Ik heb blind al je tips gevolgdquote:Op zondag 23 mei 2010 02:11 schreef APK het volgende:
Zijn er behalve Greys en ik al meer mensen aan het wedden op deze nobele sport?
Denemarken heeft heel slecht gezongen bij de rehearsals dus die Denemarken tb Zweden ben ik iets minder zeker van en Latvia tb Estonia lijkt ook een coinflip te worden.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:46 schreef Helly het volgende:
APK. Ik zie dit topic nu pas omdat ik vorige week weg was. Kan ik alles nog gewoon pakken als er nog iets over is van de odds, of zijn er hele gekke dingen gebeurd?
Maar het moet niet jouw avond verpesten als je verliest hoor.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:47 schreef Greys het volgende:
Misschien dat ik er morgen ook nog een paar kleine dingetjes tegenaan gooi, ik vind het nóg leuker en spannender kijken op die manier.
Ik denk dat er maar heeeeeeeeel weinig dingen zijn die een Eurovisieavond voor Greys kunnen verpesten.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:51 schreef APK het volgende:
[..]
Maar het moet niet jouw avond verpesten als je verliest hoor.
Nee joh, ben je gekquote:Op zondag 23 mei 2010 22:51 schreef APK het volgende:
[..]
Maar het moet niet jouw avond verpesten als je verliest hoor.
En dát ja!quote:Op zondag 23 mei 2010 22:55 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Ik denk dat er maar heeeeeeeeel weinig dingen zijn die een Eurovisieavond voor Greys kunnen verpesten.
Als je straks aan het afkicken bent van het ESF zien we je wel verschijnen in WOSquote:Op zondag 23 mei 2010 22:47 schreef Greys het volgende:
Misschien dat ik er morgen ook nog een paar kleine dingetjes tegenaan gooi, ik vind het nóg leuker en spannender kijken op die manier.
En dan is volgende week al het vakantiegeld wegquote:Op zondag 23 mei 2010 22:47 schreef Greys het volgende:
Vrees niet, ik hou me inquote:Op maandag 24 mei 2010 00:29 schreef PirE het volgende:
[..]
En dan is volgende week al het vakantiegeld weg![]()
![]()
Zet anders gewoon 2¤ oid op een aantal dingen bij de eerste semi, dan weet je of je het achteraf nog steeds leuk vindt.quote:
Belgie wordt nu toch wel heel erg getipt voor de winst in de 1e halve finale... en ik zou wat inzetten op Estland om door te gaanquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:38 schreef Knutknuttsson het volgende:
Staat alles vast voor straks of nog inside tips?
Dan pak ik Estland er nog even bijquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Belgie wordt nu toch wel heel erg getipt voor de winst in de 1e halve finale... en ik zou wat inzetten op Estland om door te gaan
Over 7 minuten, zegt ze zojuist op de tv.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:05 schreef de_boswachter het volgende:
Hoelaat is de bekendmaking van de finalisten APBaas?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |