So far so good en alle andere combo's leven nog.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:55 schreef Knutknuttsson het volgende:
Buurman had 8 van de 10 goed, zo te zien
Echt, what was I thinkingquote:Op zondag 23 mei 2010 00:17 schreef Greys het volgende:
- Griekenland kwalificeert NIET --> ¤ 5,-- ingezet --> 1,00 : 8,00
Echt, idioot he?quote:
Aantal votes halve finales worden pas na zaterdag finale bekendgemaakt om stemgedrag niet te beinvloeden.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:25 schreef kevin_ het volgende:
Bedankt APK.
Hoe zit het trouwens met deze? Head-to-Head Estland/Letland.
Votes van de niet gekwalificeerde landen kunnen ze nu gewoon vrijgeven natuurlijkquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Aantal votes halve finales worden pas na zaterdag finale bekendgemaakt om stemgedrag niet te beinvloeden.
Die zou ik maar verloren beschouwen, of heb je dat mens niet horen krijsen?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:25 schreef kevin_ het volgende:
Hoe zit het trouwens met deze? Head-to-Head Estland/Letland.
Zoiets volg ik nietquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:53 schreef APK het volgende:
[..]
Die zou ik maar verloren beschouwen, of heb je dat mens niet horen krijsen?
quote:Portugal to sing 23rd, watch the odds ont hat tumble from the current 150-1 to win. Betting opportunity!
quote:WOW listening live to the dress rehearsal for tomorrow and Safura just murdered Drip Drop. Eeek!!
quote:escreport Safura has apparently performed badly in the dress rehearsal. This is the one the judges base their mark on!
Vanavond moeten er 1 a 2 goede nummers uit. Dus voor alle landen geldt dat er weinig fout mag gaan.quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:58 schreef APK het volgende:
Aan de markt te zien heeft Denemarken het ook niet al te goed gedaan.
Zweden wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |