quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:39 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik kom even binnenvallen om dag te zeggen. Hopelijk tot over een paar dagen!
Wat een toepasselijke TT trouwens.
ik ben niet anders gewendquote:Op woensdag 12 mei 2010 22:17 schreef Syrena het volgende:
[..]
Alle huizen die ik wel ok vind hebben allemaal maar 1 wcBeneden
En ik ben een notoire nachtpieser.
Ah well.. beter nu dan terwijl je in Budapest zat.quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:03 schreef kwakz0r het volgende:
oh en ik kwam net thuis en zag dat ik sinds vanavond kwart voor zes dus al onbeheerd een sudderpitje met sudderplaatje en lege koekenpan heb aangehadscary... ik check t bijna altijd maar ben er niet bij deze week ofzo...
Mini gaat voor 7 maand naar de VS!quote:Op donderdag 13 mei 2010 08:09 schreef loveli het volgende:
Fijne vlucht!![]()
En ook vergeten waar je naartoe gaat...
Broccoli eten! helpt tegen allesquote:Op donderdag 13 mei 2010 08:42 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Mini gaat voor 7 maand naar de VS!
Goeiemorgen...weer hard aan het werk vandaag..Ik heb een puist, ik denk een aft in m'n mond, vlak voor m'n ondertanden, en dat doet zo'n zeer!
Ik heb gister al broccoli gegeten. Maar, er ligt nog een stronk dus wie weet..quote:
Ja! Irritant hè! Dan wil je met een wattenstaafje peuren, maar het helpt niks!quote:Op donderdag 13 mei 2010 08:57 schreef AKnynke het volgende:
kennen jullie dat gevoel dat je oren jeuken van binnen uit? Dat heb ik nu een paar dagen en dat voelt zo ontzettend vervelend....
Heel veel plezier de komende maandenquote:Op donderdag 13 mei 2010 06:27 schreef Mini_rulez het volgende:
Goeiemorgen!Ben ik ook eens bij de vroege mensen.
* Mini_rulez is onderweg naar het vliegveld.![]()
!
ook bij je ouders veel plezier dan!quote:Op donderdag 13 mei 2010 09:50 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ging Mini niet eerst een paar dagen na haar ouders voordat ze naar de US ging.![]()
Fijne reis iig!
I know. Van de diëtiste mag ik max 3 keer per week soep met brood, 2 keer pasta en de rest dus vullen met aardappelen enzo. Het is ook een luiheidprobleem geef ik eerlijk toequote:Op donderdag 13 mei 2010 10:31 schreef motorbloempje het volgende:
dat wordt gewoon streng zijn voor jezelf en leren 'normaa' te eten
max 100 gram pasta/aardappelen/rijst en dan lekker >400 gram groente erbij en iets van 100 gram vleesch. Daar red je het ook op!
Ik heb spierspanningshoofdpijn. Daarvoor ben ik ook bij een fysiotherapeut. Ik span onbewust mijn nek- en schouderspieren aan die hoofdpijn veroorzaken. Waarom dit gebeurt is niet heel erg duidelijk. Gewenning (ik slaap ook met mijn schouders opgetrokken), stress (ik ben stressgevoelig jaquote:Op donderdag 13 mei 2010 10:38 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb er niet zo goed zicht op, maar hoe komt het dat je steeds hoofdpijn hebt? Niet omdat je te weinig eet of drinkt? Stress? (stress kan er ook voor zorgen dat je niet afvalt, hormonengedoe)
Ligt er helemaal aan wat je doel is en hoeveel je sport.quote:Op donderdag 13 mei 2010 09:51 schreef Sarabi het volgende:
Wat is nu het beste voedsel dat je voor en na het sporten kan eten?
Ik heb voordat ik ging hardlopen dus even een boterham gegeten om toch iets in mijn maag te hebben.
Nu neem ik een banaan omdat het me ook niet slim lijkt om meteen een flinke maaltijd te nemen na het sporten?
bedankt voor je reactiequote:Op donderdag 13 mei 2010 11:04 schreef loveli het volgende:
[..]
Ligt er helemaal aan wat je doel is en hoeveel je sport.
Je spieren slaan glycogeen op als brandstof. Als je een marathon loopt, raakt die voorraad op en is het nuttig om koolhydraten te eten/drinken om dat aan te vullen. Loop je een blokje om, dan zit er genoeg in je spieren opgeslagen en hoef je niet echt extra bij te eten.
Wil je spieren afbreken, dan sport je je het schompes op een glas water en een appel per dag. Wanneer je lijf te weinig binnenkrijgt voor de dagelijkse processen, gaat het spullen ergens vandaan halen, zoals calcium uit de botten en eiwitten uit je spieren. Wil je spieren opbouwen, dan eet je het beste wat eiwitrijks tussen een uur voor en een half uur na de training.
Bodybuilders weten daar meer van, dus van even snuffelen op het BB-forum over voedingsadviezen word je niet dommer.
Jij eet vrij veel vezelloze carbs, ik zou eens proberen wat meer eiwitten te eten en natuurlijk een pond () groente per dag. Eiwitten uit ei, vis, witvlees zijn OK.
Hoe vaak heb jij hier last van?quote:Op donderdag 13 mei 2010 10:43 schreef Cat_Tank het volgende:
[..]
Ik heb spierspanningshoofdpijn. Daarvoor ben ik ook bij een fysiotherapeut. Ik span onbewust mijn nek- en schouderspieren aan die hoofdpijn veroorzaken. Waarom dit gebeurt is niet heel erg duidelijk. Gewenning (ik slaap ook met mijn schouders opgetrokken), stress (ik ben stressgevoelig ja). Morgen ga ik afspraak maken voor preventieve oplossingen hiervoor.
Er zit ook redelijk wat vet in een ei, maar dat is niet zo erg. Ik zou gewoon eigeel mee eten.quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:09 schreef Sarabi het volgende:
Eiwit.....zijn eieren al een goed begin? Of dat eigeel zoveel mogelijk vermijden?
O ja, bier was de perfecte isotone dorstlesser. Alcoholvrij!quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:07 schreef -marz- het volgende:
Ik eet vaak een banaan na het hardlopen of ik drink na het sporten een biertje
Fruit is een van de gezondere tussendoortjes die makkelijk mee te nemen zijn, anders komt het al snel aan op evergreens (voor mij dan, heb op stage meestal geen koelkast ter beschikking). Maar inderdaad vooral gezond om wat er niet in zit.quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:12 schreef Mr.J het volgende:
Ik kom hier toevallig voorbij fietsen in dit topic en zie erg veel fruit voorbij komen.
Ik weet niet of daar een eerder besproken reden voor is, maar persoonlijk zou ik ook met fruit matigen. Fructose = hoge gi = insulinepiek = weer snel honger.
quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:14 schreef loveli het volgende:
[..]
O ja, bier was de perfecte isotone dorstlesser.
Eigeel skippen? No way! Bomvol vitamientjes, lecithine en juist gezond vet, zachtgekookt of spiegelei, niet hard laten worden.quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:09 schreef Sarabi het volgende:
[..]
bedankt voor je reactie
Vezelloze carbs? dat klinkt niet goed.
Eiwit.....zijn eieren al een goed begin? Of dat eigeel zoveel mogelijk vermijden?
Fructose en een insulinepiek? Bij mijn weten wordt fructose door de lever gemetaboliseerd en juist niet met insuline.quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:12 schreef Mr.J het volgende:
Ik kom hier toevallig voorbij fietsen in dit topic en zie erg veel fruit voorbij komen.
Ik weet niet of daar een eerder besproken reden voor is, maar persoonlijk zou ik ook met fruit matigen. Fructose = hoge gi = insulinepiek = weer snel honger.
Hmm ok. Er zit ook migraine in m'n familie ja. Hoop dat het hierbij blijft dan, echte migraine lijkt me verschrikkelijk.quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:25 schreef MevrouwPuff het volgende:
Marz, met je vlekken in het beeld en tintelingen klinkt het meer als migraine. Wees blij dat je er niet al te veel last van hebt.heb zelf ook maar soms migraine en dan ook een lichte vorm.
Klinkt logischquote:Op donderdag 13 mei 2010 11:26 schreef loveli het volgende:
[..]
Eigeel skippen? No way! Bomvol vitamientjes, lecithine en juist gezond vet, zachtgekookt of spiegelei, niet hard laten worden.
In je darmen zitten goede en slechte bacterien. De slechte leven op suikers (witbrood, witte pasta, etc). Vezels zijn onverteerbare dingen die een reinigende werking hebben in de darmen, langketenige suikers horen ook bij die groep. De goede darmbacterien doen het goed op langketenige suikers.
Eten zorgt voor een stijging van je bloedsuiker. Insuline speelt daar op in, als je eet komt insuline in je bloed. Gevolg: bloedsuiker daalt. Eet je complexe koolhydraten (volkoren, vezels), dan komt gestaag suiker in je bloed, wat door insuline gereguleerd wordt.
Vezelloze carbs (witbrood, suiker) zorgen voor een snelle bloedsuikerstijging. Je insuline rekent op een langdurige instroom van suiker, maar omdat snelle carbs snel in je bloed komen, is het maar een korte instroom. Er is naar verwachting insuline in je bloed gekomen, maar de aanvoer van suikers stopt. Door de grote hoeveelheid insuline daalt je bloedsuiker te ver, waardoor je een suikerdip krijgt. En een vreetkick om je suiker weer op peil te krijgen.
Dus als je snelle carbs eet, is het verstandig om er ook vezelrijke dingen bij te nemen om je suikerspiegel niet op hol te jagen.
Wauw wat een feestquote:Op donderdag 13 mei 2010 11:42 schreef Sarabi het volgende:
Morgen maar weer eens zelf boodschappen doen
Ik heb ook echt zoveel plastic tasjes omdat ik vaak weer vergeet een mee te nemenquote:Op donderdag 13 mei 2010 11:44 schreef -marz- het volgende:
Mijn vriend maakt er ook zo'n happening van als hij een keer boodschappen doet. Is hij helemaal trots dat hij heeft gedacht aan het muntje dat in het karretje moet en zelf een boodschappentas meeneemt
Er zijn meer soorten fruit dan alleen appels, peren en bananen. Het seizoen komt eraan!!!quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:41 schreef -marz- het volgende:
[..]
Hmm ok. Er zit ook migraine in m'n familie ja. Hoop dat het hierbij blijft dan, echte migraine lijkt me verschrikkelijk.
Fruit ben ik ook niet zo van, het is vooral water met suiker en qua vitaminen is het bijna niks (vergeleken met groente). Ik eet alleen bananen, want die vullen goed en geven snelle energie. Appels e.d. krijg ik vooral enorme honger van!
quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:44 schreef -marz- het volgende:
Mijn vriend maakt er ook zo'n happening van als hij een keer boodschappen doet. Is hij helemaal trots dat hij heeft gedacht aan het muntje dat in het karretje moet en zelf een boodschappentas meeneemt
Volgens mij was jij even de weg kwijt op je toetsenbord. Gokje, grapefruits?quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:51 schreef Perruche het volgende:
[..]mijn vriendje is vooral geergerd als 'ie boodschappen moet doen ;') hij heeft liever dat ik het doe.
Fruit vind ik wel OK; vooral citrusvruchten (verse sinaasappel of graoegruis, mandarijn) en peren, zomerfruit, etc. Maar niet te vaak.
quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:54 schreef loveli het volgende:
[..]
Volgens mij was jij even de weg kwijt op je toetsenbord. Gokje, grapefruits?
[..]
Ahw, das naar! beterschapquote:Op donderdag 13 mei 2010 11:55 schreef LadyBlack het volgende:
Mogge
Ik begin langzaam een beetje op te knappenMaar het is wel echt een heftige verkoudheid zeg, tering.....
Ik heb echt alles wat je kunt krijgen nu wel gehad. Ook al 3 dagen ontstoken ogen, ik zie er niet uit
!
Mini, ging jij ook al weg!! Als je al onderweg bent naar de States: goeie reis en heel veel plezier!!! Spannend hoor
Er zijn wel winkels open, ben net nog naar de AH geweest!quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:45 schreef neen het volgende:
Ik zou vandaag m'n vader dus helpen met wat klusjes thuis, dacht ik. Is het dus morgen want vandaag zijn ze er niet, toen dacht ik: "Oo, dat kan ik mooi wat lekkers voor mezelf koken met spinazie" maar toen besefte ik dat de winkels gesloten zijn
dus nu moet ik kijken wat er allemaal in huis is en dan iets verzinnen.
Enig wat ik zeker weet dat er is is: Rode koolbah straks maar zoeken
[..]
Ik heb ook echt zoveel plastic tasjes omdat ik vaak weer vergeet een mee te nemen
quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:44 schreef -marz- het volgende:
Eigenlijk is dit al begonnen nadat ik op skeelers voor een auto moest uitwijken en op m'n stuit landde, daarna lag ik plat op het wegdek en kon ik me een paar minuten niet bewegen. Denk dat er toen iets verschoven is in m'n nek ofzo, en het verergert onder stress.quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:52 schreef loveli het volgende:
Het kan een teken zijn van beginnende trombose. Komt heel weinig voor, maar wel iets om voorzichtig mee te zijn.
Kleine stolseltjes die even in je hersenen dingen blokkeren.
die van mij doet sowieso meestal de boodschappen, al gaan we de laatste tijd weer samen.quote:
cool. Ik vind het lastig het officieel te laten klinken, maar ook persoonlijk te maken...quote:
mootje, ik wil best naar je vorige essay en t commentaar kijken, en naar dit essay om je te helpen hoor! academisch engels schrijven is mijn vak, en ik heb ook essays becijferd en nagekeken. als ik weet waar deze docent specifiek op let kan ik je vast wel helpen.quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
die van mij doet sowieso meestal de boodschappen, al gaan we de laatste tijd weer samen.
Net even flink zitten janken om het commentaar op mijn essay. Snap er geen flikker van waarom dezelfde wijze van schrijven, quoten en refereren ineens een 5,6 is in plaats van een 7,5. Ben echt heel teleurgesteld, en had liever dat ze me niet 'het voordeel van de twijfel' had gegeven zoals ze zelf zei en gewoon een 5 had gegeven, zodat ik 't over kon doen en wel een 7 kon scoren...![]()
bah! En dan moet ik nu met die voor morgen gaan beginnen en nu durf ik helemaal niets meer!
ik zou even nakijken of t bij jullie uni mag om je directe begeleiders te bedanken. ik kreeg een gezellige uitbrander op mijn afstudeerpraatje omdat ik mn begeleidster had bedankt terwijl dat tegen de leidse mores is, omdat het gewoon hun werk is, ofzo.quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:42 schreef AKnynke het volgende:
Ik ben aan het werk. Omdat het niet ging, heb ik de acknowledgements maar geschreven. Wat vinden jullie, kan dit?
I would like to thank assistant-professors Erik ** and Magnus ** for valuable advise and critiques, Thimna ** and Jonas ** for insightful and humorous comments on draft versions of this thesis, as well as companionship in the writing-process. With regards to companionship, Jurriën ** and Laureline ** also deserve to be mentioned: thank you for the numerous lunch- and coffee breaks and the open and distracting conversations. A special thanks to Johannes ** for stimulating me to set the bar higher and pushing myself, for all the discussions on the topic and for helpful, yet sometimes overwhelming, critiques on my work.
Ja, dat mag. Ik zit te twijfelen of ik diegene zal bedanken die het hele proces begeleid: ik heb veel discussies met hem gebracht die me ook geholpen en gestimuleerd hebben, maar hij zal me waarschijnlijk ook een cijfer geven...quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:51 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik zou even nakijken of t bij jullie uni mag om je directe begeleiders te bedanken. ik kreeg een gezellige uitbrander op mijn afstudeerpraatje omdat ik mn begeleidster had bedankt terwijl dat tegen de leidse mores is, omdat het gewoon hun werk is, ofzo.
bij sommige uni's mag het wel/hoort het wel. even navragen of in andere scripties nakijken zou ik doen...
dat zou fijn zijnquote:Op donderdag 13 mei 2010 12:49 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
mootje, ik wil best naar je vorige essay en t commentaar kijken, en naar dit essay om je te helpen hoor! academisch engels schrijven is mijn vak, en ik heb ook essays becijferd en nagekeken. als ik weet waar deze docent specifiek op let kan ik je vast wel helpen.
niet bang zijn, gewoon schrijven! en pm me maar voor hulp, ik doe het graag.
quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:56 schreef Viking84 het volgende:
Ik wilde 'Het is volbracht!' aan het einde van m'n voorwoord schrijven (waarin ik iedereen ook bedankte), maar ik denk niet dat m'n ouders dat leuk hadden gevonden.
Haha, als je het zo stelt... Maar ik probeer als afstudeerbegeleider toch echt the extra mile te gaan; ik weet hoe complex zo'n groot project is.quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:58 schreef -marz- het volgende:
Ik had helemaal niet zo'n bedanktoestand in m'n thesis staan.
Wat mij betreft doen die begeleiders gewoon hun werk?! Ik word ook niet bedankt voor m'n werk, ik krijg gewoon betaald.
ah ja sommige docenten zijn heel streng op lay-out. mijn allereerste docent ook. we hadden een stylesheet en als je je daar niet aan hield, dan kostte dat je zeker twee punten op je cijfer, ook taalfouten was ie heel streng op. ik heb t daardoor wel echt heel snel geleerd.quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat zou fijn zijn
ik weet wel dat 't essay geen 8 of 9 waard was in dit geval, en als ze inhoudelijk ontzettend commentaar zou hebben, dan ook prima. Had ze ook wel, maar daar wijdde ze niet echt over uit.
Er stond vooral "YOUR LAYOUT IS ALL WRONG. This is a basic blablabla". Wellicht heb ik een paar enters teveel gebruikt ofzo? Heb iig een standaardindeling (Inleiding met 3 dingen die ik wil bespreken, dan per 3 dingen een grote alinea met daarin weer een driedeling met een topic sentence, uitleg en een voorbeeld, en dan een conclusie)
Ook heb ik 2 samentrekkingen over het hoofd gezien ( wouldn't) en ik wéét dat dat niet mag, maar kommop, eerstejaars essay. En verder ben ik gewoon niet blij met de manier van commentaar. Gewoon een klein stukje tekst zonder concrete voorbeelden waar het dan fout is gegaan, dus wat er PRECIES mis is met mijn lay-out naar haar mening, weet ik niet.
Omdat dat niet netjes is of omdat je ouders bedankt wilden worden?quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:56 schreef Viking84 het volgende:
Ik wilde 'Het is volbracht!' aan het einde van m'n voorwoord schrijven (waarin ik iedereen ook bedankte), maar ik denk niet dat m'n ouders dat leuk hadden gevonden.
ja ik had ook gewoon de "gewoonte in Leiden" kunnen zeggen, maar wat betreft academische gebruiken hebben ze t zelf ook over mores hier... heel wat anders dan de mores bij het corps hoor!quote:
Klinkt een beetje als een voorstukje van... Komt een vrouw bij de dokter. Wel leuk om te lezen als je er tussen staat maar ik sla dat altijd overquote:Op donderdag 13 mei 2010 12:42 schreef AKnynke het volgende:
Ik ben aan het werk. Omdat het niet ging, heb ik de acknowledgements maar geschreven. Wat vinden jullie, kan dit?
I would like to thank assistant-professors Erik ** and Magnus ** for valuable advise and critiques, Thimna ** and Jonas ** for insightful and humorous comments on draft versions of this thesis, as well as companionship in the writing-process. With regards to companionship, Jurriën ** and Laureline ** also deserve to be mentioned: thank you for the numerous lunch- and coffee breaks and the open and distracting conversations. A special thanks to Johannes ** for stimulating me to set the bar higher and pushing myself, for all the discussions on the topic and for helpful, yet sometimes overwhelming, critiques on my work.
Ik denk omdat Jezus dat zei toen ie doodging.quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:05 schreef P.F het volgende:
[..]
Omdat dat niet netjes is of omdat je ouders bedankt wilden worden?
[..]
Oh wel grappig dat zijn laatste worden NLs waren.quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:07 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik denk omdat Jezus dat zei toen ie doodging.
whehequote:Op donderdag 13 mei 2010 13:09 schreef P.F het volgende:
[..]
Oh wel grappig dat zijn laatste worden NLs waren.
quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:11 schreef -marz- het volgende:
Niet, maar voor de Nederlandse lezer wel zo prettig.
Mijn hoofdpijn zit vooral aan de voorkant van mijn hoofd, niet specifiek meer links of rechts. Dat klopte volgens de fysio ook met de spanningshoofdpijn en het feit dat mijn schouders en nek een gespannen zooitje zijnquote:Op donderdag 13 mei 2010 11:13 schreef -marz- het volgende:
[..]
Hoe vaak heb jij hier last van?
Ik heb dit ook, waarbij de hoofdpijn vanuit m'n nek/schouder (meestal links) optrekt tot achter m'n linkeroog, en ik zie ook lichte vlekken aan de linkerkant, soms tintelingen in de vingers aan m'n linkerhand.
Vraag me soms af of dit nou spierspanningshoofdpijn is of lichte migraine. Denk het eerste. Maar ik vraag me af hoe dit bij jou is?
Beetje offtopic wel... sorry.
quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:09 schreef P.F het volgende:
[..]
Oh wel grappig dat zijn laatste worden NLs waren.
Idd dus. Ze hadden het echt niet gewaardeerd als ik dat uit z'n context had gerukt.quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:07 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik denk omdat Jezus dat zei toen ie doodging.
Whehe. Maar je ouders zijn toch Fries? Konden ze het dan sowieso wel lezen?quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Idd dus. Ze hadden het echt niet gewaardeerd als ik dat uit z'n context had gerukt.
Hoe durf ik het voltooien van een scriptie ook gelijk te stellen aan gekruisigd worden?.
Dat is wel heel vervelend ja! Bij mij helpt paracetamol wel goed gelukkig.quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:30 schreef Cat_Tank het volgende:
[..]
Mijn hoofdpijn zit vooral aan de voorkant van mijn hoofd, niet specifiek meer links of rechts. Dat klopte volgens de fysio ook met de spanningshoofdpijn en het feit dat mijn schouders en nek een gespannen zooitje zijn
Ik heb ook last van migraine, alleen veel minder. 3x per jaar is veel. Bij migraine heb ik echt veel meer pijn, en ben ik gevoelig voor licht, geluid en zelfs geur (kan ik zelfs van over m'n nek gaan). Als ik jou was zou ik er eens over praten met je huisarts, vooral als je het veel hebt. Ik heb zelf nu vrij veel spanningshoofdpijn. Het belemmert me ook (niet kunnen studeren/werken op dagen dat ik het heb), heel vervelend
Mijn ouders kunnen ook gewoon Nederlands, hoorquote:Op donderdag 13 mei 2010 13:42 schreef P.F het volgende:
[..]
Whehe. Maar je ouders zijn toch Fries? Konden ze het dan sowieso wel lezen?
Ik ben ook niet vrij, maar ik heb wel zin om te werken vandaagquote:Op donderdag 13 mei 2010 13:40 schreef de_nachtwacht het volgende:
Tvp. Ik ben niet vrij helaas, dus zo maar weer eens met de scriptie bezig.
Sorry ik ben een beetje flauw vandaagquote:Op donderdag 13 mei 2010 13:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mijn ouders kunnen ook gewoon Nederlands, hoor.
Ik ook dus ik ga maar helpen verhuizenquote:Op donderdag 13 mei 2010 13:51 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik zou gaan mountainbiken, maar dat gaat niet door. Nu verveel ik mij en moet ik eigenlijk wielrennen, maar heb nog geen zin![]()
En ik heb behoefte aan mensen om me heen, maar mijn vriendinnetjes nemen niet op
Klopt, hij ging om een uur of 3 weg en ik was nog even aan het klooien op de pc en opeens werd ik om een uur of 6 wakker op de bank.quote:Op donderdag 13 mei 2010 09:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nachtwacht slaapt volgens mij nog maar net. Ik werd om 5:15 wakker en toen brandde het licht nog, dus z'n vriend was blijkbaar nog niet weg. Of hij is weer eens op de bank in slaap gevallen, dat kan ook nog
.
Ik ben te lang blijven liggen: ik stel het opstaan steeds uit en dan op een gegeven moment voel ik me nóg duffer en kost het nóg meer moeite om op te staan.
Wat voor jurkje? Ik ga zo dineren in een net pakje maar ik weet nog niet wat haha..quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:35 schreef Ewelina het volgende:
Ik ben kleding aan het uitzoeken. Ik vind nu een heel mooi jurkje, maar erm... hoe ga ik dat ooit met goed fatsoen kunnen dragen
Met een foto kunnen we tips gevenquote:Op donderdag 13 mei 2010 15:35 schreef Ewelina het volgende:
Ik ben kleding aan het uitzoeken. Ik vind nu een heel mooi jurkje, maar erm... hoe ga ik dat ooit met goed fatsoen kunnen dragen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
quote:Op donderdag 13 mei 2010 16:37 schreef Ewelina het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Maar ik snap wat je bedoeltVestje/bolero eroverheen? Kan niet precies zien wat voor stofje, maar hij's erg cool!
Dat was ook precies het probleemquote:Op donderdag 13 mei 2010 17:10 schreef Perruche het volgende:
Nynke
Ewelina, ik vind het een erg leuk jurkje alleen wel een beetje té sexyKan je er niet een wit topje onderaan doen dat er iets minder huis zichtbaar is zeg maar?
Heb je er een push-up beha onder aan? Of helpt de jurk mee?quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:12 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat was ook precies het probleemTopje eronder staat niet mooi, dat tekent af (dun stofje).
Soort van push-up, het is gewoon een voorgevormde bh met laag decolleté (een halve cup) . Een bh die wat hoger zit (driekwart cup) zie je zitten. Maar het maakt niet uit welke bh ik aanheb (tenzij het een sportbh is), dat decolleté is altijd hetzelfde.quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:15 schreef Perruche het volgende:
[..]
Heb je er een push-up beha onder aan? Of helpt de jurk mee?
Heb je niet van die ' onder-jurkjes-jurkjes' ?quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:12 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat was ook precies het probleemTopje eronder staat niet mooi, dat tekent af (dun stofje).
Die heb ik wel, maar niet in wit. Zwart lijkt me niet zo mooi....quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:18 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Heb je niet van die ' onder-jurkjes-jurkjes' ?
Ik heb een zwart spagetti jurkje zegmaar, van een glad dun stofje, dat ik onder bijna al mijn andere jurkjes draag omdat ik anders hetzelfde probleem heb. en daarmee heb je niet rond je middel een lijn van een truitje zitten.
Ik vind het wel een erg tof jurkje trouwens!
Ik heb naar je geluisterdquote:Op donderdag 13 mei 2010 15:51 schreef -marz- het volgende:
Goed bezig Nynke!
Kuikentje, hop op de fiets, het is lekker weer en daarna voel je je goed
Nee, wit zou wel veel beter staan dan zwart inderdaad!quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:19 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Die heb ik wel, maar niet in wit. Zwart lijkt me niet zo mooi....
Wel een goed idee trouwens.
Goed van jequote:Op donderdag 13 mei 2010 17:20 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ik heb naar je geluisterdHet fietsen ging tergend traag volgens mij (km teller is stuk dus weet het niet) maar toch wel lekker nu! 2.5 uurtjes gedaan.
Dan geef ik jou nu even een schop onder je bevallige bipsquote:Op donderdag 13 mei 2010 17:20 schreef Perruche het volgende:
Wat een jurken dilemma´sik weet het niet, hij is gaaf maar ik zou het niet aan durven
wat voor gelegenheid is het eigenlijk voor?
[..]
Goed van jeIk moet zo gaan hardlopen van mezelf maar zo-weinig-zin...
Ok, ik wil geen blauwe plekken op mijn bevallige grapefruit bips, dus ik zet even de kip in de marinade en dan ga ik nog even blokken en dan rennen, denk over een uurtjequote:Op donderdag 13 mei 2010 17:23 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Dan geef ik jou nu even een schop onder je bevallige bips![]()
Het is prima sportweer, een beetje grijzig en saai, maar de wind/temperatuur zijn ok. En als je toch gaat voel je je daarna veel beter! Ik had namelijk ook ECHT geen zin net..
Geen, ik heb mijn kast vanmiddag opgeruimd en kwam hem tegen. Heb hem 2 jaar geleden gekocht, niet voor een speciale gelegenheid.quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:20 schreef Perruche het volgende:
Wat een jurken dilemma´sik weet het niet, hij is gaaf maar ik zou het niet aan durven
wat voor gelegenheid is het eigenlijk voor?
Dat lijkt me zonde. Het is een wikkeljurk en kun je hem dus strakker of losser zetten. Met een stukje stof ertussen lijkt me dat niet zo mooi.quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:26 schreef LadyBlack het volgende:
Ewelina, wat je nog wel zou kunnen (laten) doen, is een stukje stof aan de jurk zetten, waar anders een hemdje zou komen.
Haha..ze zitten wel bij je in de buurt, ze zaten op fluessen.quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Mooie jurk zeg!
En aangezien ik een modenoob ben kan ik helemaal geen advies geven, zelf draag ik nooit laagjes want da's teveel moeite
Lijst wordt anders
O: Peer, appel
S: 1 hometrainen (28 km)
T: vla/yoghurt/rabarber
L: 2 boterhammen kipfilet, gekookt ei
T's: augurk met ham, 100 gram ananas, paar stukken komkommer, blokje kaas, cola berenburg
D: chicken tonight
T's: Toastjes, chipjes en cola berenburg
En nee, ik ben niet de moeder van Nynke
Brrr, koud! Vandaar de berenburg natuurlijkquote:Op donderdag 13 mei 2010 17:39 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Haha..ze zitten wel bij je in de buurt, ze zaten op fluessen.
Irritant is dat hequote:Op donderdag 13 mei 2010 17:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
. 't Was druk op m'n werk! En er was echt een heel leuke jongen maar ik kan 'm niet vinden op Hyves of zo.
.
wat fijn dat je goedgekeurd bent!quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:57 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Brrr, koud! Vandaar de berenburg natuurlijk
Is je inneroorkieteling al over?
Heb net 2 planten van schoonmoeder gekregen en een aai over mijn wang. Nou, dit is de eerste gebaar sinds 2 jaar... Ze is 74, omabiatch
![]()
Maar volgens mijn vriend is dat een enorm gebaar dus ik ben goedgekeurd![]()
Welkom terug!quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:06 schreef sigme het volgende:
Hoi, ik ben nog niet bijgelezen maar wel terug. Wat heb ik voor belangrijks gemist? Is XM goed weggekomen?
D&D, je hebt mail.
Heb ik zo'n lelijk figuur dat het verstopt moet worden?quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:09 schreef neen het volgende:
O Ewelina, je kan er ook een slaapzak omheen doen. Dat had ik een tijdje terug ook in dit topic gelezen, erg hip volgens zo'n sbs/net5 figuur. Ik zeg doen.
Lekker toch zon dag! Mag af en toe ook wel eens!quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:25 schreef kwakz0r het volgende:
ik heb geen flikker uitgevoerd. beetje met Mo dr essay gespeeld, uitgeslapen, beetje gehaakt aan een kat voor een kleine baby (bij het dekentje moet ie komen). nu moet ik me gaan haasten om aangekleed en gedoucht te zijn en het eten op te zetten voordat ik bezoek krijg vanavond van een vriendinnetje.
wel lekker, zo'n dagje
@ladyblack: ik begin de japanse getekende patronen nu een beetje te snappen. alleen niet alle steken, gelukkig hebben de amigurumi vaak alleen vasten, dus dat scheelt. leuke teddybeer gevonden enzo...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En vanwege dat nare gevoel troost ik mezelf vandaag met veel koolhydraatrijk voedsel: croissantjes bij het ontbijt, bolletjes bij de lunch, stokbrood tussendoor en lasagne als diner...
quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:02 schreef anna82 het volgende:
hoi!
Ik heb een heel topic gemist en ik heb niet zo goed onthouden wat ik heb bijgelezen. In ieder geval baal ik mee met Maria dat ze niet afvalt en wens ik alle zieken (MoBlo en LB?) veel beterschap!
Verder had ik gister een uitermate suck-dag op de huwelijksdag van mijn vader. Vanwege lang verhaal:Bah, wat een schrik! DikkeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En vanwege dat nare gevoel troost ik mezelf vandaag met veel koolhydraatrijk voedsel: croissantjes bij het ontbijt, bolletjes bij de lunch, stokbrood tussendoor en lasagne als diner...
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
Dat idd!quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:12 schreef AKnynke het volgende:
Sjeesis Anne, wat schrikken zeg! En wat naar dat niemand jou op de hoogte hield van hoe het met je vader ging...bah!
Wat marz zegt. Sterkte!quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:12 schreef -marz- het volgende:
Arme meid! Vind t echt sneu dat je zo aan je lot overgelaten werd als dochter en ceremoniemeester
Ik werk nooit met getekende patronen eigenlijk, heb gelukkig altijd uitgeschrevenquote:Op donderdag 13 mei 2010 18:25 schreef kwakz0r het volgende:
@ladyblack: ik begin de japanse getekende patronen nu een beetje te snappen. alleen niet alle steken, gelukkig hebben de amigurumi vaak alleen vasten, dus dat scheelt. leuke teddybeer gevonden enzo...
dat, en de rest...quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:30 schreef Chicolate het volgende:
Wat .... apart ... dat de bruid door blijft gaan met feesten als het niet goed gaat met dr eigen bruidegom. En vooral heel erg naar voor jou, dat niemand je wat info gaf enzo![]()
.
Ja....quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:30 schreef Chicolate het volgende:
Wat .... apart ... dat de bruid door blijft gaan met feesten als het niet goed gaat met dr eigen bruidegom. En vooral heel erg naar voor jou, dat niemand je wat info gaf enzo![]()
.
quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:04 schreef LadyBlack het volgende:
Tip:
Straks op rtl8 een feelgoodfilm: "Under the tuscan sun", met Diane Kruger en een onwijs lekkere Italiaan
Ik wil hem ook zien, maar ik wil ook de geschiedenisquiz en Bloedverwanten zien. En ik houd niet van films op tv, althans niet van films op commerciële zendersquote:Op donderdag 13 mei 2010 20:04 schreef LadyBlack het volgende:
Tip:
Straks op rtl8 een feelgoodfilm: "Under the tuscan sun", met Diane Kruger en een onwijs lekkere Italiaan
En Diane Lane, niet Diane Krugerquote:Op donderdag 13 mei 2010 20:04 schreef LadyBlack het volgende:
Tip:
Oeh, die wil ik wel even lekker hubba, hubba'enquote:Op donderdag 13 mei 2010 20:19 schreef Viking84 het volgende:
Is dit trouwens de onwijs lekkere Italiaan?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:22 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Oeh, die wil ik wel even lekker hubba, hubba'en
Oh oepsquote:
Damn right!quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:19 schreef Viking84 het volgende:
Is dit trouwens de onwijs lekkere Italiaan?
[ afbeelding ]
Waar ga je heen? En dank je!quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:26 schreef Goodbye het volgende:![]()
Ik heb helemaal last van inpak stressEn ik kan maar zo weinig mee
Naar een Landal huisjequote:Op donderdag 13 mei 2010 20:45 schreef anna82 het volgende:
[..]
Waar ga je heen? En dank je!
Ik had wel zin in feelgood met een lekkere italiaan, maar de man des huizes heeft net zijn band geplakt (eerste keer in zijn leven) en zit daardoor in een stoere-mannen-actie-film-modus, dus daar gaan wij naar kijken!
Jaaaaaahquote:Op donderdag 13 mei 2010 20:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh wat grappig, die film is met Christina en Addison..
Heb ik twee zoenende vrouwen gemist?quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:54 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
JaaaaaahIk moest zo lachen toen ik ze zag zoenen, want ik zag ze echt nog als Christina en Addison inderdaad!
quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:45 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik had wel zin in feelgood met een lekkere italiaan, maar de man des huizes heeft net zijn band geplakt (eerste keer in zijn leven) en zit daardoor in een stoere-mannen-actie-film-modus, dus daar gaan wij naar kijken!
quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:45 schreef anna82 het volgende:
[..]
Nou, dat was een uitzending die je niet hoeft te zien... Wat simplistischquote:Op donderdag 13 mei 2010 21:12 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Nl3 is niet zo opzienbarend. Vind ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Is het al half 12?Koop eens een klok, of computer ofzo.. tsssssssssssssskSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, het is 22.11Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Is het al half 12?Hop hop naar De Tapperij!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:
Ik had vroeger altijd relaties, maar nu sinds 4 jaar nooit meer. Kom nooit verder dan scharrels of hoogstens een vriendje voor 3 maandenquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:58 schreef LadyBlack het volgende:
Nee joh, dat zei ik ook niet, en dat bedoelde ik ook niet!
Maar sommige mensen hebben gewoon altijd relaties, en andere mensen niet. Vind het altijd zo wonderlijk, ik kan me er niks bij voorstellen namelijkIk zal wel een kind van mn moeder zijn, die is zo'n 20 jaar single geweest!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:13 schreef Syrena het volgende:
Hallo, ik ben de eerste in de rij als er sex uitgedeeld gaat worden ja![]()
Ik moet straks in KPD gaan kijken hoe 'n pielemoos er ook alweer uitzietLaat staan dat ik nog weet wat ik er mee moet doen.
Ik denk dat ik sowieso goed aangeschoten moet zijn. Anders denk ik teveel na
Of heel erg verliefdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat ben ik al heueueueueuel lang niet meer geweestquote:
Die kan ik niet meer serieus nemen sinds ik 'm op Youtube heb gezien, nagesynchroniseerd in het Venloos. Of een soortgelijk dialectquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:21 schreef neen het volgende:
Nou dames, jullie hebben geluk. Steven Seagalop RTL7 . Ik zit ook bij iemand te kijken
je kunt er o
nog wat naast doen ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 mei 2010 16:37 schreef Ewelina het volgende:
[..]Liever goochelen met een mooie shawl dan een vestje, zou ik zeggen. Die kun je naar de omstandigheden anders dragen. Losjes om je schouders/armen, alleen voor je keel en de losse einden naar achteren of kuis om je heen gewikkeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Ja! En die in je half opengeritste laarsjes proppenquote:Op donderdag 13 mei 2010 18:09 schreef neen het volgende:
O Ewelina, je kan er ook een slaapzak omheen doen. Dat had ik een tijdje terug ook in dit topic gelezen, erg hip volgens zo'n sbs/net5 figuur. Ik zeg doen.
Nou... vooruit,quote:Op vrijdag 14 mei 2010 02:01 schreef imago het volgende:
En sorry dat ik hier nog maar zo weinig kom. Werk is heel druk, ik eet superslecht en m'n meneer moet ook aandacht
QFTquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:20 schreef Ewelina het volgende:
Ik heb ook wel behoefte aan een lekkere vent
It wasn´t me!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 02:01 schreef imago het volgende:
Anna wat een schrik!Fijn dat het uiteindelijk allemaal bleek mee te vallen.
Kan het zijn dat ik vandaag in Utrecht GoodBye zag? Ik meende je te herkennen maar wist het niet zeker
En sorry dat ik hier nog maar zo weinig kom. Werk is heel druk, ik eet superslecht en m'n meneer moet ook aandacht
Ik ook. Met een duitse, het liefst. Het is al zo lang geleden!quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:46 schreef loveli het volgende:
En ik wil ook wel weer zoenen met een lekkere vent.
Vier keer op rij.
nou gelukkig maar dat ik je dan niet heel enthousiast gedag ben gaan zeggenquote:
ik ben net wakker en dacht om wat voor reden dan ook dat je Viking was en je met je Duitse huisgenote wilde zoenen...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:21 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik ook. Met een duitse, het liefst. Het is al zo lang geleden!
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:05 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Goedemorgen.
Wat naar Anna.![]()
Voel je je er vandaag al wat minder naar onder?
Heb je je vader of zijn vrouw nu al gesproken?
De Telegraaf.![]()
Ik kan me wel voorstellen dat je als journalist even met dat jongetje praat als je hem toevallig aan de lijn krijgt, maar zoiets ga je dan toch niet publiceren.
Dan de arts die zijn telefoon doorgeeft.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:16 schreef MevrouwPuff het volgende:
Goedemorgen! De lucht is blauw en over een uur ga ik op weg naar de faculteit![]()
[..]
Daar geloof ik niet in in dit geval. Rotzakken zijn het.
dat ook.. vind sowieso dat ze daar best veel pers toelatenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:28 schreef loveli het volgende:
[..]
Dan de arts die zijn telefoon doorgeeft.
En veel andere mensen die er niets te zoeken hebben, zoals de zoon van Khadaffi. Die zou ik dus ook echt niet aan m'n bed hoeven.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat ook.. vind sowieso dat ze daar best veel pers toelaten
Dat is ook idioot, al kan ik me ook wel voorstellen dat mevrouw zich voorstelde als familie aan de arts.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:28 schreef loveli het volgende:
[..]
Dan de arts die zijn telefoon doorgeeft.
Dat is toch een groot voetballer?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:32 schreef loveli het volgende:
[..]
En veel andere mensen die er niets te zoeken hebben, zoals de zoon van Khadaffi. Die zou ik dus ook echt niet aan m'n bed hoeven.
Dank je VWM, en de rest natuurlijk! Ik baal er nog wel een beetje van, ook omdat ik denk dat ik het had kunnen voorkomen en dus de schuldige ben. Tegen alle rationele argumenten in, voelt het alsof ik het feest verpest heb.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:05 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Goedemorgen.
Wat naar Anna.![]()
Voel je je er vandaag al wat minder naar onder?
Heb je je vader of zijn vrouw nu al gesproken?
De Telegraaf.![]()
Ik kan me wel voorstellen dat je als journalist even met dat jongetje praat als je hem toevallig aan de lijn krijgt, maar zoiets ga je dan toch niet publiceren.
Wat yvonne in dat andere topic zegt, is wel waar; 't is daar een beetje de cultuur (i.i.g. in het Midden-Oosten). Evenals veel camera's aan het bed. Misschien ook om aan de wereld te laten zien dat ze écht goed voor hem zorgen, Libië is tenslotte niet een heel goed bekendstaand landquote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:32 schreef loveli het volgende:
[..]
En veel andere mensen die er niets te zoeken hebben, zoals de zoon van Khadaffi. Die zou ik dus ook echt niet aan m'n bed hoeven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net boodschappen wezen doen en ik zag gedroogde abrikozen liggenzeker niet gezond he?
Begin juni weer. Tenzij hij me verrast en hier is voor de diploma-uitreiking. Oh, dat is ook begin juni. Begin juni, dus!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:57 schreef anna82 het volgende:
[..]
ik ben net wakker en dacht om wat voor reden dan ook dat je Viking was en je met je Duitse huisgenote wilde zoenen...![]()
Wanneer zien jullie elkaar weer?
opzich 'prima' allemaal, maar het feit dat de familie om rust en respect heeft gevraagd, wat dus inhoudt: geen pers, en geen camera's MEER, dat zal toch ook wel naar de artsen toe gecommuniceerd zijn?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:51 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat yvonne in dat andere topic zegt, is wel waar; 't is daar een beetje de cultuur (i.i.g. in het Midden-Oosten). Evenals veel camera's aan het bed. Misschien ook om aan de wereld te laten zien dat ze écht goed voor hem zorgen, Libië is tenslotte niet een heel goed bekendstaand land
Anna, waar haal je dat nou weer vandaan, joh? Dat soort dingen moet je niet denken, simpelweg omdat het nergens op slaat!
Anna! Niet zo'n zorgen maken hoor. Wat ik ervan begrijp heb jij het hartstikke goed gedaan. Als ik eerlijk ben vind ik het eerder vreemd dat jullie geen bedankjes krijgen en niet op de hoogte werden gehouden.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:43 schreef anna82 het volgende:
[..]
Dank je VWM, en de rest natuurlijk! Ik baal er nog wel een beetje van, ook omdat ik denk dat ik het had kunnen voorkomen en dus de schuldige ben. Tegen alle rationele argumenten in, voelt het alsof ik het feest verpest heb.
We zijn gisterochtend op de koffie geweest bij het nieuwbakken echtpaar, maar het is verder niet meer besproken. Ook geen bedankjes voor de inzet van de kinderen (mijn broertje was bv de chauffeur), maar misschien is dat ook niet gebruikelijk! Mixed feelings dus
En de Telegraaf is de naam krant niet waardig. Wij waren in Spanje toen dat verhaal rond het vermoorde meisje Millie speelde en voor het nieuws waren wij afhankelijk van de Telegraaf. Ik vond de berichtgeving daarover letterlijk misselijkmakend.![]()
Ik kan me niet voorstellen dat een 9 jarig jongetje weet wie Khadaffi is. Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:32 schreef loveli het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:53 schreef Sarabi het volgende:
Zelfde probleem als Ewelina (wanneer trek ik zo'n jurk aan.....)Op je kamer (of waar je foto genomen is), want dan past je jurk perfect bij je behangSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net boodschappen wezen doen en ik zag gedroogde abrikozen liggenzeker niet gezond he?
![]()
Gedroogde abrikozen vallen best mee, en ze zijn nog eens goed voor andere dingen![]()
Dat is wel het modelquote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:56 schreef Perruche het volgende:
[..]Sarabi, het is een leuke jurk maar zit 'ie niet een beetje te strak?
Haha, maar je houdt je adem (of je buik) in, dat zie ik meteen! Dat doe ik namelijk zelf ook altijd.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:58 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is wel het model
Alleen hoor ik de rok iets verder naar beneden te trekken (dan zitten er geen rimpels in de stof) maar het was maar even voor een foto
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:53 schreef Sarabi het volgende:
Zelfde probleem als Ewelina (wanneer trek ik zo'n jurk aan.....)Gedroogd, dus minder vocht en evenveel suiker als een gewone abrikoos. Niet per se ongezond, maar geen bak van leegeten. Vaak zijn gedroogde abrikozen gezwaveld voor de houdbaarheid, da's ook weer minder gezond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net boodschappen wezen doen en ik zag gedroogde abrikozen liggenzeker niet gezond he?
Jurkje: als je je vriend bij je hebt om op je curves te passen. Of als je alleen met je vriend bent.crap in = crap out
Dat denk ik dus ook altijd maar dat is niet zo, ik ga raar recht op staan als ik op de foto moet.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:01 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Haha, maar je houdt je adem (of je buik) in, dat zie ik meteen! Dat doe ik namelijk zelf ook altijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |