Unibet.nlquote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:08 schreef Cat22 het volgende:
Welke site is dat ook alweer, waar je kunt inzetten?
www.unibet.nlquote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:08 schreef Cat22 het volgende:
Welke site is dat ook alweer, waar je kunt inzetten?
quote:
Thanks! Ik ga eens kijken naar hoe en wat.quote:
Accountje aanmaken, op 'storten' klikken en er een paar euro (of tientjes) op gooien via Ideal.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
[..]
Thanks! Ik ga eens kijken naar hoe en wat.
Ik wilde net komen vragen waar ik heen moest nadat ik geld had gestort.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Accountje aanmaken, op 'storten' klikken en er een paar euro (of tientjes) op gooien via Ideal.
Daarna op WEDDEN klikken in het zoekbalkje op Songfestival. Dan is er maar 1 weddenschap nog, wie er wint, zoals schermafbeelding hierboven.
Als je op een naam klikt, dan kan je daarna rechts invullen hoeveel euro je daarop wilt zetten.
Gedaan, rijtje, kan geen namen aanklikken.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:21 schreef Greys het volgende:
Oh het staat er een beetje krom
Op WEDDEN klikken en in het zoekbalkje 'songfestival' invullen.
Dan krijg je dat rijtje zoals hierboven.
de limieten zijn vaak erg laag omdat unibet dit soort weddenschappen gebruikt om in de media te komen, daarom kan je niet meer dan 14 inzetten, terwijl je op REAL BARCA bijv. duizenden euro's mag inzetten.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:04 schreef Greys het volgende:
Waarom is dat eigenlijk?Dat je maar zo weinig in mag zetten? Puur omdat er best veel tegenover staat dus? Dus eigenlijk kan je nooit écht veel winst behalen?
![]()
Of is het omdat ik (wij/jullie) nooit zoveel wedden en mag je dan minder inzetten dan wanneer je daar wekelijks aan de gang gaat op die site?
Dat van die bonus is zeker als je nog geen account had?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:28 schreef YoshiBignose het volgende:
vergeet niet om ook de bonus mee te pakken zodat je eigenlijk gratis inzet. met ideal kan je ook gewoon bij unibet storten: http://www.wedden-op-spor(...)en-bij-unibet-2.html
Is ook zo, maar degenen die zij 'bovenaan' zetten zijn wel héél onwaarschijnlijk in dit gevalquote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:38 schreef Fred_B het volgende:
Ik zou hier toch niet zo snel op inzetten. Goede kans dat er oneigenlijke factoren meespelen, zoals een uitslag die al bepaald is door De Mol en co., of een 'vakjury' die een zware stempel op de score drukt.
Ja je mag dan nog geen account hebbenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat van die bonus is zeker als je nog geen account had?
Want ik kwam dat nergens tegen (ik had het account nog van vorig jaar Eurovisie wedden).
Had dat een kwartier eerder gepost.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:09 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Ja je mag dan nog geen account hebben
Als jij een nieuw account hebt geopend, dan zou je haast automatisch een bonus hebben moeten krijgenquote:
Niks gehad.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:45 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Als jij een nieuw account hebt geopend, dan zou je haast automatisch een bonus hebben moeten krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |