Sorry hoor maar ik vind het best duur.quote:
Komt omdat hij daar ook al een tijd uit is, dan zakken de prijzen automatisch.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:01 schreef funrider het volgende:
[..]
Sorry hoor maar ik vind het best duur.
Ik koop mijn series meestal bij Play.com (UK) met creditcard. Gewoon alles in euro afrekenen en vaak veeeel goedkoper dan Bol of FRS.
In dit geval is seizoen 1 daar 11.99 incl verzending en seizoen 2 15.49 vanaf seizoen 3-6 is het 19.49
en dat is sowieso regio 2 ook alleen qua ondertiteling staat er niet altijd bij welke talen erbij zitten maar voor mij niet belangrijk.
Ook cdwow.nl is vaak veel goedkoper (nu bij HIMYM niet zie ik) ook geen verzendkosten en ook met ideal betalen.
1 nadeel is alleen dat vaak wel 1 weekje duurt voordat het in de bus valt.
Welke Bro Code? Er zijn er twee namelijk. Je hebt ook 'Bro on the Go'.quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:12 schreef Brammie1 het volgende:
Heb The Bro Code gekregen voor m'n verjaardag
En NL ondertiteling is er niet altijd als je importeert.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:01 schreef funrider het volgende:
[..]
Ik koop mijn series meestal bij Play.com (UK) met creditcard. Gewoon alles in euro afrekenen en vaak veeeel goedkoper dan Bol of FRS.
In dit geval is seizoen 1 daar 11.99 incl verzending en seizoen 2 15.49 vanaf seizoen 3-6 is het 19.49
en dat is sowieso regio 2 ook alleen qua ondertiteling staat er niet altijd bij welke talen erbij zitten maar voor mij niet belangrijk.
Ook cdwow.nl is vaak veel goedkoper (nu bij HIMYM niet zie ik) ook geen verzendkosten en ook met ideal betalen.
maar waarom dan toch 13 euro meer betalen in NL. Voor NL ondertiteling die wellicht niet in UK DVD zit.. Ieder zo zijn ding.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:02 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Komt omdat hij daar ook al een tijd uit is, dan zakken de prijzen automatisch.
Inderdaad! Ik kijk elke engelstalige show het liefst zonder ondertiteling!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:11 schreef Parvus het volgende:
HIMYM zonder ondertiteling is misschien nog wel beter ook. De grappen komen heel vaak niet aan als het Nederlands ondertiteld is..
Die eerste heb ik, de gewone Bro Codequote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:05 schreef funrider het volgende:
[..]
Welke Bro Code? Er zijn er twee namelijk. Je hebt ook 'Bro on the Go'.
Zelf 2e deel aanschaffen kun je voordelig in de UK bij Bookdepository ook geen verzendkosten en in euro afrekenen en binnen een week in huis echt zo relaxed. Scheelt mega veel met Bol.com en Selexyz e.d.
Je hoeft geen sorry te zeggen hoorquote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:01 schreef funrider het volgende:
[..]
Ik heb meestal wel Engelse ondertitels aan. Dit , omdat in sommige series, sommige acteurs nogal binnensmonds praten of een raar accent hebben. Maar Nederlandse ondertitels heb ik alleen op als ik ze toevallig in Nederland koop. Maar over t algemeen maakt het me niets uit.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:19 schreef metallicattim het volgende:
[..]
Inderdaad! Ik kijk elke engelstalige show het liefst zonder ondertiteling!
Bleh te vaak gezien. Hoewel de finale van seizoen 1 en de eerste aflevering van seizoen twee wel echt de beste zijn.quote:Op maandag 19 juli 2010 23:19 schreef Silv het volgende:
Ik krijg opeens weer zin om de eerste seizoenen van HIMYM te gaan kijken.
Hij verdient eigenlijk alle Emmy'squote:Op maandag 19 juli 2010 23:52 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Zag trouwens dat NPH was genomineerd voor een Emmy.
Terecht, al is hij het laatste seizoen toch minder dominant aanwezigquote:Op maandag 19 juli 2010 23:52 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Zag trouwens dat NPH was genomineerd voor een Emmy.
Ik weet nog een veel erger geval: Invasionquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:19 schreef ReWout het volgende:
HIMYM![]()
Hoop wel dat de serie een goed einde krijgt en niet van de buis gaat zoals bijvoorbeeld heroes waarbij het verhaal totaal niet was afgesloten enzo...
Laat je fantasie spreken......quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:02 schreef metallicattim het volgende:
[..]
Ik weet nog een veel erger geval: Invasion
Was dat eff een domper toen ze afsloten met de daadwerkelijke invasie van de planeet.... ben daar nog steeds niet overheen
Je bent gewoon dom/naïef dat je een serie serieus gaat volgen als het eerste seizoen nog niet is afgelopen.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:02 schreef metallicattim het volgende:
[..]
Ik weet nog een veel erger geval: Invasion
Was dat eff een domper toen ze afsloten met de daadwerkelijke invasie van de planeet.... ben daar nog steeds niet overheen
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 00:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Terecht, al is hij het laatste seizoen toch minder dominant aanwezig
Ik hoop dat er dan ze dan wel weer steeds dichter bij 'de moeder' komen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:18 schreef AlwaysHappy het volgende:
Rachel Bilson returns to HIMYM
Persoonlijk ben ik er zeer over te spreken. Vind haar altijd goed acteren en dus leuk om haar weer terug te zien in de serie.
Zo erg zal het ook niet zijn toch, dat het einde in zicht is? Vind dat de meeste verhalen nu al wel verteld zijn eigenlijk...blijft natuurlijk wel grappig, maar dit is een beetje uitmelkerij, dat uitstellen van de moeder.quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:54 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik hoop dat er dan ze dan wel weer steeds dichter bij 'de moeder' komen.
En haar misschien komend seizoen al introduceren... maar dan is wel weer gelijk het einde van de serie in zicht..
quote:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:18 schreef AlwaysHappy het volgende:
Persoonlijk ben ik er zeer over te spreken. Vind haar altijd goed acteren en dus leuk om haar weer terug te zien in de serie.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:47 schreef MaxC het volgende:
[..]
Zat ze al in eerdere afleveringen van HIMYM?
Leuk!quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:18 schreef AlwaysHappy het volgende:
We zijn er al vijf seizoenen lang langzaam te weten komen wie de moeder isquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:28 schreef Rituals het volgende:
[..]
Leuk!En ik wil langzaam heel graag weten wie de moeder is!
Dan mag het langzaam iets sneller gaanquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:33 schreef Seam het volgende:
[..]
We zijn er al vijf seizoenen lang langzaam te weten komen wie de moeder is
Ik heb liever dat ze nu toch een keer de moeder bekend maken. De serie draait om het bekend maken van de moeder. Wat ze nu doen ; continue uitstellen zodat de serie maar vernieuwd word heet uitmelken. Dan prefereer ik toch een sterke serie van bijvoorbeeld 6 seizoenen ; dan een serie waarvan de hoofdlijn word uitgemolken tot het 10e seizoen. We hebben nu bijna alles wel gezien naar mijn mening.quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:44 schreef Micson het volgende:
Als de moeder bekend is, lijkt het me een aflopende zaak voor HIMYM.. Laat dus nog maar even hangen, die moeder
Het is al bekend dat het zeven seizoenen gaat duren.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:02 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ze nu toch een keer de moeder bekend maken. De serie draait om het bekend maken van de moeder. Wat ze nu doen ; continue uitstellen zodat de serie maar vernieuwd word heet uitmelken. Dan prefereer ik toch een sterke serie van bijvoorbeeld 6 seizoenen ; dan een serie waarvan de hoofdlijn word uitgemolken tot het 10e seizoen. We hebben nu bijna alles wel gezien naar mijn mening.
Je moet wat als je wacht op een nieuw seizoen...quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:44 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Dit is echt een vermoeiende topic reeks om in je actieve topics te hebben staan. Gaan we serieus in élk topic deze discussie voeren?
Mwoah, dan kun je er nog 1 seizoen uitpersen. We hebben dan 6 seizoenen op die moeder gewacht, dan mogen we d'r ook nog wel even een beetje leren kennen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:44 schreef Micson het volgende:
Als de moeder bekend is, lijkt het me een aflopende zaak voor HIMYM.. Laat dus nog maar even hangen, die moeder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friends don't let friends remain beardless...
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 06:46 schreef Dizer het volgende:
dat kan niet kloppen met die roommate enzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
Onzin. Dan hadden die kids allang gezegd dat hun vader uit zijn nek zat te lullen. En Ted ontmoet zijn vrouw op school.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 06:46 schreef Dizer het volgende:
Ik denk dat het alsnog Robin is waarmee hij gaat trouwen... en dat we al die tijd voor de gek zijn gehouden met aunt Robin in de vertelmodus.
Klik op de unfollowknopquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:44 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Dit is echt een vermoeiende topic reeks om in je actieve topics te hebben staan. Gaan we serieus in élk topic deze discussie voeren?
Ja, mee eens. Ted is neurotisch en op zoek, Robin worstelt met werk en relaties, Barney neukt zich een slag in de rondte. De enige karakters met onwikkeling zijn Lilly en Marshal.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:02 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ze nu toch een keer de moeder bekend maken. De serie draait om het bekend maken van de moeder. Wat ze nu doen ; continue uitstellen zodat de serie maar vernieuwd word heet uitmelken. Dan prefereer ik toch een sterke serie van bijvoorbeeld 6 seizoenen ; dan een serie waarvan de hoofdlijn word uitgemolken tot het 10e seizoen. We hebben nu bijna alles wel gezien naar mijn mening.
Het is niet zo dat als er wel afleveringen lopen, deze discussie er niet is.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:31 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
Je moet wat als je wacht op een nieuw seizoen...
Ja maar, dan mis ik dingen die ik wél wil lezen ook.quote:
Als ze de moeder erbij halen is de serie nagenoeg afgelopen. Dan is de vraag "How I Met Your Mother" namelijk beantwoord en hoeft Ted zijn kinderen niks meer te vertellen...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:32 schreef Stefan het volgende:
[..]
Als ze nu die moeder erbij halen kan het nog wel even doorgaan. Relatie gaat aan, een keer uit, dan samenwonen dan trouwen en dan de kids en dan klaar. Spinoff voor Marchal en Lilly.
"How I made my children", een 18+ spin-offquote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:15 schreef Jivis het volgende:
[..]
Als ze de moeder erbij halen is de serie nagenoeg afgelopen. Dan is de vraag "How I Met Your Mother" namelijk beantwoord en hoeft Ted zijn kinderen niks meer te vertellen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nog een casting-spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoe kom je daaraan?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:22 schreef Re.active het volgende:
Net nieuw koffietafelmateriaal binnen![]()
Nu nog de tijd zoeken ze te gaan lezen![]()
[ afbeelding ]
Bol.com heeft ze blijkbaar. wou ze eerst op amazon halen.quote:
TheBookDepository dat scheelt zeker wel een paar ¤. op die 2 boeken totaal had ik ¤10,- kunnen besparen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:37 schreef funrider het volgende:
TheBookDepository is stukken goedkoper dan Bol.com
http://www.bookdepository.co.uk/
http://www.bookdepository(...)o+code&search=search
ze hebben alleen op dit moment de pocket versie niet blijkbaar. Ik had m daar ook gekocht.
Ik heb ze beide nog niet gelezen. Maar wat ik vanaf de cover kan opmaken zijn er artikelen overgenomen uit te Bro Code met aanvullingen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:57 schreef Seam het volgende:
Voegt Bro on the Go nog iets toe of is het bijna hetzelfde?
Awesomequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:11 schreef FrankRicard het volgende:
Bro on the go hebben ze wel, waarom er 2 staan is mijn een raadsel, maar ik heb hem en the playbook net besteld. The bro code staat alweer een tijdje in mijn boekenkast.
http://www.bookdepository.co.uk/search?searchTerm=bro+go
extragratistip: voor engelstalige boeken altijd even op bookdepository.co.uk play.com amazon.de en amazon.co.uk kijken voordat je bij bol afgezet wordt.
Best apart, want ik ben van voorafaan begonnen te kijken en zit nu in het begin van S2 en daar zijn Lily en Marshall uitmekaar. Snel weer verder kijken dusquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:31 schreef Terreros85 het volgende:
Ik vind de hele discussie over de moeder niet zo heel interessant. Het is gewoon een leuke serie en de moeder zorgt ervoor dat het ergens heen gaat. En wie dat dan uiteindelijk is. En hoe hij haar ontmoet Maakt mij niets uit.
Ik denk overigens wel dat 7 seizoenen het maximum is voor deze serie. Seizoen 5 was al minder dan de andere seizoenen. En de baby van Lilly en Marshall is wel een leuk gegeven. Die zakten wel aardig in het afgelopen seizoen.
En ik hoop dat Don terugkomt. Ik vond het wel een koning eigenlijk.
Ik vind Marshall nog altijd met stip het beste personage. Hij heeft z'n mindere momenten gehad -het verjaardagsfeestje van Lily bijvoorbeeld- maar ik vond hem bijvoorbeeld in die aflevering met dat bang-bang-liedje echt geniaalquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:31 schreef Terreros85 het volgende:
Ik vind de hele discussie over de moeder niet zo heel interessant. Het is gewoon een leuke serie en de moeder zorgt ervoor dat het ergens heen gaat. En wie dat dan uiteindelijk is. En hoe hij haar ontmoet Maakt mij niets uit.
Ik denk overigens wel dat 7 seizoenen het maximum is voor deze serie. Seizoen 5 was al minder dan de andere seizoenen. En de baby van Lilly en Marshall is wel een leuk gegeven. Die zakten wel aardig in het afgelopen seizoen.
En ik hoop dat Don terugkomt. Ik vond het wel een koning eigenlijk.
Volgens mij heeft RTL tot seizoen 4 uitgezonden.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:15 schreef Spockjuh_ het volgende:
even voor de goed orde, welk seizoen hebben we als laatste in nederland gezien? niet dat ik een heel seizoen download wat ik al ken..
Ik kom er bij deze achter.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:19 schreef bierjoost het volgende:
Ben ik nou de enige die er gister pas achter kwam dat Scooter en Barney in het echt iets met elkaar hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |