SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Jawel. Dex was pooier, Noud timmerman, Nina knutselde aan tasjes en chihuahua´s, Sjors studeert al jaren en Amy is goed in Pim Pam Pet.quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:16 schreef alors het volgende:
Ik vind alle jeugd uit GTST strontirritant, ze voeren ook allemaal geen fuck uit
Zal Wiet het geregeld hebben?quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:57 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik vraag me af of er iets achter zit, achter de overval.
Dus verkeerd gecast.quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:19 schreef James1988 het volgende:
Amy is ook maar 10 ofzo... dat kind is het acteren niet gewend.
quote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Lorena zodat Jack haar leuk gaat vinden of was dat nou een bank overval
quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:35 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
[..]
Ik had beide scenario's in gedachten, maar ik vond het een beetje vergezocht, maar het is best vaag allemaal, ofwel het komt beiden best goed uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:57 schreef Maincoon het volgende:
[..]Dus ze gaat hem wel strikken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat vond ik ook.quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Lorena kon die overvaller ook wel iets te goed omschrijven voor die paar seconden dat ze m had gezien
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
En ze kwam ook wel heel toevallig binnenlopen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Lorena kon die overvaller ook wel iets te goed omschrijven voor die paar seconden dat ze m had gezien
Zoiets zat ik ook al aan te denkenquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Wiet heeft de overval geregeld om lekker bij Bing zielig te kunnen doen. Als Sjors nou eindelijk eens een keer wat tegen Bing zegt, dan pleegt dat irritante kutkind uit zelfmedelijden zelfmoord, zijn we daar ook weer vanaf.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:30 schreef LWD-Godius het volgende:
Zat Bing niet op AikidoWat een mietje was het opeens.
Die merken en dan dat gezicht van Jack.quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ja daarom.quote:Op donderdag 20 mei 2010 08:23 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Lorena niet, die is nog te dom om zelfstandig te poepen.
Ik denk eerder dat het te ingewikkeld is voor de schrijvers om zoiets te verzinnen en uit te werken...quote:Op donderdag 20 mei 2010 08:23 schreef DeTolk het volgende:
[..]
...
Lorena niet, die is nog te dom om zelfstandig te poepen.
Ze laten de doden herrijzen (of waren dat andere schrijvers?)quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:28 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het te ingewikkeld is voor de schrijvers om zoiets te verzinnen en uit te werken...
Jep, wordt vast gewoon Anita all over againquote:Op donderdag 20 mei 2010 05:44 schreef Perico het volgende:
Owneee, nu Irene met 5 km per uur is aangereden, betekent het dat de doktoren niets meer voor haar kunnen doen, en dat ze nog 3 dagen op de bank ligt voordat ze de geest geeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |