abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81497008
quote:
Op zondag 16 mei 2010 18:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Er valt niets te weerleggen. Je eerste zin is de basis van je verhaal. Die eerste zin val ik aan, de rest van het verhaal vervalt daarmee automatisch, vooral aangezien het voornamelijk verkapte ad-hominems zijn. (jij bent dom enz)
Natuurlijk, een heel volwassen opmerking, ik ga niets weerleggen omdat jij mij zogenaamd dom noemt.
Goh volwassen.
pi_81497015
quote:
Op zondag 16 mei 2010 18:01 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Het jodendom heeft daar z'n roots en dat weet jij ook wel.
Klopt. Dus omdat ze toevallig een Torah hebben mogen ze daar een land hebben?
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
pi_81497038
quote:
Op zondag 16 mei 2010 17:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Sinds het moderne Israel moest ontstaan om alle traumagevallen op te vangen en de regio onstabiel te houden zodat het westen goedkope olie kon krijgen.
Niet echt goed gelukt dus, daar olie heel duur is.
Seculier-Fundamentalistisch
pi_81497080
quote:
Op zondag 16 mei 2010 18:04 schreef SeculasStatius het volgende:

[..]

Ach.. Shell heeft na een jarenlange oorlog in ieder geval wat contracten in Irak kunnen sluiten

[ Bericht 0% gewijzigd door Baghdaddy op 16-05-2010 18:06:14 (Bang voor taalnazi's.) ]
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
pi_81497092
quote:
Op zondag 16 mei 2010 17:59 schreef DeParo het volgende:

Dus als ik jou pest, dan ga jij mij verwijten dat ik niets heb geleerd van de Holocaust, want enige andere vergelijking zie ik hier niet, moet je nagaan dat Israel helemaal niet pest, wat blijft er dan nog voor je over.
Dat ligt slechts aan jou en je gekleurde bril.

Daarom is iedere discussie met jou op dit punt zinloos. Je bent een verblinde religieus die cirkelredeneert.

ga ik mijn tijd niet meer aan vuilmaken.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_81497101
quote:
Op zondag 16 mei 2010 17:57 schreef DeParo het volgende:

[..]

Sinds wanneer worden de Palestijnen vervolgd, tsja niet iedereen zal blij zijn dus een bepaalde vorm van haat over en weet lijkt me logisch, maar sinds wanneer worden ze vervolgd. Waar zijn de concentratiekampen, waar zijn de ravijnen vol met lichamen, waar zijn de uitgemoorde dorpen, waar is het bijna uitgestorven Palestijnse volk, ga niet zo maar dingen lopen vergelijken waar je niets van weet, Israel is juist het land van mensenrechten, niet voor niets zijn heel veel Joodse mensen, terwijl ze Israel steunen wel begaan met het lot van het Palestijne Volk. Niet voor niets heeft Israel gestreden tegen de Zuid-Afrikaanse Apartheid lange tijd, niet voor niets steunde het Joodse Volk, in grote aantallen de Zwarte Amerikaanse Bevolking.
De Palestijnen worden onderdrukt door hun eigen regering, door omringende landen, niet door Israel.
Een vergelijking met de Holocaust heeft geen poot om op te staan.
Het is een trieste manier van redeneren om de staat Israel aan te vallen.
pi_81497115
quote:
Op zondag 16 mei 2010 18:05 schreef Baghdaddy het volgende:

[..]

Ach.. Shell heeft na een jarenlange oorlog in ieder geval wat contracten in Irak kunnen sluiten
Gelukkig wel.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_81497134
quote:
Op zondag 16 mei 2010 18:06 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat ligt slechts aan jou en je gekleurde bril.

Daarom is iedere discussie met jou op dit punt zinloos. Je bent een verblinde religieus die cirkelredeneert.

ga ik mijn tijd niet meer aan vuilmaken.
Je kan het niet weerleggen, dat is wat anders, lees m'n vorige post maar. Een vergelijking heeft geen poot om op te staan, loze kreten hebben ook geen zin, je hebt geen gegronde argumenten dan blijft weinig over.
  zondag 16 mei 2010 @ 18:09:50 #211
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_81497220
quote:
Op zondag 16 mei 2010 18:04 schreef SeculasStatius het volgende:

[..]

Het was nog veel duurder geweest als de regio stabiel was en iedereen in de Opec vrienden en niemand geld nodig had om oorlog te voeren waardoor verschillende landen regelmatig olie dumpen.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_81497579
quote:
Op zondag 16 mei 2010 18:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Het was nog veel duurder geweest als de regio stabiel was en iedereen in de Opec vrienden en niemand geld nodig had om oorlog te voeren waardoor verschillende landen regelmatig olie dumpen.
Ten eerste vraag ik me af je de consequenties van duurdere olie door de geschiedenis heen helder hebt. Het zou ervoor gezorgd hebben dat we niet zo ontwikkelt zijn als nu. Ten 2de is olie nu al kunstmatig duur. Er wordt zat verdiend aan olie, alleen de opbrengsten gaan in de zakken van de elite. Niet dat het te goedkoop is.

Jij vind het een goed idee om de zakkenvullers hun zakken te blijven laten vullen, en wij mogen nog meer betalen zodat er voor de sloebers aldaar ook wat kruimels overblijven.
  zondag 16 mei 2010 @ 18:21:19 #213
pi_81497692
quote:
Op zondag 16 mei 2010 18:18 schreef SeculasStatius het volgende:

[..]

Ten eerste vraag ik me af je de consequenties van duurdere olie door de geschiedenis heen helder hebt. Het zou ervoor gezorgd hebben dat we niet zo ontwikkelt zijn als nu.
Dus we hebben er voordeel bij dat de Israëli's de Palestijnen terroriseren en de regio in continue oorlogstoestand houden. Je geeft dus toe dat de Joden zelf met een holocaust bezig zijn, maar omdat jij daardoor auto kan rijden is het ok?

Hitler heeft autowegen aangelegd.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
pi_81498239
quote:
Op zondag 16 mei 2010 18:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Dus we hebben er voordeel bij dat de Israëli's de Palestijnen terroriseren en de regio in continue oorlogstoestand houden. Je geeft dus toe dat de Joden zelf met een holocaust bezig zijn, maar omdat jij daardoor auto kan rijden is het ok?

Hitler heeft autowegen aangelegd.
Je praat onzin. Olie komt sowieso niet exclusief uit het MO, Nigeria alleen al is verantwoordelijk voor de groot percentage van alles wat we omhoog halen, en in het MO zelf is Saudi Arabië de grootste leverancier, en dat land is redelijk stabiel.

Israël en omringende landen zit bitter weinig olie.

En had je niks te melden over wat ik vertelde over in wiens zakken die olie opbrengsten nu verdwijnen? Nee hé? Inhoudelijkheid is niet je sterkste kant. Lekker recalcitrant wat roepen is veel leuker.
  zondag 16 mei 2010 @ 18:34:34 #215
pi_81498344
quote:
Op zondag 16 mei 2010 18:31 schreef SeculasStatius het volgende:

[..]

Je praat onzin. Olie komt sowieso niet exclusief uit het MO, Nigeria alleen al is verantwoordelijk voor de groot percentage van alles wat we omhoog halen, en in het MO zelf is Saudi Arabië de grootste leverancier, en dat land is redelijk stabiel.
Dat land is slaaf van Amerika en de rest is in oorlog.
quote:
Israël en omringende landen zit bitter weinig olie.
Irak, Iran, kurk-kurk-kurk-kurk droog.
quote:
En had je niks te melden over wat ik vertelde over in wiens zakken die olie opbrengsten nu verdwijnen? Nee hé? Inhoudelijkheid is niet je sterkste kant. Lekker recalcitrant wat roepen is veel leuker.
Nee. Ik weet wel dat we profiteren van de onrust in de regio, primair veroorzaakt en aangewakkerd door de Israeli's
pi_81498560
quote:
Op zondag 16 mei 2010 18:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Dat land is slaaf van Amerika
Volgens mij kiezen ze daarzelf voor.
quote:
en de rest is in oorlog.
Voor Irak zou dat op kunnen gaan.
quote:
Irak, Iran, kurk-kurk-kurk-kurk droog.
Pak eens een kaart, zie je dat die landen niet grenzen aan Israël, en er een behoorlijk end vandaan zitten.
quote:
Nee.

Simpele ziel.
  zondag 16 mei 2010 @ 18:40:58 #217
pi_81498659
quote:
Op zondag 16 mei 2010 18:38 schreef SeculasStatius het volgende:

[..]

Volgens mij kiezen ze daarzelf voor.
[..]

Voor Irak zou dat op kunnen gaan.

[..]

Pak eens een kaart, zie je dat die landen niet grenzen aan Israël, en er een behoorlijk end vandaan zitten.
[..]
Dus? Er is nog steeds oorlogsdreiging en ze kopen nog steeds massaal wapens, ondanks die enorme afstand van de regio
quote:

Simpele ziel.
Dus jij bent het egoïstische soort: Alle manieren en argumenten zijn toegestaan zolang we er maar beter van worden.

Kost wel wat terrorisme, sorry about that.
pi_81499021
quote:
Op zondag 16 mei 2010 18:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Dus? Er is nog steeds oorlogsdreiging en ze kopen nog steeds massaal wapens, ondanks die enorme afstand van de regio
En die wapens kopen ze waarom? Israël? Kan je je golfoorlog 1 nog herinneren?
quote:
Dus jij bent het egoïstische soort: Alle manieren en argumenten zijn toegestaan zolang we er maar beter van worden.

Kost wel wat terrorisme, sorry about that.
Jij bent van het ijdeltuiterige ongeïnformeerde soort. In een vlaag van zie mij eens ruimdenkend zijn de meest domme destructieve ideeën hebben. Niet weten waar je het over hebt. Opec is een fucking kartel. Openlijk! Kartel, prijsafspraken? Maar volgens onze wijsneus zou de prijs van olie nog meer omhoog gaan als het vrede is En dat is goed, want dan krijgen die arme mensjes meer geld. Nee, niet zeggen dat het geld nu in de zakken van enkelen verdwijnt, dat wil ik niet weten, en dan ga ik roepen 'ja, maar het is toch zo!'.

Ik zou haast zeggen met geen pen te beschrijven, zulke domheid, maar het lukt me aardig.
pi_81499063
Huppa.. Dit bewijst dat de Joden ook misbaksels zijn.
Net zo als de Moslims

Vrijheids van Meningsuiting FTW

Ik las net al die joden-aanhangers hun reacties, en dan maar klagen dat moslims boos worden
Kijk de wolken zijn de golven van de zee, dus ik moet zwemmen om te zorgen dat ik leef.
pi_81499298
quote:
Op zondag 16 mei 2010 18:49 schreef Jason__ het volgende:
Huppa.. Dit bewijst dat de Joden ook misbaksels zijn.
Net zo als de Moslims

Vrijheids van Meningsuiting FTW

Ik las net al die joden-aanhangers hun reacties, en dan maar klagen dat moslims boos worden
Ben je net terug uit de gevangenis omdat je op 4 mei op de Dam stond te schreeuwen?
Het misbruiken van de Holocaust heeft niets te maken met vrijheids van meningsuiting!
Een discussie over de situatie in Israel en Palestina ok.
Maar dit is gewoon ziekelijk gedrag van mensen die alleen maar willen provoceren tsja.
  zondag 16 mei 2010 @ 19:00:16 #221
pi_81499611
quote:
Op zondag 16 mei 2010 18:48 schreef SeculasStatius het volgende:

[..]

En die wapens kopen ze waarom? Israël? Kan je je golfoorlog 1 nog herinneren?
[..]
Zonder de instabiliteit veroorzaakt door het oprichten van de staat Israël was er helemaal geen Golfoorlog geweest.
quote:
Jij bent van het ijdeltuiterige ongeïnformeerde soort. In een vlaag van zie mij eens ruimdenkend zijn de meest domme destructieve ideeën hebben. Niet weten waar je het over hebt. Opec is een fucking kartel.
En alle middelen zijn geoorloofd om dat te bestrijden, inclusief een door Joden veroorzaakte Holocaust op de Palestijnen. Ja, het was mij allang duidelijk hoor!
pi_81499665
...
  zondag 16 mei 2010 @ 19:02:48 #223
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_81499725
Maar goed dat de Denen alles in balans houden. Hebben ze al een Gristenenproject gehad?
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
  zondag 16 mei 2010 @ 19:07:34 #224
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_81499937
quote:
Op zondag 16 mei 2010 19:02 schreef Bellatrix het volgende:
Maar goed dat de Denen alles in balans houden. Hebben ze al een Gristenenproject gehad?
Nah, die reageren niet zo fel; te weinig effect.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_81499959
quote:
Op zondag 16 mei 2010 19:07 schreef elcastel het volgende:

[..]

Nah, die reageren niet zo fel; te weinig effect.
Madonna is het daar niet mee eens.
Allah Al Watan Al Malik
  zondag 16 mei 2010 @ 19:10:14 #226
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_81500051
quote:
Op zondag 16 mei 2010 19:08 schreef Mutant01 het volgende:
Madonna is het daar niet mee eens.
Heeft die eigenlijk wel eens last gehad van extremisme ?
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_81500086
quote:
Op zondag 16 mei 2010 19:10 schreef elcastel het volgende:

[..]

Ja, anders had ik het voorgaande niet gepost he.

John Lennon ook trouwens, die werd weggejaagd uit Zuid-Amerika omdat hij homo is. Ohnee, niet John lennon, wat zeg ik nou , die andere met die bril.
Allah Al Watan Al Malik
pi_81500169
quote:
Op zondag 16 mei 2010 19:10 schreef elcastel het volgende:

[..]

Dominee meldde bom bij concert Madonna
  zondag 16 mei 2010 @ 19:13:41 #229
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_81500204
quote:
Op zondag 16 mei 2010 19:11 schreef Mutant01 het volgende:
Het was een onvervalste retorische, in de hoop dat je met voorbeelden kwam. ...
(en niet van Wiki want dan flipt DeParo weer)
pi_81500234
quote:
Op zondag 16 mei 2010 19:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Zonder de instabiliteit veroorzaakt door het oprichten van de staat Israël was er helemaal geen Golfoorlog geweest.
[..]
Yeah, right, op welke onzin baseer jij dat nu weer.
Irak lag al veel langer dwars in de wereld zeker met betrekking tot de olietoestanden.
quote:
En alle middelen zijn geoorloofd om dat te bestrijden, inclusief een door Joden veroorzaakte Holocaust op de Palestijnen. Ja, het was mij allang duidelijk hoor!
Een holocaust nog wel.
quote:
Sinds wanneer worden de Palestijnen vervolgd, tsja niet iedereen zal blij zijn dus een bepaalde vorm van haat over en weet lijkt me logisch, maar sinds wanneer worden ze vervolgd. Waar zijn de concentratiekampen, waar zijn de ravijnen vol met lichamen, waar zijn de uitgemoorde dorpen, waar is het bijna uitgestorven Palestijnse volk, ga niet zo maar dingen lopen vergelijken waar je niets van weet, Israel is juist het land van mensenrechten, niet voor niets zijn heel veel Joodse mensen, terwijl ze Israel steunen wel begaan met het lot van het Palestijne Volk. Niet voor niets heeft Israel gestreden tegen de Zuid-Afrikaanse Apartheid lange tijd, niet voor niets steunde het Joodse Volk, in grote aantallen de Zwarte Amerikaanse Bevolking.
De Palestijnen worden onderdrukt door hun eigen regering, door omringende landen, niet door Israel.
Aangezien we ter herhaling allemaal weten dat jij dit niet kunt weerleggen.
  zondag 16 mei 2010 @ 19:14:23 #231
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_81500239
quote:
Op zondag 16 mei 2010 19:11 schreef Mutant01 het volgende:

John Lennon ook trouwens, die werd weggejaagd uit Zuid-Amerika omdat hij homo is. Ohnee, niet John lennon, wat zeg ik nou , die andere met die bril.
Elton John ?
Fuck, dat ie em ook nog geloof ik ?
pi_81500267
quote:
Op zondag 16 mei 2010 19:14 schreef elcastel het volgende:

[..]

Elton John ?
Fuck, dat ie em ook nog geloof ik ?
Die ja.

Waarom haal ik ze altijd door elkaar.
Allah Al Watan Al Malik
pi_81500272
quote:
Op zondag 16 mei 2010 19:13 schreef elcastel het volgende:

[..]

Het was een onvervalste retorische, in de hoop dat je met voorbeelden kwam. ...
(en niet van Wiki want dan flipt DeParo weer)
Wiki mag best hoor.
Als je maar niet net doet alsof het daar niet vandaan komt.
  zondag 16 mei 2010 @ 19:15:35 #234
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_81500295
quote:
Mijn god ...
  zondag 16 mei 2010 @ 19:53:52 #235
pi_81502108
quote:
Op zondag 16 mei 2010 19:14 schreef DeParo het volgende:

[..]

Yeah, right, op welke onzin baseer jij dat nu weer.
Irak lag al veel langer dwars
Nee, Irak lag pas dwars toen Amerika dat zo vond.

Je bent echt naïef of een propaganda spammende belanghebbende.
  zondag 16 mei 2010 @ 19:55:15 #236
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_81502172
236 posts en nog geen enkele foto van het kunstwerk in kwestie?
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  † In Memoriam † zondag 16 mei 2010 @ 19:56:05 #237
137949 Disana
pi_81502210
quote:
Op zondag 16 mei 2010 19:55 schreef SpecialK het volgende:
236 posts en nog geen enkele foto van het kunstwerk in kwestie?
Jazeker wel, ik heb de link twee keer in dit topic gepost.
  zondag 16 mei 2010 @ 19:56:38 #238
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_81502235
quote:
Op zondag 16 mei 2010 19:56 schreef Disana het volgende:

[..]

Jazeker wel, ik heb de link twee keer in dit topic gepost.
Ah... ik ben er snel door heen gebrowsed.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  † In Memoriam † zondag 16 mei 2010 @ 19:57:02 #239
137949 Disana
pi_81502252
quote:
Op zondag 16 mei 2010 19:56 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ah... ik ben er snel door heen gebrowsed.
Speciaal voor jou dan:

http://www.tagesspiegel.d(...)getilgt/1813570.html
pi_81502992
quote:
Op zondag 16 mei 2010 19:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Nee, Irak lag pas dwars toen Amerika dat zo vond.

Je bent echt naïef of een propaganda spammende belanghebbende.
Wat was de eerste golfoorlog ook alweer en wat gebeurde daar?
Want dit heeft vrij weinig met Israel te maken!
  zondag 16 mei 2010 @ 20:12:09 #241
pi_81503047
quote:
Op zondag 16 mei 2010 20:11 schreef DeParo het volgende:

[..]

Wat was de eerste golfoorlog ook alweer
De zoveelste stunt van Amerika.
pi_81503062
quote:
Op zondag 16 mei 2010 20:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

De zoveelste stunt van Amerika.
Amerika vocht helemaal niet in de eerste golfoorlog.
  zondag 16 mei 2010 @ 20:15:44 #243
3542 Gia
User under construction
pi_81503250
Ik vind de vrijheid van meningsuiting erg belangrijk. Toch is er een groot verschil tussen een kunstwerk dat een complete staat van de kaart laat verdwijnen en een kunstwerk dat een eeuwen geleden overleden historische figuur afbeeldt als hond. Met het eerste wil je mensen hun 'thuis' afnemen, het tweede is hooguit beledigend in 'the eye of the beholder'.
  zondag 16 mei 2010 @ 20:19:58 #244
pi_81503502
quote:
Op zondag 16 mei 2010 20:12 schreef DeParo het volgende:

[..]

Amerika vocht helemaal niet in de eerste golfoorlog.
Nee, ze hadden er helemaal niets mee te maken.
pi_81503623
quote:
Op zondag 16 mei 2010 20:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Nee, ze hadden er helemaal niets mee te maken.
Er is geen Amerikaanse soldaat bij de Eerste Golfoorlog aan te pas gekomen.
En voor het conflict met Sadam Hoessein moet je toch echt naar deze oorlog kijken.
Tsja maja.
  zondag 16 mei 2010 @ 20:24:55 #246
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_81503836
quote:
Op zondag 16 mei 2010 20:15 schreef Gia het volgende:
Ik vind de vrijheid van meningsuiting erg belangrijk. Toch is er een groot verschil tussen een kunstwerk dat een complete staat van de kaart laat verdwijnen en een kunstwerk dat een eeuwen geleden overleden historische figuur afbeeldt als hond. Met het eerste wil je mensen hun 'thuis' afnemen, het tweede is hooguit beledigend in 'the eye of the beholder'.
Dat is maar net hoe je het bekijkt, Israel is slechts een land, een historisch figuur is niet voor niks historisch. Zoveel mensen, zoveel meningen. Ik vind deze prent net zo provocerend als die van Mohammed, ik zie de toegevoegde waarde ervan niet en snap de comotie net zo min, toch valt voor elke partij wat te zeggen.
pi_81504152
quote:
Op zondag 16 mei 2010 20:24 schreef elcastel het volgende:

[..]

Dat is maar net hoe je het bekijkt, Israel is slechts een land, een historisch figuur is niet voor niks historisch. Zoveel mensen, zoveel meningen. Ik vind deze prent net zo provocerend als die van Mohammed, ik zie de toegevoegde waarde ervan niet en snap de comotie net zo min, toch valt voor elke partij wat te zeggen.
Wat een kul, het beledigen van de Islamitische Profeet is beledigend en provocerend,
maar de waarde ervan vervalt in het niets bij dergelijk misbruik over de Holocaust.
Ook het misbruiken van een Armeense Genocide, of Sebrenica zou hier net zo goed in passen,
allemaal stukken erger, we weten allemaal nog wat de schoften van de AEL deden toen iemand een schets maakte van Mohammed, ze maakten zonder enige reden (want Israel of welke Joodse groep dan ook hadden er niets mee te maken) spotprenten over de Holocaust.

Als je dat niet ziet dan snap je ook niets van historische en emotionele waarde.

Het kan allebei niet omdat het beledigend en provocerend is maar het een is wel degelijk erger dan het andere.
  zondag 16 mei 2010 @ 20:34:32 #248
pi_81504457
quote:
Op zondag 16 mei 2010 20:21 schreef DeParo het volgende:

[..]

Er is geen Amerikaanse soldaat bij de Eerste Golfoorlog aan te pas gekomen.
En voor het conflict met Sadam Hoessein moet je toch echt naar deze oorlog kijken.
Tsja maja.
Nou vertel eens hoe Amerika de Sjah verving door hun grote vriend en warlord Saddam.
pi_81504639
quote:
Op zondag 16 mei 2010 20:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Nou vertel eens hoe Amerika de Sjah verving door hun grote vriend en warlord Saddam.
Eh.... niet.
Ttv de eerste golfoorlog was er ook geen sjah overigens net zo hard een bondgenoot van de VS.
  zondag 16 mei 2010 @ 20:40:24 #250
pi_81504864
quote:
Op zondag 16 mei 2010 20:37 schreef DeParo het volgende:

[..]

Eh.... niet.
Ttv de eerste golfoorlog was er ook geen sjah overigens net zo hard een bondgenoot van de VS.
Niet goed genoeg, anders hadden ze hem niet vervangen.
pi_81505023
quote:
Op zondag 16 mei 2010 20:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Niet goed genoeg, anders hadden ze hem niet vervangen.
Wie was vervangen en door wie, weet je eigenlijk wel waar je het over hebt, lool.
  zondag 16 mei 2010 @ 20:45:15 #252
pi_81505185
quote:
Op zondag 16 mei 2010 20:42 schreef DeParo het volgende:

[..]

Wie was vervangen en door wie, weet je eigenlijk wel waar je het over hebt, lool.
Gezien jou samenhangende reacties: beter dan jij.
pi_81505251
quote:
Op zondag 16 mei 2010 20:42 schreef DeParo het volgende:

[..]

Ga maar snel informatie zoeken Papierversnipperaar want hier werk je jezelf niet meer uit.
Amerika was een bondgenoot van Irak, en Irak dacht terecht blijkbaar (aangezien ook de sjah was verdreven door opstandelingen in Iran), dat de VS hun wel zou steunen in deze strijd. Maar Amerikaanse invloed bij de oorsprong van de Eerste Golfoorlog zelf is daar nog ver te zoeken. Sterker nog na de oorlog raakte Irak in een soort van financieel isolement en Amerika en de VS dreven uiteen, Irak had grote schulden door oorlog, en zocht olievelden om die schulden weg te kunnen werken.
pi_81505326
quote:
Op zondag 16 mei 2010 20:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Gezien jou samenhangende reacties: beter dan jij.
Ah, dus jij denkt serieus, dat de sjah van Iran vervangen is door de VS omdat hij niet goed een bondgenoot was. En vervolgens valt Irak, onder invloed van de VS, Iran aan terwijl daar nog steeds die vervanger zou moeten zitten
volgens jouw woorden althans, ooit van de Iraanse revolutie gehoord, m'n beste.
  zondag 16 mei 2010 @ 20:51:07 #255
pi_81505612
quote:
Op zondag 16 mei 2010 20:46 schreef DeParo het volgende:

[..]

Ga maar snel informatie zoeken Papierversnipperaar want hier werk je jezelf niet meer uit.
Amerika was een bondgenoot van Irak, en Irak dacht terecht blijkbaar (aangezien ook de sjah was verdreven door opstandelingen in Iran), dat de VS hun wel zou steunen in deze strijd.
Aaaaachhh guuut, Hebben ze de Irak in de steek gelaten?
pi_81505814
quote:
Op zondag 16 mei 2010 20:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Aaaaachhh guuut, Hebben ze de Irak in de steek gelaten?
Wat ben jij bijzonder treurig, wanneer er stukken zijn die je totaal niet kan ontkrachten,
besluit je maar op er niet meer op te reageren.

Eerst wist je niet eens wat de Eerste Golfoorlog was of kon je op z'n minst het verband niet vinden, die heb je overduidelijk zitten opzoeken, daarna wist je niet eens wat de politieke situatie was in beide landen.

Dit conflict is ontzettend belangrijk om de Amerikaanse Golfoorlog te snappen van de jaren 90.
Maar goed, blijkbaar is dat net iets te hoog gegrepen voor je, maar geef dat dan wel gewoon toe.
  zondag 16 mei 2010 @ 20:57:00 #257
pi_81506115
quote:
Op zondag 16 mei 2010 20:53 schreef DeParo het volgende:

[..]

Wat ben jij bijzonder treurig, wanneer er stukken zijn die je totaal niet kan ontkrachten,
besluit je maar op er niet meer op te reageren.

Eerst wist je niet eens wat de Eerste Golfoorlog was of kon je op z'n minst het verband niet vinden, die heb je overduidelijk zitten opzoeken, daarna wist je niet eens wat de politieke situatie was in beide landen.

Dit conflict is ontzettend belangrijk om de Amerikaanse Golfoorlog te snappen van de jaren 90.
Maar goed, blijkbaar is dat net iets te hoog gegrepen voor je, maar geef dat dan wel gewoon toe.
Ik heb helemaal nits opgezocht, ik zit op mn werk, ik heb wel wat beters te doen.

1 Jij bent ongelofelijk naïef
2. Jij interpreteert gebeurtenissen naar jouw mening.

Maar met de werkelijkheid hebben je post niets te maken.

De Joden doen gewoon de holocaust over onder leiding van Amerika want die doet alles voor goedkope olie.
pi_81506286
quote:
Op zondag 16 mei 2010 20:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Ik heb helemaal nits opgezocht, ik zit op mn werk, ik heb wel wat beters te doen.

1 Jij bent ongelofelijk naïef
2. Jij interpreteert gebeurtenissen naar jouw mening.

Maar met de werkelijkheid hebben je post niets te maken.

De Joden doen gewoon de holocaust over onder leiding van Amerika want die doet alles voor goedkope olie.
En als je weet dat ik gelijk heb komt er nog een laatste steek onder water (zie je laatste zin).
Nou m'n beste Papierversnipperaar, je weet wel, hoe je jezelf de das om moet doen zeg applaus.
  zondag 16 mei 2010 @ 21:00:36 #259
pi_81506432
quote:
Op zondag 16 mei 2010 20:59 schreef DeParo het volgende:

[..]

En als je weet dat ik gelijk heb komt er nog een laatste steek onder water (zie je laatste zin).
Nou m'n beste Papierversnipperaar, je weet wel, hoe je jezelf de das om moet doen zeg applaus.
Niks steek. Het is zo. En jij probeert je schuldgevoelens weg te lullen.
pi_81506492
quote:
Op zondag 16 mei 2010 20:15 schreef Gia het volgende:
Dit vind ik echt zo erg he!
Wanneer het op joden aankomt is vrijheid van meningsuiting wel provocerend en bij de islam niet.
Zeg gewoon: Ik heb een hekel aan de islam en ik prefereer het jodendom, dan ben je wat meer helder ja!
Het is beide vrijheid van meningsuiting dus hou je mondje maar.

Kijk de wolken zijn de golven van de zee, dus ik moet zwemmen om te zorgen dat ik leef.
  zondag 16 mei 2010 @ 21:02:40 #261
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_81506591
quote:
Op zondag 16 mei 2010 10:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Gelovigen zijn leuk!
volgens mij heeft deze actie weinig met geloof te maken. beetje bizarre actie.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_81506624
quote:
Op zondag 16 mei 2010 21:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Niks steek. Het is zo. En jij probeert je schuldgevoelens weg te lullen.
Haha, kom nog maar eens terug wanneer je wel in staat bent inhoudelijk en volledig antwoord te geven,
dan wordt het misschien een heel stuk interessanter.
quote:
Op zondag 16 mei 2010 21:01 schreef Jason__ het volgende:

[..]

Dit vind ik echt zo erg he!
Wanneer het op joden aankomt is vrijheid van meningsuiting wel provocerend en bij de islam niet.
Zeg gewoon: Ik heb een hekel aan de islam en ik prefereer het jodendom, dan ben je wat meer helder ja!
Het is beide vrijheid van meningsuiting dus hou je mondje maar.

Dan ga jij toch met zogenaamd grappige plaatjes de holocaust ontkennen.
Doe maar net alsof je daar niemand mee beledigt.
pi_81506665
quote:
Op zondag 16 mei 2010 18:53 schreef DeParo het volgende:

[..]

Ben je net terug uit de gevangenis omdat je op 4 mei op de Dam stond te schreeuwen?
Het misbruiken van de Holocaust heeft niets te maken met vrijheids van meningsuiting!
Een discussie over de situatie in Israel en Palestina ok.
Maar dit is gewoon ziekelijk gedrag van mensen die alleen maar willen provoceren tsja.

HHAHAHAHAHa maar het beledigen van een profeet heeft wel te maken met vrijheid van meningsuiting

Jij bent écht grappig weet je dat?
  zondag 16 mei 2010 @ 21:03:57 #264
pi_81506695
quote:
Op zondag 16 mei 2010 21:02 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

volgens mij heeft deze actie weinig met geloof te maken. beetje bizarre actie.
Misschien is amusant een beter woord?
  zondag 16 mei 2010 @ 21:04:54 #265
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_81506788
quote:
Op zondag 16 mei 2010 21:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Misschien is amusant een beter woord?
amusant? geef jouw eigen kwalificatie maar aan deze 'kunst'. prima.

ik vind het smakeloos en laf. maar ik ga er geen mensen om vermoorden.
  zondag 16 mei 2010 @ 21:05:07 #266
pi_81506807
quote:
Op zondag 16 mei 2010 21:03 schreef DeParo het volgende:

[..]

Haha, kom nog maar eens terug wanneer je wel in staat bent inhoudelijk en volledig antwoord te geven,
Met jouw niveau kan in met 1 hand discussiëren en met de andere NL aan het draaien houden.
pi_81506905
quote:
Op zondag 16 mei 2010 21:03 schreef DeParo het volgende:

[..]

[..]

Dan ga jij toch met zogenaamd grappige plaatjes de holocaust ontkennen.
Doe maar net alsof je daar niemand mee beledigt.

Wacht, het beledigen van een profeet is niet beledigend voor de moslims, neee totaal niet!
Maar zodra JODEN erin komen dan word het meteen gezien als een erg ding en moeten we allemaal maar weer gaan denken aan de holocaust blablabla...
Het is voorbij, get over it!
Wees blij dat jullie joden nog bestaan ipv alleen maar zitten te zeiken
Precies zoals die afro-amerikanen die nog steeds zeiken over slavernij enz.
pi_81507093
quote:
Op zondag 16 mei 2010 21:04 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

amusant? geef jouw eigen kwalificatie maar aan deze 'kunst'. prima.

ik vind het smakeloos en laf. maar ik ga er geen mensen om vermoorden.
Het is gewoon grappig klaar. Ik vind het grappig.
Ik vind het ook grappig dat de profeet van de Islam wordt beledigd.
Ik vind het ook grappig dat Jezus altijd beledigd wordt.

Heb je er iets tegen? Jouw probleem

adios amigos!
pi_81507313
quote:
Op zondag 16 mei 2010 21:03 schreef Jason__ het volgende:

[..]

HHAHAHAHAHa maar het beledigen van een profeet heeft wel te maken met vrijheid van meningsuiting

Jij bent écht grappig weet je dat?
Ten eerste, zeg ik dat Jason, volwassen jongen, waar zeg ik dat dat vrijheid is van meningsuiting, of dat het grappig is.

Ten tweede, ik vind het allebei beledigend en provocerend en het hoort niet, maar er is wel enig verschil met het misbruiken van bloedige en wrede zaken zoals de Holocaust in vergelijking met de Islamitische Profeet.
En dat zou niet alleen voor de Holocaust gelden. Maar net zo goed voor Sebrenica, of de Armeense Genocide, dat is allemaal een heel stuk erger dan een spotprent van Mohammed.
quote:
Op zondag 16 mei 2010 21:06 schreef Jason__ het volgende:

[..]

Wacht, het beledigen van een profeet is niet beledigend voor de moslims, neee totaal niet!
Maar zodra JODEN erin komen dan word het meteen gezien als een erg ding en moeten we allemaal maar weer gaan denken aan de holocaust blablabla...
Het is voorbij, get over it!
Wees blij dat jullie joden nog bestaan ipv alleen maar zitten te zeiken
Precies zoals die afro-amerikanen die nog steeds zeiken over slavernij enz.
Dat Joodse mensen nog bestaan Jason, daar zijn ze jou in ieder geval niet dankbaar voor,
jij hebt er weinig aan gedaan lijkt me. Door jouw soort mensen ontstond het hele probleem sowieso al.
quote:
Op zondag 16 mei 2010 21:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Met jouw niveau kan in met 1 hand discussiëren en met de andere NL aan het draaien houden.
Dat laat je in de bovenstaande post echt blijken ja.
Maar als je het nu wat inhoudelijk beter laat overkomen ben je wat geloofwaardiger.
pi_81507384
quote:
Op zondag 16 mei 2010 13:34 schreef Mutant01 het volgende:
Overigens is het wel typisch dat de usual suspects het over Moslims gaan hebben in een topic over Joden.
Het is weer onvoorstelbaar inderdaad. Ben zelf geen moslim of arabier, maar ook ik vind het erg irritant om het telkens weer te lezen. Altijd maar weer de aandacht verleggen naar andere mensen. Let maar op, ze kiezen voor Europese zijde wanneer het hen uitkomt, maar ook de Islamitische zijde wanneer ze daar weer van kunnen profiteren. Zolang zij er inderdaad profijt van hebben.

En dan heel zielig doen dat ze niet alleen fout bezig zijn wanneer iemand een iets kritischer beeld heeft. Of zelfs zeggen dat ze helemaal onschuldig zijn. Lachwekkend! Sommigen gaan zelfs zo ver om te beweren dat ze al 2000 jaar onschuldig zijn en zelfs al die tijd vervolgd werden en worden. Dat vind ik knap, maar nooit de gedachte hebben dat ze ook maar ooit iets fout hebben gedaan. Nee, het is altijd de ander.
  zondag 16 mei 2010 @ 21:15:56 #271
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_81507696
Valt wat voor te zeggen natuurlijk. Stel dat we dit met een islamitisch land doen, laten we zeggen Iran ofzo. Gewoon Iran van de kaart vegen. En in de straten de bordjes 'eindoplossing' in het Arabisch. Eens zien hoe er dan wordt gereageerd. Je hebt niet alleen de half Islamitische wereld over je heen, maar ook heel links Nederland.
Scheer je weg!
pi_81507810
quote:
Op zondag 16 mei 2010 21:15 schreef Gillette_M5 het volgende:
Valt wat voor te zeggen natuurlijk. Stel dat we dit met een islamitisch land doen, laten we zeggen Iran ofzo. Gewoon Iran van de kaart vegen. En in de straten de bordjes 'eindoplossing' in het Arabisch. Eens zien hoe er dan wordt gereageerd. Je hebt niet alleen de half Islamitische wereld over je heen, maar ook heel links Nederland.
En Joodse Nederlanders, en wanneer het zich uitbreidt naar andere landen ook Joodse bewegingen daar,
niet voor niets hebben Joodse mensen over het algemeen ook helemaal geen hekel aan de Islam.
pi_81507882
quote:
Op zondag 16 mei 2010 21:11 schreef Regal het volgende:

[..]

Het is weer onvoorstelbaar inderdaad. Ben zelf geen moslim of arabier, maar ook ik vind het erg irritant om het telkens weer te lezen. Altijd maar weer de aandacht verleggen naar andere mensen. Let maar op, ze kiezen voor Europese zijde wanneer het hen uitkomt, maar ook de Islamitische zijde wanneer ze daar weer van kunnen profiteren. Zolang zij er inderdaad profijt van hebben.

En dan heel zielig doen dat ze niet alleen fout bezig zijn wanneer iemand een iets kritischer beeld heeft. Of zelfs zeggen dat ze helemaal onschuldig zijn. Lachwekkend! Sommigen gaan zelfs zo ver om te beweren dat ze al 2000 jaar onschuldig zijn en zelfs al die tijd vervolgd werden en worden. Dat vind ik knap, maar nooit de gedachte hebben dat ze ook maar ooit iets fout hebben gedaan. Nee, het is altijd de ander.

quote:
Ten eerste, zeg ik dat Jason, volwassen jongen, waar zeg ik dat dat vrijheid is van meningsuiting, of dat het grappig is.

Ten tweede, ik vind het allebei beledigend en provocerend en het hoort niet, maar er is wel enig verschil met het misbruiken van bloedige en wrede zaken zoals de Holocaust in vergelijking met de Islamitische Profeet.
En dat zou niet alleen voor de Holocaust gelden. Maar net zo goed voor Sebrenica, of de Armeense Genocide, dat is allemaal een heel stuk erger dan een spotprent van Mohammed.
Het gaat sowieso niet erom wat erger is. Als een Jood het goed vindt dat Mohammed wordt beledigd, moet hij het ook goed vinden dat Israël wordt beledigd. Klaar. Vrijheid van Belediging zeg ik dan altijd.
Zoals ik al zei, GET OVER IT! Wat heb je er aan om er nog over te zeiken? Wil je een schadevergoeding?
quote:
jij hebt er weinig aan gedaan lijkt me. Door jouw soort mensen ontstond het hele probleem sowieso al.
Door jouw soort mensen? Dus door Nederlandse niet-gelovigen onstond het? En idd heb ik er weinig aan gedaan, omdat ik toen der tijd niet geboren was noch mijn pa of ma.
Maar de opa van mijn vader heeft wel meegedaan, en hij was Christen net zoals vele in die tijd waren.
Ipv dat jullie landen in Europa gaan bedanken voor de steun tegen het Duitse rijk, gaan jullie steeds erover zeiken.

Stank voor dank,
pi_81507972
quote:
Op zondag 16 mei 2010 21:13 schreef DeParo het volgende:

[..]

Jij
anti-semiet.
Jij moet een ban krijgen voor dom zijn, echt waar
  zondag 16 mei 2010 @ 21:19:32 #275
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_81507973
quote:
Op zondag 16 mei 2010 21:17 schreef DeParo het volgende:

[..]

En Joodse Nederlanders, en wanneer het zich uitbreidt naar andere landen ook Joodse bewegingen daar,
niet voor niets hebben Joodse mensen over het algemeen ook helemaal geen hekel aan de Islam.
Daarom moet en zal Israël als land moeten blijven voortbestaan. Joden & moslims kunnen best samen.
Scheer je weg!
pi_81508024
quote:
Op zondag 16 mei 2010 21:13 schreef DeParo het volgende:

[..]

Jij
anti-semiet.
Labelen, labelen, labelen. Anti-semiet dit, anti-semiet dat.

Je kunt niet anders op dat bericht reageren.
pi_81508104
quote:
Op zondag 16 mei 2010 21:15 schreef Gillette_M5 het volgende:
Helaas niet, als je de Islam erbij gaat betrekken wel ja, maar niet als je alleen Iran kiest. Ik denk niet dat Indonesië zich druk gaat maken over Iran bijvoorbeeld..
dus STFU
  zondag 16 mei 2010 @ 21:22:04 #278
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_81508198
quote:
Op zondag 16 mei 2010 20:30 schreef DeParo het volgende:
Wat een kul, het beledigen van de Islamitische Profeet is beledigend en provocerend,
maar de waarde ervan vervalt in het niets bij dergelijk misbruik over de Holocaust.
Ook het misbruiken van een Armeense Genocide, of Sebrenica zou hier net zo goed in passen,
allemaal stukken erger, we weten allemaal nog wat de schoften van de AEL deden toen iemand een schets maakte van Mohammed, ze maakten zonder enige reden (want Israel of welke Joodse groep dan ook hadden er niets mee te maken) spotprenten over de Holocaust.

Als je dat niet ziet dan snap je ook niets van historische en emotionele waarde.

Het kan allebei niet omdat het beledigend en provocerend is maar het een is wel degelijk erger dan het andere.
Dat is voor jou en mij misschien zo, maar ik ben dan ook grootgebracht met de gruwelijke verhalen over de holocaust. Voor een moslim kan dit anders liggen omdat Mohammed hem meer zegt dan een of ander volk wat is uitgemoord ergens. Zo voel ik ook minder als ik de verhalen van de Rode Khmer lees en weer meer als ik de verhalen lees over My Lai in Vietnam. Verder kan ik me de woede van een moslim beter voorstellen als Mohammed wordt beledigd dan wanneer Jezus onderuit wordt gehaald.

Voor mij is de grens van onnodig provocerend de enige grens. Wat voor mij erger is, is voor een ander misschien verwaarloosbaar en andersom. Ik hou niet zo van termen als 'erger' in dit soort zaken.
pi_81508232
quote:
Op zondag 16 mei 2010 21:19 schreef Gillette_M5 het volgende:

[..]

Daarom moet en zal Israël als land moeten blijven voortbestaan. Joden & moslims kunnen best samen.
Inderdaad, zonder twijfel, zolang de omringende landen Palestina nu eens met rust zouden laten.
Dan was Hamas al lang omver geworpen door interne conflicten.
quote:
Op zondag 16 mei 2010 21:20 schreef Regal het volgende:

[..]

Labelen, labelen, labelen. Anti-semiet dit, anti-semiet dat.

Je kunt niet anders op dat bericht reageren.
Het gedeelte in jouw stukje dat ik zwart heb gedrukt spreekt boekdelen
dadelijk ga je nog zeggen dat de Joodse mensen zelf schuldig zijn aan de Holocaust.
pi_81508471
quote:
Op zondag 16 mei 2010 21:22 schreef elcastel het volgende:

[..]

Dat is voor jou en mij misschien zo, maar ik ben dan ook grootgebracht met de gruwelijke verhalen over de holocaust. Voor een moslim kan dit anders liggen omdat Mohammed hem meer zegt dan een of ander volk wat is uitgemoord ergens. Zo voel ik ook minder als ik de verhalen van de Rode Khmer lees en weer meer als ik de verhalen lees over My Lai in Vietnam. Verder kan ik me de woede van een moslim beter voorstellen als Mohammed wordt beledigd dan wanneer Jezus onderuit wordt gehaald.

Voor mij is de grens van onnodig provocerend de enige grens. Wat voor mij erger is, is voor een ander misschien verwaarloosbaar en andersom. Ik hou niet zo van termen als 'erger' in dit soort zaken.
Daarom vind ik het ook belachelijk dat die spotprenten worden getoond, want het is provocerend, het is beledigend bedoeld. Voor veel mensen, die heilig overtuigd zijn van de waarde van hun religie, is Mohammed ontzettend belangrijker, soms, zelfs belangrijker dan hun eigen familie. Desalniettemin moeten we hierbinnen uiteraard nog wel het onderscheid kunnen maken tussen het misbruiken van de Holocaust en dat van Mohammed. Als je een belangrijke Joodse profeet wilt beledigen als vergelijking, ok, Jezus, ok, dan is de vergelijking en de manier van pijn misschien duidelijk voor beide groepen. Maar dit zijn geen vergelijkingen meer, Palestina-aanhanger die de Nazigroet brengen tijdens demonstraties, geschreeuw en gezeik over Hitler en gaskamers, en nu ook een of andere 'kunstenaar' die het op zijn manier misbruikt.
pi_81508558
quote:
Op zondag 16 mei 2010 21:19 schreef Jason__ het volgende:

[..]

Nee, die jongen is niet dom.

Hij moet en zal alles verdedigen wanneer het op joden aankomt. Dat is een opdracht. Helaas faalt hij hopeloos bij de eerste poging, door mij weer ouderwets te labelen. Tsja, ze kunnen niet anders. Ben daar wel achter gekomen. Maar ja, dat vind hij niet leuk. Voor hem moet de domme gojim op z'n plaats gezet worden.
  zondag 16 mei 2010 @ 21:28:03 #282
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_81508653
quote:
Op zondag 16 mei 2010 21:21 schreef Jason__ het volgende:

[..]

Helaas niet, als je de Islam erbij gaat betrekken wel ja, maar niet als je alleen Iran kiest. Ik denk niet dat Indonesië zich druk gaat maken over Iran bijvoorbeeld..
dus STFU
Mwa. dus Indonesië maakt zich ook niet druk om Wilders zeg je hiermee. Ok weten we dat ook weer, idd: STFU
Scheer je weg!
  zondag 16 mei 2010 @ 21:28:51 #283
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_81508699
quote:
Op zondag 16 mei 2010 21:08 schreef Jason__ het volgende:

[..]

Ik vind het ook grappig dat de profeet van de Islam wordt beledigd.
Ik vind het ook grappig dat Jezus altijd beledigd wordt.

adios amigos!
Adios troll
Scheer je weg!
pi_81508757
quote:
Op zondag 16 mei 2010 21:19 schreef Jason__ het volgende:

[..]

Haha het is dat jij het zegt hoor lool.
quote:
Op zondag 16 mei 2010 21:18 schreef Jason__ het volgende:

[..]

[..]

Het gaat sowieso niet erom wat erger is. Als een Jood het goed vindt dat Mohammed wordt beledigd, moet hij het ook goed vinden dat Israël wordt beledigd. Klaar. Vrijheid van Belediging zeg ik dan altijd.
Zoals ik al zei, GET OVER IT! Wat heb je er aan om er nog over te zeiken? Wil je een schadevergoeding?
[..]
Het beledigen van een gebeurtenis als de Holocaust en iemand als Mohammed dat is geen vergelijking.
Beledig dan een belangrijke Joodse Profeet bijvoorbeeld, of een Christelijke profeet, ligt eraan wie de aanstichter is. Maar het misbruiken van dergelijke belangrijke gebeurtenissen gaat veel te ver.
Ook Israel mag beledigd worden, maar niet op een anti-semitische manier, niet met misbruik van WOII.
quote:
Door jouw soort mensen? Dus door Nederlandse niet-gelovigen onstond het? En idd heb ik er weinig aan gedaan, omdat ik toen der tijd niet geboren was noch mijn pa of ma.
Maar de opa van mijn vader heeft wel meegedaan, en hij was Christen net zoals vele in die tijd waren.
Ipv dat jullie landen in Europa gaan bedanken voor de steun tegen het Duitse rijk, gaan jullie steeds erover zeiken.
En die opa van jouw vader zou zich omdraaien in zijn graf als hij hoorde wat jij allemaal zat te zeggen.

En als je een discussie wilt over WOII, over de Holocaust, open dan een topic in C&H maar niet hier.
quote:
Stank voor dank,
Zo te horen hoeft niemand jou ook maar iets dankbaar te zijn.
Of mensen die denken zoals jij wat er niet zoveel zijn gelukkig.
pi_81508862
quote:
Op zondag 16 mei 2010 21:26 schreef Regal het volgende:

[..]

Nee, die jongen is niet dom.

Hij moet en zal alles verdedigen wanneer het op joden aankomt. Dat is een opdracht. Helaas faalt hij hopeloos bij de eerste poging, door mij weer ouderwets te labelen. Tsja, ze kunnen niet anders. Ben daar wel achter gekomen. Maar ja, dat vind hij niet leuk. Voor hem moet de domme gojim op z'n plaats gezet worden.
Het was niet zomaar een label, zeg ik niet bij iedereen, maar bij het dikgedrukte in dat stukje van jou toen zei ik het wel ja, op een dergelijke manier 2000 jaar of meer vervolging af te doen als niets en eigen schuld
dan ben je niet helemaal goed bij je hoofd dunkt me.
pi_81509233
quote:
Op zondag 16 mei 2010 21:28 schreef Gillette_M5 het volgende:

[..]

Mwa. dus Indonesië maakt zich ook niet druk om Wilders zeg je hiermee. Ok weten we dat ook weer, idd: STFU
????
Wow, snel een naar de opticien ja, je ogen zijn niet in orde.
WILDERS HEEFT IETS TEGEN DE ISLAM!
Dus waar ben je nu weer mee bezig? Iran staat niet voor Islam.
Dombo
pi_81509401
quote:
Op zondag 16 mei 2010 21:22 schreef DeParo het volgende:

[..]
Het gedeelte in jouw stukje dat ik zwart heb gedrukt spreekt boekdelen
Omdat?
Zo'n rare zin was het niet.
quote:
Op zondag 16 mei 2010 21:22 schreef DeParo het volgende:
dadelijk ga je nog zeggen dat de Joodse mensen zelf schuldig zijn aan de Holocaust.
Probeer je me weer schuldgevoelens aan te praten?
En sinds wanneer bestond het Nazi-regime 2000 jaar?
Je haalt nu steeds de holocaust aan, dat ik niet eens ontken, maar ik praat over 2000 jaar.
Maar volgens jou was het altijd de ander in die 2000 jaar? Dat bevestig jij nu meerdere malen?

Weet ik ook weer wat voor een persoon jij bent.
pi_81509461
quote:
Op zondag 16 mei 2010 09:16 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

http://www.elsevier.nl/we(...)ael-kunstproject.htm

Het lijkt erop dat de Denen meester zijn in het maken van provocerende kunstwerken. Ditmaal slaan ze ook in Duitsland toe. Zijn dit soort artistieke werken toelaatbaar, wat denken wij hier in Nederland erover? De verwijzing naar de Holocaust is naar mijn mening inderdaad smakeloos., maar dat is de kritiekloze houding van bepaalde Joodse woordvoerders evengoed. Dit kan echter op een veel intelligentere manier besproken worden lijkt me.
Ik heb toch ergens het gevoel dat dit meer in het belang van Israel is dan tegen. Dat is het beeld wat Israel graag verkoopt: Palestijnen willen ons vernietigen en de joden in de zee gooien. Het woord RAMALLAH brengt mensen op het idee dat dit gerelateerd is aan islam. Dit is een manier om de boel te bekijken.
  zondag 16 mei 2010 @ 21:38:17 #289
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_81509468
quote:
Op zondag 16 mei 2010 21:25 schreef DeParo het volgende:
Daarom vind ik het ook belachelijk dat die spotprenten worden getoond, want het is provocerend, het is beledigend bedoeld. Voor veel mensen, die heilig overtuigd zijn van de waarde van hun religie, is Mohammed ontzettend belangrijker, soms, zelfs belangrijker dan hun eigen familie. Desalniettemin moeten we hierbinnen uiteraard nog wel het onderscheid kunnen maken tussen het misbruiken van de Holocaust en dat van Mohammed. Als je een belangrijke Joodse profeet wilt beledigen als vergelijking, ok, Jezus, ok, dan is de vergelijking en de manier van pijn misschien duidelijk voor beide groepen. Maar dit zijn geen vergelijkingen meer, Palestina-aanhanger die de Nazigroet brengen tijdens demonstraties, geschreeuw en gezeik over Hitler en gaskamers, en nu ook een of andere 'kunstenaar' die het op zijn manier misbruikt.
Nee, sorry dit gaat em niet worden, ik zie het verschil niet helaas.
pi_81509496
quote:
Beledig dan een belangrijke Joodse Profeet bijvoorbeeld, of een Christelijke profeet, ligt eraan wie de aanstichter is. Maar het misbruiken van dergelijke belangrijke gebeurtenissen gaat veel te ver.
Waarom gaat dat te ver? Het gaat toch ook niet te ver als we [bijv.] grappen over het protestantisme maken? Waarom moeten de joden altijd een extra stukje slachtofferrol krijgen?
pi_81512634
quote:
Op zondag 16 mei 2010 21:37 schreef Regal het volgende:

[..]

Omdat?
Zo'n rare zin was het niet.
[..]

Probeer je me weer schuldgevoelens aan te praten?
En sinds wanneer bestond het Nazi-regime 2000 jaar?
Je haalt nu steeds de holocaust aan, dat ik niet eens ontken, maar ik praat over 2000 jaar.
Maar volgens jou was het altijd de ander in die 2000 jaar? Dat bevestig jij nu meerdere malen?

Weet ik ook weer wat voor een persoon jij bent.
Jij zegt dat de Joodse mensen in die 2000 jaar, of meer, schuld hebben aan hun vervolging.
In die 2000 jaar zit ook de Holocaust, dat m'n beste noem ik anti-semitisme, en verdraaiing van de GS.
quote:
Op zondag 16 mei 2010 21:38 schreef Jason__ het volgende:

[..]

Waarom gaat dat te ver? Het gaat toch ook niet te ver als we [bijv.] grappen over het protestantisme maken? Waarom moeten de joden altijd een extra stukje slachtofferrol krijgen?
Omdat het geen kritiek is op het Jodendom, omdat het geen kritiek is op de staat, het is het beledigen en misbruiken van een wrede bloederige gebeurtenis, en dat doe je niet, als je enig fatsoen en besef hebt.
quote:
Op zondag 16 mei 2010 21:38 schreef elcastel het volgende:

[..]

Nee, sorry dit gaat em niet worden, ik zie het verschil niet helaas.
Jij ziet niet het verschil tussen het misbruiken van de profeet Mohammed mbt spotprenten en de Holocaust.
Dat ligt dan inderdaad aan jou en misschien ook wel lichtelijk gebrek aan besef.
  zondag 16 mei 2010 @ 22:27:07 #292
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_81513116
quote:
Op zondag 16 mei 2010 21:08 schreef Jason__ het volgende:

[..]

Ik vind het ook grappig dat de profeet van de Islam wordt beledigd.Ik vind het ook grappig dat Jezus altijd beledigd wordt.

adios amigos!
ik heb je nooit geestig zien reageren als de pedo-profeet bekritiseerd wordt.

lol ik ben niet religieus. je moet wat beter opletten.

jouw probleem. enge islamitische jodenhater.
  zondag 16 mei 2010 @ 22:31:20 #293
236429 KoosVogels
Poeh Hé!
pi_81513473
Deparo, wat ben je toch ook een druktemakertje. Toon gewoon je andere wang.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_81514191
quote:
Op zondag 16 mei 2010 22:31 schreef KoosVogels het volgende:
Deparo, wat ben je toch ook een druktemakertje. Toon gewoon je andere wang.
Dat is toch meer iets voor gristenen?
  zondag 16 mei 2010 @ 22:45:22 #295
236429 KoosVogels
Poeh Hé!
pi_81514359
quote:
Op zondag 16 mei 2010 22:42 schreef Gulo het volgende:

[..]

Dat is toch meer iets voor gristenen?
Ach, gristenen, joden, moslims; het is allemaal een pot nat.
pi_81514473
quote:
Op zondag 16 mei 2010 22:45 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ach, gristenen, joden, moslims; het is allemaal een pot nat.
Dat ben ik in het geheel niet met je eens, in meerdere opzichten.
  zondag 16 mei 2010 @ 22:49:01 #297
236429 KoosVogels
Poeh Hé!
pi_81514585
quote:
Op zondag 16 mei 2010 22:47 schreef Gulo het volgende:

[..]

Dat ben ik in het geheel niet met je eens, in meerdere opzichten.
Dat hoeft ook niet. Maar ze geloven allen in een opperwezen en hebben allen verschrikkelijk lange tenen.
  zondag 16 mei 2010 @ 22:51:42 #298
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_81514740
quote:
Op zondag 16 mei 2010 22:49 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat hoeft ook niet. Maar ze geloven allen in een opperwezen en hebben allen verschrikkelijk lange tenen.
Godzijdank niet allemaal. Ligt er ook heel erg aan hoe erg je gelovig bent hoor. Ik als Christen kan heel goed tegen spot en ben het niet altijd met de kerk eens. Zal ook nooit boos worden als er cartoons komen of wat dan ook
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zondag 16 mei 2010 @ 22:52:43 #299
236429 KoosVogels
Poeh Hé!
pi_81514802
quote:
Op zondag 16 mei 2010 22:51 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Godzijdank niet allemaal. Ligt er ook heel erg aan hoe erg je gelovig bent hoor. Ik als Christen kan heel goed tegen spot en ben het niet altijd met de kerk eens. Zal ook nooit boos worden als er cartoons komen of wat dan ook
Goedzo. Net zoals niet alle moslims en joden boos worden als de spot wordt gedreven met hun religie
pi_81514881
quote:
Op zondag 16 mei 2010 22:49 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

De drie grote Abrahamitische verschillen onderling genoeg om ze niet op één hoop te gooien, verder vind ik Joden nog verschillen van Moslims en christenen in het opzicht dat zij niet strikt als een zuiver religieuze groep aan te merken zijn maar ook als een etnische groep. Immers zijn er genoeg niet gelovige Joden die zich zelf wel degelijk Jood noemen (wanneer hun moeder maar Joods was).

Iemand die het Christendom aanhangt zal zich per definitie geen Christen noemen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')