Ook de losing he, anders wordt WOS morgen weer overspoeld door mensen die denken dat het allemaal rozengeur, manenschijn en gratis geld is.quote:
Jij bent groen neem ik aan als je het zo goed weet?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:27 schreef El_jefe07 het volgende:
2x 12 pts voor Denemarken.. en meteen van @6 naar @1.7 to win ESF![]()
Volgens mij heeft ze niks meerquote:Op zondag 30 mei 2010 00:02 schreef Helly het volgende:
Greys gaat winst maken volgens mij. De WOS-mascotte vacature is nog steeds vacant toch?
Ik had niet één van de vijf weddenschappen goed hoorquote:Op zondag 30 mei 2010 00:02 schreef Helly het volgende:
Greys gaat winst maken volgens mij. De WOS-mascotte positie is nog steeds vacant toch?
Die van Belgie had ik al bijna geteld iddquote:Op zondag 30 mei 2010 00:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had niet één van de vijf weddenschappen goed hoor
België niet bij de eerste vier (al leek het er wel heel lang op, fak!) en Spanje ook niet (dat was ook wel terecht...). En Armenië is ook niet boven Azerbaijan geëindigd.
Maar toch doe ik het volgend jaar weer hoor! Ik vond het leuk!![]()
Dan luister ik alleen wat beter naar de buurman van APK
Nee, want Litouwen kwalificeerde nietquote:Op zondag 30 mei 2010 01:05 schreef Helly het volgende:
[..]
Die van Belgie had ik al bijna geteld idd.
Maar deze heb je wel goed toch: Litouwen kwalificeert WEL --> ¤ 10,-- ingezet --> 1,00 : 3,00
Maar anders mag je toch nog wel sollicteren op onze vacature hoor.
Zó herkenbaar. Ik vond het live gewoon wat tegenvallen (dat krijg je als je de studio-versie grijsdraait), en dacht dat dat voor de rest van Europa ook wel zou overkomen. BF bevestigde dat. Ik had er alleen niet bij nagedacht dat de meeste mensen het nummers voor het eerst hoorden en wél overdonderd waren, net als wij de eerste keer. Echt jammer,quote:Op zondag 30 mei 2010 00:42 schreef Ned_Bigby het volgende:
De hele dag naar Lena lopen luisteren en het nummer werd maar beter en beter maar wegens de slechte(re) live-performance niet op haar durven in te zetten. Stom stom stom
Maar ik doe het volgend jaar niet anders, je moet wedden met je verstand, niet met je gevoel
quote:Op zondag 30 mei 2010 09:46 schreef Knutknuttsson het volgende:
Geweldig gedraaid weer! Dank aan buurman en APK!
Screeeeeeeeeeeeeeeeeeensquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |