Ik importeer ze altijd via amazon.co.uk via iemand die wel een creditcard heeft. En die dvd's die ze daar verkopen zijn standaard regio2. Niet altijd Nederlandse ondertitels maar de meeste series kun je prima volgen zonder Nederlandse ondertitels. En aangezien HIMYM niet in NL is verschenen op dvd ; doe ik het er maar mee.quote:Op maandag 21 juni 2010 14:53 schreef Operc het volgende:
En kun je ze dan ook kijken op een Regio 2 speler? (en hoe kan ik uberhaupt weten of mijn speler alleen regio 2 speelt?)
quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:29 schreef AlwaysHappy het volgende:
Season 1 release in Nederland
Eindelijk hoor...
Sorry hoor maar ik vind het best duur.quote:
Komt omdat hij daar ook al een tijd uit is, dan zakken de prijzen automatisch.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:01 schreef funrider het volgende:
[..]
Sorry hoor maar ik vind het best duur.
Ik koop mijn series meestal bij Play.com (UK) met creditcard. Gewoon alles in euro afrekenen en vaak veeeel goedkoper dan Bol of FRS.
In dit geval is seizoen 1 daar 11.99 incl verzending en seizoen 2 15.49 vanaf seizoen 3-6 is het 19.49
en dat is sowieso regio 2 ook alleen qua ondertiteling staat er niet altijd bij welke talen erbij zitten maar voor mij niet belangrijk.
Ook cdwow.nl is vaak veel goedkoper (nu bij HIMYM niet zie ik) ook geen verzendkosten en ook met ideal betalen.
1 nadeel is alleen dat vaak wel 1 weekje duurt voordat het in de bus valt.
Welke Bro Code? Er zijn er twee namelijk. Je hebt ook 'Bro on the Go'.quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:12 schreef Brammie1 het volgende:
Heb The Bro Code gekregen voor m'n verjaardag
En NL ondertiteling is er niet altijd als je importeert.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:01 schreef funrider het volgende:
[..]
Ik koop mijn series meestal bij Play.com (UK) met creditcard. Gewoon alles in euro afrekenen en vaak veeeel goedkoper dan Bol of FRS.
In dit geval is seizoen 1 daar 11.99 incl verzending en seizoen 2 15.49 vanaf seizoen 3-6 is het 19.49
en dat is sowieso regio 2 ook alleen qua ondertiteling staat er niet altijd bij welke talen erbij zitten maar voor mij niet belangrijk.
Ook cdwow.nl is vaak veel goedkoper (nu bij HIMYM niet zie ik) ook geen verzendkosten en ook met ideal betalen.
maar waarom dan toch 13 euro meer betalen in NL. Voor NL ondertiteling die wellicht niet in UK DVD zit.. Ieder zo zijn ding.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:02 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Komt omdat hij daar ook al een tijd uit is, dan zakken de prijzen automatisch.
Inderdaad! Ik kijk elke engelstalige show het liefst zonder ondertiteling!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:11 schreef Parvus het volgende:
HIMYM zonder ondertiteling is misschien nog wel beter ook. De grappen komen heel vaak niet aan als het Nederlands ondertiteld is..
Die eerste heb ik, de gewone Bro Codequote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:05 schreef funrider het volgende:
[..]
Welke Bro Code? Er zijn er twee namelijk. Je hebt ook 'Bro on the Go'.
Zelf 2e deel aanschaffen kun je voordelig in de UK bij Bookdepository ook geen verzendkosten en in euro afrekenen en binnen een week in huis echt zo relaxed. Scheelt mega veel met Bol.com en Selexyz e.d.
Je hoeft geen sorry te zeggen hoorquote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:01 schreef funrider het volgende:
[..]
Ik heb meestal wel Engelse ondertitels aan. Dit , omdat in sommige series, sommige acteurs nogal binnensmonds praten of een raar accent hebben. Maar Nederlandse ondertitels heb ik alleen op als ik ze toevallig in Nederland koop. Maar over t algemeen maakt het me niets uit.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:19 schreef metallicattim het volgende:
[..]
Inderdaad! Ik kijk elke engelstalige show het liefst zonder ondertiteling!
Bleh te vaak gezien. Hoewel de finale van seizoen 1 en de eerste aflevering van seizoen twee wel echt de beste zijn.quote:Op maandag 19 juli 2010 23:19 schreef Silv het volgende:
Ik krijg opeens weer zin om de eerste seizoenen van HIMYM te gaan kijken.
Hij verdient eigenlijk alle Emmy'squote:Op maandag 19 juli 2010 23:52 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Zag trouwens dat NPH was genomineerd voor een Emmy.
Terecht, al is hij het laatste seizoen toch minder dominant aanwezigquote:Op maandag 19 juli 2010 23:52 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Zag trouwens dat NPH was genomineerd voor een Emmy.
Ik weet nog een veel erger geval: Invasionquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:19 schreef ReWout het volgende:
HIMYM![]()
Hoop wel dat de serie een goed einde krijgt en niet van de buis gaat zoals bijvoorbeeld heroes waarbij het verhaal totaal niet was afgesloten enzo...
Laat je fantasie spreken......quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:02 schreef metallicattim het volgende:
[..]
Ik weet nog een veel erger geval: Invasion
Was dat eff een domper toen ze afsloten met de daadwerkelijke invasie van de planeet.... ben daar nog steeds niet overheen
Je bent gewoon dom/naïef dat je een serie serieus gaat volgen als het eerste seizoen nog niet is afgelopen.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:02 schreef metallicattim het volgende:
[..]
Ik weet nog een veel erger geval: Invasion
Was dat eff een domper toen ze afsloten met de daadwerkelijke invasie van de planeet.... ben daar nog steeds niet overheen
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 00:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Terecht, al is hij het laatste seizoen toch minder dominant aanwezig
Ik hoop dat er dan ze dan wel weer steeds dichter bij 'de moeder' komen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:18 schreef AlwaysHappy het volgende:
Rachel Bilson returns to HIMYM
Persoonlijk ben ik er zeer over te spreken. Vind haar altijd goed acteren en dus leuk om haar weer terug te zien in de serie.
Zo erg zal het ook niet zijn toch, dat het einde in zicht is? Vind dat de meeste verhalen nu al wel verteld zijn eigenlijk...blijft natuurlijk wel grappig, maar dit is een beetje uitmelkerij, dat uitstellen van de moeder.quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:54 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik hoop dat er dan ze dan wel weer steeds dichter bij 'de moeder' komen.
En haar misschien komend seizoen al introduceren... maar dan is wel weer gelijk het einde van de serie in zicht..
quote:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:18 schreef AlwaysHappy het volgende:
Persoonlijk ben ik er zeer over te spreken. Vind haar altijd goed acteren en dus leuk om haar weer terug te zien in de serie.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:47 schreef MaxC het volgende:
[..]
Zat ze al in eerdere afleveringen van HIMYM?
Leuk!quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:18 schreef AlwaysHappy het volgende:
We zijn er al vijf seizoenen lang langzaam te weten komen wie de moeder isquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:28 schreef Rituals het volgende:
[..]
Leuk!En ik wil langzaam heel graag weten wie de moeder is!
Dan mag het langzaam iets sneller gaanquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:33 schreef Seam het volgende:
[..]
We zijn er al vijf seizoenen lang langzaam te weten komen wie de moeder is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |