Deze koning had wel twee keer iets single ingezet bij Unibet omdat ik de combo-knop niet snapte.quote:
Victor Chandler.quote:Op zondag 16 mei 2010 10:25 schreef -J-D- het volgende:
Mocht op 2 combo's maar een tientje inzetten
Bij welke bookie is deze bet?
Vorig jaar vond ik het inderdaad een stuk duidelijker te voorspellenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:51 schreef Fred_B het volgende:
Zeker in de 1e halve finale is het dit jaar wat lastiger inzetten door het lage niveau. Maar er moet zeker iets van te maken zijn
Ah okequote:
WOS HOWTOquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:54 schreef Greys het volgende:
Is er ergens een simpele How To voor de Wed-maagden?
Veel te ingewikkeld.quote:
unibet.netquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:30 schreef Greys het volgende:
En welke site is dan het makkelijkst om zoiets in te gaan zetten?
Voor de echte n00bs? (We noemen geen namen)
Of moet ik daarvoor wel even die HowTo lezen van het linkje?
quote:Hoe werkt het?
1. Vul het registratieformulier hieronder in
2. Stort minimaal ¤5 op je spelrekening
3. Wij sturen u het Oranje WK wedshirt, incl. verwisselbare cijfers en vlaggetjes van alle WK 2010 deelnemers
4. Belangrijk: vul uw juiste adres, email en telefoongegevens in
De maat van je shirt dien je in te voeren in het veld "stad". voorbeeld: Woerden XL.
5. Shirt verkrijgbaar in de maten M, L, XL of XXL.
6. Vult u geen maat in, dan ontvangt u een willekeurige maat
7. 1 shirt per huishouden
8. Levertijd is circa 3 weken
9. Zolang de vooraad strekt
10. U moet minimaal 18 jaar zijn om mee te spelen
Als Danny dat maar goed vindt.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:39 schreef Greys het volgende:
Merci!
Ik heb dit topic ook even op de ESF_FOK twitter gegooid
Dacht ik ook net aan jaquote:
Ja, maar ik denk niet dat mensen die voor het eerst gaan wedden op het songfestival er meteen 50¤ tegenaan gooien die ze dan nog 3x rond moeten spelen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:44 schreef Tim86 het volgende:
Je kan toch ook gewoon een 50 euro bonus krijgen ofzo, of is dat nu niet? Lijkt me lucratiever dan dat shirt
Heb je alleen op Spanje ingezet of ook nog op andere landen?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:06 schreef Greys het volgende:
Oh, dan had ik dus eerder op hem moeten wedden
En zou er nog een betere Youtube komen van de rehearsal? Ja vast he?
Nee nog helemaal niet!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:36 schreef APK het volgende:
[..]
Heb je alleen op Spanje ingezet of ook nog op andere landen?
Ah, okay.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee nog helemaal niet!
Je zei dat het nog wel het hele weekend kon, dus ik heb nog even gewacht. Maar de bets voor Spanje zijn inmiddels vast veranderd, nu hij beter in de polls staat? Dat bedoelde ik
Nee, dat is een andere, buurman uit de OP gaat binnenkort trouwen.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:01 schreef Greys het volgende:
... en die buurman uit je OP, die van de mannetjes, is dat dan weer een andere buurman dan die ene die door zijn vrouw is verlaten? Of was dat de reden?
Op Unibet maar 30 keerquote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:07 schreef Fred_B het volgende:
Voor een inzet op een Spaanse zege krijg je nog altijd 70x je inleg.
Die ben je daarna dan wel kwijt, maar dan ben je er tijdens de uitzending toch lekker bij betrokken
Om te kijken of je echt Greys bent.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:10 schreef Greys het volgende:
Hebben jullie ook allemaal braaf je telefoonnr enzo in zitten vullen?
Waar hebben ze dat voor nodig?
Straks nog maar eens proberen.quote:Om technische redenen kan de bank uw betaling op dit moment niet verwerken. Probeert u het alstublieft later nog eens.
WTF?quote:Op zondag 23 mei 2010 00:17 schreef Greys het volgende:
Nou ik heb ingezet hoor! Dat wordt het fiasco van het jaar natuurlijk, omdat ik al sinds jaar en dag er gruwelijk naast zit qua uitslagen van het Songfestival. Maar goed, hieronder mijn weddenschappen, probeer niet te hard te lachen![]()
- Spanje eindigt (1-4) --> ¤ 20,-- ingezet --> 1,00 : 10,00
- Griekenland kwalificeert NIET --> ¤ 5,-- ingezet --> 1,00 : 8,00
- Litouwen kwalificeert WEL --> ¤ 10,-- ingezet --> 1,00 : 3,00
- Armenië eindigt boven Azerbaijan --> ¤ 10,-- ingezet --> 1,00 : 3,75
- België eindigt (1-4) --> ¤ 5,-- ingezet --> 1,00 : 7,00
Ach, je krijgt als het goed is iig een mooi oranje shirt met opplakletters van Unibet.quote:Op zondag 23 mei 2010 00:52 schreef Greys het volgende:
In totaal 50 euro verdeeld over de weddenschappen.
En ja, gewaagd hier en daar. Maar dat maakt het wel leuk om te volgen zullen we maar zeggen
Daar zeiden ze anders niets over bij het registreren, da's vast alleen als je op voetbal wedt?quote:Op zondag 23 mei 2010 00:54 schreef APK het volgende:
[..]
Ach, je krijgt als het goed is iig een mooi oranje shirt met opplakletters van Unibet.
Oh, misschien had je via de banner met dat shirt op de indexpagina moeten registeren?quote:Op zondag 23 mei 2010 00:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar zeiden ze anders niets over bij het registreren, da's vast alleen als je op voetbal wedt?
But I can live without, hoor
Jouw buurman is goud waard, dus ik ga zeker het e.e.a inzettten.quote:Op zondag 23 mei 2010 02:11 schreef APK het volgende:
Toch nog maar een combootje gebouwd, blind vertrouwend op buurman.
Als het allemaal fout gaat krijgt hij geen cadeautje voor zijn wedding.![]()
[ afbeelding ]
Zijn er behalve Greys en ik al meer mensen aan het wedden op deze nobele sport?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |