Denemarken meer punten in de finale dan Zweden is nog niet uitbetaald, ik ben benieuwd wie hoger gaat eindigen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:10 schreef Knutknuttsson het volgende:
En Unibet is snel met uitbetalen zeg!
Die heb ik links laten liggenquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:23 schreef APK het volgende:
[..]
Denemarken meer punten in de finale dan Zweden is nog niet uitbetaald, ik ben benieuwd wie hoger gaat eindigen.
*Ouch*quote:
Ach joh, die andere drie weddenschappen gaan vast allemaal goed komen. Heb je nog winst!quote:
Ja, eigenwijze vrouwen ook altijd!quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:26 schreef APK het volgende:
[..]
*Ouch*
Volgend jaar toch maar naar de buurman luisteren.
Zelfs al heb ik ze allemaal fout, vond ik het toch lollig om een keer te doen!quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:28 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Ach joh, die andere drie weddenschappen gaan vast allemaal goed komen. Heb je nog winst!
Ja!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:10 schreef APK het volgende:
Odd van Azerbaijan schiet omhoog, zal wel een slechte loting hebben.
Edit: Ze moet als eerste, geloof ik.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:14 schreef Greys het volgende:
Oh, misschien dat mijn Armenië-Azer dan toch nog goed gaat uitpakken
Echt wel!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:23 schreef APK het volgende:
[..]
Je moet sowieso iets winnen, anders is er niks aan en doe je volgend jaar niet meer mee.
Dan heb je iig winst, wat er zaterdag ook gebeurt.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:30 schreef Tim86 het volgende:
Ik heb alle bets van APK meegenomen met 50 inzet per bet (waar hij 20 heeft), dus APK'tje, hulde
En uiteraard:
TimAPK's gay neighbour
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:42 schreef Skywalker88 het volgende:
wat is je buurman een held APKthanks voor je picks heb ze allen meegespeeld
komen er btw nog interessante picks voor zaterdag?
Israël klopt, Denemarken klopt, Azerbeidzjan klopt, Ierland klopt, Cyprus klopt, Georgië klopt en Turkije klopt.quote:Doorgaans gaat vooral door wat ik slecht vind. Wat ik goed vind, zoals Litouwen, valt af.
1. Litouwen: InCulto - East European Funk
2. Armenie: Eva Rivas - Apricot Stone
3. Israël: Harel Ska'at - Milim
4. Denemarken: Chanée & N'Evergreen - In A Moment Like This
5. Zwitserland: Michael von der Heide - Il pleut de l'or
6. Zweden: Anna Bergendahl - This Is My Life
7. Azerbeidzjan: Safura - Drip Drop
8. Oekraïne: Alyosha - Sweet people
9. Nederland: Sieneke - Ik ben verliefd (Sha-la-lie)
10. Roemenië: Paula Seling & Ovi - Playing with Fire
11. Slovenië: Anzambel Roka _lindere & Kalamari - Narodno zabavni rock
12. Ierland: Niamh Kavanagh - It's For You
13. Bulgarije: Miro - Angel si ti
14. Cyprus: Jon Lilygreen & The Islanders - Life looks better in Spring
15. Kroatië: Feminnem - Lako je sve
16. Georgië: Sofia Nizharadze - Shine
17. Turkije: MaNga - We Could Be The Same.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:15 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom doen Spanje, Italie en Frankrijk eigenlijk niet mee?!
Zijn die landen wel zo verstandig???
Italië doet al een tijdje niet meer mee, die vonden het niets meer.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:15 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom doen Spanje, Italie en Frankrijk eigenlijk niet mee?!
Zijn die landen wel zo verstandig???
Buurmannen doen toch alles op gevoel?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 01:31 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
Hopelijk staat zijn computer nu te number crunchen om morgen een voorspelling voor de finale uit te spugen.
Ik heb alleen Denmark Best Nordic (quote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:21 schreef Tim86 het volgende:
Ben benieuwd naar je verdere bets APK, dan volg ik blind
Zoals ik ook al in een ander topic zei, ik vind helemaal niks en laat mijn smaak etc niet meespelen.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:20 schreef Fred_B het volgende:
Denemarken vind ik eigenlijk niet zo'n zekerheidje. Roemenie is enigszins vergelijkbaar en maakt naar mijn mening meer kans op punten buiten Scandinavie.
Nee, er is maar 783 matched op die markt.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:10 schreef druide het volgende:
Je hebt dus 783 euro ingezet op een hogere notering van Denemarken boven Georgië? Hoe kun je zo zeker van je zaak zijn?
Die tweede bet snap ik niet zo goed. Wat houdt die in? Ik ben ook wel benieuwd naar het bedrag dat je daar op hebt gezet... (uit oogpunt van het vertrouwen dat je in die weddenschap hebt)
Het groen is wat ie kan winnen bovenop zn inzet en het rood is de inzet die hij kan verliezenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:10 schreef druide het volgende:
Je hebt dus 783 euro ingezet op een hogere notering van Denemarken boven Georgië? Hoe kun je zo zeker van je zaak zijn?
Die tweede bet snap ik niet zo goed. Wat houdt die in? Ik ben ook wel benieuwd naar het bedrag dat je daar op hebt gezet... (uit oogpunt van het vertrouwen dat je in die weddenschap hebt)
Het tweede punt is scherp van je, dus AKP, hoeveel vertrouwen heb je in deze weddenschappen?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:17 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Nee, er is maar 783 matched op die markt.
En het maakt niets uit voor 't vertrouwen van iemand natuurlijk of hij er 100 of 10.000 opzet. Kan je meer aan afzien hoeveel geld iemand heeft of met hoeveel hij gokt. Je kan beter vragen wat z'n stake is (0-10) is op de bet of gewoon hoeveel confidence hij gewoon heeft
Ok nu snap ik het. Ik gebruik zelf altijd Unibet, wat lekker overzichtelijk en simpel is.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:24 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Het groen is wat ie kan winnen bovenop zn inzet en het rood is de inzet die hij kan verliezen
De tweede bet houdt dus in dat hij 20 euro heeft ingezet op dat Denemarken minimaal vijfde wordt
En vaak lagere odds heeftquote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:26 schreef druide het volgende:
[..]
Ok nu snap ik het. Ik gebruik zelf altijd Unibet, wat lekker overzichtelijk en simpel is.
Die tweede klopt niet helemaal.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:24 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Het groen is wat ie kan winnen bovenop zn inzet en het rood is de inzet die hij kan verliezen
De tweede bet houdt dus in dat hij 20 euro heeft ingezet op dat Denemarken minimaal vijfde wordt
Ik vertrouw de buurman, hij heeft meestal een 80% score dus 8/10.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:25 schreef druide het volgende:
[..]
Het tweede punt is scherp van je, dus AKP, hoeveel vertrouwen heb je in deze weddenschappen?
Ook de losing he, anders wordt WOS morgen weer overspoeld door mensen die denken dat het allemaal rozengeur, manenschijn en gratis geld is.quote:
Jij bent groen neem ik aan als je het zo goed weet?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:27 schreef El_jefe07 het volgende:
2x 12 pts voor Denemarken.. en meteen van @6 naar @1.7 to win ESF![]()
Volgens mij heeft ze niks meerquote:Op zondag 30 mei 2010 00:02 schreef Helly het volgende:
Greys gaat winst maken volgens mij. De WOS-mascotte vacature is nog steeds vacant toch?
Ik had niet één van de vijf weddenschappen goed hoorquote:Op zondag 30 mei 2010 00:02 schreef Helly het volgende:
Greys gaat winst maken volgens mij. De WOS-mascotte positie is nog steeds vacant toch?
Die van Belgie had ik al bijna geteld iddquote:Op zondag 30 mei 2010 00:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had niet één van de vijf weddenschappen goed hoor
België niet bij de eerste vier (al leek het er wel heel lang op, fak!) en Spanje ook niet (dat was ook wel terecht...). En Armenië is ook niet boven Azerbaijan geëindigd.
Maar toch doe ik het volgend jaar weer hoor! Ik vond het leuk!![]()
Dan luister ik alleen wat beter naar de buurman van APK
Nee, want Litouwen kwalificeerde nietquote:Op zondag 30 mei 2010 01:05 schreef Helly het volgende:
[..]
Die van Belgie had ik al bijna geteld idd.
Maar deze heb je wel goed toch: Litouwen kwalificeert WEL --> ¤ 10,-- ingezet --> 1,00 : 3,00
Maar anders mag je toch nog wel sollicteren op onze vacature hoor.
Zó herkenbaar. Ik vond het live gewoon wat tegenvallen (dat krijg je als je de studio-versie grijsdraait), en dacht dat dat voor de rest van Europa ook wel zou overkomen. BF bevestigde dat. Ik had er alleen niet bij nagedacht dat de meeste mensen het nummers voor het eerst hoorden en wél overdonderd waren, net als wij de eerste keer. Echt jammer,quote:Op zondag 30 mei 2010 00:42 schreef Ned_Bigby het volgende:
De hele dag naar Lena lopen luisteren en het nummer werd maar beter en beter maar wegens de slechte(re) live-performance niet op haar durven in te zetten. Stom stom stom
Maar ik doe het volgend jaar niet anders, je moet wedden met je verstand, niet met je gevoel
quote:Op zondag 30 mei 2010 09:46 schreef Knutknuttsson het volgende:
Geweldig gedraaid weer! Dank aan buurman en APK!
Screeeeeeeeeeeeeeeeeeensquote:
quote:Op zondag 30 mei 2010 13:03 schreef Greys het volgende:
Dit was de volledige uitslag van de eerste halve finale:
01. Belgium (167 points)![]()
02. Greece (133)
03. Iceland (123)
04. Portugal (89)
05. Serbia (79)
06. Albania (76)
07. Russia (74)
08. Bosnia & Herzegovina (59)
09. Belarus (59)
10. Moldova (52)
11. Finland (49)
12. Malta (45)
13. Poland (44)
14. Estonia (39)
15. FYR Macedonia (37)
16. Slovakia (24)
17. Latvia (11)
En zo eindigde de tweede halve finale:
01. Turkey (118 points)![]()
02. Azerbaijan (113)![]()
03. Georgia (106)![]()
04. Romania (104)![]()
05. Denmark (101)![]()
06. Armenia (83)![]()
07. Ukraine (77)
08. Israel (71)![]()
09. Ireland (67)
10. Cyprus (67)![]()
11. Sweden (62)
12. Lithuania (44)
13. Croatia (33)
14. The Netherlands (29)
15. Bulgaria (19)
16. Slovenia (6)
17. Switzerland (2)
quote:Op zondag 30 mei 2010 13:01 schreef Greys het volgende:
Uitslag finale:
01. Duitsland: Lena Meyer-Landrut – Satellite 246
02. Turkije: MaNga – We Could Be The Same 170![]()
03. Roemenië: Paula Seling & Ovi – Playing with Fire 162![]()
04. Denemarken: Chanée & N’Evergreen – In A Moment Like This 149![]()
05. Azerbeidzjan: Safura – Drip Drop 145![]()
06. België: Tom Dice – Me and My Guitar 143![]()
07. Armenie: Eva Rivas – Apricot Stone 141![]()
08. Griekenland: George Alkaeos & Friends – Opa 140
09. Georgië: Sofia Nizharadze – Shine 136![]()
10. Oekraïne: Alyosha – Sweet people 108
11. Rusland: Peter Nalitch – Lost and forgotten 90
12. Frankrijk: Jessy Matador – Allez, Ola, Ole 82
13. Servië: Milan Stankovic – Ovo je Balkan 72
14. Israël: Harel Skaat – Milim 71![]()
15. Spanje: Daniel Diges – Algo pequeñito 68
16. Albanië: Juliana Pasha – It’s All About You 62
17. Bosnië & Herzegovina: Vuka¨in Brajić – Lightning and Thunder 51
18. Portugal: Filipa Azevedo – Há Dias Assim 43
19. Ijsland: Hera Björk – Je ne sais quoi 41
20. Noorwegen: Didrik Solli-Tangen – My heart is yours 35
21. Cyprus: Jon Lilygreen & The Islanders – Life looks better in Spring 27![]()
22. Moldavië: SunStroke Project & Olia Tira – Run Away 27
23. Ierland: Niamh Kavanagh – It’s For You 25
24. Wit-Rusland: 3+2 – Butterflies 18
25. Verenigd Koninkrijk: Josh – That Sounds Good To Me 10
Ik zie veeeeeeel meer jubels dan teleurstelling, dus way to go!quote:Op maandag 31 mei 2010 09:35 schreef StrikerZeljko het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Mijn winning en losing bets![]()
![]()
Ja, het waren allemaal top 10 bets dus dat was nog wel te voorspellenquote:Op maandag 31 mei 2010 09:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zie veeeeeeel meer jubels dan teleurstelling, dus way to go!
Ah, nu welquote:
Vind ik wel hoor!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:48 schreef Maarten-Pieter het volgende:
80% "maar"? Dat is nog niet zó bijzonder veel.
Volgens mij zijn er best wel een aantal mensen die hoger hebben. Ik ga dit jaar voor 17/20 landen!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:54 schreef APK het volgende:
[..]
Vind ik wel hoor!
Of heb jij een betere score?
Plaats de voorspelling maar, daar is dit topic voorquote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:56 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er best wel een aantal mensen die hoger hebben. Ik ga dit jaar voor 17/20 landen!
Plaatje met odds?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:16 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Mijn voorspelling (nog onder voorbehoud):
Naar finale:
Eerste halve finale: Polen, Noorwegen, Turkije, Rusland, Zwitserland, Finland, Hongarije, Litouwen, Azerbaijan, Griekenland
Voordeel van de twijfel: Zwitserland, Finland, Litouwen, Griekenland
Nadeel van de twijfel: Albanië, Armenië
Tweede halve finale: Bosnië en Herzegovina, Oostenrijk, Nederland, Oekraïne, Zweden, Slovenië, Roemenië, Estland, Letland, Denemarken
Voordeel van de twijfel: Oostenrijk, Nederland, Slovenië, Letland
Nadeel van de twijfel: Ierland
De andere landen zijn voor mij uitgesloten.
En, wat vind je ervan?
Nog een ideetje trouwens voor een avatar?
Ik denk ook dat het een beetje persoonlijke voorkeur is. Anders zou je er 100 per land moeten nemen. Voordeel is wel dat het professionals uit de muziekwereld zijn en vaak ook uit de radio. En laten de 3Js nou net een vreselijk radiovriendelijk liedje hebbenquote:Op zondag 8 mei 2011 01:43 schreef grazz het volgende:
http://www.eurovision.tv/(...)C+surprising+results
Televoting + jury vorig jaar
Ik snap de jury soms ook niet... ik heb het beeld dat zij voornamelijk kijken naar zangkwaliteiten en of het een mooi lied is. Maar als ik zie dat in semi 2 Cyprus en Oekraïne niet heel hoog scoorden bij de jury dan snap ik het blijkbaar niet. En waarom scoorde zweden zo laag bij de jury? In semi 1 werd Estland ook niet echt gewaardeerd door de jury, terwijl Griekenland hoog scoort (op zich prima nr)
Ik hoop dat het goedkomt. Hoe dichterbij de semi komt, hoe meer ik weer ga twijfelenquote:Op zondag 8 mei 2011 01:47 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het een beetje persoonlijke voorkeur is. Anders zou je er 100 per land moeten nemen. Voordeel is wel dat het professionals uit de muziekwereld zijn en vaak ook uit de radio. En laten de 3Js nou net een vreselijk radiovriendelijk liedje hebben.
Zoals ik al op veel plaatsen heb gezegd, Nederland is één van vijf landen die om vier plaatsen moeten strijden. Da's best een grote kans. Nederland scoort misschien bij zowel televoting als jury minimaal middelmatig, en bij de jury zelfs hoger. Bij Ierland of Oostenrijk is er veel minder een balans. En ook kan het denk ik met Slovenië alle kanten op. Ik heb er eigenlijk wel vertrouwen in.quote:Op zondag 8 mei 2011 01:48 schreef grazz het volgende:
[..]
Ik hoop dat het goedkomt. Hoe dichterbij de semi komt, hoe meer ik weer ga twijfelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |