Gadver, broer en zus.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:24 schreef Viswijfje het volgende:
volges mij word het wat met Sjors en Jack![]()
Wat ben ik blij dat jij er weer bentquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:24 schreef Viswijfje het volgende:
volges mij word het wat met Sjors en Jack![]()
Ja, waar sloeg dat op, stond volledig los van de lopende verhaal lijnquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:33 schreef NouMooiNiet het volgende:
Wait................. What??
Was dat nou echte actie op t eind??
Het lijkt er idd nogal los van te staan, maar een hele aflevering 'opbouwen' naar een overval zou ook nogal raar zijnquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:48 schreef RaymanNL het volgende:
Ja, waar sloeg dat op, stond volledig los van de lopende verhaal lijnNaja, een overval kun je niet plannen heh
Nee, ze speelt het erg slim, maar uiteindelijk krijgt ze met Ludo te doen, dus ik heb geduld.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:31 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik al, maar óf ze speelt het af-en-toe heel onhandig, óf er zitten wel héél veel twists in haar gemanipuleer, af-en-toe lijkt ze dat namelijk alleen maar tegen te werken..
(nou klink ik vast net zo naïef als Isabella, maar volgens mij is het gewoon een beetje krom geschreven)
De trilfunctie is goed voor de melk.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:28 schreef Maincoon het volgende:
Hahaha, Sjors haalde haar telefoon uit haar BH? Is het nieuw om daar je telefoon te bewaren? :p
Hahaha lolquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
De trilfunctie is goed voor de melk.
Nou ja ze hebben ooit gezoend toen ze nog niet wisten dat ze broer en zus warenquote:
Ken genoeg mensen die dat doenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:28 schreef Maincoon het volgende:
Hahaha, Sjors haalde haar telefoon uit haar BH? Is het nieuw om daar je telefoon te bewaren? :p
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:02 schreef Liquidist het volgende:
Beste GTST redactie,
Wellicht een idee om degene die verantwoordelijk is voor het online zetten van de afleveringen de laan uit te sturen? Deze persoon bakt er helemaal niks van.Dan werkt het weer niet, staat het er maar half op, en nu blijft het beeld zwart. Zo moeilijk kan het toch niet zijn, lijkt mij?
Met vriendelijke groet,
een trouwe kijker
Wiet zal wel weer de held gaan uithangen met de fles die ze ging halen..quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Whoah, onverwacht einde. Dat is tof!
En daarna verwachten dat Bing meteen voor haar valtquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:31 schreef Sk00p het volgende:
Wiet zal wel weer de held gaan uithangen met de fles die ze ging halen..![]()
(tenminste dat denk ik)
Doe ik ook in geval van nood (= geen zakken in je kleding hebben)quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:28 schreef Maincoon het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:35 schreef verleiding het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, we zijn klaar met de spoiler?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Whoa Viviennein gtst ? wtf ! dat is tof dan ga ik weer kijken
![]()
Dat is nou echt een top actrice
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |