Maar Laura kreeg toch ook die ene uit Sesamstraat als vriendje? Dat wordt nog een ouwe snoeperdquote:Op maandag 17 mei 2010 19:22 schreef RaymanNL het volgende:
Ome Willem wordt de vriend van LauraHij is nu bij RTL Boulevard
Ik ook nog een andere Ome Willem aflevering waar Hakim op bezoek komt op Ome Willems verjaardagquote:Op maandag 17 mei 2010 21:24 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar Laura kreeg toch ook die ene uit Sesamstraat als vriendje? Dat wordt nog een ouwe snoeperd
Inderdaad...echt pesterigquote:Op maandag 17 mei 2010 21:51 schreef Jojoortje het volgende:
JAAAA RTL GEMIST DOET HET.
Alleen blijft het beeld op zwart. Bitches.
Je bedoelt Ronja.quote:Op maandag 17 mei 2010 22:23 schreef AryaMehr het volgende:
Weet iemand de naam van dat nummer dat gisteren in de uitzending te horen was; op het moment dat dat meisje met dat blond haar (geen idee hoe ze heet) een aanval krijgt?
Klopt, ik heb ook het gevoel dat het een Nederlandse rockband betreft.quote:Op maandag 17 mei 2010 22:31 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Je bedoelt Ronja.
Het is was in iedergeval een rockend liedje verder geen idee.
quote:Op maandag 17 mei 2010 22:23 schreef AryaMehr het volgende:
Weet iemand de naam van dat nummer dat gisteren in de uitzending te horen was; op het moment dat dat meisje met dat blond haar (geen idee hoe ze heet) een aanval krijgt?
quote:Op maandag 17 mei 2010 22:58 schreef Frey het volgende:
Weet je dat ik Edwin niet eens herkende? Maar toen hij begon te praten was het meteen duidelijk.
Mee eens!quote:Op maandag 17 mei 2010 20:05 schreef vencodark het volgende:
Irene en Martijn.Het klopt gelijk weer, alsof die Barbara er nooit geweest is.
En ik word er een beetje kwaad van eigenlijkquote:Op maandag 17 mei 2010 23:12 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Mee eens!![]()
Trouwens RTL gemist is weer kaduuk... wordt er moe van eigenlijk
BenieuwDquote:Op maandag 17 mei 2010 23:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
Weer een ouwe acteur die al over zijn hoogetpunt heen is in gtst.
En het trekt nog kijkers ookAl weet ik niet zeker of ik was gaan kijken bij Hakim wel ben wel benieuwt hoe hij serieus acteerd .
Ik heb echt een een schurft hekel aan die hele familie om naar te kijken.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:05 schreef vencodark het volgende:
Irene en Martijn.Het klopt gelijk weer, alsof die Barbara er nooit geweest is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |