Nice, en wanneer begint het weer?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:04 schreef HIMYMBlog het volgende:
CBS heeft een weer een "look back" filmpje in elkaar gezet van seizoen 5. Dan weet je meteen weer wat er allemaal is gebeurt het laatste seizoen.
Ander leuk feitje is wel dat (1 Oktober) The Playbook van Barney uitkomt. Dé gids voor elke Bro die graag wil scoren bij de Ladies![]()
Bron. himym.nl
20 September begint het weer.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:30 schreef Game_Error het volgende:
[..]
Nice, en wanneer begint het weer?
Ik wist dat ik een serie vergeten was die binnenkort weer gaat beginnen, gelukkig heb ik hem teruggevondenquote:
Are you kiddin' me?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:04 schreef HIMYMBlog het volgende:
CBS heeft een weer een "look back" filmpje in elkaar gezet van seizoen 5. Dan weet je meteen weer wat er allemaal is gebeurt het laatste seizoen.
Blijkbaar niet op het idee gekomen dat ze het filmpje weggehaald zouden kunnen hebben?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:20 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Are you kiddin' me?
Ultimate Look Back - How I Met Your Mother
Air Date: 08/23/10
Clip 0:05
5 sec barney als genie..
Duidelijk verhaal, lekker kortquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:10 schreef HIMYMBlog het volgende:
[..]
Blijkbaar niet op het idee gekomen dat ze het filmpje weggehaald zouden kunnen hebben?![]()
Even zoeken en je vind hem zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:I always thought that it would be very funny if Lily and Marshall's baby turned out to be Barney's doppleganger. It would definitely add a nice twist to the plot.
Zag ik daar in het begin nou het Endemol logo? lolquote:
Grote kans dat dat nooit bekend gemaakt wordt.quote:
De laatste aflevering eindigt gewoon met de regel: "And how where I met your mother", en dan die zie iemand met een gele paraplu omdraaienquote:Op woensdag 8 september 2010 02:45 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Grote kans dat dat nooit bekend gemaakt wordt.
De enige aflevering waar dat relevant is is de laatste aflevering.
Mag toch hopen dat het Engels in die laatste aflevering beter is dan dit.quote:Op woensdag 8 september 2010 08:08 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
De laatste aflevering eindigt gewoon met de regel: "And how where I met your mother", en dan die zie iemand met een gele paraplu omdraaien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |