Wie was vervangen en door wie, weet je eigenlijk wel waar je het over hebt, lool.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Niet goed genoeg, anders hadden ze hem niet vervangen.
Gezien jou samenhangende reacties: beter dan jij.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:42 schreef DeParo het volgende:
[..]
Wie was vervangen en door wie, weet je eigenlijk wel waar je het over hebt, lool.
Ga maar snel informatie zoeken Papierversnipperaar want hier werk je jezelf niet meer uit.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:42 schreef DeParo het volgende:
[..]
Wie was vervangen en door wie, weet je eigenlijk wel waar je het over hebt, lool.
Ah, dus jij denkt serieus, dat de sjah van Iran vervangen is door de VS omdat hij niet goed een bondgenoot was. En vervolgens valt Irak, onder invloed van de VS, Iran aan terwijl daar nog steeds die vervanger zou moeten zittenquote:Op zondag 16 mei 2010 20:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Gezien jou samenhangende reacties: beter dan jij.
Aaaaachhh guuut, Hebben ze de Irak in de steek gelaten?quote:Op zondag 16 mei 2010 20:46 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ga maar snel informatie zoeken Papierversnipperaar want hier werk je jezelf niet meer uit.
Amerika was een bondgenoot van Irak, en Irak dacht terecht blijkbaar (aangezien ook de sjah was verdreven door opstandelingen in Iran), dat de VS hun wel zou steunen in deze strijd.
Wat ben jij bijzonder treurig, wanneer er stukken zijn die je totaal niet kan ontkrachten,quote:Op zondag 16 mei 2010 20:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Aaaaachhh guuut, Hebben ze de Irak in de steek gelaten?
Ik heb helemaal nits opgezocht, ik zit op mn werk, ik heb wel wat beters te doen.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:53 schreef DeParo het volgende:
[..]
Wat ben jij bijzonder treurig, wanneer er stukken zijn die je totaal niet kan ontkrachten,
besluit je maar op er niet meer op te reageren.
Eerst wist je niet eens wat de Eerste Golfoorlog was of kon je op z'n minst het verband niet vinden, die heb je overduidelijk zitten opzoeken, daarna wist je niet eens wat de politieke situatie was in beide landen.
Dit conflict is ontzettend belangrijk om de Amerikaanse Golfoorlog te snappen van de jaren 90.
Maar goed, blijkbaar is dat net iets te hoog gegrepen voor je, maar geef dat dan wel gewoon toe.
En als je weet dat ik gelijk heb komt er nog een laatste steek onder water (zie je laatste zin).quote:Op zondag 16 mei 2010 20:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb helemaal nits opgezocht, ik zit op mn werk, ik heb wel wat beters te doen.
1 Jij bent ongelofelijk naïef
2. Jij interpreteert gebeurtenissen naar jouw mening.
Maar met de werkelijkheid hebben je post niets te maken.
De Joden doen gewoon de holocaust over onder leiding van Amerika want die doet alles voor goedkope olie.
Niks steek. Het is zo. En jij probeert je schuldgevoelens weg te lullen.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:59 schreef DeParo het volgende:
[..]
En als je weet dat ik gelijk heb komt er nog een laatste steek onder water (zie je laatste zin).
Nou m'n beste Papierversnipperaar, je weet wel, hoe je jezelf de das om moet doen zeg applaus.
Dit vind ik echt zo erg he!quote:Op zondag 16 mei 2010 20:15 schreef Gia het volgende:
Ik vind de vrijheid van meningsuiting erg belangrijk. Toch is er een groot verschil tussen een kunstwerk dat een complete staat van de kaart laat verdwijnen en een kunstwerk dat een eeuwen geleden overleden historische figuur afbeeldt als hond. Met het eerste wil je mensen hun 'thuis' afnemen, het tweede is hooguit beledigend in 'the eye of the beholder'.
volgens mij heeft deze actie weinig met geloof te maken. beetje bizarre actie.quote:
Haha, kom nog maar eens terug wanneer je wel in staat bent inhoudelijk en volledig antwoord te geven,quote:Op zondag 16 mei 2010 21:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Niks steek. Het is zo. En jij probeert je schuldgevoelens weg te lullen.
Dan ga jij toch met zogenaamd grappige plaatjes de holocaust ontkennen.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:01 schreef Jason__ het volgende:
[..]
Dit vind ik echt zo erg he!
Wanneer het op joden aankomt is vrijheid van meningsuiting wel provocerend en bij de islam niet.
Zeg gewoon: Ik heb een hekel aan de islam en ik prefereer het jodendom, dan ben je wat meer helder ja!
Het is beide vrijheid van meningsuiting dus hou je mondje maar.
quote:Op zondag 16 mei 2010 18:53 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ben je net terug uit de gevangenis omdat je op 4 mei op de Dam stond te schreeuwen?
Het misbruiken van de Holocaust heeft niets te maken met vrijheids van meningsuiting!
Een discussie over de situatie in Israel en Palestina ok.
Maar dit is gewoon ziekelijk gedrag van mensen die alleen maar willen provoceren tsja.
Misschien is amusant een beter woord?quote:Op zondag 16 mei 2010 21:02 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
volgens mij heeft deze actie weinig met geloof te maken. beetje bizarre actie.
amusant? geef jouw eigen kwalificatie maar aan deze 'kunst'. prima.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Misschien is amusant een beter woord?
Met jouw niveau kan in met 1 hand discussiëren en met de andere NL aan het draaien houden.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:03 schreef DeParo het volgende:
[..]
Haha, kom nog maar eens terug wanneer je wel in staat bent inhoudelijk en volledig antwoord te geven,
dan wordt het misschien een heel stuk interessanter.
quote:Op zondag 16 mei 2010 21:03 schreef DeParo het volgende:
[..]
Haha, kom nog maar eens terug wanneer je wel in staat bent inhoudelijk en volledig antwoord te geven,
dan wordt het misschien een heel stuk interessanter.
[..]
Dan ga jij toch met zogenaamd grappige plaatjes de holocaust ontkennen.
Doe maar net alsof je daar niemand mee beledigt.
Het is gewoon grappig klaar. Ik vind het grappig.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:04 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
amusant? geef jouw eigen kwalificatie maar aan deze 'kunst'. prima.
ik vind het smakeloos en laf. maar ik ga er geen mensen om vermoorden.
Ten eerste, zeg ik dat Jason, volwassen jongen, waar zeg ik dat dat vrijheid is van meningsuiting, of dat het grappig is.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:03 schreef Jason__ het volgende:
[..]
HHAHAHAHAHa maar het beledigen van een profeet heeft wel te maken met vrijheid van meningsuiting![]()
![]()
![]()
Jij bent écht grappig weet je dat?
Dat Joodse mensen nog bestaan Jason, daar zijn ze jou in ieder geval niet dankbaar voor,quote:Op zondag 16 mei 2010 21:06 schreef Jason__ het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Wacht, het beledigen van een profeet is niet beledigend voor de moslims, neee totaal niet!
Maar zodra JODEN erin komen dan word het meteen gezien als een erg ding en moeten we allemaal maar weer gaan denken aan de holocaust blablabla...
Het is voorbij, get over it!
Wees blij dat jullie joden nog bestaan ipv alleen maar zitten te zeiken![]()
Precies zoals die afro-amerikanen die nog steeds zeiken over slavernij enz.
Dat laat je in de bovenstaande post echt blijken ja.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Met jouw niveau kan in met 1 hand discussiëren en met de andere NL aan het draaien houden.
Het is weer onvoorstelbaar inderdaad. Ben zelf geen moslim of arabier, maar ook ik vind het erg irritant om het telkens weer te lezen. Altijd maar weer de aandacht verleggen naar andere mensen. Let maar op, ze kiezen voor Europese zijde wanneer het hen uitkomt, maar ook de Islamitische zijde wanneer ze daar weer van kunnen profiteren. Zolang zij er inderdaad profijt van hebben.quote:Op zondag 16 mei 2010 13:34 schreef Mutant01 het volgende:
Overigens is het wel typisch dat de usual suspects het over Moslims gaan hebben in een topic over Joden.
En Joodse Nederlanders, en wanneer het zich uitbreidt naar andere landen ook Joodse bewegingen daar,quote:Op zondag 16 mei 2010 21:15 schreef Gillette_M5 het volgende:
Valt wat voor te zeggen natuurlijk. Stel dat we dit met een islamitisch land doen, laten we zeggen Iran ofzo. Gewoon Iran van de kaart vegen. En in de straten de bordjes 'eindoplossing' in het Arabisch. Eens zien hoe er dan wordt gereageerd. Je hebt niet alleen de half Islamitische wereld over je heen, maar ook heel links Nederland.
quote:Op zondag 16 mei 2010 21:11 schreef Regal het volgende:
[..]
Het is weer onvoorstelbaar inderdaad. Ben zelf geen moslim of arabier, maar ook ik vind het erg irritant om het telkens weer te lezen. Altijd maar weer de aandacht verleggen naar andere mensen. Let maar op, ze kiezen voor Europese zijde wanneer het hen uitkomt, maar ook de Islamitische zijde wanneer ze daar weer van kunnen profiteren. Zolang zij er inderdaad profijt van hebben.
En dan heel zielig doen dat ze niet alleen fout bezig zijn wanneer iemand een iets kritischer beeld heeft. Of zelfs zeggen dat ze helemaal onschuldig zijn. Lachwekkend! Sommigen gaan zelfs zo ver om te beweren dat ze al 2000 jaar onschuldig zijn en zelfs al die tijd vervolgd werden en worden. Dat vind ik knap, maar nooit de gedachte hebben dat ze ook maar ooit iets fout hebben gedaan. Nee, het is altijd de ander.
Het gaat sowieso niet erom wat erger is. Als een Jood het goed vindt dat Mohammed wordt beledigd, moet hij het ook goed vinden dat Israël wordt beledigd. Klaar. Vrijheid van Belediging zeg ik dan altijd.quote:Ten eerste, zeg ik dat Jason, volwassen jongen, waar zeg ik dat dat vrijheid is van meningsuiting, of dat het grappig is.
Ten tweede, ik vind het allebei beledigend en provocerend en het hoort niet, maar er is wel enig verschil met het misbruiken van bloedige en wrede zaken zoals de Holocaust in vergelijking met de Islamitische Profeet.
En dat zou niet alleen voor de Holocaust gelden. Maar net zo goed voor Sebrenica, of de Armeense Genocide, dat is allemaal een heel stuk erger dan een spotprent van Mohammed.
Door jouw soort mensen? Dus door Nederlandse niet-gelovigen onstond het? En idd heb ik er weinig aan gedaan, omdat ik toen der tijd niet geboren was noch mijn pa of ma.quote:jij hebt er weinig aan gedaan lijkt me. Door jouw soort mensen ontstond het hele probleem sowieso al.
quote:
Daarom moet en zal Israël als land moeten blijven voortbestaan. Joden & moslims kunnen best samen.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:17 schreef DeParo het volgende:
[..]
En Joodse Nederlanders, en wanneer het zich uitbreidt naar andere landen ook Joodse bewegingen daar,
niet voor niets hebben Joodse mensen over het algemeen ook helemaal geen hekel aan de Islam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |