Couldn't agree more.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:09 schreef bigbass het volgende:
[..]
Waarom? Laat de serie gewoon lekker doorlopen, ik vind het nog steeds erg leuk om wekelijks naar te kijken. Ik snap de obessie met die moeder niet zo, het is de titel en vormt een reden om het verhaal op te hangen, het verklaart de voice over en geeft de schijvers wat vrijheid omdat het herinneringen zijn en niet alles helemaal realistisch hoeft te zijn, meer niet wat mij betreft.
Verwachten jullie een of andere gigantische openbaring of op een andere manier geniaal televisiemoment als ze de moeder in beeld brengen?
Vind ik ook.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:09 schreef bigbass het volgende:
[..]
Waarom? Laat de serie gewoon lekker doorlopen, ik vind het nog steeds erg leuk om wekelijks naar te kijken. Ik snap de obessie met die moeder niet zo, het is de titel en vormt een reden om het verhaal op te hangen, het verklaart de voice over en geeft de schijvers wat vrijheid omdat het herinneringen zijn en niet alles helemaal realistisch hoeft te zijn, meer niet wat mij betreft.
Verwachten jullie een of andere gigantische openbaring of op een andere manier geniaal televisiemoment als ze de moeder in beeld brengen?
Je bent er zo doorheenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:36 schreef AlwaysHappy het volgende:
Seizoen 1 pas gezien op dvd, en wat heb ik me vermaakt zegop naar seizoen 2
Daar wilde ik ook al een screen van makenquote:
Sinds babyquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:47 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Daar wilde ik ook al een screen van maken
En sinds wanneer zijn die van haar zo groot?
Inderdaad. Het blijft wel leuk, maar dit seizoen was duidelijk de minste van ze allemaal. Nog één seizoen en dan stoppen lijkt mij het beste.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon niet zo leuk meer als in de eerdere seizoenen. De karakters zijn een beetje op wat mij betreft en ik gun de serie een waardig slot. Dus ik zeg, nog één seizoen met daarin de opbouw naar de moeder.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:47 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Vond het leuk![]()
Nu een hele tijd wachten, begint zeker in september pas weer?
Ditoquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:40 schreef Jivis het volgende:
Vond hem leuk, maar een seizoensfinale was het inderdaad niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |