SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de komende 10 jaar niet meer terugkomen![]()
Een cross-over.quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:10 schreef Maartel het volgende:
Pamela zou zó raar zijn.. die ademt gewoon Bettina nu
Ze krijgt nu een verhaallijn met Edwin Rutten.quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:23 schreef Maincoon het volgende:
Wanneer krijgt Laura eens een verhaallijn? Zij speelt op dit moment alleen maar een soort "moeder" over iedereen. Ik dacht dat zij degene was die eruit ging, toen een tijdje geleden bekent werd dat er iemand uit ging. Maar dat was Barbara.
Ik gok van Danny om het verhaal lekker moeilijk te maken aangezien ze helemaal into Bing is.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:42 schreef Maincoon het volgende:
[..]
Hahaha lol![]()
Ik hoop overigens dat de baby snel komt. Ben benieuwd van wie het is.
Dat zal haast wel aangezien Bingquote:Op woensdag 19 mei 2010 09:33 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ik gok van Danny om het verhaal lekker moeilijk te maken aangezien ze helemaal into Bing is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 09:35 schreef Starlie het volgende:
[..]
Dat zal haast wel aangezien BingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:53 schreef vencodark het volgende:
Twijfel wel of ik Edwin Rutten als ander personage kan zien als Ome Willem.![]()
Straks zit hij met Laura te flirten en zegt ie ineens: Lust je ook een broodje poep?
Ik ook.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:11 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Ze is van '85.... Maar dan nog had ze het moeten weten
wat dan??? ik ben geen kleuter lachen om poep en piesquote:
* zucht.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:22 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
wat dan??? ik ben geen kleuter lachen om poep en pies
OMGquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:22 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
wat dan??? ik ben geen kleuter lachen om poep en pies
Forum Opties | |
---|---|