Denemarken meer punten in de finale dan Zweden is nog niet uitbetaald, ik ben benieuwd wie hoger gaat eindigen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:10 schreef Knutknuttsson het volgende:
En Unibet is snel met uitbetalen zeg!
Die heb ik links laten liggenquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:23 schreef APK het volgende:
[..]
Denemarken meer punten in de finale dan Zweden is nog niet uitbetaald, ik ben benieuwd wie hoger gaat eindigen.
*Ouch*quote:
Ach joh, die andere drie weddenschappen gaan vast allemaal goed komen. Heb je nog winst!quote:
Ja, eigenwijze vrouwen ook altijd!quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:26 schreef APK het volgende:
[..]
*Ouch*
Volgend jaar toch maar naar de buurman luisteren.
Zelfs al heb ik ze allemaal fout, vond ik het toch lollig om een keer te doen!quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:28 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Ach joh, die andere drie weddenschappen gaan vast allemaal goed komen. Heb je nog winst!
Ja!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:10 schreef APK het volgende:
Odd van Azerbaijan schiet omhoog, zal wel een slechte loting hebben.
Edit: Ze moet als eerste, geloof ik.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:14 schreef Greys het volgende:
Oh, misschien dat mijn Armenië-Azer dan toch nog goed gaat uitpakken
Echt wel!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:23 schreef APK het volgende:
[..]
Je moet sowieso iets winnen, anders is er niks aan en doe je volgend jaar niet meer mee.
Dan heb je iig winst, wat er zaterdag ook gebeurt.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:30 schreef Tim86 het volgende:
Ik heb alle bets van APK meegenomen met 50 inzet per bet (waar hij 20 heeft), dus APK'tje, hulde
En uiteraard:
TimAPK's gay neighbour
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:42 schreef Skywalker88 het volgende:
wat is je buurman een held APKthanks voor je picks heb ze allen meegespeeld
komen er btw nog interessante picks voor zaterdag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |