang ze minimaal rond de 2.0 blijven is er genoeg hoop voor de toekomst. Vooral vanwege de vele concurrentie en het genre van Fringe is het lagere resultaat in het verleden toch telkens voldoende geweest voor FOX.

Community had het lastig met The Big Bang Theory tegenover zich, maar uiteindelijk had het resultaat slechter kunnen zijn. TBBT (4.8 rating) won overduidelijk, terwijl Community (2.2 rating) zich redelijk staande hield tussen de rest. Alleen kunnen ze in de toekomst niet al teveel verlies permitteren.

The Vampire Diaries hersteld weer naar een 1.6 rating en Nikita zakte weer iets naar een 1.1.
pi_86806728
Hoewel ik Nikita goed kijkbaar vind (heb overigens de film of oudere series nooit gezien) denk ik niet dat ze het lang gaan volhouden met deze cijfers. Helaas, want ik vind dat vooral Lyndsy Fonseca het leuk doet :)
  vrijdag 24 september 2010 @ 22:04:16 #144
46613 BaRdmann
Human beings feed on misery
pi_86808644
The Middle ... ik vind dat echt wel grappig met momenten eigenlijk, snap niet dat er nogal weinig aandacht voor is in de Press (nooit geen een spoiler over gevonden zelfs), zelfs hier op Fok zijn er niet echt fans te vinden.
#BecauseOfJustin I envy the deaf and blind.
  zaterdag 25 september 2010 @ 12:46:53 #145
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_86824350
The Middle met die ene moeder van Everybody Loves Raymond? Die serie is/was gewoon zo'n typische "wat er fout kan gaan gaat fout en een lachband moet het grappig maken"-serie.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_86838338
De kijkcijfers van vrijdag zijn er.

Gisterenavond was er maar één series première te zien en dat Blue Bloods, en dat was ook gelijk de best scorende serie met een 2.2 18-49 rating en bijna 13 miljoen kijkers. Voor een vrijdagavond is dat een heel goed resultaat. Het is voor de CBS te hopen dat ze volgende week ook weer deze cijfers mogen zien.

Outlaw die op hetzelfde tijdstip voor het eerst was te zien op de vrijdagavond, deed het gisteren bijna het slechts van alle series. De pilot van vorige week werd al redelijk/matig bekeken, maar de 1.1 18-49 rating en 5 miljoen kijkers van nu is voor zo'n nieuwe serie wel heel slecht. Dit wordt geen blijvertje voor NBC, hoogstens 1 seizoen.

The Good Guys is ook weer begonnen na een paar weken rust en moest gelijk de laatste plaats innemen.
Tijdens de zomer was het al te zien dat het geen hit zou worden en nu mogen wel concluderen dat ze met 0.9 18-49 rating geen lang leven zullen leiden. Volgende week hebben ze Human Target als lead-in en mogelijk brengt dat wat verbetering, maar een tweede seizoen zie ik er niet komen.

CW had een goede avond. Smallville begon hun laatste seizoen met een 1.3 18-49-rating en Supernatural moest het met iets minder doen, een 1.2 18-49 rating (beide bijna 3 miljoen kijkers). Dit resultaat zal meer dan voldoende zijn voor de CW

De rek is inmiddels wel uit Medium en de 1.4 18-49 rating (6 miljoen kijkers) geeft wel aan dat het einde langzaam in zicht komt.

CSI NY deed het voor het eerst op de vrijdag goed, de 2.0 18-49 rating en dik 10 miljoen kijkers zal CBS voorlopig blij maken. Toch denk ik dat het einde van het CSI tijdperk dit jaar gaat beginnen met CSI NY, en als het dit jaar niet gebeurt dan is de kans groot dat het volgend jaar gebeurt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mr.Silencer op 25-09-2010 19:59:51 ]
pi_86839306
Veel data is er nog niet, maar toch wil ik wel alvast een lijst maken van de series die mogelijk dit seizoen gecanceld gaan worden. Ik heb ook gekeken naar de cijfers van series van vorig jaar.
Volgende week is er meer data bekend en dan zal ik wel een completer beeld hebben.

Series die dit jaar mogelijk gecanceld kunnen worden (kans van hoog naar laag):
01. Lone Star (FOX)
02. The Whole Truth (ABC)
03. The Good Guys (FOX)
04. Outlaw (NBC)
05. Life Unexpected (CW)
06. Undercovers (NBC)
07. My Generation (ABC)
08. Chuck (NBC)
09. Community (NBC)
10: Medium (CBS)

Opmerking:
De overlevingskans van langer lopende series wordt wel groter wanneer meerdere nieuwere series op dezelfde zender worden gecanceld.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mr.Silencer op 25-09-2010 20:34:22 ]
  zaterdag 25 september 2010 @ 20:50:50 #148
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_86840254
Medium had een leuk begin. :Y
pi_86840603
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 20:50 schreef hexje het volgende:
Inderdaad. :Y
pi_86844827
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 20:50 schreef hexje het volgende:
Patricia Arquette :D

Die serie verdient dit seizoen een goed einde :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')