-20 hierquote:
Hmm. Ik denk dat je alleen die van Zweden en Denemarken wint.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:40 schreef Greys het volgende:
Ik heb weer net als vorig jaar een aantal dramatische weddenschappen afgesloten, maar here goes
- Azerbaijan eindigt NIET in de top 10
- Zweden eindigt boven Denemarken
- Italie wint
- Er blijft minimaal 1 land op 0 punten
Als dat zo is, als ik alleen die heb, dan heb ik geen geld verlorenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:41 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Hmm. Ik denk dat je alleen die van Zweden en Denemarken wint.
Azerbeijan eindigt echt wel in de top 10 hoor.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Als dat zo is, als ik alleen die heb, dan heb ik geen geld verloren
In totaal 30 ingezet, als Zweden van Denemarken wint krijg ik 45 euro.
Dat zal best, maar ik vind een beetje raar gokken leuker dan voorspelbare dingenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:19 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Azerbeijan eindigt echt wel in de top 10 hoor.
Top! Gefeliciteerd!quote:Op zondag 15 mei 2011 00:51 schreef Greys het volgende:
Ik had er nog een paar gedaan vlak voordat het begon.
Zweden boven Denemarken had ik al.
Maar Italië in de top 10 had ik ook nog.
95 euro krijg ik geloof ik, waarvan ik er 40 had ingezet.
Geen verlies hier, maar ik heb net uitgerekend dat mijn uitgebreid geanalyseerde inzetten welgeteld 54 euro hebben opgeleverd.quote:Op zondag 15 mei 2011 00:40 schreef Knutknuttsson het volgende:
Had Italië vlak voor de puntentelling nog als winnaar meegenomen@100. Héél even had ik hoop....:')
Maar voor het eerst in jaren geen winst met Eurovisie, al is het verlies binnen de perken gebleven.
Oh ja, All-in op Spanje toenquote:Op zondag 15 mei 2011 00:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan heb ik mijn verlies van vorig jaar weer terug
Die stonden vlak voor de puntentelling op 100!quote:Op zondag 15 mei 2011 01:13 schreef Greys het volgende:
Italie 2e, als die toch eens gewonnen hadden, dan was ik helemaal 'rijk' geweest
Want daar geloofde echt geen wedkantoor in.
Die stonden bij mij op 75quote:Op zondag 15 mei 2011 01:15 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Die stonden vlak voor de puntentelling op 100!
Ah gedaan!quote:Op zondag 15 mei 2011 00:51 schreef Greys het volgende:
95 euro krijg ik geloof ik, waarvan ik er 40 had ingezet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |