whut ?quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:12 schreef Burdie het volgende:
De Barney-doppelganger was er toch al lang: die ijshockeyer met enorme snor
Maar die hebben ze niet echt gezien.quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:12 schreef Burdie het volgende:
De Barney-doppelganger was er toch al lang: die ijshockeyer met enorme snor
quote:
Jaquote:Op woensdag 26 mei 2010 09:55 schreef Jivis het volgende:
Ik vind het ook altijd wel grappig als ze telepathisch gaan communiceren.
Inderdaadquote:Op woensdag 26 mei 2010 10:05 schreef Burdie het volgende:
We hebben trouwens de serie wegens een lachstuip moeten pauzeren bij de Ellen Degeneres opmerking..
Wanneer moest je huilen dan?quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:53 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Ik moest huilen, ik moest lachen, ik heb hardop nee-nee-nee-nee-NEE! geroepen toen Robin en Ted bijna gingen zoenen. Jezus, wat ben ik een nerd.Vond het een leuke aflevering.
Alleen voor een seizoensfiniale had ik er idd wel wat meer van verwacht.
Dat was ook wel een lief momentquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:04 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Toen Don zei dat hij de baan had en Robin aan Ted vroeg of ze weer bij hem mocht wonen.
Toen moest ik ook bijna huilenquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:04 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Toen Don zei dat hij de baan had en Robin aan Ted vroeg of ze weer bij hem mocht wonen.
Kom op papa, we moeten naar huisquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat was ook wel een lief momentMaar huilen? Nee, dat heb ik alleen als Mufasa doodgaat
+1. Maar we weten helaas al dat dat niet gaat gebeurenquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:36 schreef Bragi het volgende:
Nee, want Ted en Robin horen gewoon bij elkaar!
Haha, hier ookquote:Op woensdag 26 mei 2010 10:05 schreef Burdie het volgende:
We hebben trouwens de serie wegens een lachstuip moeten pauzeren bij de Ellen Degeneres opmerking..
Ik kwam ook niet meer bijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |