quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:35 schreef verleiding het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, we zijn klaar met de spoiler?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Whoa Viviennein gtst ? wtf ! dat is tof dan ga ik weer kijken
![]()
Dat is nou echt een top actrice
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de komende 10 jaar niet meer terugkomen![]()
Een cross-over.quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:10 schreef Maartel het volgende:
Pamela zou zó raar zijn.. die ademt gewoon Bettina nu
Ze krijgt nu een verhaallijn met Edwin Rutten.quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:23 schreef Maincoon het volgende:
Wanneer krijgt Laura eens een verhaallijn? Zij speelt op dit moment alleen maar een soort "moeder" over iedereen. Ik dacht dat zij degene was die eruit ging, toen een tijdje geleden bekent werd dat er iemand uit ging. Maar dat was Barbara.
Ik gok van Danny om het verhaal lekker moeilijk te maken aangezien ze helemaal into Bing is.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:42 schreef Maincoon het volgende:
[..]
Hahaha lol![]()
Ik hoop overigens dat de baby snel komt. Ben benieuwd van wie het is.
Dat zal haast wel aangezien Bingquote:Op woensdag 19 mei 2010 09:33 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ik gok van Danny om het verhaal lekker moeilijk te maken aangezien ze helemaal into Bing is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 09:35 schreef Starlie het volgende:
[..]
Dat zal haast wel aangezien BingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:53 schreef vencodark het volgende:
Twijfel wel of ik Edwin Rutten als ander personage kan zien als Ome Willem.![]()
Straks zit hij met Laura te flirten en zegt ie ineens: Lust je ook een broodje poep?
Ik ook.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:11 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Ze is van '85.... Maar dan nog had ze het moeten weten
wat dan??? ik ben geen kleuter lachen om poep en piesquote:
* zucht.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:22 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
wat dan??? ik ben geen kleuter lachen om poep en pies
OMGquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:22 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
Kijk eens lieve schat: (nog altijd in de hoop dat je me voor de gek houdt).quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:28 schreef Viswijfje het volgende:
hier venco ken je lachen!!!!
[ afbeelding ]
Ik denk dat de kinderen toen ook ongecompliceerder en minder veeleisend waren.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:33 schreef Viswijfje het volgende:what de fuck???? vet oud en heeel dom dit
HAHAHAquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:22 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:53 schreef vencodark het volgende:
Twijfel wel of ik Edwin Rutten als ander personage kan zien als Ome Willem.![]()
Straks zit hij met Laura te flirten en zegt ie ineens: Lust je ook een broodje poep?
Ben opgelucht, dank u.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:39 schreef Scorpie het volgende:
Jongens, Viswijfje is een kloon van Brechtje.
Einde huishoudelijke mededeling
quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:39 schreef Scorpie het volgende:
That explains the stupidityquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:39 schreef Scorpie het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:51 schreef Viswijfje het volgende:
vinden jullie t leuk om samen te verzinen wat er nog meer gaat gebeuren?? gewoon voor te lachen!!
bevoorbeeld:
- de baby is zwart en dus van bing dus word de broer van rik boos en slaat bing in coma!
- sabine versiert rik en dus gaat charlie bij m weg maar rikkie gaat bij haar wonen!!
- ronja en isabela verzinnen een plan om ludo te vermoorden maar perongeluk maakt Isabella Ronja dood en haar familie!!
quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:00 schreef vencodark het volgende:
Ik vind Viswijfje geen goeie toevoeging in dit topic.
Wie is Sabinequote:Op woensdag 19 mei 2010 13:51 schreef Viswijfje het volgende:
vinden jullie t leuk om samen te verzinen wat er nog meer gaat gebeuren?? gewoon voor te lachen!!
bevoorbeeld:
- de baby is zwart en dus van bing dus word de broer van rik boos en slaat bing in coma!
- sabine versiert rik en dus gaat charlie bij m weg maar rikkie gaat bij haar wonen!!
- ronja en isabela verzinnen een plan om ludo te vermoorden maar perongeluk maakt Isabella Ronja dood en haar familie!!
quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:05 schreef Starlie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk Anita die uit de dood opstaat en als zichzelf terugkomt...
Gelukkig heb je wel zelfkennis aangezien er in je userpic staat dat je een bagger user bent!quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:07 schreef Viswijfje het volgende:
sabine is nieuw!! ik heb veel fantasie!!
quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:10 schreef Starlie het volgende:
[..]
Gelukkig heb je wel zelfkennis aangezien er in je userpic staat dat je een bagger user bent!
Dit slappe gelul is toch geen mening??quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:11 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
hier staat een zeemeermin!!
en waarom zeg je dat ik geef gewoon me mening net als allemaal!
Je hebt helemaal gelijk meid...quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:17 schreef Viswijfje het volgende:
nee dat is een idee voor lekker te verzinen wat er nog meer kan gebeuren! is toch lachen!! we kunnen niet de hele dag over een aflevering praten toch? wat denk jij dat er gebeurt?
Hou is op met haar te plagenquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:01 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
doe jij t dan is beter!!! wat wil jij zien gebeuren?
quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:22 schreef Starlie het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk meid...
Ik denk dat ze jou een gastrol in GTST aanbieden omdat ze je ideeen helemaal geweldig vinden. De makers van GTST kijken namelijk regelmatig op Fok!
Jij wordt dan de nieuwe lover van Jef!! Maar Laura wordt jaloers want die ziet jou ook wel zitten want ze heeft genoeg van die broodjes poep. Vervolgens komt Jan Smit ook in GTST want hij houdt wel van viswijfjes... In GTST wordt je dus erg geliefd....
Totaal offtopic maar....quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:27 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
t gaat toch niet om echte verhalen daar hebben ze schrijfers voor!!! t is gewoon lachen om over gtst te fantaseren en kletsen daarvoor zijn we toch allemaal hier!
1. ik ben geen puberquote:
Pfff uit 1985... wat voel ik me opeens een ouwe taart zeg... en ik kom uit 1983!!!!quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:30 schreef Viswijfje het volgende:
ja! maar kunnen we nou weer over gtst kletsen in plaats van over mij!!!
wie vinden jullie lekker? ik rik, ze broer, naud en dex!
Kijk eens!! Viswijfje, wie kent haar niet....quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:33 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
1. ik ben geen puberen 2 dit is het topic over gtst en daar praat ik toch over?
quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:27 schreef Fir3fly het volgende:
Reageer dan ook niet.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:45 schreef Wittekonijn het volgende:
spoiler!Serieus! wat doen ze haar aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vindt het triest!
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
wil jij aub weer gaan ?quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:01 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
doe jij t dan is beter!!! wat wil jij zien gebeuren?
ik ga nerges heen ik vind gtst leukquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:26 schreef Liquidist het volgende:
[..]
wil jij aub weer gaan ?nu moet ik elke dag 3 pagina's doorlezen waarvan er 2 vol staan met onzin en onwetendheid van jou
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.misschien weten jullie al, dan mijn excuus dat ik achter loop![]()
![]()
zou ik allemaal niet erg vinden hoor!!!
[b]ben jij die lekkere vent? bewijs me maar!!!![/b]
zaterdag [b]11 maart[/b] 2007 [b]13:22[/b] schreef BerenDD: Ik vind VW lief :Y Want ze vind mij lief!
woensdag [b]17 oktober[/b] 2006 [b]14:12[/b] schreef yvonne: viswijfje (L)![]()
quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:17 schreef summer29 het volgende:
Weet je wat ik begrepen hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stond in de Privé volgens mij of niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.misschien weten jullie al, dan mijn excuus dat ik achter loop
Noot noot.![]()
Weet je wat ik begrepen hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wist het nog nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.misschien weten jullie al, dan mijn excuus dat ik achter loop![]()
![]()
Geen idee maar ik heb gehoord van mijn vriendin....quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:25 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Stond in de Privé volgens mij of niet?
Sjors of Wiet bij Bing?
Ik ga voor Sjors, Wiet is veel te jong en past voor geen meter bij Bing.![]()
sjors!! wiet is veel te leuk voor bing
zaterdag [b]11 maart[/b] 2007 [b]13:22[/b] schreef BerenDD: Ik vind VW lief :Y Want ze vind mij lief!
Weet je wat ik begrepen hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.misschien weten jullie al, dan mijn excuus dat ik achter loop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............![]()
quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:43 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.allebei verwend-nest
![]()
![]()
ik vind die amy wel schattig die heeft teminste niet zo varkeskop
omg gaat ie die voicemail luisteren als ze naast hem zit
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche![]()
liedje van charlie uit volle maan op de achtergrond
Weet je wat ik begrepen hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.misschien weten jullie al, dan mijn excuus dat ik achter loop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja en wanneer komen ze nou weer terug bij elkaar? Ze gaan steeds meer om heen lullen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:21 schreef NouMooiNiet het volgende:
omg gaat ie die voicemail luisteren als ze naast hem zit
![]()
![]()
lorena was toch helemaal niet bij de overval?? ik heb wel t begin gemist toen ik keek was de politie er al
nee maar ze liep wel in de weg van de overvallers... Zij wou naar binnen terwijl overvallers naar buiten gingen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:47 schreef Viswijfje het volgende:
lorena was toch helemaal niet bij de overval?? ik heb wel t begin gemist toen ik keek was de politie er al
![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:49 schreef summer29 het volgende:
[..]
nee maar ze liep wel in de weg van de overvallers... Zij wou naar binnen terwijl overvallers naar buiten gingen.
spannend!! dat heb ik dan gemist
Ik vraag me af of er iets achter zit, achter de overval.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
mischien is t Danny die heb ik lang niet meer gezien
maar de ogen leken op junior maar die is van een andere serie dus dat kan niet![b]ben jij die lekkere vent? bewijs me maar!!!![/b]
Ik vind alle jeugd uit GTST strontirritant, ze voeren ook allemaal geen fuck uit, beetje naar feestjes gaan en met elkaar lapzwansen
In ATWT beleeft de jeugd nog wel eens wat, maken ze allerlei heftige dingen mee. Daar zitten ook nog wel een echte ratten tussen die mensen chanteren en vuile spelletjes spelen.know'm sayin?
word? word.![]()
true maar toch blijft GTST leukquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:16 schreef alors het volgende:
Ik vind alle jeugd uit GTST strontirritant, ze voeren ook allemaal geen fuck uit, beetje naar feestjes gaan en met elkaar lapzwansen
In ATWT beleeft de jeugd nog wel eens wat, maken ze allerlei heftige dingen mee. Daar zitten ook nog wel een echte ratten tussen die mensen chanteren en vuile spelletjes spelen.
![]()
![]()
AlsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Jawel. Dex was pooier, Noud timmerman, Nina knutselde aan tasjes en chihuahua´s, Sjors studeert al jaren en Amy is goed in Pim Pam Pet.quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:16 schreef alors het volgende:
Ik vind alle jeugd uit GTST strontirritant, ze voeren ook allemaal geen fuck uit
Heel erg waarheidsgetrouw
Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!![]()
Nou moet zeggen het word wel weer wat spannender...
en amy of nina?Pff vind Amy nog erger dan Nina.Die Amy is zo houterig.En aan Nina ben ik al gewend![]()
![]()
was dex pooier???[b]ben jij die lekkere vent? bewijs me maar!!!![/b]
Zal Wiet het geregeld hebben?quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:57 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik vraag me af of er iets achter zit, achter de overval.
Aids.![]()
Lorena zodat Jack haar leuk gaat vinden of was dat nou een bank overvalThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Dus verkeerd gecast.quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:19 schreef James1988 het volgende:
Amy is ook maar 10 ofzo... dat kind is het acteren niet gewend.Noot noot.![]()
tvp"A person needs new experiences. They jar something deep inside, allowing him to grow. Without change something sleeps inside us, and seldom awakens. The sleeper must awaken."![]()
Wiet heeft de overval geregeld om lekker bij Bing zielig te kunnen doen. Als Sjors nou eindelijk eens een keer wat tegen Bing zegt, dan pleegt dat irritante kutkind uit zelfmedelijden zelfmoord, zijn we daar ook weer vanaf.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?![]()
quote:quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Lorena zodat Jack haar leuk gaat vinden of was dat nou een bank overval
Ik had beide scenario's in gedachten, maar ik vond het een beetje vergezocht, maar het is best vaag allemaal, ofwel het komt beiden best goed uit.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:35 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
[..]
Ik had beide scenario's in gedachten, maar ik vond het een beetje vergezocht, maar het is best vaag allemaal, ofwel het komt beiden best goed uit.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: