Israël klopt, Denemarken klopt, Azerbeidzjan klopt, Ierland klopt, Cyprus klopt, Georgië klopt en Turkije klopt.quote:Doorgaans gaat vooral door wat ik slecht vind. Wat ik goed vind, zoals Litouwen, valt af.
1. Litouwen: InCulto - East European Funk
2. Armenie: Eva Rivas - Apricot Stone
3. Israël: Harel Ska'at - Milim
4. Denemarken: Chanée & N'Evergreen - In A Moment Like This
5. Zwitserland: Michael von der Heide - Il pleut de l'or
6. Zweden: Anna Bergendahl - This Is My Life
7. Azerbeidzjan: Safura - Drip Drop
8. Oekraïne: Alyosha - Sweet people
9. Nederland: Sieneke - Ik ben verliefd (Sha-la-lie)
10. Roemenië: Paula Seling & Ovi - Playing with Fire
11. Slovenië: Anzambel Roka _lindere & Kalamari - Narodno zabavni rock
12. Ierland: Niamh Kavanagh - It's For You
13. Bulgarije: Miro - Angel si ti
14. Cyprus: Jon Lilygreen & The Islanders - Life looks better in Spring
15. Kroatië: Feminnem - Lako je sve
16. Georgië: Sofia Nizharadze - Shine
17. Turkije: MaNga - We Could Be The Same.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:15 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom doen Spanje, Italie en Frankrijk eigenlijk niet mee?!
Zijn die landen wel zo verstandig???
Italië doet al een tijdje niet meer mee, die vonden het niets meer.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:15 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom doen Spanje, Italie en Frankrijk eigenlijk niet mee?!
Zijn die landen wel zo verstandig???
Buurmannen doen toch alles op gevoel?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 01:31 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
Hopelijk staat zijn computer nu te number crunchen om morgen een voorspelling voor de finale uit te spugen.
Ik heb alleen Denmark Best Nordic (quote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:21 schreef Tim86 het volgende:
Ben benieuwd naar je verdere bets APK, dan volg ik blind
Zoals ik ook al in een ander topic zei, ik vind helemaal niks en laat mijn smaak etc niet meespelen.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:20 schreef Fred_B het volgende:
Denemarken vind ik eigenlijk niet zo'n zekerheidje. Roemenie is enigszins vergelijkbaar en maakt naar mijn mening meer kans op punten buiten Scandinavie.
Nee, er is maar 783 matched op die markt.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:10 schreef druide het volgende:
Je hebt dus 783 euro ingezet op een hogere notering van Denemarken boven Georgië? Hoe kun je zo zeker van je zaak zijn?
Die tweede bet snap ik niet zo goed. Wat houdt die in? Ik ben ook wel benieuwd naar het bedrag dat je daar op hebt gezet... (uit oogpunt van het vertrouwen dat je in die weddenschap hebt)
Het groen is wat ie kan winnen bovenop zn inzet en het rood is de inzet die hij kan verliezenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:10 schreef druide het volgende:
Je hebt dus 783 euro ingezet op een hogere notering van Denemarken boven Georgië? Hoe kun je zo zeker van je zaak zijn?
Die tweede bet snap ik niet zo goed. Wat houdt die in? Ik ben ook wel benieuwd naar het bedrag dat je daar op hebt gezet... (uit oogpunt van het vertrouwen dat je in die weddenschap hebt)
Het tweede punt is scherp van je, dus AKP, hoeveel vertrouwen heb je in deze weddenschappen?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:17 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Nee, er is maar 783 matched op die markt.
En het maakt niets uit voor 't vertrouwen van iemand natuurlijk of hij er 100 of 10.000 opzet. Kan je meer aan afzien hoeveel geld iemand heeft of met hoeveel hij gokt. Je kan beter vragen wat z'n stake is (0-10) is op de bet of gewoon hoeveel confidence hij gewoon heeft
Ok nu snap ik het. Ik gebruik zelf altijd Unibet, wat lekker overzichtelijk en simpel is.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:24 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Het groen is wat ie kan winnen bovenop zn inzet en het rood is de inzet die hij kan verliezen
De tweede bet houdt dus in dat hij 20 euro heeft ingezet op dat Denemarken minimaal vijfde wordt
En vaak lagere odds heeftquote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:26 schreef druide het volgende:
[..]
Ok nu snap ik het. Ik gebruik zelf altijd Unibet, wat lekker overzichtelijk en simpel is.
Die tweede klopt niet helemaal.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:24 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Het groen is wat ie kan winnen bovenop zn inzet en het rood is de inzet die hij kan verliezen
De tweede bet houdt dus in dat hij 20 euro heeft ingezet op dat Denemarken minimaal vijfde wordt
Ik vertrouw de buurman, hij heeft meestal een 80% score dus 8/10.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:25 schreef druide het volgende:
[..]
Het tweede punt is scherp van je, dus AKP, hoeveel vertrouwen heb je in deze weddenschappen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |