quote:It's official, nbc axes Outlaw
NBC has officially pulled the plug on Jimmy Smits’ struggling rookie procedural Outlaw. The Friday-night legal drama, which was already on a production hiatus, will be replaced by a second hour of Dateline. The final four episodes will air Saturdays at 8 pm beginning this week. Any questions?
Bron
Stoer joh, hopen dat een serie die je zelf kennelijk niet kijkt gecanceld wordt.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:03 schreef criminal_mind het volgende:
Hoop dat ze chuck dit jaar eindelijk eens gaan cancelen wat ze eigenlijk al 3 seizoenen geleden hadden moeten doen.
Echt een topserie ja. Hopelijk een tweede seizoen, maar op zich heb ik het gevoel dat dit eerste seizoen redelijk bevredigend kunnen afsluiten.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:15 schreef rthls het volgende:
Hopelijk blijft Rubicon ook! Heerlijk traag en mysterieus en leuke laatste twee afleveringen waarin redelijk veel duidelijk werd
Ik heb het eerste seizoen gewoon gevolgd en klein beetje van seizoen 2 hoor alleen toen totaal me interesse in die serie verloren.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:07 schreef NotYou het volgende:
[..]
Stoer joh, hopen dat een serie die je zelf kennelijk niet kijkt gecanceld wordt.
Een actieve fanbase die de serie wél zeer waardeert icm gunstige reviews gok ik zo. Zelf vind ik Chuck overigens een leuke serie, al vond ik de aflevering van gisteren eigenlijk voor ´t eerst wat minder. Wat ik echter nog steeds niet begrijp is waarom jij erop zit te wachten dat het gecanceld wordt; wat voor baat heb jij erbij?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:02 schreef criminal_mind het volgende:
[..]
Ik heb het eerste seizoen gewoon gevolgd en klein beetje van seizoen 2 hoor alleen toen totaal me interesse in die serie verloren.
Alleen moe van dat gezeur chuck moet gered worden want is zo top serie, als het zo top serie is waarom kijken er niet meer mensen naar. Als je kijkt naar de cijfers had het gewoon allang al gecanceld moeten worden.
Vertel dat eens aan Whedon-fans.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:02 schreef criminal_mind het volgende:
Als je kijkt naar de cijfers had het gewoon allang al gecanceld moeten worden.
Zat eraan te komen I guess; zeker niet de slechtste nieuwe serie maar ook niet erg overtuigen, pakkend of origineel.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:30 schreef RobertoCarlos het volgende:
Outlaw is cancelled (ik wou er net aan beginnen)
http://tvbythenumbers.com/2010/10/11/nbc-cancels-outlaw/67555
Het is overigens allang niet meer zo dat Chuck steeds gered moet worden.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:30 schreef NotYou het volgende:
[..]
Een actieve fanbase die de serie wél zeer waardeert icm gunstige reviews gok ik zo. Zelf vind ik Chuck overigens een leuke serie, al vond ik de aflevering van gisteren eigenlijk voor ´t eerst wat minder. Wat ik echter nog steeds niet begrijp is waarom jij erop zit te wachten dat het gecanceld wordt; wat voor baat heb jij erbij?
Chuck is van Josh Schwartzquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:31 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Vertel dat eens aan Whedon-fans.
Leuk om te lezen dat The Defenders in hun timeslot het beste waren voor het eerst.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:42 schreef Mr.Silencer het volgende:
Ratings van dinsdag en woensdag
Running Wilde en Undercovers deden het deze week weer slechter en zakte beide naar een 1.4 18-49 rating.
Voor Running Wilde is dit een verlies van zeker 20%, veel verlies voor een serie die het al heel moeilijk had. Undercovers deed het nu met iets meer dan 10% slechter.
Detroit 1-8-7 doet ook gewoon met de rest en graaft zich ook dieper in de cancellation pit. Het verlies was niet groot, want de 1.8 rating vorige week was nu een 1.7 rating.
Law & Order bevindt zich ook opeens in grote problemen. Sinds de premiere zijn al 40% van de kijkers verdwenen en deze week waren de ratings 21% lager. Ze kwamen uiteindelijk uit op een 1.9 rating. SVU doet het nog iets beter maar daar zijn de ratings ook al aardig ingestort.
Opsomming van de rest die onder een 3.0 rating zitten:
Raising Hope (2.6 > 2.5), The Defenders(2.4 > 2.5) The Good Wife (2.5 stabiel), The Middle (2.5 stabiel), No Ordinary Family (2.6 > 2.3), Law & Order: SVU (2.6 > 2.3) Better with You (2.3 > 2.1) en Parenthood (2.0 stabiel)
One Tree Hill was deze week stabiel (0.9 18-49 & 1.8 W18-34 rating), Life Unexpected deed het na een goede week toch weer slechter en is weer terug bij af (0.7 18-49 & 1.3 W18-34 rating). Helcatts verloor ook weer wat en komt steeds iets dichter in de buurt van LUX (0.9 18-49 & 1.4 W18-34 rating).
CW rekt de levensduur van LUX iets, maar een derde seizoen zie ik er niet komen.
Stargate Universe was in de 18-49 rating weer stabiel met een 0.5, het totale aantal kijkers was wel iets gestegen.
Met Caprica ging het weer niet best, deze week moesten ze een verlies van 5,5% incasseren en zakte ze voor het eerst naar een 0.3 rating en 840.000 kijkers.
Mooi voor The Event. Gelukkig maar, anders wordt het de zoveelste serie die ik leuk vindt gecanceld.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:07 schreef Mr.Silencer het volgende:
NBC Orders Full Seasons of ‘The Event,’ ‘Outsourced’ and ‘Law & Order: Los Angeles’
quote:Good news for fans of Chuck and Chase. NBC has given back orders to Chuck and freshman Chase, bringing the number of episodes for each to 24 for Chuck and 22 for Chase for the season
En daar ben ik wel redelijk pissed off van eigenlijk ...quote:I hear the order of ABC's sophomore sci-fi drama V is being reduced from 13 to 10 episodes. ABC last week announced that V will return January 4 and will air in Dancing with the Stars' result show slot at 9 PM on Tuesdays, following fellow sci-fi drama No Ordinary Family. That gives V a 12-episode window until the spring season premiere of Dancing on March 29, but I hear the period is expected to include 2 preemptions, leading to V's order getting trimmed. Since the series is still filming, V producers will adjust the storyline for a proper season ending.
Goed nieuws voor 30 Rock en Community, zou echt schandalig zijn als een van deze twee het veld zou moeten ruimen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:25 schreef Mr.Silencer het volgende:
De belangrijkste ratings van afgelopen dagen.
Donderdag
Alles was stabiel of steeg wel iets. Fringe was de serie met de laagste rating, een 2.0.
Community ging van een 1.9 naar een 2.2 rating, een zeer goede verbetering
Bones was stabiel met een 2.6 rating en Outsoursed ging een tiende omhoog naar een 2.6.
30 Rock deed het met hun live aflevering ook heel goed. De 3.1 rating (+49%) was voor dat tijdstip de beste rating in 2 jaar.
$#*! My Dad Says ging van een 2.8 naar een 3.1 rating.
CSI deed het met Sqweegel stukken beter dan vorige week, ze stegen nu met 15% naar een 3.1 rating.
Vrijdag
Medium zakte van een 1.2 rating verder naar een 1.1, naar de maatstaven van CBS is dat wel erg laag, zelfs voor een vrijdag.
Blue Bloods ging van een 1.8 naar een 1.7 rating. Momenteel hoeven zij geen problemen te verwachten.
Maandag
Alles begint nu aardig te stabiliseren en sommige series beginnen ook weer te stijgen.
Chuck en The Event waren stabiel en de ratings waren respectievelijk een 1.9 en 2.2.
Chase ging van een 1.5 naar een 1.6 rating. Lie to Me steeg ook een tiende naar een 2.0 rating.
De enige nieuwe serie die nog echt verder zakt is Hawaii Five-O. Zij daalde met 6% naar een 2.9 rating.
Series (oud en nieuw) die dit jaar mogelijk gecanceld kunnen worden (kans van hoog naar laag):
01. The Good Guys (FOX)
02. The Whole Truth (ABC)
03. Medium (CBS)
04. Undercovers (NBC)
05. Running Wilde (FOX)
06. Life Unexpected (CW)
07. Detroit 1-8-7 (ABC)
08. Chase (NBC) - volledig seizoen (22)
09. Community (NBC)
10: Chuck (NBC) - volledig seizoen (24)
quote:BronNBC has given a full-season pickup to rookie action drama Chase. Additionally, the net has ordered four more Undercovers scripts.
Oh, and the Chuck back-nine news I reported yesterday? It’s now official, only I’m told it’s actually a back eleven! That’s right, Chuck‘s fourth season will be 24 episodes long!
Season to date, Chase is averaging 6.5 million viewers and a 2.0 in the 18-49 demo. While those numbers are hardly spectacular, it’s an 18 percent improvement over what The Jay Leno Show was doing in the Monday-at-10 time slot last year. Undercovers, meanwhile, continues to struggle on Wednesdays at 8. NBC, however, is happy with the show creatively—as well it should be.
quote:Niet iedereen bekijkt die siteOp woensdag 20 oktober 2010 21:10 schreef BaRdmann het volgende:
@MrSilencer: Waarom vertaal jij tvbythenumbers.com ?
quote:The CW is giving full-season orders to freshman dramas Hellcats and Nikita, along with veteran One Tree Hill.
Hellcats has been paired with America's Next Top Model on Wednesday nights, averaging 2.5 million viewers. Nikita has been matched with Vampire Diaries on Thursdays pulling 3.6 million viewers. Both have been more or less steady in recent weeks.
Absent from the list: Life Unexpected, which has been struggling paired with the eighth season of One Tree Hill on Tuesday nights. CW has picked up a couple scripts for the show, however.
“This fall, The CW made several strategic scheduling moves, including adding two of the most buzzed-about new series, ‘Hellcats’ and ‘Nikita,’ to our line-up, and we’re thrilled that they’ve paid off for us,” said CW entertainment president Dawn Ostroff. “By giving our two freshman series and proven performer ‘One Tree Hill’ full orders, we’ll be able to continue our success and momentum throughout the rest of the season.”
quote:Oh manOp woensdag 20 oktober 2010 21:10 schreef BaRdmann het volgende:
@MrSilencer: Waarom vertaal jij tvbythenumbers.com ?
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 21:13 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik hoop dat The Good Wife dit seizoen niet gecancelled word. Verhaal is zo goed dit seizoen weer, en de acteertalenten...zou zonde zijn als ze dat weggooien
quote:Datzelfde heb ik met Grey, vorig seizoen de cast verdubbelen omdat ze het verhaal anders doodbloedde en elke keer moet het over de top.Op vrijdag 8 oktober 2010 20:36 schreef AlwaysHappy het volgende:
CSI mag van mij ook wel een keer stoppen. Heb de hype nooit echt begrepen ; er zijn zoveel betere misdaadseries...maar mensen houden van simpele los-staande zaken lijkt het.
Blij dat Bones,Fringe en Grey's stabiel waren.
quote:Breaking: ABC cancels 'The Whole Truth'
Despite buzz that ABC was giving The Whole Truth one more week to prove itself, the network has gone and canceled the low-rated legal drama. The news was confirmed on Twitter by co-executive producer KristieAnne Reed. “ABC gave us the word,” she tweeted. “We will only make 13 episodes of The Whole Truth.”
Bron
quote:Zag t al aankomen met de ratings, maar vind t toch jammer. Hopelijk kunnen ze er nog een goed einde aan breien.Op woensdag 27 oktober 2010 03:42 schreef criminal_mind het volgende:
Medium gecut van 22 afleveringen naar 13 afleveringen.
The end looks to be near for Medium, which should be no surprise to anyone. CBS has cut Medium’s Order to 13 episodes, and it looks likely that the 13th episode will be the series rather than season finale
quote:Jammer. Ik vond de laatste eps best nog wel te doen. Wel was duidelijk dat dit het laatste seizoen moest zijn. Hopelijk krijgt het een mooie afsluiting.Op woensdag 27 oktober 2010 03:42 schreef criminal_mind het volgende:
Medium gecut van 22 afleveringen naar 13 afleveringen.
The end looks to be near for Medium, which should be no surprise to anyone. CBS has cut Medium’s Order to 13 episodes, and it looks likely that the 13th episode will be the series rather than season finale
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |