Eind seizoen 4:quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:09 schreef 2Mini het volgende:
Teh kiss.. deed ik em nou op slot?
Ik vond hem wel grappig. Die episode met die klote geit mag nu wel een keertje komen!!
Die is toch al lang geweest? Kan me nog herinneren dat ik hem erg lame vondquote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:09 schreef 2Mini het volgende:
Teh kiss.. deed ik em nou op slot?
Ik vond hem wel grappig. Die episode met die klote geit mag nu wel een keertje komen!!
Dankjewel voor deze wereldschokkende en levensreddende informatiequote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:35 schreef Butterfly91 het volgende:
Ik moet die van deze en van vorige week nog kijken.
Sst, het was een verkapte tvpquote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:37 schreef Jivis het volgende:
[..]
Dankjewel voor deze wereldschokkende en levensreddende informatie.
Vind ik ook altijd wel leuk jaquote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:46 schreef Burdie het volgende:
Hij was leuk, veel info van 'vroeger' er weer in. Leuke continuïteit.
Je moet ook in het achterhoofd houden dat het Ted is die het verhaal vertelt, en dat hij een onbetrouwbare verteller is die de verhalen aandikt en manipuleert wanneer het hem uitkomt. De weergave van die film is dus ook zijn interpretatie.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:22 schreef Tegan het volgende:
The Wedding Bride was echt slecht, en stom dat iedereen het zo'n mooie film vond, ik bedoel ongeloofwaardig.
Helemaal mee eens. Dat redde de aflevering nog een beetje.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:48 schreef TC03 het volgende:
................
Gewoon zeer onlogisch. Ik moest overigens wel lachen toen Barney de tweede keer weer in de bios zat.
Sowieso vond ik het koffer idee prima uitgewerktquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:13 schreef FrankRicard het volgende:
Die koffers met "Slept with Barney" eropgeniaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk dan, soms is het leven echt volkomen kut.
En dat is pas de laatste afleveringquote:Op woensdag 19 mei 2010 00:16 schreef Tegan het volgende:
In principe kunnen ze doorgaan totdat Ted' s vriendin/vrouw daadwerkelijk moeder wordt. Want tot die tijd is het How I Met my girlfriend/my wife.
Ik reageerde alleen op die spoiler die niet echt een spoiler isquote:Op woensdag 19 mei 2010 00:19 schreef Bragi het volgende:
Jezus, hou je anders even lekker bezig met de moeder.
't Is een comedy met elke aflevering weer een nieuw verhaaltje. Beter focus je je daar op.
Ik doelde dan ook niet op jou.quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:20 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik reageerde alleen op die spoiler die niet echt een spoiler is![]()
.
het zijn alleen lelijke wijvenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:13 schreef FrankRicard het volgende:
Die koffers met "Slept with Barney" eropgeniaal.
Dat vind ik juist jammer. Bij de eerste seizoenen zat er nog een samenhangend verhaal in. De breuk tussen Lily en Marshall, Ted en Robin, Ted en Elliot (ik ben haar naam in HIMYM even kwijtquote:Op woensdag 19 mei 2010 00:19 schreef Bragi het volgende:
Jezus, hou je anders even lekker bezig met de moeder.
't Is een comedy met elke aflevering weer een nieuw verhaaltje. Beter focus je je daar op.
Oh ja, ik begin de biertjes nu toch wel te werkenquote:
grapje van s1 tussen ted en Robin ..salueren bij militaire rangen in normale zinnen zoals General opinion, major baggage etcquote:Op woensdag 19 mei 2010 01:23 schreef MB23 het volgende:
Ik miste de grap in het begin, met dat major baggageWaar kwam die vandaan?
Ahja, nu weet ik het weerquote:Op woensdag 19 mei 2010 01:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
grapje van s1 tussen ted en Robin ..salueren bij militaire rangen in normale zinnen zoals General opinion, major baggage etc
Dan is ze nog altijd 'your mother'quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:16 schreef Tegan het volgende:
In principe kunnen ze doorgaan totdat Ted' s vriendin/vrouw daadwerkelijk moeder wordt. Want tot die tijd is het How I Met my girlfriend/my wife.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:51 schreef MisterBuik het volgende:Volgens mij hebben de makers al vrij lang geleden aangegeven dat 7 seizoenen de target is. Dus nog 2 inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Want ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, het liefst in zeven tegelijk.
BZB - Zeven Sloten
Dan hebben ze nog niet verteld hoe het hun moeder werd, en dat is de letterlijke vertaling van HIMYM.quote:
Nee, letterlijk is het natuurlijk: hoe ik jullie moeder ontmoette.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dan hebben ze nog niet verteld hoe het hun moeder werd, en dat is de letterlijke vertaling van HIMYM.
Gut ja, laten we de conceptie ook in een aflevering verwerkenquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dan hebben ze nog niet verteld hoe het hun moeder werd, en dat is de letterlijke vertaling van HIMYM.
Het is Amerika en iemand was aan het schelden...quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:11 schreef ASSpirine het volgende:
Het sloeg toch nergens op dat ze Barney afvoerden uit de bios ipv degene die de mensen aan het storen was, Ted...
Jepquote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:49 schreef Brammie1 het volgende:
volgende week toch alweer de laatste aflevering?
Owjah, lijk me wel logisch eigenlijkquote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:12 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het is Amerika en iemand was aan het schelden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:26 schreef dreamzk het volgende:
Net de nieuwste ep gekeken, vond hem erg goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beide reacties zijn waar. De aflevering an sich was erg leuk (Barney doppelgangers, Don die afgeserveerd is, Ted als Blondie) maar kom nou eens gewoon met die moeder aanzetten...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:38 schreef Happel het volgende:
Komt er ooit nog een einde aan deze serie? Heb het wel een beetje gehad met al die verhaaltjes. Wordt tijd om naar het einde toe te werken.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Waarom? Laat de serie gewoon lekker doorlopen, ik vind het nog steeds erg leuk om wekelijks naar te kijken. Ik snap de obessie met die moeder niet zo, het is de titel en vormt een reden om het verhaal op te hangen, het verklaart de voice over en geeft de schijvers wat vrijheid omdat het herinneringen zijn en niet alles helemaal realistisch hoeft te zijn, meer niet wat mij betreft.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[..]
Beide reacties zijn waar. De aflevering an sich was erg leuk (Barney doppelgangers, Don die afgeserveerd is, Ted als Blondie) maar kom nou eens gewoon met die moeder aanzetten...
Dat dus.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:09 schreef bigbass het volgende:
Ik snap de obessie met die moeder niet zo, het is de titel en vormt een reden om het verhaal op te hangen, het verklaart de voice over en geeft de schijvers wat vrijheid omdat het herinneringen zijn en niet alles helemaal realistisch hoeft te zijn, meer niet wat mij betreft.
Ik vind het gewoon niet zo leuk meer als in de eerdere seizoenen. De karakters zijn een beetje op wat mij betreft en ik gun de serie een waardig slot. Dus ik zeg, nog één seizoen met daarin de opbouw naar de moeder.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:09 schreef bigbass het volgende:
[..]
Waarom? Laat de serie gewoon lekker doorlopen, ik vind het nog steeds erg leuk om wekelijks naar te kijken. Ik snap de obessie met die moeder niet zo, het is de titel en vormt een reden om het verhaal op te hangen, het verklaart de voice over en geeft de schijvers wat vrijheid omdat het herinneringen zijn en niet alles helemaal realistisch hoeft te zijn, meer niet wat mij betreft.
Verwachten jullie een of andere gigantische openbaring of op een andere manier geniaal televisiemoment als ze de moeder in beeld brengen?
Couldn't agree more.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:09 schreef bigbass het volgende:
[..]
Waarom? Laat de serie gewoon lekker doorlopen, ik vind het nog steeds erg leuk om wekelijks naar te kijken. Ik snap de obessie met die moeder niet zo, het is de titel en vormt een reden om het verhaal op te hangen, het verklaart de voice over en geeft de schijvers wat vrijheid omdat het herinneringen zijn en niet alles helemaal realistisch hoeft te zijn, meer niet wat mij betreft.
Verwachten jullie een of andere gigantische openbaring of op een andere manier geniaal televisiemoment als ze de moeder in beeld brengen?
Vind ik ook.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:09 schreef bigbass het volgende:
[..]
Je bent er zo doorheenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:36 schreef AlwaysHappy het volgende:
Seizoen 1 pas gezien op dvd, en wat heb ik me vermaakt zegop naar seizoen 2
Daar wilde ik ook al een screen van makenquote:
Sinds babyquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:47 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Daar wilde ik ook al een screen van maken
En sinds wanneer zijn die van haar zo groot?
Inderdaad. Het blijft wel leuk, maar dit seizoen was duidelijk de minste van ze allemaal. Nog één seizoen en dan stoppen lijkt mij het beste.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon niet zo leuk meer als in de eerdere seizoenen. De karakters zijn een beetje op wat mij betreft en ik gun de serie een waardig slot. Dus ik zeg, nog één seizoen met daarin de opbouw naar de moeder.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:47 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Vond het leuk![]()
Nu een hele tijd wachten, begint zeker in september pas weer?
Ditoquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:40 schreef Jivis het volgende:
Vond hem leuk, maar een seizoensfinale was het inderdaad niet.
whut ?quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:12 schreef Burdie het volgende:
De Barney-doppelganger was er toch al lang: die ijshockeyer met enorme snor
Maar die hebben ze niet echt gezien.quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:12 schreef Burdie het volgende:
De Barney-doppelganger was er toch al lang: die ijshockeyer met enorme snor
quote:
Jaquote:Op woensdag 26 mei 2010 09:55 schreef Jivis het volgende:
Ik vind het ook altijd wel grappig als ze telepathisch gaan communiceren.
Inderdaadquote:Op woensdag 26 mei 2010 10:05 schreef Burdie het volgende:
We hebben trouwens de serie wegens een lachstuip moeten pauzeren bij de Ellen Degeneres opmerking..
Wanneer moest je huilen dan?quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:53 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Ik moest huilen, ik moest lachen, ik heb hardop nee-nee-nee-nee-NEE! geroepen toen Robin en Ted bijna gingen zoenen. Jezus, wat ben ik een nerd.Vond het een leuke aflevering.
Alleen voor een seizoensfiniale had ik er idd wel wat meer van verwacht.
Dat was ook wel een lief momentquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:04 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Toen Don zei dat hij de baan had en Robin aan Ted vroeg of ze weer bij hem mocht wonen.
Toen moest ik ook bijna huilenquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:04 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Toen Don zei dat hij de baan had en Robin aan Ted vroeg of ze weer bij hem mocht wonen.
Kom op papa, we moeten naar huisquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat was ook wel een lief momentMaar huilen? Nee, dat heb ik alleen als Mufasa doodgaat
+1. Maar we weten helaas al dat dat niet gaat gebeurenquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:36 schreef Bragi het volgende:
Nee, want Ted en Robin horen gewoon bij elkaar!
Haha, hier ookquote:Op woensdag 26 mei 2010 10:05 schreef Burdie het volgende:
We hebben trouwens de serie wegens een lachstuip moeten pauzeren bij de Ellen Degeneres opmerking..
Ik kwam ook niet meer bijquote:
Niet helemaal goed te zien, maar volgens mij hebben Letland en Litouwen een vinkje. die meid op het eind komt uit Estonia en dan zegt Barney: That would close out the Baltics. Dus die heeft ie allemaal gehad muv Estland gok ik dan maarquote:Op donderdag 27 mei 2010 17:49 schreef Burdie het volgende:
Marshall zei iets als "you're doing quite well in the Baltics" maar daar staat maar één vinkje.
Dat zegt hij wel, maar op de kaart is duidelijk iets totaal anders te zien.quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:53 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Niet helemaal goed te zien, maar volgens mij hebben Letland en Litouwen een vinkje. die meid op het eind komt uit Estonia en dan zegt Barney: That would close out the Baltics. Dus die heeft ie allemaal gehad muv Estland gok ik dan maar
quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:55 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat zegt hij wel, maar op de kaart is duidelijk iets totaal anders te zien.
Hoort Wit-Rusland daar niet ook bij?
fillerseizoen? Dit seizoen had episodes als 'The perfect week', 'girls vs suits', 'Jenkins' en 'the playbook' die toch zeker bij mijn favoriete afleveringen horen, alleen de tweede helft was zwakker.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:43 schreef =HellFire= het volgende:
Aardige laatste aflevering van een fillerseizoen. Volgende keer beter!
Nou ja, er zaten zeker pareltjes tussen, maar merendeel was meer voor 'erbij': qua progressie in het verhaal viel 't wat tegen vind ik.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:58 schreef bigbass het volgende:
[..]
fillerseizoen? Dit seizoen had episodes als 'The perfect week', 'girls vs suits', 'Jenkins' en 'the playbook' die toch zeker bij mijn favoriete afleveringen horen, alleen de tweede helft was zwakker.
Jaquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:39 schreef aight1 het volgende:
Geen nieuwe? Of is het seizoen al afgelopen
doe ik ook regelmatig met HIMYM en two and a half men .quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:27 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Zit nu maar een beetje oude topafleveringen te bekijken.
De beste slapisode vind ik toch met het toneelstuk van Barneyquote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:36 schreef Parvus het volgende:
Vond de laatste een leuke ep, maar indd niet echt seizoens-sluiter waardig.
Zit nu oude afleveringen te kijken. Net Slapsgiving gekeken, die blijft ook geniaal
Jaquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:19 schreef Seam het volgende:
[..]
De beste slapisode vind ik toch met het toneelstuk van Barney
jup ken het echt coolquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:00 schreef ColdFeet het volgende:
Nu ik dit topic omhoog zie poppen: kennen jullie deze?
En seizoen 2 en 3 vallen deze week op de deurmatquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:36 schreef AlwaysHappy het volgende:
Seizoen 1 pas gezien op dvd, en wat heb ik me vermaakt zegop naar seizoen 2
Ik importeer ze altijd via amazon.co.uk via iemand die wel een creditcard heeft. En die dvd's die ze daar verkopen zijn standaard regio2. Niet altijd Nederlandse ondertitels maar de meeste series kun je prima volgen zonder Nederlandse ondertitels. En aangezien HIMYM niet in NL is verschenen op dvd ; doe ik het er maar mee.quote:Op maandag 21 juni 2010 14:53 schreef Operc het volgende:
En kun je ze dan ook kijken op een Regio 2 speler? (en hoe kan ik uberhaupt weten of mijn speler alleen regio 2 speelt?)
quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:29 schreef AlwaysHappy het volgende:
Season 1 release in Nederland
Eindelijk hoor...
Sorry hoor maar ik vind het best duur.quote:
Komt omdat hij daar ook al een tijd uit is, dan zakken de prijzen automatisch.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:01 schreef funrider het volgende:
[..]
Sorry hoor maar ik vind het best duur.
Ik koop mijn series meestal bij Play.com (UK) met creditcard. Gewoon alles in euro afrekenen en vaak veeeel goedkoper dan Bol of FRS.
In dit geval is seizoen 1 daar 11.99 incl verzending en seizoen 2 15.49 vanaf seizoen 3-6 is het 19.49
en dat is sowieso regio 2 ook alleen qua ondertiteling staat er niet altijd bij welke talen erbij zitten maar voor mij niet belangrijk.
Ook cdwow.nl is vaak veel goedkoper (nu bij HIMYM niet zie ik) ook geen verzendkosten en ook met ideal betalen.
1 nadeel is alleen dat vaak wel 1 weekje duurt voordat het in de bus valt.
Welke Bro Code? Er zijn er twee namelijk. Je hebt ook 'Bro on the Go'.quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:12 schreef Brammie1 het volgende:
Heb The Bro Code gekregen voor m'n verjaardag
En NL ondertiteling is er niet altijd als je importeert.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:01 schreef funrider het volgende:
[..]
Ik koop mijn series meestal bij Play.com (UK) met creditcard. Gewoon alles in euro afrekenen en vaak veeeel goedkoper dan Bol of FRS.
In dit geval is seizoen 1 daar 11.99 incl verzending en seizoen 2 15.49 vanaf seizoen 3-6 is het 19.49
en dat is sowieso regio 2 ook alleen qua ondertiteling staat er niet altijd bij welke talen erbij zitten maar voor mij niet belangrijk.
Ook cdwow.nl is vaak veel goedkoper (nu bij HIMYM niet zie ik) ook geen verzendkosten en ook met ideal betalen.
maar waarom dan toch 13 euro meer betalen in NL. Voor NL ondertiteling die wellicht niet in UK DVD zit.. Ieder zo zijn ding.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:02 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Komt omdat hij daar ook al een tijd uit is, dan zakken de prijzen automatisch.
Inderdaad! Ik kijk elke engelstalige show het liefst zonder ondertiteling!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:11 schreef Parvus het volgende:
HIMYM zonder ondertiteling is misschien nog wel beter ook. De grappen komen heel vaak niet aan als het Nederlands ondertiteld is..
Die eerste heb ik, de gewone Bro Codequote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:05 schreef funrider het volgende:
[..]
Welke Bro Code? Er zijn er twee namelijk. Je hebt ook 'Bro on the Go'.
Zelf 2e deel aanschaffen kun je voordelig in de UK bij Bookdepository ook geen verzendkosten en in euro afrekenen en binnen een week in huis echt zo relaxed. Scheelt mega veel met Bol.com en Selexyz e.d.
Je hoeft geen sorry te zeggen hoorquote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:01 schreef funrider het volgende:
[..]
Ik heb meestal wel Engelse ondertitels aan. Dit , omdat in sommige series, sommige acteurs nogal binnensmonds praten of een raar accent hebben. Maar Nederlandse ondertitels heb ik alleen op als ik ze toevallig in Nederland koop. Maar over t algemeen maakt het me niets uit.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:19 schreef metallicattim het volgende:
[..]
Inderdaad! Ik kijk elke engelstalige show het liefst zonder ondertiteling!
Bleh te vaak gezien. Hoewel de finale van seizoen 1 en de eerste aflevering van seizoen twee wel echt de beste zijn.quote:Op maandag 19 juli 2010 23:19 schreef Silv het volgende:
Ik krijg opeens weer zin om de eerste seizoenen van HIMYM te gaan kijken.
Hij verdient eigenlijk alle Emmy'squote:Op maandag 19 juli 2010 23:52 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Zag trouwens dat NPH was genomineerd voor een Emmy.
Terecht, al is hij het laatste seizoen toch minder dominant aanwezigquote:Op maandag 19 juli 2010 23:52 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Zag trouwens dat NPH was genomineerd voor een Emmy.
Ik weet nog een veel erger geval: Invasionquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:19 schreef ReWout het volgende:
HIMYM![]()
Hoop wel dat de serie een goed einde krijgt en niet van de buis gaat zoals bijvoorbeeld heroes waarbij het verhaal totaal niet was afgesloten enzo...
Laat je fantasie spreken......quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:02 schreef metallicattim het volgende:
[..]
Ik weet nog een veel erger geval: Invasion
Was dat eff een domper toen ze afsloten met de daadwerkelijke invasie van de planeet.... ben daar nog steeds niet overheen
Je bent gewoon dom/naïef dat je een serie serieus gaat volgen als het eerste seizoen nog niet is afgelopen.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:02 schreef metallicattim het volgende:
[..]
Ik weet nog een veel erger geval: Invasion
Was dat eff een domper toen ze afsloten met de daadwerkelijke invasie van de planeet.... ben daar nog steeds niet overheen
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 00:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Terecht, al is hij het laatste seizoen toch minder dominant aanwezig
Ik hoop dat er dan ze dan wel weer steeds dichter bij 'de moeder' komen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:18 schreef AlwaysHappy het volgende:
Rachel Bilson returns to HIMYM
Persoonlijk ben ik er zeer over te spreken. Vind haar altijd goed acteren en dus leuk om haar weer terug te zien in de serie.
Zo erg zal het ook niet zijn toch, dat het einde in zicht is? Vind dat de meeste verhalen nu al wel verteld zijn eigenlijk...blijft natuurlijk wel grappig, maar dit is een beetje uitmelkerij, dat uitstellen van de moeder.quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:54 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik hoop dat er dan ze dan wel weer steeds dichter bij 'de moeder' komen.
En haar misschien komend seizoen al introduceren... maar dan is wel weer gelijk het einde van de serie in zicht..
quote:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:18 schreef AlwaysHappy het volgende:
Persoonlijk ben ik er zeer over te spreken. Vind haar altijd goed acteren en dus leuk om haar weer terug te zien in de serie.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:47 schreef MaxC het volgende:
[..]
Zat ze al in eerdere afleveringen van HIMYM?
Leuk!quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:18 schreef AlwaysHappy het volgende:
We zijn er al vijf seizoenen lang langzaam te weten komen wie de moeder isquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:28 schreef Rituals het volgende:
[..]
Leuk!En ik wil langzaam heel graag weten wie de moeder is!
Dan mag het langzaam iets sneller gaanquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:33 schreef Seam het volgende:
[..]
We zijn er al vijf seizoenen lang langzaam te weten komen wie de moeder is
Ik heb liever dat ze nu toch een keer de moeder bekend maken. De serie draait om het bekend maken van de moeder. Wat ze nu doen ; continue uitstellen zodat de serie maar vernieuwd word heet uitmelken. Dan prefereer ik toch een sterke serie van bijvoorbeeld 6 seizoenen ; dan een serie waarvan de hoofdlijn word uitgemolken tot het 10e seizoen. We hebben nu bijna alles wel gezien naar mijn mening.quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:44 schreef Micson het volgende:
Als de moeder bekend is, lijkt het me een aflopende zaak voor HIMYM.. Laat dus nog maar even hangen, die moeder
Het is al bekend dat het zeven seizoenen gaat duren.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:02 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ze nu toch een keer de moeder bekend maken. De serie draait om het bekend maken van de moeder. Wat ze nu doen ; continue uitstellen zodat de serie maar vernieuwd word heet uitmelken. Dan prefereer ik toch een sterke serie van bijvoorbeeld 6 seizoenen ; dan een serie waarvan de hoofdlijn word uitgemolken tot het 10e seizoen. We hebben nu bijna alles wel gezien naar mijn mening.
Je moet wat als je wacht op een nieuw seizoen...quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:44 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Dit is echt een vermoeiende topic reeks om in je actieve topics te hebben staan. Gaan we serieus in élk topic deze discussie voeren?
Mwoah, dan kun je er nog 1 seizoen uitpersen. We hebben dan 6 seizoenen op die moeder gewacht, dan mogen we d'r ook nog wel even een beetje leren kennen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:44 schreef Micson het volgende:
Als de moeder bekend is, lijkt het me een aflopende zaak voor HIMYM.. Laat dus nog maar even hangen, die moeder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friends don't let friends remain beardless...
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 06:46 schreef Dizer het volgende:
dat kan niet kloppen met die roommate enzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
Onzin. Dan hadden die kids allang gezegd dat hun vader uit zijn nek zat te lullen. En Ted ontmoet zijn vrouw op school.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 06:46 schreef Dizer het volgende:
Ik denk dat het alsnog Robin is waarmee hij gaat trouwen... en dat we al die tijd voor de gek zijn gehouden met aunt Robin in de vertelmodus.
Klik op de unfollowknopquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:44 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Dit is echt een vermoeiende topic reeks om in je actieve topics te hebben staan. Gaan we serieus in élk topic deze discussie voeren?
Ja, mee eens. Ted is neurotisch en op zoek, Robin worstelt met werk en relaties, Barney neukt zich een slag in de rondte. De enige karakters met onwikkeling zijn Lilly en Marshal.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:02 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ze nu toch een keer de moeder bekend maken. De serie draait om het bekend maken van de moeder. Wat ze nu doen ; continue uitstellen zodat de serie maar vernieuwd word heet uitmelken. Dan prefereer ik toch een sterke serie van bijvoorbeeld 6 seizoenen ; dan een serie waarvan de hoofdlijn word uitgemolken tot het 10e seizoen. We hebben nu bijna alles wel gezien naar mijn mening.
Het is niet zo dat als er wel afleveringen lopen, deze discussie er niet is.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:31 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
Je moet wat als je wacht op een nieuw seizoen...
Ja maar, dan mis ik dingen die ik wél wil lezen ook.quote:
Als ze de moeder erbij halen is de serie nagenoeg afgelopen. Dan is de vraag "How I Met Your Mother" namelijk beantwoord en hoeft Ted zijn kinderen niks meer te vertellen...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:32 schreef Stefan het volgende:
[..]
Als ze nu die moeder erbij halen kan het nog wel even doorgaan. Relatie gaat aan, een keer uit, dan samenwonen dan trouwen en dan de kids en dan klaar. Spinoff voor Marchal en Lilly.
"How I made my children", een 18+ spin-offquote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:15 schreef Jivis het volgende:
[..]
Als ze de moeder erbij halen is de serie nagenoeg afgelopen. Dan is de vraag "How I Met Your Mother" namelijk beantwoord en hoeft Ted zijn kinderen niks meer te vertellen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nog een casting-spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoe kom je daaraan?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:22 schreef Re.active het volgende:
Net nieuw koffietafelmateriaal binnen![]()
Nu nog de tijd zoeken ze te gaan lezen![]()
[ afbeelding ]
Bol.com heeft ze blijkbaar. wou ze eerst op amazon halen.quote:
TheBookDepository dat scheelt zeker wel een paar ¤. op die 2 boeken totaal had ik ¤10,- kunnen besparen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:37 schreef funrider het volgende:
TheBookDepository is stukken goedkoper dan Bol.com
http://www.bookdepository.co.uk/
http://www.bookdepository(...)o+code&search=search
ze hebben alleen op dit moment de pocket versie niet blijkbaar. Ik had m daar ook gekocht.
Ik heb ze beide nog niet gelezen. Maar wat ik vanaf de cover kan opmaken zijn er artikelen overgenomen uit te Bro Code met aanvullingen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:57 schreef Seam het volgende:
Voegt Bro on the Go nog iets toe of is het bijna hetzelfde?
Awesomequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:11 schreef FrankRicard het volgende:
Bro on the go hebben ze wel, waarom er 2 staan is mijn een raadsel, maar ik heb hem en the playbook net besteld. The bro code staat alweer een tijdje in mijn boekenkast.
http://www.bookdepository.co.uk/search?searchTerm=bro+go
extragratistip: voor engelstalige boeken altijd even op bookdepository.co.uk play.com amazon.de en amazon.co.uk kijken voordat je bij bol afgezet wordt.
Best apart, want ik ben van voorafaan begonnen te kijken en zit nu in het begin van S2 en daar zijn Lily en Marshall uitmekaar. Snel weer verder kijken dusquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:31 schreef Terreros85 het volgende:
Ik vind de hele discussie over de moeder niet zo heel interessant. Het is gewoon een leuke serie en de moeder zorgt ervoor dat het ergens heen gaat. En wie dat dan uiteindelijk is. En hoe hij haar ontmoet Maakt mij niets uit.
Ik denk overigens wel dat 7 seizoenen het maximum is voor deze serie. Seizoen 5 was al minder dan de andere seizoenen. En de baby van Lilly en Marshall is wel een leuk gegeven. Die zakten wel aardig in het afgelopen seizoen.
En ik hoop dat Don terugkomt. Ik vond het wel een koning eigenlijk.
Ik vind Marshall nog altijd met stip het beste personage. Hij heeft z'n mindere momenten gehad -het verjaardagsfeestje van Lily bijvoorbeeld- maar ik vond hem bijvoorbeeld in die aflevering met dat bang-bang-liedje echt geniaalquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:31 schreef Terreros85 het volgende:
Ik vind de hele discussie over de moeder niet zo heel interessant. Het is gewoon een leuke serie en de moeder zorgt ervoor dat het ergens heen gaat. En wie dat dan uiteindelijk is. En hoe hij haar ontmoet Maakt mij niets uit.
Ik denk overigens wel dat 7 seizoenen het maximum is voor deze serie. Seizoen 5 was al minder dan de andere seizoenen. En de baby van Lilly en Marshall is wel een leuk gegeven. Die zakten wel aardig in het afgelopen seizoen.
En ik hoop dat Don terugkomt. Ik vond het wel een koning eigenlijk.
Volgens mij heeft RTL tot seizoen 4 uitgezonden.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:15 schreef Spockjuh_ het volgende:
even voor de goed orde, welk seizoen hebben we als laatste in nederland gezien? niet dat ik een heel seizoen download wat ik al ken..
Ik kom er bij deze achter.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:19 schreef bierjoost het volgende:
Ben ik nou de enige die er gister pas achter kwam dat Scooter en Barney in het echt iets met elkaar hebben?
Deze herfst krijgen ze zelfs een tweeling volgens zijn twitterquote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:19 schreef bierjoost het volgende:
Ben ik nou de enige die er gister pas achter kwam dat Scooter en Barney in het echt iets met elkaar hebben?
dank!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:01 schreef funrider het volgende:
[..]
Volgens mij heeft RTL tot seizoen 4 uitgezonden.
Pagina's/sites om in de gaten te houden:
http://en.wikipedia.org/w(...)Your_Mother_episodes
http://nl.wikipedia.org/wiki/How_I_Met_Your_Mother
http://www.how-i-met-your-mother.nl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ted - I get it, Cook Pu is a stupid name and it gets stupider and stupider the more you say it. Cook Pu Cook Pu Cook Pu! - Himym.nl
Nee 3 en 4 ook.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:01 schreef Repeat het volgende:
Welke seizoenen zijn in NL uitgezonden? Alleen 1 en 2 toch?
Nice, en wanneer begint het weer?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:04 schreef HIMYMBlog het volgende:
CBS heeft een weer een "look back" filmpje in elkaar gezet van seizoen 5. Dan weet je meteen weer wat er allemaal is gebeurt het laatste seizoen.
Ander leuk feitje is wel dat (1 Oktober) The Playbook van Barney uitkomt. Dé gids voor elke Bro die graag wil scoren bij de Ladies![]()
Bron. himym.nl
20 September begint het weer.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:30 schreef Game_Error het volgende:
[..]
Nice, en wanneer begint het weer?
Ik wist dat ik een serie vergeten was die binnenkort weer gaat beginnen, gelukkig heb ik hem teruggevondenquote:
Are you kiddin' me?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:04 schreef HIMYMBlog het volgende:
CBS heeft een weer een "look back" filmpje in elkaar gezet van seizoen 5. Dan weet je meteen weer wat er allemaal is gebeurt het laatste seizoen.
Blijkbaar niet op het idee gekomen dat ze het filmpje weggehaald zouden kunnen hebben?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:20 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Are you kiddin' me?
Ultimate Look Back - How I Met Your Mother
Air Date: 08/23/10
Clip 0:05
5 sec barney als genie..
Duidelijk verhaal, lekker kortquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:10 schreef HIMYMBlog het volgende:
[..]
Blijkbaar niet op het idee gekomen dat ze het filmpje weggehaald zouden kunnen hebben?![]()
Even zoeken en je vind hem zo.
quote:I always thought that it would be very funny if Lily and Marshall's baby turned out to be Barney's doppleganger. It would definitely add a nice twist to the plot.
Zag ik daar in het begin nou het Endemol logo? lolquote:
Grote kans dat dat nooit bekend gemaakt wordt.quote:
De laatste aflevering eindigt gewoon met de regel: "And how where I met your mother", en dan die zie iemand met een gele paraplu omdraaienquote:Op woensdag 8 september 2010 02:45 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Grote kans dat dat nooit bekend gemaakt wordt.
De enige aflevering waar dat relevant is is de laatste aflevering.
Mag toch hopen dat het Engels in die laatste aflevering beter is dan dit.quote:Op woensdag 8 september 2010 08:08 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
De laatste aflevering eindigt gewoon met de regel: "And how where I met your mother", en dan die zie iemand met een gele paraplu omdraaien
Ik lig nu al dubbelquote:Op zondag 12 september 2010 18:38 schreef HIMYMBlog het volgende:
Nog iets meer dan 1 week wachten.
Hier alvast de Sneak Peek van de seizoen premiere:
Besteld.quote:Op dinsdag 14 september 2010 10:29 schreef -Mo- het volgende:
Er stond nog geen directe link naar deze pagina, dus voor degene die 'm nog niet besteld heeft:
http://www.bookdepository(...)e-Chicks.-Be-Awesome
Ik ook. Gepre-orderedquote:
Uiteraard. Heb alleen 's avonds een concert, dus denk niet dat ik de dag vol ga maken, ben een beetje bang dat ik anders mijn pak naar de klote help.quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:34 schreef Zocalo het volgende:
International Suit Up Day
Vast wel bekend hier?
quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:25 schreef PiRANiA het volgende:
We kunnen weer gaan aftellen
• 21 september - How I met your mother - How I Met Your Mother VS#21: No-can-do’s-ville, babydoll!
Die is vast nog depressief van haar brake up met Don :pquote:Op maandag 20 september 2010 14:17 schreef notagain het volgende:
yeuh, alleen wat ziet robin er vaag uit
Geen slechte gok, hij loopt binnenquote:Op dinsdag 21 september 2010 01:00 schreef HIMYMBlog het volgende:
Over een uur wordt die uitgezonden. Dus hopelijk over iets meer dan 1,5 uur is er een torrent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |