Daar wilde ik ook al een screen van makenquote:
Sinds babyquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:47 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Daar wilde ik ook al een screen van maken
En sinds wanneer zijn die van haar zo groot?
Inderdaad. Het blijft wel leuk, maar dit seizoen was duidelijk de minste van ze allemaal. Nog één seizoen en dan stoppen lijkt mij het beste.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon niet zo leuk meer als in de eerdere seizoenen. De karakters zijn een beetje op wat mij betreft en ik gun de serie een waardig slot. Dus ik zeg, nog één seizoen met daarin de opbouw naar de moeder.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:47 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Vond het leuk![]()
Nu een hele tijd wachten, begint zeker in september pas weer?
Ditoquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:40 schreef Jivis het volgende:
Vond hem leuk, maar een seizoensfinale was het inderdaad niet.
whut ?quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:12 schreef Burdie het volgende:
De Barney-doppelganger was er toch al lang: die ijshockeyer met enorme snor
Maar die hebben ze niet echt gezien.quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:12 schreef Burdie het volgende:
De Barney-doppelganger was er toch al lang: die ijshockeyer met enorme snor
quote:
Jaquote:Op woensdag 26 mei 2010 09:55 schreef Jivis het volgende:
Ik vind het ook altijd wel grappig als ze telepathisch gaan communiceren.
Inderdaadquote:Op woensdag 26 mei 2010 10:05 schreef Burdie het volgende:
We hebben trouwens de serie wegens een lachstuip moeten pauzeren bij de Ellen Degeneres opmerking..
Wanneer moest je huilen dan?quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:53 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Ik moest huilen, ik moest lachen, ik heb hardop nee-nee-nee-nee-NEE! geroepen toen Robin en Ted bijna gingen zoenen. Jezus, wat ben ik een nerd.Vond het een leuke aflevering.
Alleen voor een seizoensfiniale had ik er idd wel wat meer van verwacht.
Dat was ook wel een lief momentquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:04 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Toen Don zei dat hij de baan had en Robin aan Ted vroeg of ze weer bij hem mocht wonen.
Toen moest ik ook bijna huilenquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:04 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Toen Don zei dat hij de baan had en Robin aan Ted vroeg of ze weer bij hem mocht wonen.
Kom op papa, we moeten naar huisquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat was ook wel een lief momentMaar huilen? Nee, dat heb ik alleen als Mufasa doodgaat
+1. Maar we weten helaas al dat dat niet gaat gebeurenquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:36 schreef Bragi het volgende:
Nee, want Ted en Robin horen gewoon bij elkaar!
Haha, hier ookquote:Op woensdag 26 mei 2010 10:05 schreef Burdie het volgende:
We hebben trouwens de serie wegens een lachstuip moeten pauzeren bij de Ellen Degeneres opmerking..
Ik kwam ook niet meer bijquote:
Niet helemaal goed te zien, maar volgens mij hebben Letland en Litouwen een vinkje. die meid op het eind komt uit Estonia en dan zegt Barney: That would close out the Baltics. Dus die heeft ie allemaal gehad muv Estland gok ik dan maarquote:Op donderdag 27 mei 2010 17:49 schreef Burdie het volgende:
Marshall zei iets als "you're doing quite well in the Baltics" maar daar staat maar één vinkje.
Dat zegt hij wel, maar op de kaart is duidelijk iets totaal anders te zien.quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:53 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Niet helemaal goed te zien, maar volgens mij hebben Letland en Litouwen een vinkje. die meid op het eind komt uit Estonia en dan zegt Barney: That would close out the Baltics. Dus die heeft ie allemaal gehad muv Estland gok ik dan maar
quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:55 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat zegt hij wel, maar op de kaart is duidelijk iets totaal anders te zien.
Hoort Wit-Rusland daar niet ook bij?
fillerseizoen? Dit seizoen had episodes als 'The perfect week', 'girls vs suits', 'Jenkins' en 'the playbook' die toch zeker bij mijn favoriete afleveringen horen, alleen de tweede helft was zwakker.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:43 schreef =HellFire= het volgende:
Aardige laatste aflevering van een fillerseizoen. Volgende keer beter!
Nou ja, er zaten zeker pareltjes tussen, maar merendeel was meer voor 'erbij': qua progressie in het verhaal viel 't wat tegen vind ik.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:58 schreef bigbass het volgende:
[..]
fillerseizoen? Dit seizoen had episodes als 'The perfect week', 'girls vs suits', 'Jenkins' en 'the playbook' die toch zeker bij mijn favoriete afleveringen horen, alleen de tweede helft was zwakker.
Jaquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:39 schreef aight1 het volgende:
Geen nieuwe? Of is het seizoen al afgelopen
doe ik ook regelmatig met HIMYM en two and a half men .quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:27 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Zit nu maar een beetje oude topafleveringen te bekijken.
De beste slapisode vind ik toch met het toneelstuk van Barneyquote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:36 schreef Parvus het volgende:
Vond de laatste een leuke ep, maar indd niet echt seizoens-sluiter waardig.
Zit nu oude afleveringen te kijken. Net Slapsgiving gekeken, die blijft ook geniaal
Jaquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:19 schreef Seam het volgende:
[..]
De beste slapisode vind ik toch met het toneelstuk van Barney
jup ken het echt coolquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:00 schreef ColdFeet het volgende:
Nu ik dit topic omhoog zie poppen: kennen jullie deze?
En seizoen 2 en 3 vallen deze week op de deurmatquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:36 schreef AlwaysHappy het volgende:
Seizoen 1 pas gezien op dvd, en wat heb ik me vermaakt zegop naar seizoen 2
Ik importeer ze altijd via amazon.co.uk via iemand die wel een creditcard heeft. En die dvd's die ze daar verkopen zijn standaard regio2. Niet altijd Nederlandse ondertitels maar de meeste series kun je prima volgen zonder Nederlandse ondertitels. En aangezien HIMYM niet in NL is verschenen op dvd ; doe ik het er maar mee.quote:Op maandag 21 juni 2010 14:53 schreef Operc het volgende:
En kun je ze dan ook kijken op een Regio 2 speler? (en hoe kan ik uberhaupt weten of mijn speler alleen regio 2 speelt?)
quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:29 schreef AlwaysHappy het volgende:
Season 1 release in Nederland
Eindelijk hoor...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |