Ik dacht dat ze werd geplet tussen 2 auto's.quote:Op donderdag 20 mei 2010 05:44 schreef Perico het volgende:
Owneee, nu Irene met 5 km per uur is aangereden, betekent het dat de doktoren niets meer voor haar kunnen doen, en dat ze nog 3 dagen op de bank ligt voordat ze de geest geeft.
Ik hoop gewoon dat hij haar keihard uitlacht als ze het hem op de 1 of andere manier duidelijk maakt.quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:36 schreef summer29 het volgende:
[..]
wat je moeder betreft; ze heeft gelijk.....
Irene is persoon die alles goed wilt hebben in haar gezin.. Martijn is vreemdgegaan met Barbara (en waarom in godsnaam?). Ronja en Dex hebben hun eigen leven/keuzes gemaakt, wat ze ook doen is Irene gvd niet tevreden...
[..]
dat is beter oplossing.. Aan Wiet heb ik niet eens gedacht, ze is verliefd op Bing.. Haha, ben ook benieuwd of ze hem gaat krijgen..
Kan toch, als je dat via de ambassade regelt.quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:25 schreef RaymanNL het volgende:
Whaha, hoe kan Amy een NL paspoort hebben terwijl ze "zogenaamd" uit het buitenland kwamen
Het zag er uit als een paspoort wat niet nieuw was, dat bedoel ik dus. Ook een oudere foto van haar er in. Dat klopt niet, want tot voor kort waren ze allebei "dood" en hadden ze een andere naam.quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:56 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Kan toch, als je dat via de ambassade regelt.
De namen zagen we er niet instaan, bovendien kan je je ook als iemand anders voordoen met een neppaspoort zonder dat je je echte paspoort vernietigd.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:06 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Het zag er uit als een paspoort wat niet nieuw was, dat bedoel ik dus. Ook een oudere foto van haar er in. Dat klopt niet, want tot voor kort waren ze allebei "dood" en hadden ze een andere naam.
De foto was een foto van Amy nadat ze naar het buitenland gegaan waren (toen ze nog een baby was) dus het kan geen oud paspoort zijn van Amy van voordat ze emigreerdequote:Op donderdag 20 mei 2010 21:08 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
De namen zagen we er niet instaan, bovendien kan je je ook als iemand anders voordoen met een neppaspoort zonder dat je je echte paspoort vernietigd.
Je zegt dat het een paspoort was van toen ze nog een baby was, maar ook dat het geen oud paspoort was, dat spreekt zichzelf tegen..quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:12 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
De foto was een foto van Amy nadat ze naar het buitenland gegaan waren (toen ze nog een baby was) dus het kan geen oud paspoort zijn van Amy van voordat ze emigreerde
De zin van mij is raar. Ik bedoelde niet dat er een foto op stond van Amy als Baby, maar een foto van toen ze een jaar of 7 was. Als het een paspoort was van Amy voordat ze emigreerde, dan moest een een baby op de foto staanquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:19 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Je zegt dat het een paspoort was van toen ze nog een baby was, maar ook dat het geen oud paspoort was, dat spreekt zichzelf tegen..
Maar om een lang verhaal kort te maken, DIan en Huib verbrandden hun oude paspoorten toen ze een nieuwe identiteit aannamen, dit konden ze ook niet doen en dat hadden ze hun oude paspoort nog.
Ik snapte wel wat je bedoelde (het las inderdaad een beetje cryptisch) maar juist daarom ben ik opnieuw gaan lezen en snapte het.quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:11 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
De zin van mij is raar. Ik bedoelde niet dat er een foto op stond van Amy als Baby, maar een foto van toen ze een jaar of 7 was. Als het een paspoort was van Amy voordat ze emigreerde, dan moest een een baby op de foto staan
Maar laat maarIk vond het gewoon vreemd.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 18:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Sowieso die naam alleen al...Dex
En zijn hoofd is echt zo:
[ afbeelding ]
Op dit tijdstip?quote:
quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:28 schreef Viswijfje het volgende:
zou ronja nou toch blijfen voor dr moeder denk je????
quote:
Ik denk dat dat meer in de hoofden van die stomme kinderen bestaat die écht denken dat de hele wereld om hen draait, dan dat Irene nou echt zoveel oordelen heeft. Als het om de studie van Ronja gaat, tja, geen enkele ouder staat te juichen als de dochter die je met jouw centen door Nyenrode hebt geloodst alsof iemand gelooft dat Ronja daar echt slim genoeg voor isquote:Op donderdag 20 mei 2010 19:36 schreef summer29 het volgende:
wat je moeder betreft; ze heeft gelijk.....
Irene is persoon die alles goed wilt hebben in haar gezin.. Martijn is vreemdgegaan met Barbara (en waarom in godsnaam?). Ronja en Dex hebben hun eigen leven/keuzes gemaakt, wat ze ook doen is Irene gvd niet tevreden...
[..]
Zo is dat.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik denk dat dat meer in de hoofden van die stomme kinderen bestaat die écht denken dat de hele wereld om hen draait, dan dat Irene nou echt zoveel oordelen heeft. Als het om de studie van Ronja gaat, tja, geen enkele ouder staat te juichen als de dochter die je met jouw centen door Nyenrode hebt geloodst alsof iemand gelooft dat Ronja daar echt slim genoeg voor isineens als kapster aan de slag gaat. Echt, geen enkele ouder. Of ie nu bakker, loodgieter of psycholoog is.
Heeft te maken met het mooie weer, alles scoort minder. 20:00 journaal scoort normaal gesproken ook 1,8 miljoen kijkers, en nu ook maar 1,4. Boulevard scoort minder (normaal 1,1 en nu 700k. Daar is dus niks vreemd aan. Vorige jaar scoorde het rond deze tijd ook onder de miljoenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:42 schreef RogerS het volgende:
Het gaat niet echt goed met de kijkcijfers van GTST. Voor de derde keer deze week heeft de soap onder de miljoen kijkers gescoord, gisteren 944.000. Een tijdje geleden voorspelde mensen al dat de val snel zou intreden. Ik geloofde het niet, want ze stonden toen (december, januari) stabiel rond 1,4 miljoen kijkers. Nu is dat alweer een uitschieter en hebben ze moeite boven de 1,0 te blijven. Ik had dit dan ook niet verwacht en ben benieuwd wat er gaat gebeuren de laatste twee maanden.
Misschien komt het ook een beetje door het weer, het feit dat het langer licht is, enzovoorts. Andere programma's rond 20:00u scoren ook wat minder. Toch is 500.000 kijkers verliezen echt te veel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |