Deze koning had wel twee keer iets single ingezet bij Unibet omdat ik de combo-knop niet snapte.quote:
Victor Chandler.quote:Op zondag 16 mei 2010 10:25 schreef -J-D- het volgende:
Mocht op 2 combo's maar een tientje inzetten
Bij welke bookie is deze bet?
Vorig jaar vond ik het inderdaad een stuk duidelijker te voorspellenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:51 schreef Fred_B het volgende:
Zeker in de 1e halve finale is het dit jaar wat lastiger inzetten door het lage niveau. Maar er moet zeker iets van te maken zijn
Ah okequote:
WOS HOWTOquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:54 schreef Greys het volgende:
Is er ergens een simpele How To voor de Wed-maagden?
Veel te ingewikkeld.quote:
unibet.netquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:30 schreef Greys het volgende:
En welke site is dan het makkelijkst om zoiets in te gaan zetten?
Voor de echte n00bs? (We noemen geen namen)
Of moet ik daarvoor wel even die HowTo lezen van het linkje?
quote:Hoe werkt het?
1. Vul het registratieformulier hieronder in
2. Stort minimaal ¤5 op je spelrekening
3. Wij sturen u het Oranje WK wedshirt, incl. verwisselbare cijfers en vlaggetjes van alle WK 2010 deelnemers
4. Belangrijk: vul uw juiste adres, email en telefoongegevens in
De maat van je shirt dien je in te voeren in het veld "stad". voorbeeld: Woerden XL.
5. Shirt verkrijgbaar in de maten M, L, XL of XXL.
6. Vult u geen maat in, dan ontvangt u een willekeurige maat
7. 1 shirt per huishouden
8. Levertijd is circa 3 weken
9. Zolang de vooraad strekt
10. U moet minimaal 18 jaar zijn om mee te spelen
Als Danny dat maar goed vindt.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:39 schreef Greys het volgende:
Merci!
Ik heb dit topic ook even op de ESF_FOK twitter gegooid
Dacht ik ook net aan jaquote:
Ja, maar ik denk niet dat mensen die voor het eerst gaan wedden op het songfestival er meteen 50¤ tegenaan gooien die ze dan nog 3x rond moeten spelen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:44 schreef Tim86 het volgende:
Je kan toch ook gewoon een 50 euro bonus krijgen ofzo, of is dat nu niet? Lijkt me lucratiever dan dat shirt
Heb je alleen op Spanje ingezet of ook nog op andere landen?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:06 schreef Greys het volgende:
Oh, dan had ik dus eerder op hem moeten wedden
En zou er nog een betere Youtube komen van de rehearsal? Ja vast he?
Nee nog helemaal niet!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:36 schreef APK het volgende:
[..]
Heb je alleen op Spanje ingezet of ook nog op andere landen?
Ah, okay.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee nog helemaal niet!
Je zei dat het nog wel het hele weekend kon, dus ik heb nog even gewacht. Maar de bets voor Spanje zijn inmiddels vast veranderd, nu hij beter in de polls staat? Dat bedoelde ik
Nee, dat is een andere, buurman uit de OP gaat binnenkort trouwen.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:01 schreef Greys het volgende:
... en die buurman uit je OP, die van de mannetjes, is dat dan weer een andere buurman dan die ene die door zijn vrouw is verlaten? Of was dat de reden?
Op Unibet maar 30 keerquote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:07 schreef Fred_B het volgende:
Voor een inzet op een Spaanse zege krijg je nog altijd 70x je inleg.
Die ben je daarna dan wel kwijt, maar dan ben je er tijdens de uitzending toch lekker bij betrokken
Om te kijken of je echt Greys bent.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:10 schreef Greys het volgende:
Hebben jullie ook allemaal braaf je telefoonnr enzo in zitten vullen?
Waar hebben ze dat voor nodig?
Straks nog maar eens proberen.quote:Om technische redenen kan de bank uw betaling op dit moment niet verwerken. Probeert u het alstublieft later nog eens.
WTF?quote:Op zondag 23 mei 2010 00:17 schreef Greys het volgende:
Nou ik heb ingezet hoor! Dat wordt het fiasco van het jaar natuurlijk, omdat ik al sinds jaar en dag er gruwelijk naast zit qua uitslagen van het Songfestival. Maar goed, hieronder mijn weddenschappen, probeer niet te hard te lachen![]()
- Spanje eindigt (1-4) --> ¤ 20,-- ingezet --> 1,00 : 10,00
- Griekenland kwalificeert NIET --> ¤ 5,-- ingezet --> 1,00 : 8,00
- Litouwen kwalificeert WEL --> ¤ 10,-- ingezet --> 1,00 : 3,00
- Armenië eindigt boven Azerbaijan --> ¤ 10,-- ingezet --> 1,00 : 3,75
- België eindigt (1-4) --> ¤ 5,-- ingezet --> 1,00 : 7,00
Ach, je krijgt als het goed is iig een mooi oranje shirt met opplakletters van Unibet.quote:Op zondag 23 mei 2010 00:52 schreef Greys het volgende:
In totaal 50 euro verdeeld over de weddenschappen.
En ja, gewaagd hier en daar. Maar dat maakt het wel leuk om te volgen zullen we maar zeggen
Daar zeiden ze anders niets over bij het registreren, da's vast alleen als je op voetbal wedt?quote:Op zondag 23 mei 2010 00:54 schreef APK het volgende:
[..]
Ach, je krijgt als het goed is iig een mooi oranje shirt met opplakletters van Unibet.
Oh, misschien had je via de banner met dat shirt op de indexpagina moeten registeren?quote:Op zondag 23 mei 2010 00:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar zeiden ze anders niets over bij het registreren, da's vast alleen als je op voetbal wedt?
But I can live without, hoor
Jouw buurman is goud waard, dus ik ga zeker het e.e.a inzettten.quote:Op zondag 23 mei 2010 02:11 schreef APK het volgende:
Toch nog maar een combootje gebouwd, blind vertrouwend op buurman.
Als het allemaal fout gaat krijgt hij geen cadeautje voor zijn wedding.![]()
[ afbeelding ]
Zijn er behalve Greys en ik al meer mensen aan het wedden op deze nobele sport?
Ik heb blind al je tips gevolgdquote:Op zondag 23 mei 2010 02:11 schreef APK het volgende:
Zijn er behalve Greys en ik al meer mensen aan het wedden op deze nobele sport?
Denemarken heeft heel slecht gezongen bij de rehearsals dus die Denemarken tb Zweden ben ik iets minder zeker van en Latvia tb Estonia lijkt ook een coinflip te worden.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:46 schreef Helly het volgende:
APK. Ik zie dit topic nu pas omdat ik vorige week weg was. Kan ik alles nog gewoon pakken als er nog iets over is van de odds, of zijn er hele gekke dingen gebeurd?
Maar het moet niet jouw avond verpesten als je verliest hoor.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:47 schreef Greys het volgende:
Misschien dat ik er morgen ook nog een paar kleine dingetjes tegenaan gooi, ik vind het nóg leuker en spannender kijken op die manier.
Ik denk dat er maar heeeeeeeeel weinig dingen zijn die een Eurovisieavond voor Greys kunnen verpesten.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:51 schreef APK het volgende:
[..]
Maar het moet niet jouw avond verpesten als je verliest hoor.
Nee joh, ben je gekquote:Op zondag 23 mei 2010 22:51 schreef APK het volgende:
[..]
Maar het moet niet jouw avond verpesten als je verliest hoor.
En dát ja!quote:Op zondag 23 mei 2010 22:55 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Ik denk dat er maar heeeeeeeeel weinig dingen zijn die een Eurovisieavond voor Greys kunnen verpesten.
Als je straks aan het afkicken bent van het ESF zien we je wel verschijnen in WOSquote:Op zondag 23 mei 2010 22:47 schreef Greys het volgende:
Misschien dat ik er morgen ook nog een paar kleine dingetjes tegenaan gooi, ik vind het nóg leuker en spannender kijken op die manier.
En dan is volgende week al het vakantiegeld wegquote:Op zondag 23 mei 2010 22:47 schreef Greys het volgende:
Vrees niet, ik hou me inquote:Op maandag 24 mei 2010 00:29 schreef PirE het volgende:
[..]
En dan is volgende week al het vakantiegeld weg![]()
![]()
Zet anders gewoon 2¤ oid op een aantal dingen bij de eerste semi, dan weet je of je het achteraf nog steeds leuk vindt.quote:
Belgie wordt nu toch wel heel erg getipt voor de winst in de 1e halve finale... en ik zou wat inzetten op Estland om door te gaanquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:38 schreef Knutknuttsson het volgende:
Staat alles vast voor straks of nog inside tips?
Dan pak ik Estland er nog even bijquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Belgie wordt nu toch wel heel erg getipt voor de winst in de 1e halve finale... en ik zou wat inzetten op Estland om door te gaan
Over 7 minuten, zegt ze zojuist op de tv.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:05 schreef de_boswachter het volgende:
Hoelaat is de bekendmaking van de finalisten APBaas?
So far so good en alle andere combo's leven nog.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:55 schreef Knutknuttsson het volgende:
Buurman had 8 van de 10 goed, zo te zien
Echt, what was I thinkingquote:Op zondag 23 mei 2010 00:17 schreef Greys het volgende:
- Griekenland kwalificeert NIET --> ¤ 5,-- ingezet --> 1,00 : 8,00
Echt, idioot he?quote:
Aantal votes halve finales worden pas na zaterdag finale bekendgemaakt om stemgedrag niet te beinvloeden.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:25 schreef kevin_ het volgende:
Bedankt APK.
Hoe zit het trouwens met deze? Head-to-Head Estland/Letland.
Votes van de niet gekwalificeerde landen kunnen ze nu gewoon vrijgeven natuurlijkquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Aantal votes halve finales worden pas na zaterdag finale bekendgemaakt om stemgedrag niet te beinvloeden.
Die zou ik maar verloren beschouwen, of heb je dat mens niet horen krijsen?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:25 schreef kevin_ het volgende:
Hoe zit het trouwens met deze? Head-to-Head Estland/Letland.
Zoiets volg ik nietquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:53 schreef APK het volgende:
[..]
Die zou ik maar verloren beschouwen, of heb je dat mens niet horen krijsen?
quote:Portugal to sing 23rd, watch the odds ont hat tumble from the current 150-1 to win. Betting opportunity!
quote:WOW listening live to the dress rehearsal for tomorrow and Safura just murdered Drip Drop. Eeek!!
quote:escreport Safura has apparently performed badly in the dress rehearsal. This is the one the judges base their mark on!
Vanavond moeten er 1 a 2 goede nummers uit. Dus voor alle landen geldt dat er weinig fout mag gaan.quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:58 schreef APK het volgende:
Aan de markt te zien heeft Denemarken het ook niet al te goed gedaan.
Zweden wel.
Denemarken meer punten in de finale dan Zweden is nog niet uitbetaald, ik ben benieuwd wie hoger gaat eindigen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:10 schreef Knutknuttsson het volgende:
En Unibet is snel met uitbetalen zeg!
Die heb ik links laten liggenquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:23 schreef APK het volgende:
[..]
Denemarken meer punten in de finale dan Zweden is nog niet uitbetaald, ik ben benieuwd wie hoger gaat eindigen.
*Ouch*quote:
Ach joh, die andere drie weddenschappen gaan vast allemaal goed komen. Heb je nog winst!quote:
Ja, eigenwijze vrouwen ook altijd!quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:26 schreef APK het volgende:
[..]
*Ouch*
Volgend jaar toch maar naar de buurman luisteren.
Zelfs al heb ik ze allemaal fout, vond ik het toch lollig om een keer te doen!quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:28 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Ach joh, die andere drie weddenschappen gaan vast allemaal goed komen. Heb je nog winst!
Ja!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:10 schreef APK het volgende:
Odd van Azerbaijan schiet omhoog, zal wel een slechte loting hebben.
Edit: Ze moet als eerste, geloof ik.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:14 schreef Greys het volgende:
Oh, misschien dat mijn Armenië-Azer dan toch nog goed gaat uitpakken
Echt wel!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:23 schreef APK het volgende:
[..]
Je moet sowieso iets winnen, anders is er niks aan en doe je volgend jaar niet meer mee.
Dan heb je iig winst, wat er zaterdag ook gebeurt.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:30 schreef Tim86 het volgende:
Ik heb alle bets van APK meegenomen met 50 inzet per bet (waar hij 20 heeft), dus APK'tje, hulde
En uiteraard:
TimAPK's gay neighbour
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:42 schreef Skywalker88 het volgende:
wat is je buurman een held APKthanks voor je picks heb ze allen meegespeeld
komen er btw nog interessante picks voor zaterdag?
Israël klopt, Denemarken klopt, Azerbeidzjan klopt, Ierland klopt, Cyprus klopt, Georgië klopt en Turkije klopt.quote:Doorgaans gaat vooral door wat ik slecht vind. Wat ik goed vind, zoals Litouwen, valt af.
1. Litouwen: InCulto - East European Funk
2. Armenie: Eva Rivas - Apricot Stone
3. Israël: Harel Ska'at - Milim
4. Denemarken: Chanée & N'Evergreen - In A Moment Like This
5. Zwitserland: Michael von der Heide - Il pleut de l'or
6. Zweden: Anna Bergendahl - This Is My Life
7. Azerbeidzjan: Safura - Drip Drop
8. Oekraïne: Alyosha - Sweet people
9. Nederland: Sieneke - Ik ben verliefd (Sha-la-lie)
10. Roemenië: Paula Seling & Ovi - Playing with Fire
11. Slovenië: Anzambel Roka _lindere & Kalamari - Narodno zabavni rock
12. Ierland: Niamh Kavanagh - It's For You
13. Bulgarije: Miro - Angel si ti
14. Cyprus: Jon Lilygreen & The Islanders - Life looks better in Spring
15. Kroatië: Feminnem - Lako je sve
16. Georgië: Sofia Nizharadze - Shine
17. Turkije: MaNga - We Could Be The Same.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:15 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom doen Spanje, Italie en Frankrijk eigenlijk niet mee?!
Zijn die landen wel zo verstandig???
Italië doet al een tijdje niet meer mee, die vonden het niets meer.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:15 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom doen Spanje, Italie en Frankrijk eigenlijk niet mee?!
Zijn die landen wel zo verstandig???
Buurmannen doen toch alles op gevoel?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 01:31 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
Hopelijk staat zijn computer nu te number crunchen om morgen een voorspelling voor de finale uit te spugen.
Ik heb alleen Denmark Best Nordic (quote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:21 schreef Tim86 het volgende:
Ben benieuwd naar je verdere bets APK, dan volg ik blind
Zoals ik ook al in een ander topic zei, ik vind helemaal niks en laat mijn smaak etc niet meespelen.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:20 schreef Fred_B het volgende:
Denemarken vind ik eigenlijk niet zo'n zekerheidje. Roemenie is enigszins vergelijkbaar en maakt naar mijn mening meer kans op punten buiten Scandinavie.
Nee, er is maar 783 matched op die markt.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:10 schreef druide het volgende:
Je hebt dus 783 euro ingezet op een hogere notering van Denemarken boven Georgië? Hoe kun je zo zeker van je zaak zijn?
Die tweede bet snap ik niet zo goed. Wat houdt die in? Ik ben ook wel benieuwd naar het bedrag dat je daar op hebt gezet... (uit oogpunt van het vertrouwen dat je in die weddenschap hebt)
Het groen is wat ie kan winnen bovenop zn inzet en het rood is de inzet die hij kan verliezenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:10 schreef druide het volgende:
Je hebt dus 783 euro ingezet op een hogere notering van Denemarken boven Georgië? Hoe kun je zo zeker van je zaak zijn?
Die tweede bet snap ik niet zo goed. Wat houdt die in? Ik ben ook wel benieuwd naar het bedrag dat je daar op hebt gezet... (uit oogpunt van het vertrouwen dat je in die weddenschap hebt)
Het tweede punt is scherp van je, dus AKP, hoeveel vertrouwen heb je in deze weddenschappen?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:17 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Nee, er is maar 783 matched op die markt.
En het maakt niets uit voor 't vertrouwen van iemand natuurlijk of hij er 100 of 10.000 opzet. Kan je meer aan afzien hoeveel geld iemand heeft of met hoeveel hij gokt. Je kan beter vragen wat z'n stake is (0-10) is op de bet of gewoon hoeveel confidence hij gewoon heeft
Ok nu snap ik het. Ik gebruik zelf altijd Unibet, wat lekker overzichtelijk en simpel is.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:24 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Het groen is wat ie kan winnen bovenop zn inzet en het rood is de inzet die hij kan verliezen
De tweede bet houdt dus in dat hij 20 euro heeft ingezet op dat Denemarken minimaal vijfde wordt
En vaak lagere odds heeftquote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:26 schreef druide het volgende:
[..]
Ok nu snap ik het. Ik gebruik zelf altijd Unibet, wat lekker overzichtelijk en simpel is.
Die tweede klopt niet helemaal.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:24 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Het groen is wat ie kan winnen bovenop zn inzet en het rood is de inzet die hij kan verliezen
De tweede bet houdt dus in dat hij 20 euro heeft ingezet op dat Denemarken minimaal vijfde wordt
Ik vertrouw de buurman, hij heeft meestal een 80% score dus 8/10.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:25 schreef druide het volgende:
[..]
Het tweede punt is scherp van je, dus AKP, hoeveel vertrouwen heb je in deze weddenschappen?
Ook de losing he, anders wordt WOS morgen weer overspoeld door mensen die denken dat het allemaal rozengeur, manenschijn en gratis geld is.quote:
Jij bent groen neem ik aan als je het zo goed weet?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:27 schreef El_jefe07 het volgende:
2x 12 pts voor Denemarken.. en meteen van @6 naar @1.7 to win ESF![]()
Volgens mij heeft ze niks meerquote:Op zondag 30 mei 2010 00:02 schreef Helly het volgende:
Greys gaat winst maken volgens mij. De WOS-mascotte vacature is nog steeds vacant toch?
Ik had niet één van de vijf weddenschappen goed hoorquote:Op zondag 30 mei 2010 00:02 schreef Helly het volgende:
Greys gaat winst maken volgens mij. De WOS-mascotte positie is nog steeds vacant toch?
Die van Belgie had ik al bijna geteld iddquote:Op zondag 30 mei 2010 00:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had niet één van de vijf weddenschappen goed hoor
België niet bij de eerste vier (al leek het er wel heel lang op, fak!) en Spanje ook niet (dat was ook wel terecht...). En Armenië is ook niet boven Azerbaijan geëindigd.
Maar toch doe ik het volgend jaar weer hoor! Ik vond het leuk!![]()
Dan luister ik alleen wat beter naar de buurman van APK
Nee, want Litouwen kwalificeerde nietquote:Op zondag 30 mei 2010 01:05 schreef Helly het volgende:
[..]
Die van Belgie had ik al bijna geteld idd.
Maar deze heb je wel goed toch: Litouwen kwalificeert WEL --> ¤ 10,-- ingezet --> 1,00 : 3,00
Maar anders mag je toch nog wel sollicteren op onze vacature hoor.
Zó herkenbaar. Ik vond het live gewoon wat tegenvallen (dat krijg je als je de studio-versie grijsdraait), en dacht dat dat voor de rest van Europa ook wel zou overkomen. BF bevestigde dat. Ik had er alleen niet bij nagedacht dat de meeste mensen het nummers voor het eerst hoorden en wél overdonderd waren, net als wij de eerste keer. Echt jammer,quote:Op zondag 30 mei 2010 00:42 schreef Ned_Bigby het volgende:
De hele dag naar Lena lopen luisteren en het nummer werd maar beter en beter maar wegens de slechte(re) live-performance niet op haar durven in te zetten. Stom stom stom
Maar ik doe het volgend jaar niet anders, je moet wedden met je verstand, niet met je gevoel
quote:Op zondag 30 mei 2010 09:46 schreef Knutknuttsson het volgende:
Geweldig gedraaid weer! Dank aan buurman en APK!
Screeeeeeeeeeeeeeeeeeensquote:
quote:Op zondag 30 mei 2010 13:03 schreef Greys het volgende:
Dit was de volledige uitslag van de eerste halve finale:
01. Belgium (167 points)![]()
02. Greece (133)
03. Iceland (123)
04. Portugal (89)
05. Serbia (79)
06. Albania (76)
07. Russia (74)
08. Bosnia & Herzegovina (59)
09. Belarus (59)
10. Moldova (52)
11. Finland (49)
12. Malta (45)
13. Poland (44)
14. Estonia (39)
15. FYR Macedonia (37)
16. Slovakia (24)
17. Latvia (11)
En zo eindigde de tweede halve finale:
01. Turkey (118 points)![]()
02. Azerbaijan (113)![]()
03. Georgia (106)![]()
04. Romania (104)![]()
05. Denmark (101)![]()
06. Armenia (83)![]()
07. Ukraine (77)
08. Israel (71)![]()
09. Ireland (67)
10. Cyprus (67)![]()
11. Sweden (62)
12. Lithuania (44)
13. Croatia (33)
14. The Netherlands (29)
15. Bulgaria (19)
16. Slovenia (6)
17. Switzerland (2)
quote:Op zondag 30 mei 2010 13:01 schreef Greys het volgende:
Uitslag finale:
01. Duitsland: Lena Meyer-Landrut – Satellite 246
02. Turkije: MaNga – We Could Be The Same 170![]()
03. Roemenië: Paula Seling & Ovi – Playing with Fire 162![]()
04. Denemarken: Chanée & N’Evergreen – In A Moment Like This 149![]()
05. Azerbeidzjan: Safura – Drip Drop 145![]()
06. België: Tom Dice – Me and My Guitar 143![]()
07. Armenie: Eva Rivas – Apricot Stone 141![]()
08. Griekenland: George Alkaeos & Friends – Opa 140
09. Georgië: Sofia Nizharadze – Shine 136![]()
10. Oekraïne: Alyosha – Sweet people 108
11. Rusland: Peter Nalitch – Lost and forgotten 90
12. Frankrijk: Jessy Matador – Allez, Ola, Ole 82
13. Servië: Milan Stankovic – Ovo je Balkan 72
14. Israël: Harel Skaat – Milim 71![]()
15. Spanje: Daniel Diges – Algo pequeñito 68
16. Albanië: Juliana Pasha – It’s All About You 62
17. Bosnië & Herzegovina: Vuka¨in Brajić – Lightning and Thunder 51
18. Portugal: Filipa Azevedo – Há Dias Assim 43
19. Ijsland: Hera Björk – Je ne sais quoi 41
20. Noorwegen: Didrik Solli-Tangen – My heart is yours 35
21. Cyprus: Jon Lilygreen & The Islanders – Life looks better in Spring 27![]()
22. Moldavië: SunStroke Project & Olia Tira – Run Away 27
23. Ierland: Niamh Kavanagh – It’s For You 25
24. Wit-Rusland: 3+2 – Butterflies 18
25. Verenigd Koninkrijk: Josh – That Sounds Good To Me 10
Ik zie veeeeeeel meer jubels dan teleurstelling, dus way to go!quote:Op maandag 31 mei 2010 09:35 schreef StrikerZeljko het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Mijn winning en losing bets![]()
![]()
Ja, het waren allemaal top 10 bets dus dat was nog wel te voorspellenquote:Op maandag 31 mei 2010 09:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zie veeeeeeel meer jubels dan teleurstelling, dus way to go!
Ah, nu welquote:
Vind ik wel hoor!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:48 schreef Maarten-Pieter het volgende:
80% "maar"? Dat is nog niet zó bijzonder veel.
Volgens mij zijn er best wel een aantal mensen die hoger hebben. Ik ga dit jaar voor 17/20 landen!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:54 schreef APK het volgende:
[..]
Vind ik wel hoor!
Of heb jij een betere score?
Plaats de voorspelling maar, daar is dit topic voorquote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:56 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er best wel een aantal mensen die hoger hebben. Ik ga dit jaar voor 17/20 landen!
Plaatje met odds?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:16 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Mijn voorspelling (nog onder voorbehoud):
Naar finale:
Eerste halve finale: Polen, Noorwegen, Turkije, Rusland, Zwitserland, Finland, Hongarije, Litouwen, Azerbaijan, Griekenland
Voordeel van de twijfel: Zwitserland, Finland, Litouwen, Griekenland
Nadeel van de twijfel: Albanië, Armenië
Tweede halve finale: Bosnië en Herzegovina, Oostenrijk, Nederland, Oekraïne, Zweden, Slovenië, Roemenië, Estland, Letland, Denemarken
Voordeel van de twijfel: Oostenrijk, Nederland, Slovenië, Letland
Nadeel van de twijfel: Ierland
De andere landen zijn voor mij uitgesloten.
En, wat vind je ervan?
Nog een ideetje trouwens voor een avatar?
Ik denk ook dat het een beetje persoonlijke voorkeur is. Anders zou je er 100 per land moeten nemen. Voordeel is wel dat het professionals uit de muziekwereld zijn en vaak ook uit de radio. En laten de 3Js nou net een vreselijk radiovriendelijk liedje hebbenquote:Op zondag 8 mei 2011 01:43 schreef grazz het volgende:
http://www.eurovision.tv/(...)C+surprising+results
Televoting + jury vorig jaar
Ik snap de jury soms ook niet... ik heb het beeld dat zij voornamelijk kijken naar zangkwaliteiten en of het een mooi lied is. Maar als ik zie dat in semi 2 Cyprus en Oekraïne niet heel hoog scoorden bij de jury dan snap ik het blijkbaar niet. En waarom scoorde zweden zo laag bij de jury? In semi 1 werd Estland ook niet echt gewaardeerd door de jury, terwijl Griekenland hoog scoort (op zich prima nr)
Ik hoop dat het goedkomt. Hoe dichterbij de semi komt, hoe meer ik weer ga twijfelenquote:Op zondag 8 mei 2011 01:47 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het een beetje persoonlijke voorkeur is. Anders zou je er 100 per land moeten nemen. Voordeel is wel dat het professionals uit de muziekwereld zijn en vaak ook uit de radio. En laten de 3Js nou net een vreselijk radiovriendelijk liedje hebben.
Zoals ik al op veel plaatsen heb gezegd, Nederland is één van vijf landen die om vier plaatsen moeten strijden. Da's best een grote kans. Nederland scoort misschien bij zowel televoting als jury minimaal middelmatig, en bij de jury zelfs hoger. Bij Ierland of Oostenrijk is er veel minder een balans. En ook kan het denk ik met Slovenië alle kanten op. Ik heb er eigenlijk wel vertrouwen in.quote:Op zondag 8 mei 2011 01:48 schreef grazz het volgende:
[..]
Ik hoop dat het goedkomt. Hoe dichterbij de semi komt, hoe meer ik weer ga twijfelen
Vind het er niet eens zo gek uit zien..maar arme Nedquote:
Dat lijken mij hele veilige weddenschappen.quote:Op zondag 8 mei 2011 18:03 schreef APK het volgende:
Dit heb ik er vooralsnog van gebrouwen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hmmmz, beetje veel Moldavië en ik zie Polen eigenlijk niet de finale halenquote:Op zondag 8 mei 2011 18:21 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Dat lijken mij hele veilige weddenschappen.
Hoe kun je dan zeggen dat het veilige weddenschappen zijn?quote:Op zondag 8 mei 2011 18:26 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Je plaatjes doen het trouwens helaas bij mij niet.
Iedereen overschat Moldavië eigenlijk heel erg, dat snap ik ook steeds niet. Ik denk echt niet dat ze hoger komen dan een van de laatste plaatsen in de Semi.quote:Op zondag 8 mei 2011 18:27 schreef APK het volgende:
[..]
Hmmmz, beetje veel Moldavië en ik zie Polen eigenlijk niet de finale halen![]()
Maar goed, ik vertrouw op buurman
Alleen het plaatje waarop je je weddenschappen laat zien doet het, de anderen niet (die van je buurman).quote:Op zondag 8 mei 2011 18:28 schreef APK het volgende:
[..]
Hoe kun je dan zeggen dat het veilige weddenschappen zijn?
Oh gaafquote:
Nog een keertje voor jou danquote:Op zondag 8 mei 2011 18:29 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Alleen het plaatje waarop je je weddenschappen laat zien doet het, de anderen niet (die van je buurman).
'Buurman' is DE fan!quote:Op zondag 8 mei 2011 18:31 schreef grazz het volgende:
Oh gaafis je buurman zo'n grote fan van het ESF of wedt hij wel vaker op wedstrijden?
Oh gewoon 'buurman' (iemand op FOK?) en niet je echte buurman die naast je woont. Toch?quote:Op zondag 8 mei 2011 18:36 schreef APK het volgende:
[..]
'Buurman' is DE fan!
Wedden doet hij soms, maar meestal verliest hij omdat hij wedt op wat hij leuk vindt en niet naar zijn eigen voorspellingen kijkt
Ik snap ook niet hoe het total in de points televote wordt omgezet. Maar ik heb 9 qualifiers gelijk met hem, dus zal het wel aardig kloppen. Ik heb alleen Litouwen i.p.v. Georgië.quote:Op zondag 8 mei 2011 18:36 schreef Fred_B het volgende:
Ik begrijp geen fuck van die punten, maar zijn voorspellingen komen voor 85% overeen met die van mij, dus er zal wel een kern van waarheid inzitten
Maar wat eerder al gezegd werd: Polen in de finale is een riskante weddenschap.
Hij post niet op FoK!quote:Op zondag 8 mei 2011 18:39 schreef grazz het volgende:
Oh gewoon 'buurman' (iemand op FOK?) en niet je echte buurman die naast je woont. Toch?
Staat op hetzelfde plaatje als semi-1 op de (voor mij) vorige paginaquote:Op zondag 8 mei 2011 18:49 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Heeft hij ook al het lijstje voor Semi-Final 2 klaar?
Maar die zie ik dus niet. Ik zie alleen dit plaatje:quote:Op zondag 8 mei 2011 18:50 schreef APK het volgende:
[..]
Staat op hetzelfde plaatje als semi-1 op de (voor mij) vorige pagina
Dat was wel de beste odd die gepakt is jaquote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:16 schreef Tim86 het volgende:
heywoodu had geld op Turkey not to qualify @14.57
Das niet verkeerd zegquote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:16 schreef Tim86 het volgende:
heywoodu had geld op Turkey not to qualify @14.57
Wat bedoel je? De volgorde van de landen uit de eerste semi? Die worden pas na de finale bekend gemaakt.quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:54 schreef YoshiBignose het volgende:
Wanneer horen we nou het aantal stemmen per land?
-20 hierquote:
Hmm. Ik denk dat je alleen die van Zweden en Denemarken wint.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:40 schreef Greys het volgende:
Ik heb weer net als vorig jaar een aantal dramatische weddenschappen afgesloten, maar here goes
- Azerbaijan eindigt NIET in de top 10
- Zweden eindigt boven Denemarken
- Italie wint
- Er blijft minimaal 1 land op 0 punten
Als dat zo is, als ik alleen die heb, dan heb ik geen geld verlorenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:41 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Hmm. Ik denk dat je alleen die van Zweden en Denemarken wint.
Azerbeijan eindigt echt wel in de top 10 hoor.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Als dat zo is, als ik alleen die heb, dan heb ik geen geld verloren
In totaal 30 ingezet, als Zweden van Denemarken wint krijg ik 45 euro.
Dat zal best, maar ik vind een beetje raar gokken leuker dan voorspelbare dingenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:19 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Azerbeijan eindigt echt wel in de top 10 hoor.
Top! Gefeliciteerd!quote:Op zondag 15 mei 2011 00:51 schreef Greys het volgende:
Ik had er nog een paar gedaan vlak voordat het begon.
Zweden boven Denemarken had ik al.
Maar Italië in de top 10 had ik ook nog.
95 euro krijg ik geloof ik, waarvan ik er 40 had ingezet.
Geen verlies hier, maar ik heb net uitgerekend dat mijn uitgebreid geanalyseerde inzetten welgeteld 54 euro hebben opgeleverd.quote:Op zondag 15 mei 2011 00:40 schreef Knutknuttsson het volgende:
Had Italië vlak voor de puntentelling nog als winnaar meegenomen@100. Héél even had ik hoop....:')
Maar voor het eerst in jaren geen winst met Eurovisie, al is het verlies binnen de perken gebleven.
Oh ja, All-in op Spanje toenquote:Op zondag 15 mei 2011 00:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan heb ik mijn verlies van vorig jaar weer terug
Die stonden vlak voor de puntentelling op 100!quote:Op zondag 15 mei 2011 01:13 schreef Greys het volgende:
Italie 2e, als die toch eens gewonnen hadden, dan was ik helemaal 'rijk' geweest
Want daar geloofde echt geen wedkantoor in.
Die stonden bij mij op 75quote:Op zondag 15 mei 2011 01:15 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Die stonden vlak voor de puntentelling op 100!
Ah gedaan!quote:Op zondag 15 mei 2011 00:51 schreef Greys het volgende:
95 euro krijg ik geloof ik, waarvan ik er 40 had ingezet.
Unibet.nlquote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:08 schreef Cat22 het volgende:
Welke site is dat ook alweer, waar je kunt inzetten?
www.unibet.nlquote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:08 schreef Cat22 het volgende:
Welke site is dat ook alweer, waar je kunt inzetten?
quote:
Thanks! Ik ga eens kijken naar hoe en wat.quote:
Accountje aanmaken, op 'storten' klikken en er een paar euro (of tientjes) op gooien via Ideal.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
[..]
Thanks! Ik ga eens kijken naar hoe en wat.
Ik wilde net komen vragen waar ik heen moest nadat ik geld had gestort.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Accountje aanmaken, op 'storten' klikken en er een paar euro (of tientjes) op gooien via Ideal.
Daarna op WEDDEN klikken in het zoekbalkje op Songfestival. Dan is er maar 1 weddenschap nog, wie er wint, zoals schermafbeelding hierboven.
Als je op een naam klikt, dan kan je daarna rechts invullen hoeveel euro je daarop wilt zetten.
Gedaan, rijtje, kan geen namen aanklikken.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:21 schreef Greys het volgende:
Oh het staat er een beetje krom
Op WEDDEN klikken en in het zoekbalkje 'songfestival' invullen.
Dan krijg je dat rijtje zoals hierboven.
de limieten zijn vaak erg laag omdat unibet dit soort weddenschappen gebruikt om in de media te komen, daarom kan je niet meer dan 14 inzetten, terwijl je op REAL BARCA bijv. duizenden euro's mag inzetten.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:04 schreef Greys het volgende:
Waarom is dat eigenlijk?Dat je maar zo weinig in mag zetten? Puur omdat er best veel tegenover staat dus? Dus eigenlijk kan je nooit écht veel winst behalen?
![]()
Of is het omdat ik (wij/jullie) nooit zoveel wedden en mag je dan minder inzetten dan wanneer je daar wekelijks aan de gang gaat op die site?
Dat van die bonus is zeker als je nog geen account had?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:28 schreef YoshiBignose het volgende:
vergeet niet om ook de bonus mee te pakken zodat je eigenlijk gratis inzet. met ideal kan je ook gewoon bij unibet storten: http://www.wedden-op-spor(...)en-bij-unibet-2.html
Is ook zo, maar degenen die zij 'bovenaan' zetten zijn wel héél onwaarschijnlijk in dit gevalquote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:38 schreef Fred_B het volgende:
Ik zou hier toch niet zo snel op inzetten. Goede kans dat er oneigenlijke factoren meespelen, zoals een uitslag die al bepaald is door De Mol en co., of een 'vakjury' die een zware stempel op de score drukt.
Ja je mag dan nog geen account hebbenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat van die bonus is zeker als je nog geen account had?
Want ik kwam dat nergens tegen (ik had het account nog van vorig jaar Eurovisie wedden).
Had dat een kwartier eerder gepost.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:09 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Ja je mag dan nog geen account hebben
Als jij een nieuw account hebt geopend, dan zou je haast automatisch een bonus hebben moeten krijgenquote:
Niks gehad.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:45 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Als jij een nieuw account hebt geopend, dan zou je haast automatisch een bonus hebben moeten krijgen
Was dat laatste maar waarquote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:04 schreef Greys het volgende:
Waarom is dat eigenlijk?Dat je maar zo weinig in mag zetten? Puur omdat er best veel tegenover staat dus? Dus eigenlijk kan je nooit écht veel winst behalen?
![]()
Of is het omdat ik (wij/jullie) nooit zoveel wedden en mag je dan minder inzetten dan wanneer je daar wekelijks aan de gang gaat op die site?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |