Kijk eens lieve schat: (nog altijd in de hoop dat je me voor de gek houdt).quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:28 schreef Viswijfje het volgende:
hier venco ken je lachen!!!!
[ afbeelding ]
Ik denk dat de kinderen toen ook ongecompliceerder en minder veeleisend waren.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:33 schreef Viswijfje het volgende:what de fuck???? vet oud en heeel dom dit
HAHAHAquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:22 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
wat dan??? ik ben geen kleuter lachen om poep en pies
quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:53 schreef vencodark het volgende:
Twijfel wel of ik Edwin Rutten als ander personage kan zien als Ome Willem.![]()
Straks zit hij met Laura te flirten en zegt ie ineens: Lust je ook een broodje poep?
Ben opgelucht, dank u.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:39 schreef Scorpie het volgende:
Jongens, Viswijfje is een kloon van Brechtje.
Einde huishoudelijke mededeling
quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:39 schreef Scorpie het volgende:
That explains the stupidityquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:39 schreef Scorpie het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:51 schreef Viswijfje het volgende:
vinden jullie t leuk om samen te verzinen wat er nog meer gaat gebeuren?? gewoon voor te lachen!!
bevoorbeeld:
- de baby is zwart en dus van bing dus word de broer van rik boos en slaat bing in coma!
- sabine versiert rik en dus gaat charlie bij m weg maar rikkie gaat bij haar wonen!!
- ronja en isabela verzinnen een plan om ludo te vermoorden maar perongeluk maakt Isabella Ronja dood en haar familie!!
quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:00 schreef vencodark het volgende:
Ik vind Viswijfje geen goeie toevoeging in dit topic.
Wie is Sabinequote:Op woensdag 19 mei 2010 13:51 schreef Viswijfje het volgende:
vinden jullie t leuk om samen te verzinen wat er nog meer gaat gebeuren?? gewoon voor te lachen!!
bevoorbeeld:
- de baby is zwart en dus van bing dus word de broer van rik boos en slaat bing in coma!
- sabine versiert rik en dus gaat charlie bij m weg maar rikkie gaat bij haar wonen!!
- ronja en isabela verzinnen een plan om ludo te vermoorden maar perongeluk maakt Isabella Ronja dood en haar familie!!
quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:05 schreef Starlie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk Anita die uit de dood opstaat en als zichzelf terugkomt...
Gelukkig heb je wel zelfkennis aangezien er in je userpic staat dat je een bagger user bent!quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:07 schreef Viswijfje het volgende:
sabine is nieuw!! ik heb veel fantasie!!
quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:10 schreef Starlie het volgende:
[..]
Gelukkig heb je wel zelfkennis aangezien er in je userpic staat dat je een bagger user bent!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |