Picsquote:Op maandag 17 mei 2010 14:44 schreef Starlie het volgende:
Ik kan Amy in GTST niet meer als net lief meisje zien nadat ik haar net in het dorp tegen kwam met een spijkerbroek vol scheuren die op half zeven hing met een halterhempje, push-up bh en 3 kwijlende marokkanen vriendjes erbij!!
Meerdijk Gangsterquote:Op maandag 17 mei 2010 14:44 schreef Starlie het volgende:
Ik kan Amy in GTST niet meer als net lief meisje zien nadat ik haar net in het dorp tegen kwam met een spijkerbroek vol scheuren die op half zeven hing met een halterhempje, push-up bh en 3 kwijlende marokkanen vriendjes erbij!!
Je komt uit Alphen?quote:Op maandag 17 mei 2010 14:44 schreef Starlie het volgende:
Ja dat had ik inderdaad ook toen ik die vrij vrijdag ging terugkijken!!quote:Op maandag 17 mei 2010 16:33 schreef LWD-Godius het volgende:
Is de uitzending van vrijdag maar 12 min. lang? Het lijkt wel alsof rtlgemist gtst pas in het tweede gedeelte van de aflevering inkomt.
Och ik heb er een jaar of 11 gewoond tot ik op kamers (in 2003) ging en ouders wonen er nog steeds, op mijn middelbare school was er overigens een leerkracht die ook Batelaan heette, misschien familiequote:Op maandag 17 mei 2010 16:30 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja! Hoezo?! Gezien je smilie vind je het grappig
Ja dat zou kunnen, die naam (Batelaan) komt me wel bekend voor... Welke school was dat?quote:Op maandag 17 mei 2010 16:53 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Och ik heb er een jaar of 11 gewoond tot ik op kamers (in 2003) ging en ouders wonen er nog steeds, op mijn middelbare school was er overigens een leerkracht die ook Batelaan heette, misschien familie
Het heette toen Groene Hart Lyceum; locatie centrum, hij gaf gym, maar leek helemaal niet op Amy overigensquote:Op maandag 17 mei 2010 16:58 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja dat zou kunnen, die naam (Batelaan) komt me wel bekend voor... Welke school was dat?
Heb ook op het GHL gezeten... maar niet op centrum, ik was ben niet zo slimquote:Op maandag 17 mei 2010 17:05 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het heette toen Groene Hart Lyceum; locatie centrum, hij gaf gym, maar leek helemaal niet op Amy overigens
Eén van de karrevracht aan literaire hoogstandjes op haar hyves:quote:Op maandag 17 mei 2010 15:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
http://juullzz-x.hyves.nl/
Amy dr hyves![]()
Op die foto's ziet ze er inderdaad een beetje sletterig uit
Zelfs zijn zus verlinken.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:08 schreef Lauuwtje het volgende:
Erger me dood aan die verklikker Dex..
Als hij er maar beter van wordt, ben blij dat ie eruit gaat.
Dat is gewoon mijn jeugdheld, een vriendelijke, vrolijke goedlachse man:quote:
Getver, Ome Willemquote:Op maandag 17 mei 2010 19:22 schreef RaymanNL het volgende:
Ome Willem wordt de vriend van LauraHij is nu bij RTL Boulevard
nou idd, als ik ergens een hekel aan heb is hij het welquote:Op maandag 17 mei 2010 20:51 schreef NouMooiNiet het volgende:
Edwin Rutten, dit kun je toch niet meer serieus nemen zeg...
Zitten we voortaan naar Pittige tijden te kijken??
quote:Op maandag 17 mei 2010 18:52 schreef ViolaFold het volgende:
[..]
Eén van de karrevracht aan literaire hoogstandjes op haar hyves:
je haat veel, want je bent niks.
dus wees stil en ken je plek bitch.
Waarom praat je zo vaak over mij? Je wilt gewoon mijn aandacht. Waarom schreeuw je tegen mij? Dan ziet iedereen dat je me kent. Waarom noem je me slet? Omdat ik meer jongens kan krijgen dan jij. Waarom kijk je me vies aan? Je bent jaloers. Dat betekent dus allemaal: Dat ik het toppunt in jou leven ben. Dankje. Dus wees stil en ken je plek bitch
Wat een triest figuur
Maar Laura kreeg toch ook die ene uit Sesamstraat als vriendje? Dat wordt nog een ouwe snoeperdquote:Op maandag 17 mei 2010 19:22 schreef RaymanNL het volgende:
Ome Willem wordt de vriend van LauraHij is nu bij RTL Boulevard
Ik ook nog een andere Ome Willem aflevering waar Hakim op bezoek komt op Ome Willems verjaardagquote:Op maandag 17 mei 2010 21:24 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar Laura kreeg toch ook die ene uit Sesamstraat als vriendje? Dat wordt nog een ouwe snoeperd
Inderdaad...echt pesterigquote:Op maandag 17 mei 2010 21:51 schreef Jojoortje het volgende:
JAAAA RTL GEMIST DOET HET.
Alleen blijft het beeld op zwart. Bitches.
Je bedoelt Ronja.quote:Op maandag 17 mei 2010 22:23 schreef AryaMehr het volgende:
Weet iemand de naam van dat nummer dat gisteren in de uitzending te horen was; op het moment dat dat meisje met dat blond haar (geen idee hoe ze heet) een aanval krijgt?
Klopt, ik heb ook het gevoel dat het een Nederlandse rockband betreft.quote:Op maandag 17 mei 2010 22:31 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Je bedoelt Ronja.
Het is was in iedergeval een rockend liedje verder geen idee.
quote:Op maandag 17 mei 2010 22:23 schreef AryaMehr het volgende:
Weet iemand de naam van dat nummer dat gisteren in de uitzending te horen was; op het moment dat dat meisje met dat blond haar (geen idee hoe ze heet) een aanval krijgt?
quote:Op maandag 17 mei 2010 22:58 schreef Frey het volgende:
Weet je dat ik Edwin niet eens herkende? Maar toen hij begon te praten was het meteen duidelijk.
Mee eens!quote:Op maandag 17 mei 2010 20:05 schreef vencodark het volgende:
Irene en Martijn.Het klopt gelijk weer, alsof die Barbara er nooit geweest is.
En ik word er een beetje kwaad van eigenlijkquote:Op maandag 17 mei 2010 23:12 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Mee eens!![]()
Trouwens RTL gemist is weer kaduuk... wordt er moe van eigenlijk
BenieuwDquote:Op maandag 17 mei 2010 23:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
Weer een ouwe acteur die al over zijn hoogetpunt heen is in gtst.
En het trekt nog kijkers ookAl weet ik niet zeker of ik was gaan kijken bij Hakim wel ben wel benieuwt hoe hij serieus acteerd .
Ik heb echt een een schurft hekel aan die hele familie om naar te kijken.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:05 schreef vencodark het volgende:
Irene en Martijn.Het klopt gelijk weer, alsof die Barbara er nooit geweest is.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:02 schreef Liquidist het volgende:
Beste GTST redactie,
Wellicht een idee om degene die verantwoordelijk is voor het online zetten van de afleveringen de laan uit te sturen? Deze persoon bakt er helemaal niks van.Dan werkt het weer niet, staat het er maar half op, en nu blijft het beeld zwart. Zo moeilijk kan het toch niet zijn, lijkt mij?
Met vriendelijke groet,
een trouwe kijker
Beste GTST redactie,
Wellicht een idee om degene die verantwoordelijk is voor het online zetten van de afleveringen de laan uit te sturen? Deze persoon bakt er helemaal niks van.Dan werkt het weer niet, staat het er maar half op, en nu blijft het beeld zwart. Zo moeilijk kan het toch niet zijn, lijkt mij?
Met vriendelijke groet,
een trouwe kijker
LOL!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:02 schreef Liquidist het volgende:
Beste GTST redactie,
Met vriendelijke groet,
een trouwe kijker
Volgens mij is het een computersysteem die dat werk doet. Dan maar een nieuwe computer aanschaffen RTLquote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:02 schreef Liquidist het volgende:
Beste GTST redactie,
Met vriendelijke groet,
een trouwe kijker
Inderdaad, maar die computer valt onder de verantwoordelijkheid van een mens (mag ik hopen) en diegene mag wat mij betreft inderdaad de laan uitquote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:45 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Volgens mij is het een computersysteem die dat werk doet. Dan maar een nieuwe computer aanschaffen RTL
lelijke rooie roestbolquote:Op maandag 17 mei 2010 18:52 schreef ViolaFold het volgende:
[..]
Eén van de karrevracht aan literaire hoogstandjes op haar hyves:
je haat veel, want je bent niks.
dus wees stil en ken je plek bitch.
Waarom praat je zo vaak over mij? Je wilt gewoon mijn aandacht. Waarom schreeuw je tegen mij? Dan ziet iedereen dat je me kent. Waarom noem je me slet? Omdat ik meer jongens kan krijgen dan jij. Waarom kijk je me vies aan? Je bent jaloers. Dat betekent dus allemaal: Dat ik het toppunt in jou leven ben. Dankje. Dus wees stil en ken je plek bitch
Wat een triest figuur
op teletekst staat Edwin.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:01 schreef vencodark het volgende:
Ik snap het ff niet meer. Wordt Edwin nu de nieuwe vriend van Laura...of Hakim uit Sesamstraat? Of allebei?
Edwin en Jette vertelden bij rtl boulevard dat hij het werd....quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:01 schreef vencodark het volgende:
Ik snap het ff niet meer. Wordt Edwin nu de nieuwe vriend van Laura...of Hakim uit Sesamstraat? Of allebei?
Grapje?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:24 schreef Viswijfje het volgende:
volges mij word het wat met Sjors en Jack![]()
Denk niet dat ze aan incest doenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:24 schreef Viswijfje het volgende:
quote:
Ze wilt de voogdij over Amy proberen te krijgenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:28 schreef Maartel het volgende:
Is het heel dom dat ik niet meer precies snap wat Maxime probeert te doen?
Jack en Sjors zijn broer en zus.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:25 schreef Viswijfje het volgende:
[..]ik vind ze leuk samen
en hij is veel leuker dan bing
Isabella voor zich winnen om dat later tegen haar te gebruiken.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:28 schreef Maartel het volgende:
Is het heel dom dat ik niet meer precies snap wat Maxime probeert te doen?
Ja dat dacht ik al, maar óf ze speelt het af-en-toe heel onhandig, óf er zitten wel héél veel twists in haar gemanipuleer, af-en-toe lijkt ze dat namelijk alleen maar tegen te werken..quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:29 schreef Lauuwtje het volgende:
[..]
Ze wilt de voogdij over Amy proberen te krijgen
Had het ook totaal niet verwacht.quote:
Gadver, broer en zus.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:24 schreef Viswijfje het volgende:
Wat ben ik blij dat jij er weer bentquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:24 schreef Viswijfje het volgende:
Ja, waar sloeg dat op, stond volledig los van de lopende verhaal lijnquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:33 schreef NouMooiNiet het volgende:
Wait................. What??
Was dat nou echte actie op t eind??
Het lijkt er idd nogal los van te staan, maar een hele aflevering 'opbouwen' naar een overval zou ook nogal raar zijnquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:48 schreef RaymanNL het volgende:
Ja, waar sloeg dat op, stond volledig los van de lopende verhaal lijnNaja, een overval kun je niet plannen heh
Nee, ze speelt het erg slim, maar uiteindelijk krijgt ze met Ludo te doen, dus ik heb geduld.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:31 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik al, maar óf ze speelt het af-en-toe heel onhandig, óf er zitten wel héél veel twists in haar gemanipuleer, af-en-toe lijkt ze dat namelijk alleen maar tegen te werken..
(nou klink ik vast net zo naïef als Isabella, maar volgens mij is het gewoon een beetje krom geschreven)
De trilfunctie is goed voor de melk.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:28 schreef Maincoon het volgende:
Hahaha, Sjors haalde haar telefoon uit haar BH? Is het nieuw om daar je telefoon te bewaren? :p
Hahaha lolquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
De trilfunctie is goed voor de melk.
Nou ja ze hebben ooit gezoend toen ze nog niet wisten dat ze broer en zus warenquote:
Ken genoeg mensen die dat doenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:28 schreef Maincoon het volgende:
Hahaha, Sjors haalde haar telefoon uit haar BH? Is het nieuw om daar je telefoon te bewaren? :p
Beste GTST redactie,
Met vriendelijke groet,
een trouwe kijker
Wiet zal wel weer de held gaan uithangen met de fles die ze ging halen..quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Whoah, onverwacht einde. Dat is tof!
En daarna verwachten dat Bing meteen voor haar valtquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:31 schreef Sk00p het volgende:
Wiet zal wel weer de held gaan uithangen met de fles die ze ging halen..![]()
(tenminste dat denk ik)
Doe ik ook in geval van nood (= geen zakken in je kleding hebben)quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:28 schreef Maincoon het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:35 schreef verleiding het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, we zijn klaar met de spoiler?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Whoa Viviennein gtst ? wtf ! dat is tof dan ga ik weer kijken
![]()
Dat is nou echt een top actrice
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de komende 10 jaar niet meer terugkomen![]()
Een cross-over.quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:10 schreef Maartel het volgende:
Pamela zou zó raar zijn.. die ademt gewoon Bettina nu
Ze krijgt nu een verhaallijn met Edwin Rutten.quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:23 schreef Maincoon het volgende:
Wanneer krijgt Laura eens een verhaallijn? Zij speelt op dit moment alleen maar een soort "moeder" over iedereen. Ik dacht dat zij degene was die eruit ging, toen een tijdje geleden bekent werd dat er iemand uit ging. Maar dat was Barbara.
Ik gok van Danny om het verhaal lekker moeilijk te maken aangezien ze helemaal into Bing is.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:42 schreef Maincoon het volgende:
[..]
Hahaha lol![]()
Ik hoop overigens dat de baby snel komt. Ben benieuwd van wie het is.
Dat zal haast wel aangezien Bingquote:Op woensdag 19 mei 2010 09:33 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ik gok van Danny om het verhaal lekker moeilijk te maken aangezien ze helemaal into Bing is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 09:35 schreef Starlie het volgende:
[..]
Dat zal haast wel aangezien BingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:53 schreef vencodark het volgende:
Twijfel wel of ik Edwin Rutten als ander personage kan zien als Ome Willem.![]()
Straks zit hij met Laura te flirten en zegt ie ineens: Lust je ook een broodje poep?
Ik ook.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:11 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Ze is van '85.... Maar dan nog had ze het moeten weten
wat dan??? ik ben geen kleuter lachen om poep en piesquote:
* zucht.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:22 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
wat dan??? ik ben geen kleuter lachen om poep en pies
OMGquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:22 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
Kijk eens lieve schat: (nog altijd in de hoop dat je me voor de gek houdt).quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:28 schreef Viswijfje het volgende:
hier venco ken je lachen!!!!
[ afbeelding ]
Ik denk dat de kinderen toen ook ongecompliceerder en minder veeleisend waren.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:33 schreef Viswijfje het volgende:what de fuck???? vet oud en heeel dom dit
HAHAHAquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:22 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:53 schreef vencodark het volgende:
Twijfel wel of ik Edwin Rutten als ander personage kan zien als Ome Willem.![]()
Straks zit hij met Laura te flirten en zegt ie ineens: Lust je ook een broodje poep?
Ben opgelucht, dank u.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:39 schreef Scorpie het volgende:
Jongens, Viswijfje is een kloon van Brechtje.
Einde huishoudelijke mededeling
quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:39 schreef Scorpie het volgende:
That explains the stupidityquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:39 schreef Scorpie het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:51 schreef Viswijfje het volgende:
vinden jullie t leuk om samen te verzinen wat er nog meer gaat gebeuren?? gewoon voor te lachen!!
bevoorbeeld:
- de baby is zwart en dus van bing dus word de broer van rik boos en slaat bing in coma!
- sabine versiert rik en dus gaat charlie bij m weg maar rikkie gaat bij haar wonen!!
- ronja en isabela verzinnen een plan om ludo te vermoorden maar perongeluk maakt Isabella Ronja dood en haar familie!!
quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:00 schreef vencodark het volgende:
Ik vind Viswijfje geen goeie toevoeging in dit topic.
Wie is Sabinequote:Op woensdag 19 mei 2010 13:51 schreef Viswijfje het volgende:
vinden jullie t leuk om samen te verzinen wat er nog meer gaat gebeuren?? gewoon voor te lachen!!
bevoorbeeld:
- de baby is zwart en dus van bing dus word de broer van rik boos en slaat bing in coma!
- sabine versiert rik en dus gaat charlie bij m weg maar rikkie gaat bij haar wonen!!
- ronja en isabela verzinnen een plan om ludo te vermoorden maar perongeluk maakt Isabella Ronja dood en haar familie!!
quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:05 schreef Starlie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk Anita die uit de dood opstaat en als zichzelf terugkomt...
Gelukkig heb je wel zelfkennis aangezien er in je userpic staat dat je een bagger user bent!quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:07 schreef Viswijfje het volgende:
sabine is nieuw!! ik heb veel fantasie!!
quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:10 schreef Starlie het volgende:
[..]
Gelukkig heb je wel zelfkennis aangezien er in je userpic staat dat je een bagger user bent!
Dit slappe gelul is toch geen mening??quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:11 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
hier staat een zeemeermin!!
en waarom zeg je dat ik geef gewoon me mening net als allemaal!
Je hebt helemaal gelijk meid...quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:17 schreef Viswijfje het volgende:
nee dat is een idee voor lekker te verzinen wat er nog meer kan gebeuren! is toch lachen!! we kunnen niet de hele dag over een aflevering praten toch? wat denk jij dat er gebeurt?
Hou is op met haar te plagenquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:01 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
doe jij t dan is beter!!! wat wil jij zien gebeuren?
quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:22 schreef Starlie het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk meid...
Ik denk dat ze jou een gastrol in GTST aanbieden omdat ze je ideeen helemaal geweldig vinden. De makers van GTST kijken namelijk regelmatig op Fok!
Jij wordt dan de nieuwe lover van Jef!! Maar Laura wordt jaloers want die ziet jou ook wel zitten want ze heeft genoeg van die broodjes poep. Vervolgens komt Jan Smit ook in GTST want hij houdt wel van viswijfjes... In GTST wordt je dus erg geliefd....
Totaal offtopic maar....quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:27 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
t gaat toch niet om echte verhalen daar hebben ze schrijfers voor!!! t is gewoon lachen om over gtst te fantaseren en kletsen daarvoor zijn we toch allemaal hier!
1. ik ben geen puberquote:
Pfff uit 1985... wat voel ik me opeens een ouwe taart zeg... en ik kom uit 1983!!!!quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:30 schreef Viswijfje het volgende:
ja! maar kunnen we nou weer over gtst kletsen in plaats van over mij!!!
wie vinden jullie lekker? ik rik, ze broer, naud en dex!
Kijk eens!! Viswijfje, wie kent haar niet....quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:33 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
1. ik ben geen puberen 2 dit is het topic over gtst en daar praat ik toch over?
quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:27 schreef Fir3fly het volgende:
Reageer dan ook niet.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:45 schreef Wittekonijn het volgende:
spoiler!Serieus! wat doen ze haar aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vindt het triest!
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
wil jij aub weer gaan ?quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:01 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
doe jij t dan is beter!!! wat wil jij zien gebeuren?
ik ga nerges heen ik vind gtst leukquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:26 schreef Liquidist het volgende:
[..]
wil jij aub weer gaan ?nu moet ik elke dag 3 pagina's doorlezen waarvan er 2 vol staan met onzin en onwetendheid van jou
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.misschien weten jullie al, dan mijn excuus dat ik achter loop![]()
![]()
zou ik allemaal niet erg vinden hoor!!!
[b]ben jij die lekkere vent? bewijs me maar!!!![/b]
zaterdag [b]11 maart[/b] 2007 [b]13:22[/b] schreef BerenDD: Ik vind VW lief :Y Want ze vind mij lief!
woensdag [b]17 oktober[/b] 2006 [b]14:12[/b] schreef yvonne: viswijfje (L)![]()
quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:17 schreef summer29 het volgende:
Weet je wat ik begrepen hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stond in de Privé volgens mij of niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.misschien weten jullie al, dan mijn excuus dat ik achter loop
Noot noot.![]()
Weet je wat ik begrepen hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wist het nog nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.misschien weten jullie al, dan mijn excuus dat ik achter loop![]()
![]()
Geen idee maar ik heb gehoord van mijn vriendin....quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:25 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Stond in de Privé volgens mij of niet?
Sjors of Wiet bij Bing?
Ik ga voor Sjors, Wiet is veel te jong en past voor geen meter bij Bing.![]()
sjors!! wiet is veel te leuk voor bing
zaterdag [b]11 maart[/b] 2007 [b]13:22[/b] schreef BerenDD: Ik vind VW lief :Y Want ze vind mij lief!
Weet je wat ik begrepen hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.misschien weten jullie al, dan mijn excuus dat ik achter loop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............![]()
quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:43 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.allebei verwend-nest
![]()
![]()
ik vind die amy wel schattig die heeft teminste niet zo varkeskop
omg gaat ie die voicemail luisteren als ze naast hem zit
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche![]()
liedje van charlie uit volle maan op de achtergrond
Weet je wat ik begrepen hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.misschien weten jullie al, dan mijn excuus dat ik achter loop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja en wanneer komen ze nou weer terug bij elkaar? Ze gaan steeds meer om heen lullen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:21 schreef NouMooiNiet het volgende:
omg gaat ie die voicemail luisteren als ze naast hem zit
![]()
![]()
lorena was toch helemaal niet bij de overval?? ik heb wel t begin gemist toen ik keek was de politie er al
nee maar ze liep wel in de weg van de overvallers... Zij wou naar binnen terwijl overvallers naar buiten gingen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:47 schreef Viswijfje het volgende:
lorena was toch helemaal niet bij de overval?? ik heb wel t begin gemist toen ik keek was de politie er al
![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:49 schreef summer29 het volgende:
[..]
nee maar ze liep wel in de weg van de overvallers... Zij wou naar binnen terwijl overvallers naar buiten gingen.
spannend!! dat heb ik dan gemist
Ik vraag me af of er iets achter zit, achter de overval.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
mischien is t Danny die heb ik lang niet meer gezien
maar de ogen leken op junior maar die is van een andere serie dus dat kan niet![b]ben jij die lekkere vent? bewijs me maar!!!![/b]
Ik vind alle jeugd uit GTST strontirritant, ze voeren ook allemaal geen fuck uit, beetje naar feestjes gaan en met elkaar lapzwansen
In ATWT beleeft de jeugd nog wel eens wat, maken ze allerlei heftige dingen mee. Daar zitten ook nog wel een echte ratten tussen die mensen chanteren en vuile spelletjes spelen.know'm sayin?
word? word.![]()
true maar toch blijft GTST leukquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:16 schreef alors het volgende:
Ik vind alle jeugd uit GTST strontirritant, ze voeren ook allemaal geen fuck uit, beetje naar feestjes gaan en met elkaar lapzwansen
In ATWT beleeft de jeugd nog wel eens wat, maken ze allerlei heftige dingen mee. Daar zitten ook nog wel een echte ratten tussen die mensen chanteren en vuile spelletjes spelen.
![]()
![]()
AlsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Jawel. Dex was pooier, Noud timmerman, Nina knutselde aan tasjes en chihuahua´s, Sjors studeert al jaren en Amy is goed in Pim Pam Pet.quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:16 schreef alors het volgende:
Ik vind alle jeugd uit GTST strontirritant, ze voeren ook allemaal geen fuck uit
Heel erg waarheidsgetrouw
Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!![]()
Nou moet zeggen het word wel weer wat spannender...
en amy of nina?Pff vind Amy nog erger dan Nina.Die Amy is zo houterig.En aan Nina ben ik al gewend![]()
![]()
was dex pooier???[b]ben jij die lekkere vent? bewijs me maar!!!![/b]
Zal Wiet het geregeld hebben?quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:57 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik vraag me af of er iets achter zit, achter de overval.
Aids.![]()
Lorena zodat Jack haar leuk gaat vinden of was dat nou een bank overvalThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Dus verkeerd gecast.quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:19 schreef James1988 het volgende:
Amy is ook maar 10 ofzo... dat kind is het acteren niet gewend.Noot noot.![]()
tvp"A person needs new experiences. They jar something deep inside, allowing him to grow. Without change something sleeps inside us, and seldom awakens. The sleeper must awaken."![]()
Wiet heeft de overval geregeld om lekker bij Bing zielig te kunnen doen. Als Sjors nou eindelijk eens een keer wat tegen Bing zegt, dan pleegt dat irritante kutkind uit zelfmedelijden zelfmoord, zijn we daar ook weer vanaf.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?![]()
quote:quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Lorena zodat Jack haar leuk gaat vinden of was dat nou een bank overval
Ik had beide scenario's in gedachten, maar ik vond het een beetje vergezocht, maar het is best vaag allemaal, ofwel het komt beiden best goed uit.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:35 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
[..]
Ik had beide scenario's in gedachten, maar ik vond het een beetje vergezocht, maar het is best vaag allemaal, ofwel het komt beiden best goed uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lorena kon die overvaller ook wel iets te goed omschrijven voor die paar seconden dat ze m had gezien
When ego leads, failure follows.
|| justdiggit.org ||![]()
quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:57 schreef Maincoon het volgende:
[..]Dus ze gaat hem wel strikken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat vond ik ook.quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Lorena kon die overvaller ook wel iets te goed omschrijven voor die paar seconden dat ze m had gezien
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
En ze kwam ook wel heel toevallig binnenlopen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Aids.![]()
Owneee, nu Irene met 5 km per uur is aangereden, betekent het dat de doktoren niets meer voor haar kunnen doen, en dat ze nog 3 dagen op de bank ligt voordat ze de geest geeft.
Bing stond achter de bar, en die overvaller zwaaide van een paar meter met een mes naar hem. Was inderdaad slappe hap van de aikido meester.![]()
Zoiets zat ik ook al aan te denkenquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Wiet heeft de overval geregeld om lekker bij Bing zielig te kunnen doen. Als Sjors nou eindelijk eens een keer wat tegen Bing zegt, dan pleegt dat irritante kutkind uit zelfmedelijden zelfmoord, zijn we daar ook weer vanaf.
Die Wiet heeft zelf alles in scene gezet.
Lorena niet, die is nog te dom om zelfstandig te poepen.![]()
quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:30 schreef LWD-Godius het volgende:
Zat Bing niet op AikidoWat een mietje was het opeens.
Ja, maar negers durven toch niks als ze alleen zijn![]()
Geintje...geintje....![]()
Die merken en dan dat gezicht van Jack.quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Lorena kon die overvaller ook wel iets te goed omschrijven voor die paar seconden dat ze m had gezienJa daarom.quote:Op donderdag 20 mei 2010 08:23 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Lorena niet, die is nog te dom om zelfstandig te poepen.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Ik denk eerder dat het te ingewikkeld is voor de schrijvers om zoiets te verzinnen en uit te werken...quote:Op donderdag 20 mei 2010 08:23 schreef DeTolk het volgende:
[..]
...
Lorena niet, die is nog te dom om zelfstandig te poepen.
Ze laten de doden herrijzen (of waren dat andere schrijvers?)quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:28 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het te ingewikkeld is voor de schrijvers om zoiets te verzinnen en uit te werken...
![]()
Jep, wordt vast gewoon Anita all over againquote:Op donderdag 20 mei 2010 05:44 schreef Perico het volgende:
Owneee, nu Irene met 5 km per uur is aangereden, betekent het dat de doktoren niets meer voor haar kunnen doen, en dat ze nog 3 dagen op de bank ligt voordat ze de geest geeft.
![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 mei 2010 05:44 schreef Perico het volgende:
Bing stond achter de bar, en die overvaller zwaaide van een paar meter met een mes naar hem. Was inderdaad slappe hap van de aikido meester.![]()
![]()
maar tis wel zo.
know'm sayin?
word? word.![]()
zou Irene nou dood zijn???
Kom op zeg, ze is niet gemaakt van poppenstront!quote:
Het zal wel weer een wekenlang ziekbed worden.....![]()
zou ronja nou toch blijfen voor dr moeder denk je????[b]ben jij die lekkere vent? bewijs me maar!!!![/b]
Daar ga ik wel van uit, als je van zo'n aanrijding komt te overlijden, dan was ik al drie keer dood geweestquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:24 schreef verleiding het volgende:
Over een week loopt Irene weer vrolijk rond, wedden?
Life doesn't have a remote, you have to get up and change the channel yourselve..![]()
Ach, in GTST weer je het maar nooitquote:Op donderdag 20 mei 2010 15:04 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Daar ga ik wel van uit, als je van zo'n aanrijding komt te overlijden, dan was ik al drie keer dood geweest.
![]()
Maxime moet eerst flink in het stof bijten, diep moet ze gaan, Ludo moet haar vernederen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 18:06 schreef summer29 het volgende:
Eerlijk gezegd ik ben van aantal personage zat. Namelijk Irene, Maxime, Dex en Lorena.
Ze moet jankend de deur uit, op haar knieen. (wat ben ik erg he, maar ze haalt dat uit mijn tenen, vals stuk secreet).
Lorena moet ook nog flink verantwoording afleggen voor haar gelieg.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
neeeee Maxime is juist stoer lekker bitchie haha hou ik van!!![b]ben jij die lekkere vent? bewijs me maar!!!![/b]
![]()
ben je lesbi?
Ja, dat is ook zo, maar ze had haar pijlen niet op Ludo moeten richten, wat denkt ze wel. Je hebt natuurlijk altijd nog baas boven baas.quote:Op donderdag 20 mei 2010 18:17 schreef Viswijfje het volgende:
neeeee Maxime is juist stoer lekker bitchie haha hou ik van!!!
![]()
Sowieso die naam alleen al...quote:Op donderdag 20 mei 2010 18:22 schreef Jadelynn het volgende:
Ik ben die dex echt zat joh!Dex
En zijn hoofd is echt zo:
Noot noot.![]()
true wat Maxime betreft.....quote:Op donderdag 20 mei 2010 18:16 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Maxime moet eerst flink in het stof bijten, diep moet ze gaan, Ludo moet haar vernederen.Ze moet jankend de deur uit, op haar knieen. (wat ben ik erg he, maar ze haalt dat uit mijn tenen, vals stuk secreet).
Lorena moet ook nog flink verantwoording afleggen voor haar gelieg.
Dex heeft gewoon saaie rol. Van hem![]()
Lorena denkt alleen maar om geld en gelieg...![]()
Irene overdrijft alles over, zeg... Ze doet alles beter te weten. Ben nog blij dat ze mijn moeder niet is.![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:01 schreef summer29 het volgende:
[..]
true wat Maxime betreft.....
Dex heeft gewoon saaie rol. Van hem![]()
Lorena denkt alleen maar om geld en gelieg...![]()
Irene overdrijft alles over, zeg... Ze doet alles beter te weten. Ben nog blij dat ze mijn moeder niet is.
![]()
En Irene, daar ben ik op afgeknapt toen ze zich zo achterlijk gedroeg tijdens haar scheidingsperiode.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
Ja ook en hoe ze haar kinderen behandelen... En manier hoe ze praat,quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:08 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
![]()
En Irene, daar ben ik op afgeknapt toen ze zich zo achterlijk gedroeg tijdens haar scheidingsperiode.
![]()
![]()
Ik heb dat ook wel een beetje idd..quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:08 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
![]()
En Irene, daar ben ik op afgeknapt toen ze zich zo achterlijk gedroeg tijdens haar scheidingsperiode.
Trouwens: Wiet en Lorena![]()
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!![]()
Daar heb ik niet zoveel moeite mee, dat is inherent aan haar persoonlijkheid en het is niet echt kwaad bedoeld.quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:17 schreef summer29 het volgende:
[..]
Ja ook en hoe ze haar kinderen behandelen... En manier hoe ze praat,
Kinderen opvoeden is sowieso a hell of a job. Hoe heet ze, Ronja had ik allang flink op haar nummer gezet. Je kunt het wel oneens zijn met je ouders (ze is niet anders gewend al die tijd) maar ze zijn natuurlijk ook geen grof vuil. Ze hebben haar goddomme de wereld gegund. Ouders mogen geen fouten maken, lijkt het wel. Mijn moeder zei vaak, wacht maar tot je zelf kinderen hebt, als wij rebelleerden.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
Kunnen die twee geen lesbische relatie krijgen en vertrekken naar het buitenland?!quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:23 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Ik heb dat ook wel een beetje idd..
Trouwens: Wiet en Lorena![]()
wat je moeder betreft; ze heeft gelijk.....quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:24 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Daar heb ik niet zoveel moeite mee, dat is inherent aan haar persoonlijkheid en het is niet echt kwaad bedoeld.
Kinderen opvoeden is sowieso a hell of a job. Hoe heet ze, Ronja had ik allang flink op haar nummer gezet. Je kunt het wel oneens zijn met je ouders (ze is niet anders gewend al die tijd) maar ze zijn natuurlijk ook geen grof vuil. Ze hebben haar goddomme de wereld gegund. Ouders mogen geen fouten maken, lijkt het wel. Mijn moeder zei vaak, wacht maar tot je zelf kinderen hebt, als wij rebelleerden.
Irene is persoon die alles goed wilt hebben in haar gezin.. Martijn is vreemdgegaan met Barbara (en waarom in godsnaam?). Ronja en Dex hebben hun eigen leven/keuzes gemaakt, wat ze ook doen is Irene gvd niet tevreden...quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:25 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Kunnen die twee geen lesbische relatie krijgen en vertrekken naar het buitenland?!dat is beter oplossing.. Aan Wiet heb ik niet eens gedacht, ze is verliefd op Bing.. Haha, ben ook benieuwd of ze hem gaat krijgen..
![]()
Daar was die weer! Regel 1 uit het wetboek der soapschrijvers:
"Als een personage in de spullen van een ander personage zit te rommelen, komt er altijd iemand binnen. Vervolgens valt de vraag "Wat ben je aan het doen?", waarop geantwoord wordt "Oh, niets hoor"."
Verder is Ronja rijp voor het gesticht als het zo doorgaat![]()
![]()
Ik dacht dat ze werd geplet tussen 2 auto's.quote:Op donderdag 20 mei 2010 05:44 schreef Perico het volgende:
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Ik hoop gewoon dat hij haar keihard uitlacht als ze het hem op de 1 of andere manier duidelijk maakt.quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:36 schreef summer29 het volgende:
[..]
wat je moeder betreft; ze heeft gelijk.....
Irene is persoon die alles goed wilt hebben in haar gezin.. Martijn is vreemdgegaan met Barbara (en waarom in godsnaam?). Ronja en Dex hebben hun eigen leven/keuzes gemaakt, wat ze ook doen is Irene gvd niet tevreden...
[..]
dat is beter oplossing.. Aan Wiet heb ik niet eens gedacht, ze is verliefd op Bing.. Haha, ben ook benieuwd of ze hem gaat krijgen..
Nou t is ze gelukt hoor...
Nu heb ik zin in die chocolade cakejes van dr utker
Whaha, hoe kan Amy een NL paspoort hebben terwijl ze "zogenaamd" uit het buitenland kwamen
14.gif RaymanNL vindt dit leuk![]()
Kan toch, als je dat via de ambassade regelt.quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:25 schreef RaymanNL het volgende:
Whaha, hoe kan Amy een NL paspoort hebben terwijl ze "zogenaamd" uit het buitenland kwamenEen heer met stijl![]()
Het zag er uit als een paspoort wat niet nieuw was, dat bedoel ik dus. Ook een oudere foto van haar er in. Dat klopt niet, want tot voor kort waren ze allebei "dood" en hadden ze een andere naam.quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:56 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Kan toch, als je dat via de ambassade regelt.14.gif RaymanNL vindt dit leuk![]()
De namen zagen we er niet instaan, bovendien kan je je ook als iemand anders voordoen met een neppaspoort zonder dat je je echte paspoort vernietigd.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:06 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Het zag er uit als een paspoort wat niet nieuw was, dat bedoel ik dus. Ook een oudere foto van haar er in. Dat klopt niet, want tot voor kort waren ze allebei "dood" en hadden ze een andere naam.Een heer met stijl![]()
De foto was een foto van Amy nadat ze naar het buitenland gegaan waren (toen ze nog een baby was) dus het kan geen oud paspoort zijn van Amy van voordat ze emigreerdequote:Op donderdag 20 mei 2010 21:08 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
De namen zagen we er niet instaan, bovendien kan je je ook als iemand anders voordoen met een neppaspoort zonder dat je je echte paspoort vernietigd.
Je zegt dat het een paspoort was van toen ze nog een baby was, maar ook dat het geen oud paspoort was, dat spreekt zichzelf tegen..quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:12 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
De foto was een foto van Amy nadat ze naar het buitenland gegaan waren (toen ze nog een baby was) dus het kan geen oud paspoort zijn van Amy van voordat ze emigreerde
Maar om een lang verhaal kort te maken, DIan en Huib verbrandden hun oude paspoorten toen ze een nieuwe identiteit aannamen, dit konden ze ook niet doen en dat hadden ze hun oude paspoort nog.Een heer met stijl![]()
De zin van mij is raar. Ik bedoelde niet dat er een foto op stond van Amy als Baby, maar een foto van toen ze een jaar of 7 was. Als het een paspoort was van Amy voordat ze emigreerde, dan moest een een baby op de foto staanquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:19 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Je zegt dat het een paspoort was van toen ze nog een baby was, maar ook dat het geen oud paspoort was, dat spreekt zichzelf tegen..
Maar om een lang verhaal kort te maken, DIan en Huib verbrandden hun oude paspoorten toen ze een nieuwe identiteit aannamen, dit konden ze ook niet doen en dat hadden ze hun oude paspoort nog.
Maar laat maarIk vond het gewoon vreemd.
Dex![]()
Wel goed dat Nina het al snel doorheeft..
MaximeCharlie valt ook zo makkelijk te neppen
![]()
Goed dat Ronja eindelijk wakker is
Ik snapte wel wat je bedoelde (het las inderdaad een beetje cryptisch) maar juist daarom ben ik opnieuw gaan lezen en snapte het.quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:11 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
De zin van mij is raar. Ik bedoelde niet dat er een foto op stond van Amy als Baby, maar een foto van toen ze een jaar of 7 was. Als het een paspoort was van Amy voordat ze emigreerde, dan moest een een baby op de foto staan
Maar laat maarIk vond het gewoon vreemd.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 18:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Sowieso die naam alleen al...Dex
En zijn hoofd is echt zo:
[ afbeelding ]
Proest me eten![]()
![]()
![]()
![]()
Op dit tijdstip?quote:![]()
![]()
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Dacht ook dat Irene geplet werd tussen de 2 auto's. Dan kom je er niet zo vanaf als ze er nu vanaf kwam. Maar ach, het is GTST![]()
En ik snap eerlijk gezegd niet hoe Nina nu dit door kan hebben. Zo obvious was het nog niet, het werd obvious gemaakt nadat Nina er wat over had gevraagd aan Dex..
When ego leads, failure follows.
|| justdiggit.org ||![]()
maar nina is vast heel slim!!1!
ze is er lelijk genoeg voor![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door Viswijfje op 21-05-2010 01:02:52 ][b]ben jij die lekkere vent? bewijs me maar!!!![/b]
quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:28 schreef Viswijfje het volgende:
zou ronja nou toch blijfen voor dr moeder denk je????
Blijfen????????????![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
fffffffffffffff
![]()
quote:![]()
ik had wel gelijkl!!!!!
Ik denk dat dat meer in de hoofden van die stomme kinderen bestaat die écht denken dat de hele wereld om hen draait, dan dat Irene nou echt zoveel oordelen heeft. Als het om de studie van Ronja gaat, tja, geen enkele ouder staat te juichen als de dochter die je met jouw centen door Nyenrode hebt geloodst alsof iemand gelooft dat Ronja daar echt slim genoeg voor isquote:Op donderdag 20 mei 2010 19:36 schreef summer29 het volgende:
wat je moeder betreft; ze heeft gelijk.....
Irene is persoon die alles goed wilt hebben in haar gezin.. Martijn is vreemdgegaan met Barbara (en waarom in godsnaam?). Ronja en Dex hebben hun eigen leven/keuzes gemaakt, wat ze ook doen is Irene gvd niet tevreden...
[..]ineens als kapster aan de slag gaat. Echt, geen enkele ouder. Of ie nu bakker, loodgieter of psycholoog is.
![]()
Het gaat niet echt goed met de kijkcijfers van GTST. Voor de derde keer deze week heeft de soap onder de miljoen kijkers gescoord, gisteren 944.000. Een tijdje geleden voorspelde mensen al dat de val snel zou intreden. Ik geloofde het niet, want ze stonden toen (december, januari) stabiel rond 1,4 miljoen kijkers. Nu is dat alweer een uitschieter en hebben ze moeite boven de 1,0 te blijven. Ik had dit dan ook niet verwacht en ben benieuwd wat er gaat gebeuren de laatste twee maanden.
Misschien komt het ook een beetje door het weer, het feit dat het langer licht is, enzovoorts. Andere programma's rond 20:00u scoren ook wat minder. Toch is 500.000 kijkers verliezen echt te veel...![]()
Vinden ze het gek met zulke kansloze personages en dito verhaallijnen??
Mooi dat ze daarvoor afgestraft worden
know'm sayin?
word? word.![]()
Zo is dat.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik denk dat dat meer in de hoofden van die stomme kinderen bestaat die écht denken dat de hele wereld om hen draait, dan dat Irene nou echt zoveel oordelen heeft. Als het om de studie van Ronja gaat, tja, geen enkele ouder staat te juichen als de dochter die je met jouw centen door Nyenrode hebt geloodst alsof iemand gelooft dat Ronja daar echt slim genoeg voor isineens als kapster aan de slag gaat. Echt, geen enkele ouder. Of ie nu bakker, loodgieter of psycholoog is.
Heeft te maken met het mooie weer, alles scoort minder. 20:00 journaal scoort normaal gesproken ook 1,8 miljoen kijkers, en nu ook maar 1,4. Boulevard scoort minder (normaal 1,1 en nu 700k. Daar is dus niks vreemd aan. Vorige jaar scoorde het rond deze tijd ook onder de miljoenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:42 schreef RogerS het volgende:
Het gaat niet echt goed met de kijkcijfers van GTST. Voor de derde keer deze week heeft de soap onder de miljoen kijkers gescoord, gisteren 944.000. Een tijdje geleden voorspelde mensen al dat de val snel zou intreden. Ik geloofde het niet, want ze stonden toen (december, januari) stabiel rond 1,4 miljoen kijkers. Nu is dat alweer een uitschieter en hebben ze moeite boven de 1,0 te blijven. Ik had dit dan ook niet verwacht en ben benieuwd wat er gaat gebeuren de laatste twee maanden.
Misschien komt het ook een beetje door het weer, het feit dat het langer licht is, enzovoorts. Andere programma's rond 20:00u scoren ook wat minder. Toch is 500.000 kijkers verliezen echt te veel...
Ik zou bijna zeggen: helaas. Ik hoopte dat mensen afhaakten. Wat een nepzooi is het geworden. Toen ik Janine gisteren of wanneer het ook was weer zag klagen tegen Ludo over hoe hij te werk ging, wist ik genoeg. Als ze nou nog niet accepteert hoe hij is en dat hij niet verandert, dan krijgen we weer te zien wat we al honderd keer gezien hebben.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:36 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Heeft te maken met het mooie weer, alles scoort minder. 20:00 journaal scoort normaal gesproken ook 1,8 miljoen kijkers, en nu ook maar 1,4. Boulevard scoort minder (normaal 1,1 en nu 700k. Daar is dus niks vreemd aan. Vorige jaar scoorde het rond deze tijd ook onder de miljoen
Verder merk ik gewoon dat ik vaak afdwaal, eten ga halen, zit te neuriën. Ik let niets eens meer op. Ik mis de spanning en de goede personages. En o ja, slechteriken, maar over zaken honderd keer herhalen gesproken...
"U hoort nog van me!"
Forum Opties Forumhop: Hop naar: