abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Vis een optie? woensdag 12 mei 2010 @ 23:06:06 #1
70532 loveli
N
pi_81364134

Het vorige deel: Slank # 1034 - Met kutweer

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.
crap in = crap out
pi_81364186
Kom ik nu net op tijd binnenrollen voor de fipo? .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_81364196
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_81364401
Telechubby byebye!
  woensdag 12 mei 2010 @ 23:15:01 #6
171422 LadyBlack
paint it black
pi_81364582
Teletubbies

Ik ga maar slapen
pi_81365123
dank voor de beterschapswensen

net lekker een pot thee leeg gedronken en 2 afleveringen NCIS LA gekeken en nu slapen. Morgen lange dag essay schrijven, en het scheelt dat ik niet kan praten ! dus gewoon, zitten en schrijven

truste allemaal!
Ja doei.
  woensdag 12 mei 2010 @ 23:33:21 #8
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_81365522
Zo, intakeverslag van mijn sporter is af, inclusief vraagstelling en hypothesen (al vraag ik me af, hoe goed die zijn..) en nu ga ik ook lekker slapen.

Oftewel: megalangeschaamtelozeterugvindpost
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_81365605
Hoi!! welterusten allemaal!

net atletico vs fullham gezien, spannende wedstrijd. Nu slapen, tot morgen!
pi_81365779
Ik kom even binnenvallen om dag te zeggen. Hopelijk tot over een paar dagen!
Wat een toepasselijke TT trouwens.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_81366330
Tvp. In de hoop dat ik morgen wat beter gebruik van mn vrije tijd ga maken dan de afgelopen anderhalve week . En vandaag gesport + geen zakken zooi weggestouwd, wie weet val ik dan toch eindelijk weer eens wat af .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  Vis een optie? woensdag 12 mei 2010 @ 23:52:00 #12
70532 loveli
N
pi_81366345
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 23:39 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik kom even binnenvallen om dag te zeggen. Hopelijk tot over een paar dagen!
Wat een toepasselijke TT trouwens.
crap in = crap out
  donderdag 13 mei 2010 @ 00:02:43 #13
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_81366831
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 22:17 schreef Syrena het volgende:

[..]

Alle huizen die ik wel ok vind hebben allemaal maar 1 wc Beneden En ik ben een notoire nachtpieser.
ik ben niet anders gewend ik moet er ook weleens uit voor n plasje s nachts, maar bij mn ouders is de enige plee beneden, in mn eerste studentenhuis was t 1 trap af, en pas sinds ik een appartementje/huisje heb zit de wc op dezelfde verdieping.

heb t idee dat ik wel getraind ben in ophouden omdat ik vaak geen zin had om de trap af te gaan
Kwak
  donderdag 13 mei 2010 @ 00:03:44 #14
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_81366873
oh en ik kwam net thuis en zag dat ik sinds vanavond kwart voor zes dus al onbeheerd een sudderpitje met sudderplaatje en lege koekenpan heb aangehad scary... ik check t bijna altijd maar ben er niet bij deze week ofzo...
Kwak
  Vis een optie? donderdag 13 mei 2010 @ 00:49:01 #15
70532 loveli
N
pi_81368446
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 00:03 schreef kwakz0r het volgende:
oh en ik kwam net thuis en zag dat ik sinds vanavond kwart voor zes dus al onbeheerd een sudderpitje met sudderplaatje en lege koekenpan heb aangehad scary... ik check t bijna altijd maar ben er niet bij deze week ofzo...
Ah well.. beter nu dan terwijl je in Budapest zat.
crap in = crap out
pi_81371387
Goeiemorgen! Ben ik ook eens bij de vroege mensen.
* Mini_rulez is onderweg naar het vliegveld.

!
Are you pondering what I'm pondering?
  donderdag 13 mei 2010 @ 08:06:15 #17
277802 _Calimero_
pi_81371600
Dag Mini!! Veel plezier (ben vergeten waar je naar toe gaat?)
  Vis een optie? donderdag 13 mei 2010 @ 08:09:34 #18
70532 loveli
N
pi_81371608
Fijne vlucht!
En ook vergeten waar je naartoe gaat...
crap in = crap out
  donderdag 13 mei 2010 @ 08:21:13 #19
277802 _Calimero_
pi_81371656
Ik heb een prachtig Excel sheet gemaakt met daarin m'n therapiedoelen, en elke dag moet ik aanvinken of ze wel of niet behaald zijn. Op 2 rode vakjes na, is het een groene zee, momenteel Hoe stom het ook klinkt, maar dan komt er een soort opstandig competitiegevoel in mij naar boven, dat ik zoveel mogelijk groene vakjes wil hebben
  donderdag 13 mei 2010 @ 08:42:53 #20
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_81371767
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 08:09 schreef loveli het volgende:
Fijne vlucht!
En ook vergeten waar je naartoe gaat...
Mini gaat voor 7 maand naar de VS!

Goeiemorgen...weer hard aan het werk vandaag..Ik heb een puist, ik denk een aft in m'n mond, vlak voor m'n ondertanden, en dat doet zo'n zeer!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_81371773
Goede reis Mini en heel veel plezier!

Ik ben speciaal vroeg opgestaan zodat ik straks nog voor m'n werk naar de Gamma kan waar ze 20% korting op het behang hebben én vandaag 15% extra korting als je een pasje hebt. .
  donderdag 13 mei 2010 @ 08:45:32 #22
277802 _Calimero_
pi_81371784
Goed bezig DaD!!
Moet jij ook met hemelvaartdag werken?

Ooohhja, dat was het, 7 maanden VS!! Lekker hoor
  donderdag 13 mei 2010 @ 08:46:04 #23
277802 _Calimero_
pi_81371790
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 08:42 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Mini gaat voor 7 maand naar de VS!

Goeiemorgen...weer hard aan het werk vandaag..Ik heb een puist, ik denk een aft in m'n mond, vlak voor m'n ondertanden, en dat doet zo'n zeer!
Broccoli eten! helpt tegen alles
  Vis een optie? donderdag 13 mei 2010 @ 08:47:58 #24
70532 loveli
N
pi_81371808
Oeh, de VS was nu al. Da's wat anders dan een paar daagjes weg.
crap in = crap out
  donderdag 13 mei 2010 @ 08:48:25 #25
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_81371816
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 08:46 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Ik heb gister al broccoli gegeten. Maar, er ligt nog een stronk dus wie weet..
  Vis een optie? donderdag 13 mei 2010 @ 08:48:37 #26
70532 loveli
N
pi_81371818
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 08:46 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

crap in = crap out
pi_81371841
Goedemorgen
Vanmorgen toch op de weegschaal durven staan en ik zie dat er na de vakantie 1 kilo aan zit
Net een volkoren boterham op en zometeen maar eens hardlopen.
En denk dat ik toch weer dagelijks ga wegen, kan ik het beter in de gaten houden.
  donderdag 13 mei 2010 @ 08:57:16 #28
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_81371885
kennen jullie dat gevoel dat je oren jeuken van binnen uit? Dat heb ik nu een paar dagen en dat voelt zo ontzettend vervelend....
  donderdag 13 mei 2010 @ 09:18:12 #29
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_81372066
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 08:57 schreef AKnynke het volgende:
kennen jullie dat gevoel dat je oren jeuken van binnen uit? Dat heb ik nu een paar dagen en dat voelt zo ontzettend vervelend....
Ja! Irritant hè! Dan wil je met een wattenstaafje peuren, maar het helpt niks!

Nachtwacht slaapt volgens mij nog maar net . Ik werd om 5:15 wakker en toen brandde het licht nog, dus z'n vriend was blijkbaar nog niet weg. Of hij is weer eens op de bank in slaap gevallen, dat kan ook nog .

Ik ben te lang blijven liggen: ik stel het opstaan steeds uit en dan op een gegeven moment voel ik me nóg duffer en kost het nóg meer moeite om op te staan .
Niet meer actief op Fok!
pi_81372140
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 06:27 schreef Mini_rulez het volgende:
Goeiemorgen! Ben ik ook eens bij de vroege mensen.
* Mini_rulez is onderweg naar het vliegveld.

!
Heel veel plezier de komende maanden .

Ik hoop toch dat mn medestudenten vandaag wel op msn komen, we moeten weer groepen maken en ik heb natuurlijk weer niemand geregeld, dus stress .
pi_81372287
moggeuh! veel plezier Mini!!!
Ja doei.
pi_81372485
Ging Mini niet eerst een paar dagen na haar ouders voordat ze naar de US ging.

Fijne reis iig!
pi_81372488
Wat is nu het beste voedsel dat je voor en na het sporten kan eten?
Ik heb voordat ik ging hardlopen dus even een boterham gegeten om toch iets in mijn maag te hebben.
Nu neem ik een banaan omdat het me ook niet slim lijkt om meteen een flinke maaltijd te nemen na het sporten?
pi_81372492
Goeiemorgen!
Geniet van je tijd in de VS Mini!
pi_81372552
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 09:50 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ging Mini niet eerst een paar dagen na haar ouders voordat ze naar de US ging.

Fijne reis iig!
ook bij je ouders veel plezier dan!

ik ga zo maar het huis eens overhoop halen mijn stem hij is wèg
Ja doei.
pi_81373051
5,6 voor een essay terug na 6 weken wachten. En morgen moet de volgende ingeleverd, waardoor ik niet kan kijken waar het fout is gegaan en ervan kan leren.

5,6. Net voldoende, maar echt beneden mijn maatstaven, omdat ik altijd >7 ens haal zeker voor dat vak! Maar we hebben nu dus een andere docent, en ze is sowieso al raar

bah!

Lijstje dan maar:

O: 2 gekookte eitjes
T: banaan
L: avocado met noordzeegarnaaltjes en wat sla en yoghurtdressing ofzo
D: zelfgemaakte pizza's

Mr.Mo gaat nog hardlopen maar dat kan ik nog even niet aan
Ja doei.
  donderdag 13 mei 2010 @ 10:27:56 #37
260000 Cat_Tank
Is not amused
pi_81373103
Ik val nog steeds niks af. En doordat ik hoofdpijn heb ga ik ook niet sporten (er staat daar altijd muziek aan en dat doet dan au aan mijn hoofd ) Als ik weer geld heb ga ik een springtouw kopen voor in huis. Kan ik elke dag een half uurtje springtouwen

Eten gaat wel goed, behalve avondeten dan

O: 2 volkoren boterhammen met sandwichspread, filet Americain met tomaat + 2 cracottes met milner 30+ kaas en halvajam. 2 koppen thee met melk.

T: glas verse appel mango sap

L: 2 volkoren boterhammen met philadelphia light, tonijnsalade en komkommer + radijsjes. 1 glas melk

T: Thee met zoetje, 1 eikerkoek.

A: varieert:
-Gekookte aardappelen met een valess vlees iets met boontjes of doperwtjes met wortelen
-Een wit stokbroodje uit de oven met kaas en ham met Unox tomatentoep (180 gr groente per kop )
-Spaghetti met hamblokjes en 200 gr. groente en magere spaghettisaus
-Elke week wel lasagne. Of gewone lasagne of spinazie geitenkaas lasagne
-Elke week ook wel patat met mayo en 2 kroketten. Patat is mijn grootste vijand

Ik ben een moeilijke avondeter. Ik eet niet graag warm, behalve dan soep met brood, lasagne en patat. Triest gesteld
SPACE AND TIME ARE NO OBSTACLE TO CAT_TANK
Cat_Tank is strong
pi_81373168
dat wordt gewoon streng zijn voor jezelf en leren 'normaa' te eten

max 100 gram pasta/aardappelen/rijst en dan lekker >400 gram groente erbij en iets van 100 gram vleesch. Daar red je het ook op!
Ja doei.
  donderdag 13 mei 2010 @ 10:35:20 #39
260000 Cat_Tank
Is not amused
pi_81373247
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 10:31 schreef motorbloempje het volgende:
dat wordt gewoon streng zijn voor jezelf en leren 'normaa' te eten

max 100 gram pasta/aardappelen/rijst en dan lekker >400 gram groente erbij en iets van 100 gram vleesch. Daar red je het ook op!
I know. Van de diëtiste mag ik max 3 keer per week soep met brood, 2 keer pasta en de rest dus vullen met aardappelen enzo. Het is ook een luiheidprobleem geef ik eerlijk toe Toch baal ik dat ik ondanks dat mijn hele patroon behoorlijk is aangepast en nóg helpt het niet Ik sport te weinig, vandaar dat springtouw idee
Cat_Tank is strong
pi_81373319
Ik heb er niet zo goed zicht op, maar hoe komt het dat je steeds hoofdpijn hebt? Niet omdat je te weinig eet of drinkt? Stress? (stress kan er ook voor zorgen dat je niet afvalt, hormonengedoe)
  donderdag 13 mei 2010 @ 10:43:01 #41
260000 Cat_Tank
Is not amused
pi_81373415
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 10:38 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb er niet zo goed zicht op, maar hoe komt het dat je steeds hoofdpijn hebt? Niet omdat je te weinig eet of drinkt? Stress? (stress kan er ook voor zorgen dat je niet afvalt, hormonengedoe)
Ik heb spierspanningshoofdpijn. Daarvoor ben ik ook bij een fysiotherapeut. Ik span onbewust mijn nek- en schouderspieren aan die hoofdpijn veroorzaken. Waarom dit gebeurt is niet heel erg duidelijk. Gewenning (ik slaap ook met mijn schouders opgetrokken), stress (ik ben stressgevoelig ja ). Morgen ga ik afspraak maken voor preventieve oplossingen hiervoor.
Cat_Tank is strong
pi_81373660
TVP met een voor Mini!!
Iedere droom moet je in een potje vangen.
  donderdag 13 mei 2010 @ 10:58:16 #43
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_81373738
Haaaaaaaaaai... Mini ook al gemist, veel plezier mini

Nou lijst dan maar;
O: peer en sinaasappel
S:1 uur hometrainen
T: pruim, kom vla en yoghurt en eigengemaakte rabarber ;9
L: 4 boterhammen, met kipfilet en bressot
T's: tompouce, 2 gevulde eieren, paar toastjes met bressot.
D: chicken tonight
T;s: paar toastjes? stukjes verse ananas, augurkje met ham
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Vis een optie? donderdag 13 mei 2010 @ 11:04:18 #44
70532 loveli
N
pi_81373865
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 09:51 schreef Sarabi het volgende:
Wat is nu het beste voedsel dat je voor en na het sporten kan eten?
Ik heb voordat ik ging hardlopen dus even een boterham gegeten om toch iets in mijn maag te hebben.
Nu neem ik een banaan omdat het me ook niet slim lijkt om meteen een flinke maaltijd te nemen na het sporten?
Ligt er helemaal aan wat je doel is en hoeveel je sport.

Je spieren slaan glycogeen op als brandstof. Als je een marathon loopt, raakt die voorraad op en is het nuttig om koolhydraten te eten/drinken om dat aan te vullen. Loop je een blokje om, dan zit er genoeg in je spieren opgeslagen en hoef je niet echt extra bij te eten.

Wil je spieren afbreken, dan sport je je het schompes op een glas water en een appel per dag. Wanneer je lijf te weinig binnenkrijgt voor de dagelijkse processen, gaat het spullen ergens vandaan halen, zoals calcium uit de botten en eiwitten uit je spieren. Wil je spieren opbouwen, dan eet je het beste wat eiwitrijks tussen een uur voor en een half uur na de training.

Bodybuilders weten daar meer van, dus van even snuffelen op het BB-forum over voedingsadviezen word je niet dommer.

Jij eet vrij veel vezelloze carbs, ik zou eens proberen wat meer eiwitten te eten en natuurlijk een pond ( ) groente per dag. Eiwitten uit ei, vis, witvlees zijn OK.
crap in = crap out
pi_81373959
Ik eet vaak een banaan na het hardlopen of ik drink na het sporten een biertje
Springfield's looking pretty dusty today
pi_81373992
Ook al is ze vertrokken ik wil Mini nog een hele goede reis wensen!
En XM ook een fijne tijd in het Zuid-Amerikaanse!
pi_81373998
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 11:04 schreef loveli het volgende:

[..]

Ligt er helemaal aan wat je doel is en hoeveel je sport.

Je spieren slaan glycogeen op als brandstof. Als je een marathon loopt, raakt die voorraad op en is het nuttig om koolhydraten te eten/drinken om dat aan te vullen. Loop je een blokje om, dan zit er genoeg in je spieren opgeslagen en hoef je niet echt extra bij te eten.

Wil je spieren afbreken, dan sport je je het schompes op een glas water en een appel per dag. Wanneer je lijf te weinig binnenkrijgt voor de dagelijkse processen, gaat het spullen ergens vandaan halen, zoals calcium uit de botten en eiwitten uit je spieren. Wil je spieren opbouwen, dan eet je het beste wat eiwitrijks tussen een uur voor en een half uur na de training.

Bodybuilders weten daar meer van, dus van even snuffelen op het BB-forum over voedingsadviezen word je niet dommer.

Jij eet vrij veel vezelloze carbs, ik zou eens proberen wat meer eiwitten te eten en natuurlijk een pond ( ) groente per dag. Eiwitten uit ei, vis, witvlees zijn OK.
bedankt voor je reactie
Vezelloze carbs? dat klinkt niet goed.
Eiwit.....zijn eieren al een goed begin? Of dat eigeel zoveel mogelijk vermijden?
  donderdag 13 mei 2010 @ 11:12:53 #48
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_81374079
Ik kom hier toevallig voorbij fietsen in dit topic en zie erg veel fruit voorbij komen.

Ik weet niet of daar een eerder besproken reden voor is, maar persoonlijk zou ik ook met fruit matigen. Fructose = hoge gi = insulinepiek = weer snel honger.
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_81374087
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 10:43 schreef Cat_Tank het volgende:

[..]

Ik heb spierspanningshoofdpijn. Daarvoor ben ik ook bij een fysiotherapeut. Ik span onbewust mijn nek- en schouderspieren aan die hoofdpijn veroorzaken. Waarom dit gebeurt is niet heel erg duidelijk. Gewenning (ik slaap ook met mijn schouders opgetrokken), stress (ik ben stressgevoelig ja ). Morgen ga ik afspraak maken voor preventieve oplossingen hiervoor.
Hoe vaak heb jij hier last van?
Ik heb dit ook, waarbij de hoofdpijn vanuit m'n nek/schouder (meestal links) optrekt tot achter m'n linkeroog, en ik zie ook lichte vlekken aan de linkerkant, soms tintelingen in de vingers aan m'n linkerhand.
Vraag me soms af of dit nou spierspanningshoofdpijn is of lichte migraine. Denk het eerste. Maar ik vraag me af hoe dit bij jou is?
Beetje offtopic wel... sorry.
pi_81374118
tvp
  donderdag 13 mei 2010 @ 11:14:28 #51
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_81374124
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 11:09 schreef Sarabi het volgende:

Eiwit.....zijn eieren al een goed begin? Of dat eigeel zoveel mogelijk vermijden?
Er zit ook redelijk wat vet in een ei, maar dat is niet zo erg. Ik zou gewoon eigeel mee eten.
Godfather Bodybuilding topic reeks
  Vis een optie? donderdag 13 mei 2010 @ 11:14:36 #52
70532 loveli
N
pi_81374129
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 11:07 schreef -marz- het volgende:
Ik eet vaak een banaan na het hardlopen of ik drink na het sporten een biertje
O ja, bier was de perfecte isotone dorstlesser. Alcoholvrij!
crap in = crap out
pi_81374164
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 11:12 schreef Mr.J het volgende:
Ik kom hier toevallig voorbij fietsen in dit topic en zie erg veel fruit voorbij komen.

Ik weet niet of daar een eerder besproken reden voor is, maar persoonlijk zou ik ook met fruit matigen. Fructose = hoge gi = insulinepiek = weer snel honger.
Fruit is een van de gezondere tussendoortjes die makkelijk mee te nemen zijn, anders komt het al snel aan op evergreens (voor mij dan, heb op stage meestal geen koelkast ter beschikking). Maar inderdaad vooral gezond om wat er niet in zit.
  donderdag 13 mei 2010 @ 11:21:27 #54
236335 neen
schone schijn
pi_81374276
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 11:14 schreef loveli het volgende:

[..]

O ja, bier was de perfecte isotone dorstlesser.
het lijkt niet wat het is
  donderdag 13 mei 2010 @ 11:23:36 #55
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_81374330
Good meuuuurning

Vandaag koffertje inpakken en wassen draaien, morgenavond naar Rome! (nouja morgen kan ik dus ook nog inpakken, maar ik wil het vandaag al doorhebben als ik nog iets moet kopen )

Mini, viel spass!

En ik eet vaak iets zuiveligs na het sporten, omdat het dan vaak avond is Of het is lunchtijd en dan eet ik brood.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_81374374
Marz, met je vlekken in het beeld en tintelingen klinkt het meer als migraine. Wees blij dat je er niet al te veel last van hebt. heb zelf ook maar soms migraine en dan ook een lichte vorm.
  Vis een optie? donderdag 13 mei 2010 @ 11:26:29 #57
70532 loveli
N
pi_81374403
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 11:09 schreef Sarabi het volgende:

[..]

bedankt voor je reactie
Vezelloze carbs? dat klinkt niet goed.
Eigeel skippen? No way! Bomvol vitamientjes, lecithine en juist gezond vet, zachtgekookt of spiegelei, niet hard laten worden.

In je darmen zitten goede en slechte bacterien. De slechte leven op suikers (witbrood, witte pasta, etc). Vezels zijn onverteerbare dingen die een reinigende werking hebben in de darmen, langketenige suikers horen ook bij die groep. De goede darmbacterien doen het goed op langketenige suikers.

Eten zorgt voor een stijging van je bloedsuiker. Insuline speelt daar op in, als je eet komt insuline in je bloed. Gevolg: bloedsuiker daalt. Eet je complexe koolhydraten (volkoren, vezels), dan komt gestaag suiker in je bloed, wat door insuline gereguleerd wordt.
Vezelloze carbs (witbrood, suiker) zorgen voor een snelle bloedsuikerstijging. Je insuline rekent op een langdurige instroom van suiker, maar omdat snelle carbs snel in je bloed komen, is het maar een korte instroom. Er is naar verwachting insuline in je bloed gekomen, maar de aanvoer van suikers stopt. Door de grote hoeveelheid insuline daalt je bloedsuiker te ver, waardoor je een suikerdip krijgt. En een vreetkick om je suiker weer op peil te krijgen.

Dus als je snelle carbs eet, is het verstandig om er ook vezelrijke dingen bij te nemen om je suikerspiegel niet op hol te jagen.
crap in = crap out
  donderdag 13 mei 2010 @ 11:31:11 #58
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_81374509
Lijstje voor vandaag:
O: yoghurt met bramen en frambozen
T: stuk ontbijtkoek met roomboter
L: omelet met broccoli en rode ui ofzo
T: banaan
D: geen idee.
T: ook geen idee.
  Vis een optie? donderdag 13 mei 2010 @ 11:31:32 #59
70532 loveli
N
pi_81374523
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 11:12 schreef Mr.J het volgende:

Fructose en een insulinepiek? Bij mijn weten wordt fructose door de lever gemetaboliseerd en juist niet met insuline.

Fruit an sich is niet slecht, dus met alle bijbehorende vezels en velletjes. 2 tot 3 stuks per dag eten, geen bezwaar. Wel met verstand eten, dus varieren en niet alleen bananen eten. Liever fruit dan een carb-reep, vitamientjes FTW.

Fructose is wel ev0l, veroorzaker van insulineresistentie.
crap in = crap out
pi_81374807
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 11:25 schreef MevrouwPuff het volgende:
Marz, met je vlekken in het beeld en tintelingen klinkt het meer als migraine. Wees blij dat je er niet al te veel last van hebt. heb zelf ook maar soms migraine en dan ook een lichte vorm.
Hmm ok. Er zit ook migraine in m'n familie ja. Hoop dat het hierbij blijft dan, echte migraine lijkt me verschrikkelijk.

Fruit ben ik ook niet zo van, het is vooral water met suiker en qua vitaminen is het bijna niks (vergeleken met groente). Ik eet alleen bananen, want die vullen goed en geven snelle energie. Appels e.d. krijg ik vooral enorme honger van!
pi_81374843
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 11:26 schreef loveli het volgende:

[..]

Eigeel skippen? No way! Bomvol vitamientjes, lecithine en juist gezond vet, zachtgekookt of spiegelei, niet hard laten worden.

In je darmen zitten goede en slechte bacterien. De slechte leven op suikers (witbrood, witte pasta, etc). Vezels zijn onverteerbare dingen die een reinigende werking hebben in de darmen, langketenige suikers horen ook bij die groep. De goede darmbacterien doen het goed op langketenige suikers.

Eten zorgt voor een stijging van je bloedsuiker. Insuline speelt daar op in, als je eet komt insuline in je bloed. Gevolg: bloedsuiker daalt. Eet je complexe koolhydraten (volkoren, vezels), dan komt gestaag suiker in je bloed, wat door insuline gereguleerd wordt.
Vezelloze carbs (witbrood, suiker) zorgen voor een snelle bloedsuikerstijging. Je insuline rekent op een langdurige instroom van suiker, maar omdat snelle carbs snel in je bloed komen, is het maar een korte instroom. Er is naar verwachting insuline in je bloed gekomen, maar de aanvoer van suikers stopt. Door de grote hoeveelheid insuline daalt je bloedsuiker te ver, waardoor je een suikerdip krijgt. En een vreetkick om je suiker weer op peil te krijgen.

Dus als je snelle carbs eet, is het verstandig om er ook vezelrijke dingen bij te nemen om je suikerspiegel niet op hol te jagen.
Klinkt logisch
Morgen maar weer eens zelf boodschappen doen
pi_81374877
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 11:42 schreef Sarabi het volgende:

Morgen maar weer eens zelf boodschappen doen
Wauw wat een feest
pi_81374916
Mijn vriend maakt er ook zo'n happening van als hij een keer boodschappen doet. Is hij helemaal trots dat hij heeft gedacht aan het muntje dat in het karretje moet en zelf een boodschappentas meeneemt
pi_81374924
Goedemorgen!

Mini een goede reis gewenst, wel te laat maar toch. Lekker een beetje (:')) uitgeslapen en gezellig met vriendje wakker geworden. Nu weer aan de scriptie!! Niet naar de bieb natuurlijk, die is dicht, dus gewoon "lekker" thuis.

Lijstje:
O: tosti van bruidbrood met 48+ kaas en ham, grapefruit, beetje drinkyoghurt (net pas op!)
T: iets zoetigs en thee
L: ik denk groenteprut
D: iets met kip en rijst
  donderdag 13 mei 2010 @ 11:45:11 #65
236335 neen
schone schijn
pi_81374929

Ik zou vandaag m'n vader dus helpen met wat klusjes thuis, dacht ik. Is het dus morgen want vandaag zijn ze er niet, toen dacht ik: "Oo, dat kan ik mooi wat lekkers voor mezelf koken met spinazie " maar toen besefte ik dat de winkels gesloten zijn dus nu moet ik kijken wat er allemaal in huis is en dan iets verzinnen.

Enig wat ik zeker weet dat er is is: Rode kool bah straks maar zoeken
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 11:44 schreef -marz- het volgende:
Mijn vriend maakt er ook zo'n happening van als hij een keer boodschappen doet. Is hij helemaal trots dat hij heeft gedacht aan het muntje dat in het karretje moet en zelf een boodschappentas meeneemt
Ik heb ook echt zoveel plastic tasjes omdat ik vaak weer vergeet een mee te nemen
pi_81374970
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 11:43 schreef -marz- het volgende:

[..]

Wauw wat een feest
Wel als ik denk aan allerlei groente die ik al een tijd niet op heb
En noten
  Vis een optie? donderdag 13 mei 2010 @ 11:49:04 #67
70532 loveli
N
pi_81375061
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 11:41 schreef -marz- het volgende:

[..]

Hmm ok. Er zit ook migraine in m'n familie ja. Hoop dat het hierbij blijft dan, echte migraine lijkt me verschrikkelijk.

Fruit ben ik ook niet zo van, het is vooral water met suiker en qua vitaminen is het bijna niks (vergeleken met groente). Ik eet alleen bananen, want die vullen goed en geven snelle energie. Appels e.d. krijg ik vooral enorme honger van!
Er zijn meer soorten fruit dan alleen appels, peren en bananen. Het seizoen komt eraan!!!

Wat betreft de migraine, als je aan de pil bent en je hebt migraine met flitsen, ff naar de huisarts.
crap in = crap out
pi_81375086
Wat dan?
pi_81375119
quote:
mijn vriendje is vooral geergerd als 'ie boodschappen moet doen ;') hij heeft liever dat ik het doe.

Fruit vind ik wel OK; vooral citrusvruchten (verse sinaasappel of graoegruis, mandarijn) en peren, zomerfruit, etc. Maar niet te vaak.
  Vis een optie? donderdag 13 mei 2010 @ 11:52:32 #70
70532 loveli
N
pi_81375151
Het kan een teken zijn van beginnende trombose. Komt heel weinig voor, maar wel iets om voorzichtig mee te zijn.
Kleine stolseltjes die even in je hersenen dingen blokkeren.
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 13 mei 2010 @ 11:54:08 #71
70532 loveli
N
pi_81375202
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 11:51 schreef Perruche het volgende:

[..]

mijn vriendje is vooral geergerd als 'ie boodschappen moet doen ;') hij heeft liever dat ik het doe.

Fruit vind ik wel OK; vooral citrusvruchten (verse sinaasappel of graoegruis, mandarijn) en peren, zomerfruit, etc. Maar niet te vaak.
Volgens mij was jij even de weg kwijt op je toetsenbord. Gokje, grapefruits?
crap in = crap out
  donderdag 13 mei 2010 @ 11:55:48 #72
171422 LadyBlack
paint it black
pi_81375257
Mogge

Ik begin langzaam een beetje op te knappen Maar het is wel echt een heftige verkoudheid zeg, tering..... Ik heb echt alles wat je kunt krijgen nu wel gehad. Ook al 3 dagen ontstoken ogen, ik zie er niet uit !

Mini, ging jij ook al weg!! Als je al onderweg bent naar de States: goeie reis en heel veel plezier!!! Spannend hoor
  donderdag 13 mei 2010 @ 11:56:37 #73
171422 LadyBlack
paint it black
pi_81375278
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 11:54 schreef loveli het volgende:

[..]

donderdag 13 mei 2010 @ 11:58:28 #74
277802 _Calimero_
pi_81375340
quote:

[..]

donderdag 13 mei 2010 @ 11:59:28 #75
277802 _Calimero_
pi_81375377
Ik hou van appels, mango, ananas, aardbeien, druiven... Jammie!
En eet op de fiets/na het sporten nog wel bananen.
Meestal 1 stuk fruit per dag, soms 2.

En ik heb buikpijn. *ongesteld *
  donderdag 13 mei 2010 @ 11:59:55 #76
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_81375393
Ik heb gisteren kiwi's meegenomen

Maar die graoegruis klinkt ook aanlokkelijk!
  donderdag 13 mei 2010 @ 11:59:56 #77
277802 _Calimero_
pi_81375395
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 11:55 schreef LadyBlack het volgende:
Mogge

Ik begin langzaam een beetje op te knappen Maar het is wel echt een heftige verkoudheid zeg, tering..... Ik heb echt alles wat je kunt krijgen nu wel gehad. Ook al 3 dagen ontstoken ogen, ik zie er niet uit !

Mini, ging jij ook al weg!! Als je al onderweg bent naar de States: goeie reis en heel veel plezier!!! Spannend hoor
Ahw, das naar! beterschap
  donderdag 13 mei 2010 @ 12:02:05 #78
277802 _Calimero_
pi_81375484
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 11:45 schreef neen het volgende:

Ik zou vandaag m'n vader dus helpen met wat klusjes thuis, dacht ik. Is het dus morgen want vandaag zijn ze er niet, toen dacht ik: "Oo, dat kan ik mooi wat lekkers voor mezelf koken met spinazie " maar toen besefte ik dat de winkels gesloten zijn dus nu moet ik kijken wat er allemaal in huis is en dan iets verzinnen.

Enig wat ik zeker weet dat er is is: Rode kool bah straks maar zoeken
[..]

Ik heb ook echt zoveel plastic tasjes omdat ik vaak weer vergeet een mee te nemen
Er zijn wel winkels open, ben net nog naar de AH geweest!

En ik vergeet ook altijd tasjes (zo ook net), maar gebruik meestal van die kleine tasjes, en heb 1 fiets met fietstassen, dus das handig. Alleen heeft mn zusje die al een maand in gebruik omdat haar fiets stuk is
  donderdag 13 mei 2010 @ 12:03:03 #79
171422 LadyBlack
paint it black
pi_81375508
Hier is de Jumbo ook open las ik
  donderdag 13 mei 2010 @ 12:03:12 #80
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_81375510
Ik hou echt van boodschappen doen. Heerlijk. Het liefst in een vreemd land, lekker snuffelen.

Alleen boodschappen doen met het vriendje, dat kan ik niet zo goed. Alleen als we van te voren een lijstje gemaakt hebben, dan wel.
pi_81375531
quote:
pi_81375672
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 11:52 schreef loveli het volgende:
Het kan een teken zijn van beginnende trombose. Komt heel weinig voor, maar wel iets om voorzichtig mee te zijn.
Kleine stolseltjes die even in je hersenen dingen blokkeren.
Eigenlijk is dit al begonnen nadat ik op skeelers voor een auto moest uitwijken en op m'n stuit landde, daarna lag ik plat op het wegdek en kon ik me een paar minuten niet bewegen. Denk dat er toen iets verschoven is in m'n nek ofzo, en het verergert onder stress.
Maarja... als het beestje eenmaal een naam zou krijgen ga ik er waarschijnlijk nog meer last van krijgen

Ik moet ook eens aan het werk, geen zin
  donderdag 13 mei 2010 @ 12:36:50 #83
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_81376514
goeiemiddag, ik heb per ongeluk uitgeslapen

eigenlijk vind ik dat zonde van mn vrije dag... maar ja... zo maar even wat ontbijt opsnorren
Kwak
pi_81376585
Ik heb al een wandeling van een uur achter de rug En een eitje achter de kiezen
Ga nu ff de was uitzoeken en dan een ritje maken naar mijn flat om dat alvast te dumpen.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_81376643
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 11:51 schreef Perruche het volgende:

[..]

die van mij doet sowieso meestal de boodschappen, al gaan we de laatste tijd weer samen.

Net even flink zitten janken om het commentaar op mijn essay. Snap er geen flikker van waarom dezelfde wijze van schrijven, quoten en refereren ineens een 5,6 is in plaats van een 7,5. Ben echt heel teleurgesteld, en had liever dat ze me niet 'het voordeel van de twijfel' had gegeven zoals ze zelf zei en gewoon een 5 had gegeven, zodat ik 't over kon doen en wel een 7 kon scoren...

bah! En dan moet ik nu met die voor morgen gaan beginnen en nu durf ik helemaal niets meer !
Ja doei.
  donderdag 13 mei 2010 @ 12:42:18 #86
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_81376678
Ik ben aan het werk. Omdat het niet ging, heb ik de acknowledgements maar geschreven. Wat vinden jullie, kan dit?

I would like to thank assistant-professors Erik ** and Magnus ** for valuable advise and critiques, Thimna ** and Jonas ** for insightful and humorous comments on draft versions of this thesis, as well as companionship in the writing-process. With regards to companionship, Jurriën ** and Laureline ** also deserve to be mentioned: thank you for the numerous lunch- and coffee breaks and the open and distracting conversations. A special thanks to Johannes ** for stimulating me to set the bar higher and pushing myself, for all the discussions on the topic and for helpful, yet sometimes overwhelming, critiques on my work.
pi_81376791
ik vind 't prima klinken
Ja doei.
  donderdag 13 mei 2010 @ 12:47:42 #88
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_81376836
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 12:46 schreef motorbloempje het volgende:
ik vind 't prima klinken
cool. Ik vind het lastig het officieel te laten klinken, maar ook persoonlijk te maken...
pi_81376837
Ben ook aan het werk, terwijl vriend in het lab bezig is zit ik te tikken. Gelukkig is het zowat af.
Nutteloze vrije dag zo, dat wel.
Ben zo te zien niet de enige met alleen rode kool in huis, vriend klaagde er ook al over maar er is in rotterdam vast wel een supermarkt open!
Nynke, ziet er mooi uit vind ik. Laatste loodjes voor je boekje?
  donderdag 13 mei 2010 @ 12:48:39 #90
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_81376862
Goeiemorgen! (voor jullie alweer middag )

Ik heb geen idee wat mijn dag brengt.. ben hele dag met m''n vriendje (wel even 'gefitnessed' vanochtend, haha, dus dat scheelt weer!! ) en ga waarschijnlijk bij hem eten vanavond, dus geen idee wat het word!
Net ontbeten, 2 beschuitjes, 1 met appelstroop, 1 met vruchtenhagel, en een glaasje zelfgemaakte smoothie (magere yoghurt,peer, banaan, honing)

BAH ik wil de zo-hon!
  donderdag 13 mei 2010 @ 12:49:48 #91
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_81376902
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 12:41 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

die van mij doet sowieso meestal de boodschappen, al gaan we de laatste tijd weer samen.

Net even flink zitten janken om het commentaar op mijn essay. Snap er geen flikker van waarom dezelfde wijze van schrijven, quoten en refereren ineens een 5,6 is in plaats van een 7,5. Ben echt heel teleurgesteld, en had liever dat ze me niet 'het voordeel van de twijfel' had gegeven zoals ze zelf zei en gewoon een 5 had gegeven, zodat ik 't over kon doen en wel een 7 kon scoren...

bah! En dan moet ik nu met die voor morgen gaan beginnen en nu durf ik helemaal niets meer !
mootje, ik wil best naar je vorige essay en t commentaar kijken, en naar dit essay om je te helpen hoor! academisch engels schrijven is mijn vak, en ik heb ook essays becijferd en nagekeken. als ik weet waar deze docent specifiek op let kan ik je vast wel helpen.

niet bang zijn, gewoon schrijven! en pm me maar voor hulp, ik doe het graag. vind essays redigeren/nakijken het leukste onderdeel van lesgeven op de uni.
Kwak
  donderdag 13 mei 2010 @ 12:51:08 #92
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_81376942
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 12:42 schreef AKnynke het volgende:
Ik ben aan het werk. Omdat het niet ging, heb ik de acknowledgements maar geschreven. Wat vinden jullie, kan dit?

I would like to thank assistant-professors Erik ** and Magnus ** for valuable advise and critiques, Thimna ** and Jonas ** for insightful and humorous comments on draft versions of this thesis, as well as companionship in the writing-process. With regards to companionship, Jurriën ** and Laureline ** also deserve to be mentioned: thank you for the numerous lunch- and coffee breaks and the open and distracting conversations. A special thanks to Johannes ** for stimulating me to set the bar higher and pushing myself, for all the discussions on the topic and for helpful, yet sometimes overwhelming, critiques on my work.
ik zou even nakijken of t bij jullie uni mag om je directe begeleiders te bedanken. ik kreeg een gezellige uitbrander op mijn afstudeerpraatje omdat ik mn begeleidster had bedankt terwijl dat tegen de leidse mores is, omdat het gewoon hun werk is, ofzo.

bij sommige uni's mag het wel/hoort het wel. even navragen of in andere scripties nakijken zou ik doen...
Kwak
  donderdag 13 mei 2010 @ 12:52:28 #93
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_81376976
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 12:51 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ik zou even nakijken of t bij jullie uni mag om je directe begeleiders te bedanken. ik kreeg een gezellige uitbrander op mijn afstudeerpraatje omdat ik mn begeleidster had bedankt terwijl dat tegen de leidse mores is, omdat het gewoon hun werk is, ofzo.

bij sommige uni's mag het wel/hoort het wel. even navragen of in andere scripties nakijken zou ik doen...
Ja, dat mag. Ik zit te twijfelen of ik diegene zal bedanken die het hele proces begeleid: ik heb veel discussies met hem gebracht die me ook geholpen en gestimuleerd hebben, maar hij zal me waarschijnlijk ook een cijfer geven...
pi_81377027
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 12:49 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

mootje, ik wil best naar je vorige essay en t commentaar kijken, en naar dit essay om je te helpen hoor! academisch engels schrijven is mijn vak, en ik heb ook essays becijferd en nagekeken. als ik weet waar deze docent specifiek op let kan ik je vast wel helpen.

niet bang zijn, gewoon schrijven! en pm me maar voor hulp, ik doe het graag.
dat zou fijn zijn

ik weet wel dat 't essay geen 8 of 9 waard was in dit geval, en als ze inhoudelijk ontzettend commentaar zou hebben, dan ook prima. Had ze ook wel, maar daar wijdde ze niet echt over uit.

Er stond vooral "YOUR LAYOUT IS ALL WRONG. This is a basic blablabla". Wellicht heb ik een paar enters teveel gebruikt ofzo? Heb iig een standaardindeling (Inleiding met 3 dingen die ik wil bespreken, dan per 3 dingen een grote alinea met daarin weer een driedeling met een topic sentence, uitleg en een voorbeeld, en dan een conclusie)

Ook heb ik 2 samentrekkingen over het hoofd gezien ( wouldn't) en ik wéét dat dat niet mag, maar kommop, eerstejaars essay. En verder ben ik gewoon niet blij met de manier van commentaar. Gewoon een klein stukje tekst zonder concrete voorbeelden waar het dan fout is gegaan, dus wat er PRECIES mis is met mijn lay-out naar haar mening, weet ik niet.
Ja doei.
pi_81377045
TheeVeePee. Lekker, zo'n vrije dag doordeweeks! Activiteiten voor vandaag: koekjes bakken, gezonde koolrolletjes maken, 5 km rennen en een half uur pilates
pi_81377080
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 12:51 schreef kwakz0r het volgende:
tegen de leidse mores is
  donderdag 13 mei 2010 @ 12:56:58 #97
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_81377117
Ik wilde 'Het is volbracht!' aan het einde van m'n voorwoord schrijven (waarin ik iedereen ook bedankte), maar ik denk niet dat m'n ouders dat leuk hadden gevonden .
Niet meer actief op Fok!
pi_81377183
Ik had helemaal niet zo'n bedanktoestand in m'n thesis staan.

Wat mij betreft doen die begeleiders gewoon hun werk?! Ik word ook niet bedankt voor m'n werk, ik krijg gewoon betaald.
pi_81377268
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 12:56 schreef Viking84 het volgende:
Ik wilde 'Het is volbracht!' aan het einde van m'n voorwoord schrijven (waarin ik iedereen ook bedankte), maar ik denk niet dat m'n ouders dat leuk hadden gevonden .

Om dat soort randdingen zie ik onderzoek dan weer wel zitten, maar jaren op een onderwerp... Nou ja, eerst een jaar werken denk ik
pi_81377395
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 12:58 schreef -marz- het volgende:
Ik had helemaal niet zo'n bedanktoestand in m'n thesis staan.

Wat mij betreft doen die begeleiders gewoon hun werk?! Ik word ook niet bedankt voor m'n werk, ik krijg gewoon betaald.
Haha, als je het zo stelt... Maar ik probeer als afstudeerbegeleider toch echt the extra mile te gaan; ik weet hoe complex zo'n groot project is.
En ik heb de tekst van die miepen zo uitentreure vaak&grondig gecorrigeerd, dat ik wel een vermelding verdien, vind ik
  donderdag 13 mei 2010 @ 13:05:00 #101
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_81377403
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 12:54 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

dat zou fijn zijn

ik weet wel dat 't essay geen 8 of 9 waard was in dit geval, en als ze inhoudelijk ontzettend commentaar zou hebben, dan ook prima. Had ze ook wel, maar daar wijdde ze niet echt over uit.

Er stond vooral "YOUR LAYOUT IS ALL WRONG. This is a basic blablabla". Wellicht heb ik een paar enters teveel gebruikt ofzo? Heb iig een standaardindeling (Inleiding met 3 dingen die ik wil bespreken, dan per 3 dingen een grote alinea met daarin weer een driedeling met een topic sentence, uitleg en een voorbeeld, en dan een conclusie)

Ook heb ik 2 samentrekkingen over het hoofd gezien ( wouldn't) en ik wéét dat dat niet mag, maar kommop, eerstejaars essay. En verder ben ik gewoon niet blij met de manier van commentaar. Gewoon een klein stukje tekst zonder concrete voorbeelden waar het dan fout is gegaan, dus wat er PRECIES mis is met mijn lay-out naar haar mening, weet ik niet.
ah ja sommige docenten zijn heel streng op lay-out. mijn allereerste docent ook. we hadden een stylesheet en als je je daar niet aan hield, dan kostte dat je zeker twee punten op je cijfer, ook taalfouten was ie heel streng op. ik heb t daardoor wel echt heel snel geleerd.

het idee is dat academisch schrijven altijd volgens een bepaalde stylesheet is, en dat je dat dus snel moet aanwennen. Hard-returns zitten als het goed is bijvoorbeeld nauwelijks in een essay, net als tussenkopjes.

Kun je me t essay sturen (digitaal) en haar commentaar (dat kleine stukje) overtikken? dan kan ik proberen het om te zetten in commentaar waar je wat aan hwebt (met track changes en comments, als je word hebt).
Kwak
pi_81377429
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 12:56 schreef Viking84 het volgende:
Omdat dat niet netjes is of omdat je ouders bedankt wilden worden?
  donderdag 13 mei 2010 @ 13:06:37 #103
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_81377459
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 12:55 schreef -marz- het volgende:

[..]

ja ik had ook gewoon de "gewoonte in Leiden" kunnen zeggen, maar wat betreft academische gebruiken hebben ze t zelf ook over mores hier... heel wat anders dan de mores bij het corps hoor!

en de reden dat t er niet in moet is precies wat jij zegt: ze doen gewoon hun werk. bovendien hebben ze me becijferd. dus daarom mocht ik ze niet bedanken.
Kwak
pi_81377470
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 12:42 schreef AKnynke het volgende:

Klinkt een beetje als een voorstukje van... Komt een vrouw bij de dokter. Wel leuk om te lezen als je er tussen staat maar ik sla dat altijd over
pi_81377475
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 13:05 schreef P.F het volgende:

[..]

Omdat dat niet netjes is of omdat je ouders bedankt wilden worden?
Ik denk omdat Jezus dat zei toen ie doodging.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_81377494
wasjemail?
Ja doei.
pi_81377496
quote:

[..]

jij hebt gelijk!
pi_81377515
essay waar ik nu mee bezig ben is 'Jane Eyre', wat een zeurmevrouwtje vind ik dat zeg!
Ja doei.
pi_81377553
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 13:07 schreef Syrena het volgende:

[..]

Oh wel grappig dat zijn laatste worden NLs waren.
  donderdag 13 mei 2010 @ 13:10:59 #110
236335 neen
schone schijn
pi_81377601
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 13:09 schreef P.F het volgende:

[..]

whehe
pi_81377616
Niet, maar voor de Nederlandse lezer wel zo prettig.
pi_81377655
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 13:11 schreef -marz- het volgende:
Niet, maar voor de Nederlandse lezer wel zo prettig.
pi_81377824
Als ze een goed cijfer geven zou ik ze juist wél bedanken, voor hun genade.
  donderdag 13 mei 2010 @ 13:30:25 #114
260000 Cat_Tank
Is not amused
pi_81378253
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 11:13 schreef -marz- het volgende:

[..]

Hoe vaak heb jij hier last van?
Ik heb dit ook, waarbij de hoofdpijn vanuit m'n nek/schouder (meestal links) optrekt tot achter m'n linkeroog, en ik zie ook lichte vlekken aan de linkerkant, soms tintelingen in de vingers aan m'n linkerhand.
Vraag me soms af of dit nou spierspanningshoofdpijn is of lichte migraine. Denk het eerste. Maar ik vraag me af hoe dit bij jou is?
Beetje offtopic wel... sorry.
Mijn hoofdpijn zit vooral aan de voorkant van mijn hoofd, niet specifiek meer links of rechts. Dat klopte volgens de fysio ook met de spanningshoofdpijn en het feit dat mijn schouders en nek een gespannen zooitje zijn

Ik heb ook last van migraine, alleen veel minder. 3x per jaar is veel. Bij migraine heb ik echt veel meer pijn, en ben ik gevoelig voor licht, geluid en zelfs geur (kan ik zelfs van over m'n nek gaan). Als ik jou was zou ik er eens over praten met je huisarts, vooral als je het veel hebt. Ik heb zelf nu vrij veel spanningshoofdpijn. Het belemmert me ook (niet kunnen studeren/werken op dagen dat ik het heb), heel vervelend
Cat_Tank is strong
  donderdag 13 mei 2010 @ 13:37:46 #115
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_81378529
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 13:09 schreef P.F het volgende:

[..]

!
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 13 mei 2010 @ 13:39:08 #116
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_81378578
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 13:07 schreef Syrena het volgende:

[..]

Idd dus. Ze hadden het echt niet gewaardeerd als ik dat uit z'n context had gerukt.
Hoe durf ik het voltooien van een scriptie ook gelijk te stellen aan gekruisigd worden? .
Niet meer actief op Fok!
pi_81378620
Tvp. Ik ben niet vrij helaas, dus zo maar weer eens met de scriptie bezig.
pi_81378702
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 13:39 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Idd dus. Ze hadden het echt niet gewaardeerd als ik dat uit z'n context had gerukt.
Hoe durf ik het voltooien van een scriptie ook gelijk te stellen aan gekruisigd worden? .
Whehe. Maar je ouders zijn toch Fries? Konden ze het dan sowieso wel lezen?
pi_81378753
Naar mijn weten hoort Friesland nog steeds bij Nederland!
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 13:30 schreef Cat_Tank het volgende:

[..]

Mijn hoofdpijn zit vooral aan de voorkant van mijn hoofd, niet specifiek meer links of rechts. Dat klopte volgens de fysio ook met de spanningshoofdpijn en het feit dat mijn schouders en nek een gespannen zooitje zijn

Ik heb ook last van migraine, alleen veel minder. 3x per jaar is veel. Bij migraine heb ik echt veel meer pijn, en ben ik gevoelig voor licht, geluid en zelfs geur (kan ik zelfs van over m'n nek gaan). Als ik jou was zou ik er eens over praten met je huisarts, vooral als je het veel hebt. Ik heb zelf nu vrij veel spanningshoofdpijn. Het belemmert me ook (niet kunnen studeren/werken op dagen dat ik het heb), heel vervelend
Dat is wel heel vervelend ja! Bij mij helpt paracetamol wel goed gelukkig.
  donderdag 13 mei 2010 @ 13:44:07 #120
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_81378764
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 13:42 schreef P.F het volgende:

[..]

Whehe. Maar je ouders zijn toch Fries? Konden ze het dan sowieso wel lezen?
Mijn ouders kunnen ook gewoon Nederlands, hoor .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 13 mei 2010 @ 13:44:34 #121
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_81378774
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 13:40 schreef de_nachtwacht het volgende:
Tvp. Ik ben niet vrij helaas, dus zo maar weer eens met de scriptie bezig.
Ik ben ook niet vrij, maar ik heb wel zin om te werken vandaag . Eerst maar even een lunch fiksen nu .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 13 mei 2010 @ 13:51:39 #122
277802 _Calimero_
pi_81379046
Ik zou gaan mountainbiken, maar dat gaat niet door. Nu verveel ik mij en moet ik eigenlijk wielrennen, maar heb nog geen zin
En ik heb behoefte aan mensen om me heen, maar mijn vriendinnetjes nemen niet op
  donderdag 13 mei 2010 @ 13:55:21 #123
171422 LadyBlack
paint it black
pi_81379183
Hier is het huis weer schoon schoner schoonst

Ik voel me altijd echt goed bezig als ik de boekenkasten zelfs afstof dat vond ik vroeger altijd zo vreselijk nutteloos lijken.

Nu had ik de ijdele hoop om even naar de Hema te gaan, maar die is vandaag dus wél dicht, bah
pi_81379375
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 13:44 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Mijn ouders kunnen ook gewoon Nederlands, hoor .
Sorry ik ben een beetje flauw vandaag
pi_81379391
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 13:51 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik zou gaan mountainbiken, maar dat gaat niet door. Nu verveel ik mij en moet ik eigenlijk wielrennen, maar heb nog geen zin
En ik heb behoefte aan mensen om me heen, maar mijn vriendinnetjes nemen niet op
Ik ook dus ik ga maar helpen verhuizen
pi_81379460
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 09:18 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nachtwacht slaapt volgens mij nog maar net . Ik werd om 5:15 wakker en toen brandde het licht nog, dus z'n vriend was blijkbaar nog niet weg. Of hij is weer eens op de bank in slaap gevallen, dat kan ook nog .

Ik ben te lang blijven liggen: ik stel het opstaan steeds uit en dan op een gegeven moment voel ik me nóg duffer en kost het nóg meer moeite om op te staan .
Klopt, hij ging om een uur of 3 weg en ik was nog even aan het klooien op de pc en opeens werd ik om een uur of 6 wakker op de bank. Maar dat is me nog maar een keer of drie overkomen in mijn 28-jarige bestaan. Valt best mee toch?
  donderdag 13 mei 2010 @ 14:08:17 #127
171422 LadyBlack
paint it black
pi_81379627
Ohja, lijstjestijd, ik loop een beetje achter. Heb me voorgenomen om nu ik op 60 sta, de komende week de caloriechecker weer te gebruiken en netjes te eten, zodat ik op 60 blijf

Gisteren:
O: 2 beschuitjes met kaas
T: veel keelsnoepjes, dropjes en thee met honing
L: bak kwark met jam
D: 2 geroosterde boterhammen met gekookt eitje, tomaat en een beetje mayo

Vandaag:
O: geroosterde boterham met kaas, 2 beschuitjes jam
T: paar dropjes
L: bak kwark met honing en noten
D: risotto met bleekselderij, en misschien een vleesvervanger

Stijgende lijn dus Komend weekend een feestje, maar daarna weer netjes gezond eten
  donderdag 13 mei 2010 @ 14:10:42 #128
277802 _Calimero_
pi_81379719
Ohja, lijstje

O: 2 crackers (jam en kipfilet)
T: kapje mueslinotenbrood met zuivelspread light
L: 2 eieren met tomaat en kaas (scrambled)
S: wielrennen
T: warme choco met malibuuu en yoghurt met spaanse sinaasappel: WOW lekker is die!
D: bij paps en mams
T: ?
  donderdag 13 mei 2010 @ 14:15:05 #129
236335 neen
schone schijn
pi_81379863
ik doe ook maar weer eens een lijstje

O: uitslapen
T: 2 koffie
L: 2 gekookte eitjes, 4 broodjes
T: 2 koffie, appel
D: geen idee, ouwelui weg, weinig eten in huis, zusje eet ook mee... misschien maar uit eten gaan ofzo anders gok ik op bestellen/pannenkoeken/brood straks
S: 5km lopen
T: ?
  donderdag 13 mei 2010 @ 14:44:26 #130
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_81380789
Tot nu toe:

O: 2 boterhammen met selleriesalade
T: 3 rijstwafels
L: 2 boterhammen met selleriesalade

D wordt denk ik een quiche of tortilla...
  donderdag 13 mei 2010 @ 14:44:47 #131
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_81380800
Misschien een voorhoofdholte ontsteking? Bij mij werkt ibuprofen iig beter dan gewone paracetemol! Succes ermee in ieder geval !!

hmmmm.. wat zal ik eens gaan doen!
Iemand een ideetje voor een lekkere en gezonde lunch?
haha heb pas om 1 uur ontbeten:')
  donderdag 13 mei 2010 @ 14:45:52 #132
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_81380832
Gebakken eitje? Salade met avocado en gerookte kip?
  donderdag 13 mei 2010 @ 14:49:11 #133
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_81380928
Of een gekookt eitje?
  donderdag 13 mei 2010 @ 15:06:36 #134
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_81381457
m'n lunch word; 2 kleine boterhammen met een gekookt eitje, ham, augurk, komkommer, tomaat, ketchup jammie!
  donderdag 13 mei 2010 @ 15:11:47 #135
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_81381567
ohja, lunchtijd net even gespeeld met Mo dr essay en nu is t alweer lunchtijd

ik eet volkorenboterhammen met een plakje gebakken ham, pantosti!
Kwak
  donderdag 13 mei 2010 @ 15:35:25 #136
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_81382206
Ik ben kleding aan het uitzoeken. Ik vind nu een heel mooi jurkje, maar erm... hoe ga ik dat ooit met goed fatsoen kunnen dragen
  donderdag 13 mei 2010 @ 15:41:56 #137
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_81382424
ha, introductie, af!

Nu de conclusie nog!
pi_81382593
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 15:35 schreef Ewelina het volgende:
Ik ben kleding aan het uitzoeken. Ik vind nu een heel mooi jurkje, maar erm... hoe ga ik dat ooit met goed fatsoen kunnen dragen
Wat voor jurkje? Ik ga zo dineren in een net pakje maar ik weet nog niet wat haha..
pi_81382772
Goed bezig Nynke!

Kuikentje, hop op de fiets, het is lekker weer en daarna voel je je goed
  donderdag 13 mei 2010 @ 16:07:07 #140
171422 LadyBlack
paint it black
pi_81383258
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 15:35 schreef Ewelina het volgende:
Met een foto kunnen we tips geven
  donderdag 13 mei 2010 @ 16:24:37 #141
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_81383899
Lijstje met opmaakshizzle!

O: twee sneetjes krentenwegge met boter
L: twee sneetjes met rookvlees en een beker melk
T: bord Griekse salade left-overs (sla, komkommer, lente-ui, olijven, feta)
T: kiwi
D: keftedes (met wortel, paprika, ui en tomaat) met een stuk afbakbrood
T: glas limonade met een bastognekoekje of twee

Groentenrijk dagje
  donderdag 13 mei 2010 @ 16:37:11 #142
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_81384333
nog steeds niet geluncht :$ heb geen trek... maar krijg vanavond bezoek dus moet wel beetje bij tijds eten... eerst toch maar onder de douche dan (ik moet afwassen om lunch te maken en daar heb ik geen zin in :$)
Kwak
  donderdag 13 mei 2010 @ 16:37:41 #143
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_81384359
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 16:07 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Met een foto kunnen we tips geven
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 13 mei 2010 @ 16:39:13 #144
171422 LadyBlack
paint it black
pi_81384406
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 16:37 schreef Ewelina het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
!

Maar ik snap wat je bedoelt Vestje/bolero eroverheen? Kan niet precies zien wat voor stofje, maar hij's erg cool!
pi_81384636
Wat een vormen

Ik zou het ook met een (deels) dichtgeknoopt wit, grijs of zwart vestje dragen en een opengewerkt hakje in de kleur van het vestje.
  donderdag 13 mei 2010 @ 16:48:15 #146
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_81384768
Ik vind hem niet zo mooi, Ewelina. Sorry!

M'n moeder smste net, en ik begreep er niets van, en dacht dat ze problemen had met t-9. Dus ik terug smsen dat ik het niet begreep, stuurt ze terug: "Ja, kan ik me voorstellen. Zal wel door de beerenburg komen".

M'n ouders zijn aan het zeilen, en blijkbaar hoort daar alcohol bij..
pi_81385631
Nynke LOL @ je moeder

Ewelina, ik vind het een erg leuk jurkje alleen wel een beetje té sexy Kan je er niet een wit topje onderaan doen dat er iets minder huis zichtbaar is zeg maar?

Lijstje:
O: tosti van 48+ kaas en ham op bruinbrood, grapefruit
L: 2x roggebrood met boter en aardbeienjam
T: litertje thee, chocokoekje
D: kip spiesjes met groente en couscous of rijst
  donderdag 13 mei 2010 @ 17:12:01 #148
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_81385659
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 17:10 schreef Perruche het volgende:
Nynke

Ewelina, ik vind het een erg leuk jurkje alleen wel een beetje té sexy Kan je er niet een wit topje onderaan doen dat er iets minder huis zichtbaar is zeg maar?

Dat was ook precies het probleem Topje eronder staat niet mooi, dat tekent af (dun stofje).
pi_81385776
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 17:12 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Dat was ook precies het probleem Topje eronder staat niet mooi, dat tekent af (dun stofje).
Heb je er een push-up beha onder aan? Of helpt de jurk mee?
  donderdag 13 mei 2010 @ 17:17:19 #150
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_81385858
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 17:15 schreef Perruche het volgende:

[..]

Heb je er een push-up beha onder aan? Of helpt de jurk mee?
Soort van push-up, het is gewoon een voorgevormde bh met laag decolleté (een halve cup) . Een bh die wat hoger zit (driekwart cup) zie je zitten. Maar het maakt niet uit welke bh ik aanheb (tenzij het een sportbh is), dat decolleté is altijd hetzelfde.
  donderdag 13 mei 2010 @ 17:17:37 #151
171422 LadyBlack
paint it black
pi_81385867
Vind het ook zonde om er iets onder te doen
  donderdag 13 mei 2010 @ 17:18:16 #152
277802 _Calimero_
pi_81385889
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 17:12 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Heb je niet van die ' onder-jurkjes-jurkjes' ?
Ik heb een zwart spagetti jurkje zegmaar, van een glad dun stofje, dat ik onder bijna al mijn andere jurkjes draag omdat ik anders hetzelfde probleem heb. en daarmee heb je niet rond je middel een lijn van een truitje zitten.
Ik vind het wel een erg tof jurkje trouwens!
  donderdag 13 mei 2010 @ 17:19:08 #153
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_81385918
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 17:18 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Heb je niet van die ' onder-jurkjes-jurkjes' ?
Ik heb een zwart spagetti jurkje zegmaar, van een glad dun stofje, dat ik onder bijna al mijn andere jurkjes draag omdat ik anders hetzelfde probleem heb. en daarmee heb je niet rond je middel een lijn van een truitje zitten.
Ik vind het wel een erg tof jurkje trouwens!
Die heb ik wel, maar niet in wit. Zwart lijkt me niet zo mooi....
Wel een goed idee trouwens.
  donderdag 13 mei 2010 @ 17:20:05 #154
277802 _Calimero_
pi_81385941
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 15:51 schreef -marz- het volgende:
Goed bezig Nynke!

Kuikentje, hop op de fiets, het is lekker weer en daarna voel je je goed
Ik heb naar je geluisterd Het fietsen ging tergend traag volgens mij (km teller is stuk dus weet het niet) maar toch wel lekker nu! 2.5 uurtjes gedaan.
  donderdag 13 mei 2010 @ 17:20:33 #155
277802 _Calimero_
pi_81385949
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 17:19 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Die heb ik wel, maar niet in wit. Zwart lijkt me niet zo mooi....
Wel een goed idee trouwens.
Nee, wit zou wel veel beter staan dan zwart inderdaad!
pi_81385951
Wat een jurken dilemma´s ik weet het niet, hij is gaaf maar ik zou het niet aan durven wat voor gelegenheid is het eigenlijk voor?
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 17:20 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Ik heb naar je geluisterd Het fietsen ging tergend traag volgens mij (km teller is stuk dus weet het niet) maar toch wel lekker nu! 2.5 uurtjes gedaan.
Goed van je Ik moet zo gaan hardlopen van mezelf maar zo-weinig-zin...
  donderdag 13 mei 2010 @ 17:23:42 #157
277802 _Calimero_
pi_81386049
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 17:20 schreef Perruche het volgende:
Wat een jurken dilemma´s ik weet het niet, hij is gaaf maar ik zou het niet aan durven wat voor gelegenheid is het eigenlijk voor?
[..]

Goed van je Ik moet zo gaan hardlopen van mezelf maar zo-weinig-zin...
Dan geef ik jou nu even een schop onder je bevallige bips
Het is prima sportweer, een beetje grijzig en saai, maar de wind/temperatuur zijn ok. En als je toch gaat voel je je daarna veel beter! Ik had namelijk ook ECHT geen zin net..
pi_81386111
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 17:23 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Dan geef ik jou nu even een schop onder je bevallige bips
Het is prima sportweer, een beetje grijzig en saai, maar de wind/temperatuur zijn ok. En als je toch gaat voel je je daarna veel beter! Ik had namelijk ook ECHT geen zin net..
Ok, ik wil geen blauwe plekken op mijn bevallige grapefruit bips, dus ik zet even de kip in de marinade en dan ga ik nog even blokken en dan rennen, denk over een uurtje
  donderdag 13 mei 2010 @ 17:26:01 #159
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_81386131
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 17:20 schreef Perruche het volgende:

Geen, ik heb mijn kast vanmiddag opgeruimd en kwam hem tegen. Heb hem 2 jaar geleden gekocht, niet voor een speciale gelegenheid.
  donderdag 13 mei 2010 @ 17:26:59 #160
171422 LadyBlack
paint it black
pi_81386167
Ewelina, wat je nog wel zou kunnen (laten) doen, is een stukje stof aan de jurk zetten, waar anders een hemdje zou komen.
  donderdag 13 mei 2010 @ 17:28:13 #161
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_81386212
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 17:26 schreef LadyBlack het volgende:
Ewelina, wat je nog wel zou kunnen (laten) doen, is een stukje stof aan de jurk zetten, waar anders een hemdje zou komen.
Dat lijkt me zonde. Het is een wikkeljurk en kun je hem dus strakker of losser zetten. Met een stukje stof ertussen lijkt me dat niet zo mooi.
  donderdag 13 mei 2010 @ 17:30:14 #162
171422 LadyBlack
paint it black
pi_81386275
Nee, bij een wikkeljurk is dat geen goed plan inderdaad!
Anyway, je was al op een onderjurkje gekomen lees ik, da's ook een sjieke optie natuurlijk
  donderdag 13 mei 2010 @ 17:31:46 #163
171422 LadyBlack
paint it black
pi_81386322
Bweh, ik ben weer in een lamlendige bui... had vandaag allemaal toffe dingen willen doen met foto's, maar de Hema was dicht dus geen lijstjes ervoor.....

Nu heb ik haakpatroontjes zitten zoeken
  donderdag 13 mei 2010 @ 17:37:24 #164
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_81386517
Mooie jurk zeg!
En aangezien ik een modenoob ben kan ik helemaal geen advies geven, zelf draag ik nooit laagjes want da's teveel moeite

Lijst wordt anders
O: Peer, appel
S: 1 hometrainen (28 km)
T: vla/yoghurt/rabarber
L: 2 boterhammen kipfilet, gekookt ei
T's: augurk met ham, 100 gram ananas, paar stukken komkommer, blokje kaas, cola berenburg
T's: Toastjes, chipjes en cola berenburg

En nee, ik ben niet de moeder van Nynke
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  donderdag 13 mei 2010 @ 17:39:14 #165
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_81386582
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 17:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Mooie jurk zeg!
En aangezien ik een modenoob ben kan ik helemaal geen advies geven, zelf draag ik nooit laagjes want da's teveel moeite

Lijst wordt anders
O: Peer, appel
S: 1 hometrainen (28 km)
T: vla/yoghurt/rabarber
L: 2 boterhammen kipfilet, gekookt ei
T's: augurk met ham, 100 gram ananas, paar stukken komkommer, blokje kaas, cola berenburg
T's: Toastjes, chipjes en cola berenburg

En nee, ik ben niet de moeder van Nynke
Haha..ze zitten wel bij je in de buurt, ze zaten op fluessen.
  donderdag 13 mei 2010 @ 17:42:45 #166
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_81386702
O: 2 boterhammen selleriesalade
T: 3 rijstwafels
L: 2 boterhammen selleriesalade
T: 2 rijstwafels
D: tortilla met gewokte groenten (courgette, paprika, wortel, ui, bleekselderij en broccoli)
T: yoghurt
pi_81387111
. 't Was druk op m'n werk! En er was echt een heel leuke jongen maar ik kan 'm niet vinden op Hyves of zo. .
  donderdag 13 mei 2010 @ 17:57:20 #168
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_81387240
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 17:39 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Haha..ze zitten wel bij je in de buurt, ze zaten op fluessen.
Brrr, koud! Vandaar de berenburg natuurlijk

Is je inneroorkieteling al over?

Heb net 2 planten van schoonmoeder gekregen en een aai over mijn wang . Nou, dit is de eerste gebaar sinds 2 jaar... Ze is 74, omabiatch
Maar volgens mijn vriend is dat een enorm gebaar dus ik ben goedgekeurd
pi_81387249
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 17:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
. 't Was druk op m'n werk! En er was echt een heel leuke jongen maar ik kan 'm niet vinden op Hyves of zo. .
Irritant is dat he
Ik ben een beetje want had net mijn ouders aan de foon en ze komen zaterdagavond terug. Ik dacht zondagavond. Dus ik kan zondagmiddag fijn boodschappen doen voor de komende week enzo.

En nu is het tijd voor wandeling 12 Heb me vanmorgen verstapt denk ik, ik heb een zere heup aan 1 kant.
  donderdag 13 mei 2010 @ 18:05:49 #170
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_81387504
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 17:57 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Brrr, koud! Vandaar de berenburg natuurlijk

Is je inneroorkieteling al over?

Heb net 2 planten van schoonmoeder gekregen en een aai over mijn wang . Nou, dit is de eerste gebaar sinds 2 jaar... Ze is 74, omabiatch
Maar volgens mijn vriend is dat een enorm gebaar dus ik ben goedgekeurd
wat fijn dat je goedgekeurd bent!

M'n kieteling is over....Gelukkig want ik werd er helemaal gek van!
pi_81387521
Hoi, ik ben nog niet bijgelezen maar wel terug. Wat heb ik voor belangrijks gemist? Is XM goed weggekomen?

D&D, je hebt mail.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_81387553
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 18:06 schreef sigme het volgende:
Hoi, ik ben nog niet bijgelezen maar wel terug. Wat heb ik voor belangrijks gemist? Is XM goed weggekomen?

D&D, je hebt mail.
Welkom terug!

Ik hoor een geluidje als ik mail heb, dus ik wist het al. . Ga je even terug mailen!
  donderdag 13 mei 2010 @ 18:09:12 #173
236335 neen
schone schijn
pi_81387606
O Ewelina, je kan er ook een slaapzak omheen doen. Dat had ik een tijdje terug ook in dit topic gelezen, erg hip volgens zo'n sbs/net5 figuur. Ik zeg doen.
  donderdag 13 mei 2010 @ 18:15:59 #174
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_81387821
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 18:09 schreef neen het volgende:
O Ewelina, je kan er ook een slaapzak omheen doen. Dat had ik een tijdje terug ook in dit topic gelezen, erg hip volgens zo'n sbs/net5 figuur. Ik zeg doen.
Heb ik zo'n lelijk figuur dat het verstopt moet worden?
  donderdag 13 mei 2010 @ 18:25:00 #175
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_81388178
ik heb geen flikker uitgevoerd. beetje met Mo dr essay gespeeld, uitgeslapen, beetje gehaakt aan een kat voor een kleine baby (bij het dekentje moet ie komen). nu moet ik me gaan haasten om aangekleed en gedoucht te zijn en het eten op te zetten voordat ik bezoek krijg vanavond van een vriendinnetje.

wel lekker, zo'n dagje

@ladyblack: ik begin de japanse getekende patronen nu een beetje te snappen. alleen niet alle steken, gelukkig hebben de amigurumi vaak alleen vasten, dus dat scheelt. leuke teddybeer gevonden enzo...
Kwak
  donderdag 13 mei 2010 @ 18:30:29 #176
277802 _Calimero_
pi_81388377
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 18:25 schreef kwakz0r het volgende:
ik heb geen flikker uitgevoerd. beetje met Mo dr essay gespeeld, uitgeslapen, beetje gehaakt aan een kat voor een kleine baby (bij het dekentje moet ie komen). nu moet ik me gaan haasten om aangekleed en gedoucht te zijn en het eten op te zetten voordat ik bezoek krijg vanavond van een vriendinnetje.

wel lekker, zo'n dagje

@ladyblack: ik begin de japanse getekende patronen nu een beetje te snappen. alleen niet alle steken, gelukkig hebben de amigurumi vaak alleen vasten, dus dat scheelt. leuke teddybeer gevonden enzo...
Lekker toch zon dag! Mag af en toe ook wel eens!

Mijn haak carriere is alweer over
pi_81388625
voor kwak!

echt super!

Ben hard aan het knokken met mijn Jane Eyre essay, het gaat niet vanzelf, maar de inleiding en dus het uitgangspunt van mijn essay is bijna af. Dan kan ik écht gaan schrijven. Maar zo eerst even (denk) pauze en pizza's maken
Ja doei.
  donderdag 13 mei 2010 @ 18:45:29 #178
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_81388908
@ mo: schrijven is herschrijven, t hoeft niet in 1 keer goed
Kwak
pi_81388928
nee, maar het is wel fijn om íets te hebben om mee vooruit te kunnen helpt meestal wel als ik mn stelling goed rond heb zeg maar
Ja doei.
pi_81388985
WB sigme! Naar welke eilanden was je ook weer?

Heb lekker toch rode kool gemaakt met aardappelstamp en gehaktballetjes, lekker ouderwetsch en vriendje vond t ook goed , ondanks eerder commentaar.
  donderdag 13 mei 2010 @ 18:49:00 #181
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_81389013
morgen neem ik lekker andijviestamp met gehaktballetjes omnomnom.
Kwak
pi_81389461
hoi!

Ik heb een heel topic gemist en ik heb niet zo goed onthouden wat ik heb bijgelezen. In ieder geval baal ik mee met Maria dat ze niet afvalt en wens ik alle zieken (MoBlo en LB?) veel beterschap!

Verder had ik gister een uitermate suck-dag op de huwelijksdag van mijn vader. Vanwege lang verhaal:
SPOILER
En vanwege dat nare gevoel troost ik mezelf vandaag met veel koolhydraatrijk voedsel: croissantjes bij het ontbijt, bolletjes bij de lunch, stokbrood tussendoor en lasagne als diner...
pi_81389514
Anna, wat een schrik! . Arme meid. .
  donderdag 13 mei 2010 @ 19:06:02 #184
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_81389580
Oh Anna Wat erg! En wat raar die hele gang van zaken, dat jij niks wist en alles, pfff geen wonder dat je er een uitermate naar gevoel aan over hebt gehouden, al is het alleen vanwege de schrik

Dikke smak voor joe!
  donderdag 13 mei 2010 @ 19:06:06 #185
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_81389585
wel goed plan, zo'n onderjurkje. En ik vind je jurk erg hip !

Vandaag m'n daggie:
o: 2 beschuitjes, 1 met appelstroop, 1 met vruchtenhagel
t: cola light
m: 2 kleine boterhammen met gekookt ei,augurk,komkommer,tomaat,ketchup
t: peer
a: chili con carne, met als toetje hazelnootschuimtaart (foutje)

Nu lekker in bed een filmpje kijken!
  donderdag 13 mei 2010 @ 19:06:11 #186
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_81389590
Dat is schrikken!
pi_81389678
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 19:02 schreef anna82 het volgende:
hoi!

Ik heb een heel topic gemist en ik heb niet zo goed onthouden wat ik heb bijgelezen. In ieder geval baal ik mee met Maria dat ze niet afvalt en wens ik alle zieken (MoBlo en LB?) veel beterschap!

Verder had ik gister een uitermate suck-dag op de huwelijksdag van mijn vader. Vanwege lang verhaal:
SPOILER
En vanwege dat nare gevoel troost ik mezelf vandaag met veel koolhydraatrijk voedsel: croissantjes bij het ontbijt, bolletjes bij de lunch, stokbrood tussendoor en lasagne als diner...
Bah, wat een schrik! Dikke
pi_81389698
Jeetje anna, wat een verhaal! Ik schrok echt van het lezen!
pi_81389764
My goodness, Anna! Wat een verhaal joh! Kan me goed voorstellen dat je nóg staat te trillen. Bah. En wat een vervelende gang van zaken ook - jij als dochter van de bruidegom tevens ceremoniemeester zo buiten alles gehouden. Hè, ellendig!
  donderdag 13 mei 2010 @ 19:10:57 #190
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_81389772
@ anna, wel schrikken inderdaad, en vreemd hoe het allemaal liep! Gelukkig was het verder niks ernstigs en gaat het nu weer goed met hem, maar hij was dur gewoon flauw gevallen? vanwege de stress ofzo?
  donderdag 13 mei 2010 @ 19:12:12 #191
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_81389815
Sjeesis Anne, wat schrikken zeg! En wat naar dat niemand jou op de hoogte hield van hoe het met je vader ging...bah!
pi_81389841
Arme meid! Vind t echt sneu dat je zo aan je lot overgelaten werd als dochter en ceremoniemeester
  donderdag 13 mei 2010 @ 19:12:54 #193
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_81389850
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 19:12 schreef AKnynke het volgende:
Sjeesis Anne, wat schrikken zeg! En wat naar dat niemand jou op de hoogte hield van hoe het met je vader ging...bah!
Dat idd! .
Niet meer actief op Fok!
pi_81390232
Wow anna, wat naar!
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 19:12 schreef -marz- het volgende:
Arme meid! Vind t echt sneu dat je zo aan je lot overgelaten werd als dochter en ceremoniemeester
Wat marz zegt. Sterkte!
  donderdag 13 mei 2010 @ 19:27:15 #195
171422 LadyBlack
paint it black
pi_81390435
Anna!! Wat naar!!!

Ik kan me ook niet voorstellen dat je uitgerekend de dochter er niet bij laat en op de hoogte houdt zeg....
En dat van de bruid klinkt ook wel een beetje vreemd moet ik zeggen.....

Maargoed, kom jij maar even goed bij van de schrik!!
  donderdag 13 mei 2010 @ 19:28:28 #196
171422 LadyBlack
paint it black
pi_81390490
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 18:25 schreef kwakz0r het volgende:
Ik werk nooit met getekende patronen eigenlijk, heb gelukkig altijd uitgeschreven
Ga nu een speeltje voor mn kat maken, met kattenkruid erin kijken of ie dan eindelijk een keer ergens mee wil spelen
pi_81390572
Wat .... apart ... dat de bruid door blijft gaan met feesten als het niet goed gaat met dr eigen bruidegom. En vooral heel erg naar voor jou, dat niemand je wat info gaf enzo .
pi_81390671
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 19:30 schreef Chicolate het volgende:
Wat .... apart ... dat de bruid door blijft gaan met feesten als het niet goed gaat met dr eigen bruidegom. En vooral heel erg naar voor jou, dat niemand je wat info gaf enzo .
dat, en de rest...

Anna!!
Ja doei.
  donderdag 13 mei 2010 @ 19:43:59 #199
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_81391207
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 19:30 schreef Chicolate het volgende:
Ja....
Jemig Anna, wat een schrik!
  donderdag 13 mei 2010 @ 19:52:58 #200
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_81391588
wat een schrik anna...

ik snap overigens wel dat de bruid blijft... als zij al weet dat er niks ernstigs aan de hand is, dan heeft het toch geen zin om het hele feest af te breken? dan zitten de gasten daar maar een beetje te zitten.

maar stom dat ze jou niet even op de hoogte hebben gehouden, kan me voorstellen dat dat echt heel eng was allemaal.
Kwak
pi_81391785
Ik snap het wel, maar ik snap het ook niet. Als mijn mannetje in elkaar zakt op een feest zou het voor mij denk ik over zijn.
In funniest homevideo's zie je ook vaak de bruidegom omvallen voor het altaar. Vraag me af of dan het feest verder nog doorgaat, volgens mij voel je je dan best slecht.
  donderdag 13 mei 2010 @ 19:59:42 #202
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_81391905
overigens iets heel anders: vloeken als je je teen stoot blijkt te helpen tegen de pijn, nu wetenschappelijk aangetoond!

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/19590391

voortaan hou ik mn vloek niet meer in. niks damesgedrag.
Kwak
pi_81391958
bedankt allemaal heel fijn om te lezen!

Kwak, ik begrijp het ergens ook wel. Zij had waarschijnlijk wel door dat het niet ernstig was en kon er op die manier toch zijn voor de gasten. Alleen wist ik dat dus niet en ik liep steeds maar rondjes en zag haar dan vrolijk praten en kon mijn zorgen niet bij haar kwijt, dus ik snapte het op dat moment niet zo goed.

En mijn lieve vriendje die maar steeds achter mij aanliep met een bordje koud geworden gehaktballetjes, omdat hij perse wilde dat ik iets at

Maar nu gaat het gelukkig weer goed en de lasagne was heerlijk!
  donderdag 13 mei 2010 @ 20:02:20 #204
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_81392016
Filet américain 2 voor 1 snee 59
Gekookt ei 1 stuks 74
Magere melk 1 beker 100
Achterham 1 voor 1 snee
Volkorenbrood 3 snee 231
48+ kaas 1 voor 1 snee 75
Volle yoghurt 1 schaaltje 90
Gerookte kipfilet 2 voor 1 snee (15gr)
Halfvolle vanilleyoghurt 1 schaaltje (150ml)
Rijst gekookt, zonder... 2 opscheplepel (55gr) 162
Sperziebonen... 300 gram 84
Zoetzure saus 1 sauslepel (25ml) 8 0
Augurken zoetzuur 1 grote (20gr) 4
Kipfilet bereid 1 stukje (100gr) 158
Sla rauw zonder dressing 200 gram 14
Doperwten met wortelen... 400 gram 148
Peer 1 stuks (130gr) 61
Merci 2 staafje (10gr) 108
Aardbeien 3 schaaltje (100gr) 69
Sinaasappel 1 stuks (120gr)

Totaal zonder berenburg 1700

Straks nog lekker toastjes
  donderdag 13 mei 2010 @ 20:02:36 #205
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_81392025
ik bedoelde ook niet dat jij het moest snappen hoor, anna. ik reageerde meer op chico en uniek enzo...

logisch dat jij op dat moment denkt "wtf!" en mocht er ooit nog zoiets gebeuren dan zou ik als ik jou was op zo'n moment doodgewoon haar uit t gesprek plukken en je zorgen uiten hoor
Kwak
  donderdag 13 mei 2010 @ 20:04:53 #206
171422 LadyBlack
paint it black
pi_81392109
Tip:

Straks op rtl8 een feelgoodfilm: "Under the tuscan sun", met Diane Kruger en een onwijs lekkere Italiaan
  donderdag 13 mei 2010 @ 20:08:28 #207
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_81392261
Straks op Ned 3 om 21.00 uur: De waarheid over eten.. dit keer over dieten.
  donderdag 13 mei 2010 @ 20:08:58 #208
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_81392287
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 20:04 schreef LadyBlack het volgende:
Tip:

Straks op rtl8 een feelgoodfilm: "Under the tuscan sun", met Diane Kruger en een onwijs lekkere Italiaan
tv tips ineens
  donderdag 13 mei 2010 @ 20:16:52 #209
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_81392675
quote:
Tip:

Ik wil hem ook zien, maar ik wil ook de geschiedenisquiz en Bloedverwanten zien. En ik houd niet van films op tv, althans niet van films op commerciële zenders .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 13 mei 2010 @ 20:17:46 #210
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_81392721
iemand enig idee hoeveel er kcal en vet en suiker er in een puntje hazelnootschuittaart zit?

bedankt voor de tv tips, wil dat wel even kijken op nederland 3 ^^ altijd handig
  donderdag 13 mei 2010 @ 20:18:06 #211
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_81392739
quote:
Tip:

En Diane Lane, niet Diane Kruger .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 13 mei 2010 @ 20:19:00 #212
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_81392787
Is dit trouwens de onwijs lekkere Italiaan?

Niet meer actief op Fok!
  donderdag 13 mei 2010 @ 20:22:29 #213
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_81392957
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 20:19 schreef Viking84 het volgende:

[ afbeelding ]
Oeh, die wil ik wel even lekker hubba, hubba'en
pi_81393015
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 20:22 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Oeh, die wil ik wel even lekker hubba, hubba'en
.
  donderdag 13 mei 2010 @ 20:24:59 #215
171422 LadyBlack
paint it black
pi_81393088
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 20:18 schreef Viking84 het volgende:

[..]

En Diane Lane, niet Diane Kruger .
Oh oeps
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 20:19 schreef Viking84 het volgende:

[ afbeelding ]
Damn right!
pi_81393157

Ik heb helemaal last van inpak stress En ik kan maar zo weinig mee
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_81393692
Oeh, Anna, wat naar van je vader! Hopelijk kan je er binnenkort toch met een goed gevoel op terugkijken
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_81393729
Oh wat grappig, die film is met Christina en Addison. .
pi_81393957
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 20:26 schreef Goodbye het volgende:

Ik heb helemaal last van inpak stress En ik kan maar zo weinig mee
Waar ga je heen? En dank je!

Ik had wel zin in feelgood met een lekkere italiaan, maar de man des huizes heeft net zijn band geplakt (eerste keer in zijn leven) en zit daardoor in een stoere-mannen-actie-film-modus, dus daar gaan wij naar kijken!
pi_81394009
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 20:45 schreef anna82 het volgende:

[..]

Ik had wel zin in feelgood met een lekkere italiaan, maar de man des huizes heeft net zijn band geplakt (eerste keer in zijn leven) en zit daardoor in een stoere-mannen-actie-film-modus, dus daar gaan wij naar kijken!
Naar een Landal huisje Samen met twee fok!kers en zaterdag komen er ook nog een paar langs

Zin in Aangezien Mr Gb morgen op vakantie gaat
  donderdag 13 mei 2010 @ 20:54:48 #221
171422 LadyBlack
paint it black
pi_81394394
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 20:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh wat grappig, die film is met Christina en Addison. .
Jaaaaaah Ik moest zo lachen toen ik ze zag zoenen, want ik zag ze echt nog als Christina en Addison inderdaad!
  donderdag 13 mei 2010 @ 21:06:08 #222
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_81394795
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 20:54 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Jaaaaaah Ik moest zo lachen toen ik ze zag zoenen, want ik zag ze echt nog als Christina en Addison inderdaad!
Heb ik twee zoenende vrouwen gemist? .

Het is wel een leuke film trouwens . Ik wil hem nog een keer helemaal zien.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 13 mei 2010 @ 21:11:01 #223
171422 LadyBlack
paint it black
pi_81394951
quote:

[..]

Veel plezier met je stoere man
pi_81395026
quote:

[..]

Nl3 is niet zo opzienbarend. Vind ik.
  donderdag 13 mei 2010 @ 21:53:59 #225
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_81396570
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 21:12 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Nl3 is niet zo opzienbarend. Vind ik.
Nou, dat was een uitzending die je niet hoeft te zien... Wat simplistisch
pi_81397136
Is het al half 12?
SPOILER
  donderdag 13 mei 2010 @ 22:11:16 #227
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_81397270
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 22:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Is het al half 12?
SPOILER
Koop eens een klok, of computer ofzo.. tssssssssssssssk

Nee, het is 22.11
pi_81397379
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 22:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Is het al half 12?
SPOILER
Hop hop naar De Tapperij!
  donderdag 13 mei 2010 @ 22:15:30 #229
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_81397439
Mijn exman is leuk, knap, 36 , vaste baan, een mooi huis met een ongelooflijke mooie badkamer (heb ik zelluf gekozen) en hij verdient een ontzettende leuke vriendin!!
pi_81397510
Heeft 'ie vanavond wat te doen? .
  donderdag 13 mei 2010 @ 22:20:05 #231
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_81397665
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 22:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heeft 'ie vanavond wat te doen? .

En toch he? Jullie zijn allebei zo lief... het had zomaar kunnen zijn...
Mjoh, ik wil gewoon dat mijn ex een top vriendin krijgt
  donderdag 13 mei 2010 @ 22:40:04 #232
171422 LadyBlack
paint it black
pi_81398573
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 22:13 schreef anna82 het volgende:

[..]

Hop hop naar De Tapperij!

DaD, echt?
Maar ik zou de tap toch links laten liggen Mijn truc was bij een koor gaan, heeft me allebei mn vriendjes opgeleverd
pi_81398658
Echt wat? .

Ik was ook niet echt van plan om naar de Tapperij te gaan hoor! .
  donderdag 13 mei 2010 @ 22:45:29 #234
277802 _Calimero_
pi_81398837
Hooi!

Jeetje, Anna, wat een verhaal! Dat lijkt me inderdaad flink schrikken, gelukkig dat er niets ernstigs was...

Dad met de ex van Uniek... spannende verhalen hier, ik blijf nog even hangen voor de ontknoping
  donderdag 13 mei 2010 @ 22:46:04 #235
277802 _Calimero_
pi_81398856
Mijn lijst, uit excel dus de lay out zal we vernaggeld worden
08.00: 2 crackers (jam en kipfilet), koffie
11.45: 1 kapje mueslinotenbrood met zuivelspread
13.00: Scrambled eggs (2) met tomaat
14.30: 1 boterham kipfilet
16.00: 1 energyreepje
17.45: Warme chocolademelk met malibu! En mango
19.45: Rijst, diverse turkse gerechten
21.30: Thee met 2 biscuitjes
  donderdag 13 mei 2010 @ 22:48:29 #236
171422 LadyBlack
paint it black
pi_81398978
Nou, als je dit al lang vindt... dan zou je mijn leven niet echt tof hebben gevonden

Maarja, ik ben dan ook de ultieme schijterd als het op kerels aankomt.
pi_81399277
Ik ben ook geen mannenverslindster hoor, voor de goede orde. .
  donderdag 13 mei 2010 @ 22:58:25 #238
171422 LadyBlack
paint it black
pi_81399421
Nee joh, dat zei ik ook niet, en dat bedoelde ik ook niet!

Maar sommige mensen hebben gewoon altijd relaties, en andere mensen niet. Vind het altijd zo wonderlijk, ik kan me er niks bij voorstellen namelijk Ik zal wel een kind van mn moeder zijn, die is zo'n 20 jaar single geweest!
  donderdag 13 mei 2010 @ 23:00:34 #239
277802 _Calimero_
pi_81399530
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 22:58 schreef LadyBlack het volgende:
Nee joh, dat zei ik ook niet, en dat bedoelde ik ook niet!

Maar sommige mensen hebben gewoon altijd relaties, en andere mensen niet. Vind het altijd zo wonderlijk, ik kan me er niks bij voorstellen namelijk Ik zal wel een kind van mn moeder zijn, die is zo'n 20 jaar single geweest!
Ik had vroeger altijd relaties, maar nu sinds 4 jaar nooit meer. Kom nooit verder dan scharrels of hoogstens een vriendje voor 3 maanden
pi_81399558
Ik ben tot nu toe inderdaad van dat eerste type geweest. Het liep gewoon steeds zo...
  donderdag 13 mei 2010 @ 23:02:01 #241
236335 neen
schone schijn
pi_81399588
Ik heb nog nooit een vriendje gehad

donderdag 13 mei 2010 @ 23:04:14 #242
277802 _Calimero_
pi_81399696
Ohjee Neen, dan wordt het niets meer met jou, dat kan ik je nu al voorspellen
  donderdag 13 mei 2010 @ 23:05:07 #243
171422 LadyBlack
paint it black
pi_81399746
Ik heb zo geen zin om naar bed te gaan.... ik hoest me helemaal een ongeluk als ik in bed ga liggen, en heb de hele film lang ook al zitten hoesten, dus alles doet al zeer Honing helpt niet, en keelsnoepjes ook niet!

[/klaag]
  donderdag 13 mei 2010 @ 23:11:47 #244
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_81400052
ik had tussen McEx en McScharrel ook bijna twee jaar!!! jaar geen sex gehad...en t zou me niks verbazen als t voor de volgende keer weer zo lang duurt... maar goed, daarvoor had ik het 25 jaar zonder gesteld, dus ach ik ben eraan gewend ofzo
Kwak
pi_81400120
Hallo, ik ben de eerste in de rij als er sex uitgedeeld gaat worden ja
Ik moet straks in KPD gaan kijken hoe 'n pielemoos er ook alweer uitziet Laat staan dat ik nog weet wat ik er mee moet doen.

Ik denk dat ik sowieso goed aangeschoten moet zijn. Anders denk ik teveel na
SPOILER
pi_81400218
En verder kom ik nergens leuke keerlz tegen. Dus.
  donderdag 13 mei 2010 @ 23:16:26 #247
171422 LadyBlack
paint it black
pi_81400254
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 23:13 schreef Syrena het volgende:
Hallo, ik ben de eerste in de rij als er sex uitgedeeld gaat worden ja
Ik moet straks in KPD gaan kijken hoe 'n pielemoos er ook alweer uitziet Laat staan dat ik nog weet wat ik er mee moet doen.

Ik denk dat ik sowieso goed aangeschoten moet zijn. Anders denk ik teveel na
SPOILER
Of heel erg verliefd
  donderdag 13 mei 2010 @ 23:18:26 #248
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_81400335
I join the club
pi_81400341
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 23:16 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Of heel erg verliefd
Dat ben ik al heueueueueuel lang niet meer geweest
Op het crushje op McEskimo na met carnaval.

En die had ik toen gewoon moeten zoenen, maar ja, ik wilde me netjes gedragen.
pi_81400393
Ha, etage in een hotel afhuren met veel drank en dan een bende lekkerde dudes bestellen?
  donderdag 13 mei 2010 @ 23:20:12 #251
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_81400424
Zoiets. Ik heb ook wel behoefte aan een lekkere vent
  donderdag 13 mei 2010 @ 23:21:59 #252
236335 neen
schone schijn
pi_81400495
Nou dames, jullie hebben geluk. Steven Seagal op RTL7 . Ik zit ook bij iemand te kijken je kunt er o
nog wat naast doen ook
pi_81400501
Wel eentje die daarna naar huis gaat, zodat ie me niet 's ochtends hoeft te zien En ik hem
Hm. Even Hyven of de pinapparaatmeneer nog steeds single is, zomaar
pi_81400549
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 23:21 schreef neen het volgende:
Nou dames, jullie hebben geluk. Steven Seagal op RTL7 . Ik zit ook bij iemand te kijken je kunt er o
nog wat naast doen ook
Die kan ik niet meer serieus nemen sinds ik 'm op Youtube heb gezien, nagesynchroniseerd in het Venloos. Of een soortgelijk dialect Hilarisch
  donderdag 13 mei 2010 @ 23:23:14 #255
171422 LadyBlack
paint it black
pi_81400554
Hahaha, Ewelina en Syrena in een hotelkamer vol met kerels

I dare you ladies!!

Maar eerst ga ik slapen Ciao belle

OEH! En voor ik het vergeet: Maria, heeeeeeeeel veel plezier in Rome!!!!
pi_81400626
Neeeeeee, de etage was bedoeld voor alle droogstaande Slankie de heren verdelen we.
pi_81400705
De hond staat nu naar me te kijken en te piepen, hij vindt dat we moeten gaan slapen
  donderdag 13 mei 2010 @ 23:27:02 #258
236335 neen
schone schijn
pi_81400719
Tx, denk ik
pi_81400787
Nou, welterusten dan maar (ik hoor 'm de trap opsjezen maf beest).
pi_81400855
allemaal een abonnement op de linda?
SPOILER
  Vis een optie? donderdag 13 mei 2010 @ 23:38:03 #261
70532 loveli
N
pi_81401096
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 16:37 schreef Ewelina het volgende:

[..]
SPOILER
Liever goochelen met een mooie shawl dan een vestje, zou ik zeggen. Die kun je naar de omstandigheden anders dragen. Losjes om je schouders/armen, alleen voor je keel en de losse einden naar achteren of kuis om je heen gewikkeld.
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 13 mei 2010 @ 23:39:35 #262
70532 loveli
N
pi_81401145
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 18:09 schreef neen het volgende:
Ja! En die in je half opengeritste laarsjes proppen

Ik lees nog ff bij.
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 13 mei 2010 @ 23:45:39 #263
70532 loveli
N
pi_81401386
Jemig, Anna, dat wil je niet meemaken op een trouwerij. Wel lief van je vent.
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 13 mei 2010 @ 23:46:02 #264
70532 loveli
N
pi_81401407
En ik wil ook wel weer zoenen met een lekkere vent.

Vier keer op rij.
crap in = crap out
pi_81401410
Avondje uit met mijn moeder was leuk
Ben er alleen wel achter dat ik een hekel heb aan mannen die je nafluiten (+ dat ik ook nog eens denk dat ze het doen omdat ik zo dik ben, ja mijn hoofd werkt soms nog niet helemaal normaal)
  donderdag 13 mei 2010 @ 23:48:02 #266
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_81401491

Ik zag hem vanavond in SATC. Echt, hij is drop dead gorgeous
pi_81405288
Anna wat een schrik! Fijn dat het uiteindelijk allemaal bleek mee te vallen.

Kan het zijn dat ik vandaag in Utrecht GoodBye zag? Ik meende je te herkennen maar wist het niet zeker

En sorry dat ik hier nog maar zo weinig kom. Werk is heel druk, ik eet superslecht en m'n meneer moet ook aandacht
  vrijdag 14 mei 2010 @ 07:45:15 #268
277802 _Calimero_
pi_81406770
Morning!

De hele dag basketballen en bier drinken
  vrijdag 14 mei 2010 @ 07:46:06 #269
277802 _Calimero_
pi_81406774
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 02:01 schreef imago het volgende:

En sorry dat ik hier nog maar zo weinig kom. Werk is heel druk, ik eet superslecht en m'n meneer moet ook aandacht
Nou... vooruit,
pi_81406947
de combinatie ziek thuis + deadline + ongesteld ! hilarisch. Toch maar proberen

goedemorgen dames!
Ja doei.
  vrijdag 14 mei 2010 @ 08:25:00 #271
277802 _Calimero_
pi_81407011
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 23:20 schreef Ewelina het volgende:
Ik heb ook wel behoefte aan een lekkere vent
QFT
pi_81407042
ik heb een lekkere vent die nu lekker thee voor me zet enzo want hij werkt vandaag ook thuis
Ja doei.
  vrijdag 14 mei 2010 @ 09:01:40 #273
211002 Goodbye
Awesome!
pi_81407425
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 02:01 schreef imago het volgende:
Anna wat een schrik! Fijn dat het uiteindelijk allemaal bleek mee te vallen.

Kan het zijn dat ik vandaag in Utrecht GoodBye zag? Ik meende je te herkennen maar wist het niet zeker

It wasn´t me!
pi_81407529
Telegraaf belt 9-jarige overlevende vliegramp

echt, hoe halen ze het in hun hoofd?
Ja doei.
  vrijdag 14 mei 2010 @ 09:10:36 #275
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_81407564
Hoi .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 14 mei 2010 @ 09:21:43 #276
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_81407740
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 23:46 schreef loveli het volgende:
En ik wil ook wel weer zoenen met een lekkere vent.

Vier keer op rij.
Ik ook. Met een duitse, het liefst. Het is al zo lang geleden!
pi_81407861
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 09:01 schreef Goodbye het volgende:

[..]

It wasn´t me!
nou gelukkig maar dat ik je dan niet heel enthousiast gedag ben gaan zeggen
pi_81408446
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 09:21 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Ik ook. Met een duitse, het liefst. Het is al zo lang geleden!
ik ben net wakker en dacht om wat voor reden dan ook dat je Viking was en je met je Duitse huisgenote wilde zoenen...

Wanneer zien jullie elkaar weer?
pi_81408507
Goedemorgen!
Wat een mannden discussies hier
Lijstje van gisteren:
O: tosti bruinbrood met ham en kaas, grapefruit
L: 2x roggebrood met boter en jam, 2x chocokoekje
T: handje chips en banaan
D: kip, komkommer en sperziebonen gewokt met teriyakisaus, volkorenrijst
S: 3,5 km hardlopen

Volgens mij ben ik nog wat vergeten
pi_81408626
Goedemorgen.

Wat naar Anna.
Voel je je er vandaag al wat minder naar onder?
Heb je je vader of zijn vrouw nu al gesproken?

De Telegraaf.
Ik kan me wel voorstellen dat je als journalist even met dat jongetje praat als je hem toevallig aan de lijn krijgt, maar zoiets ga je dan toch niet publiceren.
pi_81408842
Goedemorgen! De lucht is blauw en over een uur ga ik op weg naar de faculteit
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 10:05 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Goedemorgen.

Wat naar Anna.

De Telegraaf.
Ik kan me wel voorstellen dat je als journalist even met dat jongetje praat als je hem toevallig aan de lijn krijgt, maar zoiets ga je dan toch niet publiceren.
Daar geloof ik niet in in dit geval. Rotzakken zijn het.
  Vis een optie? vrijdag 14 mei 2010 @ 10:28:24 #282
70532 loveli
N
pi_81409158
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 10:16 schreef MevrouwPuff het volgende:
Goedemorgen! De lucht is blauw en over een uur ga ik op weg naar de faculteit
[..]

Daar geloof ik niet in in dit geval. Rotzakken zijn het.
Dan de arts die zijn telefoon doorgeeft.
crap in = crap out
pi_81409204
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 10:28 schreef loveli het volgende:

[..]

dat ook.. vind sowieso dat ze daar best veel pers toelaten
Ja doei.
pi_81409254
Raar verhaal inderdaad van die journalist, die heeft echt geen kaas gegeten van goed fatsoen, belachelijk. Arm kind. Bah.
  Vis een optie? vrijdag 14 mei 2010 @ 10:32:16 #285
70532 loveli
N
pi_81409274
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 10:29 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

dat ook.. vind sowieso dat ze daar best veel pers toelaten
En veel andere mensen die er niets te zoeken hebben, zoals de zoon van Khadaffi. Die zou ik dus ook echt niet aan m'n bed hoeven.
crap in = crap out
pi_81409304
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 10:28 schreef loveli het volgende:

[..]

Dat is ook idioot, al kan ik me ook wel voorstellen dat mevrouw zich voorstelde als familie aan de arts.

Vanmiddag een praatje geven en ik ben nog helemaal niet zenuwachtig
pi_81409324
Het is wel heerlijk weer trouwens!

Lijstje voor vandaag:

O: 150 ml magere yoghurt + 2 kiwi gold
T: 330 ml vruchtendap met gezonde besjes enzo en een banaan
L: 3 of 4 boterhammen met appelstroop of pindakaas
T: een komkommer en 2 mandarijnen
D: ik denk iets met pasta
  vrijdag 14 mei 2010 @ 10:41:41 #288
236335 neen
schone schijn
pi_81409524
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 10:32 schreef loveli het volgende:

[..]

En veel andere mensen die er niets te zoeken hebben, zoals de zoon van Khadaffi. Die zou ik dus ook echt niet aan m'n bed hoeven.
Dat is toch een groot voetballer?
pi_81409577
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 10:05 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Goedemorgen.

Wat naar Anna.

De Telegraaf.
Dank je VWM, en de rest natuurlijk! Ik baal er nog wel een beetje van, ook omdat ik denk dat ik het had kunnen voorkomen en dus de schuldige ben. Tegen alle rationele argumenten in, voelt het alsof ik het feest verpest heb.

We zijn gisterochtend op de koffie geweest bij het nieuwbakken echtpaar, maar het is verder niet meer besproken. Ook geen bedankjes voor de inzet van de kinderen (mijn broertje was bv de chauffeur), maar misschien is dat ook niet gebruikelijk! Mixed feelings dus

En de Telegraaf is de naam krant niet waardig. Wij waren in Spanje toen dat verhaal rond het vermoorde meisje Millie speelde en voor het nieuws waren wij afhankelijk van de Telegraaf. Ik vond de berichtgeving daarover letterlijk misselijkmakend.

[ Bericht 6% gewijzigd door anna82 op 14-05-2010 10:48:24 ]
pi_81409852
quote:

[..]

Wat yvonne in dat andere topic zegt, is wel waar; 't is daar een beetje de cultuur (i.i.g. in het Midden-Oosten). Evenals veel camera's aan het bed. Misschien ook om aan de wereld te laten zien dat ze écht goed voor hem zorgen, Libië is tenslotte niet een heel goed bekendstaand land

Anna, waar haal je dat nou weer vandaan, joh? Dat soort dingen moet je niet denken, simpelweg omdat het nergens op slaat!
pi_81409940
Zelfde probleem als Ewelina (wanneer trek ik zo'n jurk aan.....)
SPOILER
Net boodschappen wezen doen en ik zag gedroogde abrikozen liggen zeker niet gezond he?
  vrijdag 14 mei 2010 @ 10:55:26 #292
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_81409996
Pff...ik naar de bieb, die om 10 uur open zou gaan. Wat uitgeslapen, omdat ik wist dat ik voor 10 uur dan toch niets zou doen. Is de bieb dicht. Nu ben ik dus thuis, en dan maar hier aan het werk.

Kostbare tijd verloren!
  vrijdag 14 mei 2010 @ 10:56:03 #293
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_81410019
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 09:57 schreef anna82 het volgende:

[..]

ik ben net wakker en dacht om wat voor reden dan ook dat je Viking was en je met je Duitse huisgenote wilde zoenen...

Wanneer zien jullie elkaar weer?
Begin juni weer. Tenzij hij me verrast en hier is voor de diploma-uitreiking. Oh, dat is ook begin juni. Begin juni, dus!
pi_81410028
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 10:51 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Wat yvonne in dat andere topic zegt, is wel waar; 't is daar een beetje de cultuur (i.i.g. in het Midden-Oosten). Evenals veel camera's aan het bed. Misschien ook om aan de wereld te laten zien dat ze écht goed voor hem zorgen, Libië is tenslotte niet een heel goed bekendstaand land

Anna, waar haal je dat nou weer vandaan, joh? Dat soort dingen moet je niet denken, simpelweg omdat het nergens op slaat!
opzich 'prima' allemaal, maar het feit dat de familie om rust en respect heeft gevraagd, wat dus inhoudt: geen pers, en geen camera's MEER, dat zal toch ook wel naar de artsen toe gecommuniceerd zijn?

Dat het daar in eerste instantie anders gaat, ok, dat het in oorlogsgebieden anders gaat, ok, maar als er expliciet door de familie om gevraagd is...
Ja doei.
pi_81410041
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 10:43 schreef anna82 het volgende:

[..]

Dank je VWM, en de rest natuurlijk! Ik baal er nog wel een beetje van, ook omdat ik denk dat ik het had kunnen voorkomen en dus de schuldige ben. Tegen alle rationele argumenten in, voelt het alsof ik het feest verpest heb.

We zijn gisterochtend op de koffie geweest bij het nieuwbakken echtpaar, maar het is verder niet meer besproken. Ook geen bedankjes voor de inzet van de kinderen (mijn broertje was bv de chauffeur), maar misschien is dat ook niet gebruikelijk! Mixed feelings dus

En de Telegraaf is de naam krant niet waardig. Wij waren in Spanje toen dat verhaal rond het vermoorde meisje Millie speelde en voor het nieuws waren wij afhankelijk van de Telegraaf. Ik vond de berichtgeving daarover letterlijk misselijkmakend.
Anna! Niet zo'n zorgen maken hoor. Wat ik ervan begrijp heb jij het hartstikke goed gedaan. Als ik eerlijk ben vind ik het eerder vreemd dat jullie geen bedankjes krijgen en niet op de hoogte werden gehouden. die schuldgevoelens zijn volgens mij nergens voor nodig!

Sarabi, het is een leuke jurk maar zit 'ie niet een beetje te strak?
  vrijdag 14 mei 2010 @ 10:57:34 #296
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_81410077
quote:

[..]

Ik kan me niet voorstellen dat een 9 jarig jongetje weet wie Khadaffi is. Gelukkig maar.

Maar, arm jongetje, inderdaad...
pi_81410094
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 10:53 schreef Sarabi het volgende:
SPOILER
Net boodschappen wezen doen en ik zag gedroogde abrikozen liggen zeker niet gezond he?
Op je kamer (of waar je foto genomen is), want dan past je jurk perfect bij je behang
Gedroogde abrikozen vallen best mee, en ze zijn nog eens goed voor andere dingen
pi_81410114
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 10:56 schreef Perruche het volgende:

[..]Sarabi, het is een leuke jurk maar zit 'ie niet een beetje te strak?
Dat is wel het model
Alleen hoor ik de rok iets verder naar beneden te trekken (dan zitten er geen rimpels in de stof) maar het was maar even voor een foto
pi_81410213
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 10:58 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dat is wel het model
Alleen hoor ik de rok iets verder naar beneden te trekken (dan zitten er geen rimpels in de stof) maar het was maar even voor een foto
Haha, maar je houdt je adem (of je buik) in, dat zie ik meteen! Dat doe ik namelijk zelf ook altijd.
  Vis een optie? vrijdag 14 mei 2010 @ 11:01:14 #300
70532 loveli
N
pi_81410217
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 10:53 schreef Sarabi het volgende:
SPOILER
Gedroogd, dus minder vocht en evenveel suiker als een gewone abrikoos. Niet per se ongezond, maar geen bak van leegeten. Vaak zijn gedroogde abrikozen gezwaveld voor de houdbaarheid, da's ook weer minder gezond.

Jurkje: als je je vriend bij je hebt om op je curves te passen. Of als je alleen met je vriend bent.
crap in = crap out
pi_81410328
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 11:01 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Haha, maar je houdt je adem (of je buik) in, dat zie ik meteen! Dat doe ik namelijk zelf ook altijd.
Dat denk ik dus ook altijd maar dat is niet zo, ik ga raar recht op staan als ik op de foto moet.
Dan trek ik mijn schouders op ofzo....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')