Dan hebben ze nog niet verteld hoe het hun moeder werd, en dat is de letterlijke vertaling van HIMYM.quote:
Nee, letterlijk is het natuurlijk: hoe ik jullie moeder ontmoette.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dan hebben ze nog niet verteld hoe het hun moeder werd, en dat is de letterlijke vertaling van HIMYM.
Gut ja, laten we de conceptie ook in een aflevering verwerkenquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dan hebben ze nog niet verteld hoe het hun moeder werd, en dat is de letterlijke vertaling van HIMYM.
Het is Amerika en iemand was aan het schelden...quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:11 schreef ASSpirine het volgende:
Het sloeg toch nergens op dat ze Barney afvoerden uit de bios ipv degene die de mensen aan het storen was, Ted...
Jepquote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:49 schreef Brammie1 het volgende:
volgende week toch alweer de laatste aflevering?
Owjah, lijk me wel logisch eigenlijkquote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:12 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het is Amerika en iemand was aan het schelden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:26 schreef dreamzk het volgende:
Net de nieuwste ep gekeken, vond hem erg goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beide reacties zijn waar. De aflevering an sich was erg leuk (Barney doppelgangers, Don die afgeserveerd is, Ted als Blondie) maar kom nou eens gewoon met die moeder aanzetten...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:38 schreef Happel het volgende:
Komt er ooit nog een einde aan deze serie? Heb het wel een beetje gehad met al die verhaaltjes. Wordt tijd om naar het einde toe te werken.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Waarom? Laat de serie gewoon lekker doorlopen, ik vind het nog steeds erg leuk om wekelijks naar te kijken. Ik snap de obessie met die moeder niet zo, het is de titel en vormt een reden om het verhaal op te hangen, het verklaart de voice over en geeft de schijvers wat vrijheid omdat het herinneringen zijn en niet alles helemaal realistisch hoeft te zijn, meer niet wat mij betreft.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[..]
Beide reacties zijn waar. De aflevering an sich was erg leuk (Barney doppelgangers, Don die afgeserveerd is, Ted als Blondie) maar kom nou eens gewoon met die moeder aanzetten...
Dat dus.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:09 schreef bigbass het volgende:
Ik snap de obessie met die moeder niet zo, het is de titel en vormt een reden om het verhaal op te hangen, het verklaart de voice over en geeft de schijvers wat vrijheid omdat het herinneringen zijn en niet alles helemaal realistisch hoeft te zijn, meer niet wat mij betreft.
Ik vind het gewoon niet zo leuk meer als in de eerdere seizoenen. De karakters zijn een beetje op wat mij betreft en ik gun de serie een waardig slot. Dus ik zeg, nog één seizoen met daarin de opbouw naar de moeder.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:09 schreef bigbass het volgende:
[..]
Waarom? Laat de serie gewoon lekker doorlopen, ik vind het nog steeds erg leuk om wekelijks naar te kijken. Ik snap de obessie met die moeder niet zo, het is de titel en vormt een reden om het verhaal op te hangen, het verklaart de voice over en geeft de schijvers wat vrijheid omdat het herinneringen zijn en niet alles helemaal realistisch hoeft te zijn, meer niet wat mij betreft.
Verwachten jullie een of andere gigantische openbaring of op een andere manier geniaal televisiemoment als ze de moeder in beeld brengen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |