Vind het er niet eens zo gek uit zien..maar arme Nedquote:
Dat lijken mij hele veilige weddenschappen.quote:Op zondag 8 mei 2011 18:03 schreef APK het volgende:
Dit heb ik er vooralsnog van gebrouwen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hmmmz, beetje veel Moldavië en ik zie Polen eigenlijk niet de finale halenquote:Op zondag 8 mei 2011 18:21 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Dat lijken mij hele veilige weddenschappen.
Hoe kun je dan zeggen dat het veilige weddenschappen zijn?quote:Op zondag 8 mei 2011 18:26 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Je plaatjes doen het trouwens helaas bij mij niet.
Iedereen overschat Moldavië eigenlijk heel erg, dat snap ik ook steeds niet. Ik denk echt niet dat ze hoger komen dan een van de laatste plaatsen in de Semi.quote:Op zondag 8 mei 2011 18:27 schreef APK het volgende:
[..]
Hmmmz, beetje veel Moldavië en ik zie Polen eigenlijk niet de finale halen![]()
Maar goed, ik vertrouw op buurman
Alleen het plaatje waarop je je weddenschappen laat zien doet het, de anderen niet (die van je buurman).quote:Op zondag 8 mei 2011 18:28 schreef APK het volgende:
[..]
Hoe kun je dan zeggen dat het veilige weddenschappen zijn?
Oh gaafquote:
Nog een keertje voor jou danquote:Op zondag 8 mei 2011 18:29 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Alleen het plaatje waarop je je weddenschappen laat zien doet het, de anderen niet (die van je buurman).
'Buurman' is DE fan!quote:Op zondag 8 mei 2011 18:31 schreef grazz het volgende:
Oh gaafis je buurman zo'n grote fan van het ESF of wedt hij wel vaker op wedstrijden?
Oh gewoon 'buurman' (iemand op FOK?) en niet je echte buurman die naast je woont. Toch?quote:Op zondag 8 mei 2011 18:36 schreef APK het volgende:
[..]
'Buurman' is DE fan!
Wedden doet hij soms, maar meestal verliest hij omdat hij wedt op wat hij leuk vindt en niet naar zijn eigen voorspellingen kijkt
Ik snap ook niet hoe het total in de points televote wordt omgezet. Maar ik heb 9 qualifiers gelijk met hem, dus zal het wel aardig kloppen. Ik heb alleen Litouwen i.p.v. Georgië.quote:Op zondag 8 mei 2011 18:36 schreef Fred_B het volgende:
Ik begrijp geen fuck van die punten, maar zijn voorspellingen komen voor 85% overeen met die van mij, dus er zal wel een kern van waarheid inzitten
Maar wat eerder al gezegd werd: Polen in de finale is een riskante weddenschap.
Hij post niet op FoK!quote:Op zondag 8 mei 2011 18:39 schreef grazz het volgende:
Oh gewoon 'buurman' (iemand op FOK?) en niet je echte buurman die naast je woont. Toch?
Staat op hetzelfde plaatje als semi-1 op de (voor mij) vorige paginaquote:Op zondag 8 mei 2011 18:49 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Heeft hij ook al het lijstje voor Semi-Final 2 klaar?
Maar die zie ik dus niet. Ik zie alleen dit plaatje:quote:Op zondag 8 mei 2011 18:50 schreef APK het volgende:
[..]
Staat op hetzelfde plaatje als semi-1 op de (voor mij) vorige pagina
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |