ah ja sommige docenten zijn heel streng op lay-out. mijn allereerste docent ook. we hadden een stylesheet en als je je daar niet aan hield, dan kostte dat je zeker twee punten op je cijfer, ook taalfouten was ie heel streng op. ik heb t daardoor wel echt heel snel geleerd.quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat zou fijn zijn
ik weet wel dat 't essay geen 8 of 9 waard was in dit geval, en als ze inhoudelijk ontzettend commentaar zou hebben, dan ook prima. Had ze ook wel, maar daar wijdde ze niet echt over uit.
Er stond vooral "YOUR LAYOUT IS ALL WRONG. This is a basic blablabla". Wellicht heb ik een paar enters teveel gebruikt ofzo? Heb iig een standaardindeling (Inleiding met 3 dingen die ik wil bespreken, dan per 3 dingen een grote alinea met daarin weer een driedeling met een topic sentence, uitleg en een voorbeeld, en dan een conclusie)
Ook heb ik 2 samentrekkingen over het hoofd gezien ( wouldn't) en ik wéét dat dat niet mag, maar kommop, eerstejaars essay. En verder ben ik gewoon niet blij met de manier van commentaar. Gewoon een klein stukje tekst zonder concrete voorbeelden waar het dan fout is gegaan, dus wat er PRECIES mis is met mijn lay-out naar haar mening, weet ik niet.
Omdat dat niet netjes is of omdat je ouders bedankt wilden worden?quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:56 schreef Viking84 het volgende:
Ik wilde 'Het is volbracht!' aan het einde van m'n voorwoord schrijven (waarin ik iedereen ook bedankte), maar ik denk niet dat m'n ouders dat leuk hadden gevonden.
ja ik had ook gewoon de "gewoonte in Leiden" kunnen zeggen, maar wat betreft academische gebruiken hebben ze t zelf ook over mores hier... heel wat anders dan de mores bij het corps hoor!quote:
Klinkt een beetje als een voorstukje van... Komt een vrouw bij de dokter. Wel leuk om te lezen als je er tussen staat maar ik sla dat altijd overquote:Op donderdag 13 mei 2010 12:42 schreef AKnynke het volgende:
Ik ben aan het werk. Omdat het niet ging, heb ik de acknowledgements maar geschreven. Wat vinden jullie, kan dit?
I would like to thank assistant-professors Erik ** and Magnus ** for valuable advise and critiques, Thimna ** and Jonas ** for insightful and humorous comments on draft versions of this thesis, as well as companionship in the writing-process. With regards to companionship, Jurriën ** and Laureline ** also deserve to be mentioned: thank you for the numerous lunch- and coffee breaks and the open and distracting conversations. A special thanks to Johannes ** for stimulating me to set the bar higher and pushing myself, for all the discussions on the topic and for helpful, yet sometimes overwhelming, critiques on my work.
Ik denk omdat Jezus dat zei toen ie doodging.quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:05 schreef P.F het volgende:
[..]
Omdat dat niet netjes is of omdat je ouders bedankt wilden worden?
quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:54 schreef loveli het volgende:
[..]
Volgens mij was jij even de weg kwijt op je toetsenbord. Gokje, grapefruits?
Oh wel grappig dat zijn laatste worden NLs waren.quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:07 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik denk omdat Jezus dat zei toen ie doodging.
whehequote:Op donderdag 13 mei 2010 13:09 schreef P.F het volgende:
[..]
Oh wel grappig dat zijn laatste worden NLs waren.
quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:11 schreef -marz- het volgende:
Niet, maar voor de Nederlandse lezer wel zo prettig.
Mijn hoofdpijn zit vooral aan de voorkant van mijn hoofd, niet specifiek meer links of rechts. Dat klopte volgens de fysio ook met de spanningshoofdpijn en het feit dat mijn schouders en nek een gespannen zooitje zijnquote:Op donderdag 13 mei 2010 11:13 schreef -marz- het volgende:
[..]
Hoe vaak heb jij hier last van?
Ik heb dit ook, waarbij de hoofdpijn vanuit m'n nek/schouder (meestal links) optrekt tot achter m'n linkeroog, en ik zie ook lichte vlekken aan de linkerkant, soms tintelingen in de vingers aan m'n linkerhand.
Vraag me soms af of dit nou spierspanningshoofdpijn is of lichte migraine. Denk het eerste. Maar ik vraag me af hoe dit bij jou is?
Beetje offtopic wel... sorry.
quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:09 schreef P.F het volgende:
[..]
Oh wel grappig dat zijn laatste worden NLs waren.
Idd dus. Ze hadden het echt niet gewaardeerd als ik dat uit z'n context had gerukt.quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:07 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik denk omdat Jezus dat zei toen ie doodging.
Whehe. Maar je ouders zijn toch Fries? Konden ze het dan sowieso wel lezen?quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Idd dus. Ze hadden het echt niet gewaardeerd als ik dat uit z'n context had gerukt.
Hoe durf ik het voltooien van een scriptie ook gelijk te stellen aan gekruisigd worden?.
Dat is wel heel vervelend ja! Bij mij helpt paracetamol wel goed gelukkig.quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:30 schreef Cat_Tank het volgende:
[..]
Mijn hoofdpijn zit vooral aan de voorkant van mijn hoofd, niet specifiek meer links of rechts. Dat klopte volgens de fysio ook met de spanningshoofdpijn en het feit dat mijn schouders en nek een gespannen zooitje zijn
Ik heb ook last van migraine, alleen veel minder. 3x per jaar is veel. Bij migraine heb ik echt veel meer pijn, en ben ik gevoelig voor licht, geluid en zelfs geur (kan ik zelfs van over m'n nek gaan). Als ik jou was zou ik er eens over praten met je huisarts, vooral als je het veel hebt. Ik heb zelf nu vrij veel spanningshoofdpijn. Het belemmert me ook (niet kunnen studeren/werken op dagen dat ik het heb), heel vervelend
Mijn ouders kunnen ook gewoon Nederlands, hoorquote:Op donderdag 13 mei 2010 13:42 schreef P.F het volgende:
[..]
Whehe. Maar je ouders zijn toch Fries? Konden ze het dan sowieso wel lezen?
Ik ben ook niet vrij, maar ik heb wel zin om te werken vandaagquote:Op donderdag 13 mei 2010 13:40 schreef de_nachtwacht het volgende:
Tvp. Ik ben niet vrij helaas, dus zo maar weer eens met de scriptie bezig.
Sorry ik ben een beetje flauw vandaagquote:Op donderdag 13 mei 2010 13:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mijn ouders kunnen ook gewoon Nederlands, hoor.
Ik ook dus ik ga maar helpen verhuizenquote:Op donderdag 13 mei 2010 13:51 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik zou gaan mountainbiken, maar dat gaat niet door. Nu verveel ik mij en moet ik eigenlijk wielrennen, maar heb nog geen zin![]()
En ik heb behoefte aan mensen om me heen, maar mijn vriendinnetjes nemen niet op
Klopt, hij ging om een uur of 3 weg en ik was nog even aan het klooien op de pc en opeens werd ik om een uur of 6 wakker op de bank.quote:Op donderdag 13 mei 2010 09:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nachtwacht slaapt volgens mij nog maar net. Ik werd om 5:15 wakker en toen brandde het licht nog, dus z'n vriend was blijkbaar nog niet weg. Of hij is weer eens op de bank in slaap gevallen, dat kan ook nog
.
Ik ben te lang blijven liggen: ik stel het opstaan steeds uit en dan op een gegeven moment voel ik me nóg duffer en kost het nóg meer moeite om op te staan.
Wat voor jurkje? Ik ga zo dineren in een net pakje maar ik weet nog niet wat haha..quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:35 schreef Ewelina het volgende:
Ik ben kleding aan het uitzoeken. Ik vind nu een heel mooi jurkje, maar erm... hoe ga ik dat ooit met goed fatsoen kunnen dragen
Met een foto kunnen we tips gevenquote:Op donderdag 13 mei 2010 15:35 schreef Ewelina het volgende:
Ik ben kleding aan het uitzoeken. Ik vind nu een heel mooi jurkje, maar erm... hoe ga ik dat ooit met goed fatsoen kunnen dragen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
quote:Op donderdag 13 mei 2010 16:37 schreef Ewelina het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Maar ik snap wat je bedoeltVestje/bolero eroverheen? Kan niet precies zien wat voor stofje, maar hij's erg cool!
Dat was ook precies het probleemquote:Op donderdag 13 mei 2010 17:10 schreef Perruche het volgende:
Nynke
Ewelina, ik vind het een erg leuk jurkje alleen wel een beetje té sexyKan je er niet een wit topje onderaan doen dat er iets minder huis zichtbaar is zeg maar?
Heb je er een push-up beha onder aan? Of helpt de jurk mee?quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:12 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat was ook precies het probleemTopje eronder staat niet mooi, dat tekent af (dun stofje).
Soort van push-up, het is gewoon een voorgevormde bh met laag decolleté (een halve cup) . Een bh die wat hoger zit (driekwart cup) zie je zitten. Maar het maakt niet uit welke bh ik aanheb (tenzij het een sportbh is), dat decolleté is altijd hetzelfde.quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:15 schreef Perruche het volgende:
[..]
Heb je er een push-up beha onder aan? Of helpt de jurk mee?
Heb je niet van die ' onder-jurkjes-jurkjes' ?quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:12 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat was ook precies het probleemTopje eronder staat niet mooi, dat tekent af (dun stofje).
Die heb ik wel, maar niet in wit. Zwart lijkt me niet zo mooi....quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:18 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Heb je niet van die ' onder-jurkjes-jurkjes' ?
Ik heb een zwart spagetti jurkje zegmaar, van een glad dun stofje, dat ik onder bijna al mijn andere jurkjes draag omdat ik anders hetzelfde probleem heb. en daarmee heb je niet rond je middel een lijn van een truitje zitten.
Ik vind het wel een erg tof jurkje trouwens!
Ik heb naar je geluisterdquote:Op donderdag 13 mei 2010 15:51 schreef -marz- het volgende:
Goed bezig Nynke!
Kuikentje, hop op de fiets, het is lekker weer en daarna voel je je goed
Nee, wit zou wel veel beter staan dan zwart inderdaad!quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:19 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Die heb ik wel, maar niet in wit. Zwart lijkt me niet zo mooi....
Wel een goed idee trouwens.
Goed van jequote:Op donderdag 13 mei 2010 17:20 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ik heb naar je geluisterdHet fietsen ging tergend traag volgens mij (km teller is stuk dus weet het niet) maar toch wel lekker nu! 2.5 uurtjes gedaan.
Dan geef ik jou nu even een schop onder je bevallige bipsquote:Op donderdag 13 mei 2010 17:20 schreef Perruche het volgende:
Wat een jurken dilemma´sik weet het niet, hij is gaaf maar ik zou het niet aan durven
wat voor gelegenheid is het eigenlijk voor?
[..]
Goed van jeIk moet zo gaan hardlopen van mezelf maar zo-weinig-zin...
Ok, ik wil geen blauwe plekken op mijn bevallige grapefruit bips, dus ik zet even de kip in de marinade en dan ga ik nog even blokken en dan rennen, denk over een uurtjequote:Op donderdag 13 mei 2010 17:23 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Dan geef ik jou nu even een schop onder je bevallige bips![]()
Het is prima sportweer, een beetje grijzig en saai, maar de wind/temperatuur zijn ok. En als je toch gaat voel je je daarna veel beter! Ik had namelijk ook ECHT geen zin net..
Geen, ik heb mijn kast vanmiddag opgeruimd en kwam hem tegen. Heb hem 2 jaar geleden gekocht, niet voor een speciale gelegenheid.quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:20 schreef Perruche het volgende:
Wat een jurken dilemma´sik weet het niet, hij is gaaf maar ik zou het niet aan durven
wat voor gelegenheid is het eigenlijk voor?
Dat lijkt me zonde. Het is een wikkeljurk en kun je hem dus strakker of losser zetten. Met een stukje stof ertussen lijkt me dat niet zo mooi.quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:26 schreef LadyBlack het volgende:
Ewelina, wat je nog wel zou kunnen (laten) doen, is een stukje stof aan de jurk zetten, waar anders een hemdje zou komen.
Haha..ze zitten wel bij je in de buurt, ze zaten op fluessen.quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Mooie jurk zeg!
En aangezien ik een modenoob ben kan ik helemaal geen advies geven, zelf draag ik nooit laagjes want da's teveel moeite
Lijst wordt anders
O: Peer, appel
S: 1 hometrainen (28 km)
T: vla/yoghurt/rabarber
L: 2 boterhammen kipfilet, gekookt ei
T's: augurk met ham, 100 gram ananas, paar stukken komkommer, blokje kaas, cola berenburg
D: chicken tonight
T's: Toastjes, chipjes en cola berenburg
En nee, ik ben niet de moeder van Nynke
Brrr, koud! Vandaar de berenburg natuurlijkquote:Op donderdag 13 mei 2010 17:39 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Haha..ze zitten wel bij je in de buurt, ze zaten op fluessen.
Irritant is dat hequote:Op donderdag 13 mei 2010 17:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
. 't Was druk op m'n werk! En er was echt een heel leuke jongen maar ik kan 'm niet vinden op Hyves of zo.
.
wat fijn dat je goedgekeurd bent!quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:57 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Brrr, koud! Vandaar de berenburg natuurlijk
Is je inneroorkieteling al over?
Heb net 2 planten van schoonmoeder gekregen en een aai over mijn wang. Nou, dit is de eerste gebaar sinds 2 jaar... Ze is 74, omabiatch
![]()
Maar volgens mijn vriend is dat een enorm gebaar dus ik ben goedgekeurd![]()
Welkom terug!quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:06 schreef sigme het volgende:
Hoi, ik ben nog niet bijgelezen maar wel terug. Wat heb ik voor belangrijks gemist? Is XM goed weggekomen?
D&D, je hebt mail.
Heb ik zo'n lelijk figuur dat het verstopt moet worden?quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:09 schreef neen het volgende:
O Ewelina, je kan er ook een slaapzak omheen doen. Dat had ik een tijdje terug ook in dit topic gelezen, erg hip volgens zo'n sbs/net5 figuur. Ik zeg doen.
Lekker toch zon dag! Mag af en toe ook wel eens!quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:25 schreef kwakz0r het volgende:
ik heb geen flikker uitgevoerd. beetje met Mo dr essay gespeeld, uitgeslapen, beetje gehaakt aan een kat voor een kleine baby (bij het dekentje moet ie komen). nu moet ik me gaan haasten om aangekleed en gedoucht te zijn en het eten op te zetten voordat ik bezoek krijg vanavond van een vriendinnetje.
wel lekker, zo'n dagje
@ladyblack: ik begin de japanse getekende patronen nu een beetje te snappen. alleen niet alle steken, gelukkig hebben de amigurumi vaak alleen vasten, dus dat scheelt. leuke teddybeer gevonden enzo...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En vanwege dat nare gevoel troost ik mezelf vandaag met veel koolhydraatrijk voedsel: croissantjes bij het ontbijt, bolletjes bij de lunch, stokbrood tussendoor en lasagne als diner...
quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:02 schreef anna82 het volgende:
hoi!
Ik heb een heel topic gemist en ik heb niet zo goed onthouden wat ik heb bijgelezen. In ieder geval baal ik mee met Maria dat ze niet afvalt en wens ik alle zieken (MoBlo en LB?) veel beterschap!
Verder had ik gister een uitermate suck-dag op de huwelijksdag van mijn vader. Vanwege lang verhaal:Bah, wat een schrik! DikkeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En vanwege dat nare gevoel troost ik mezelf vandaag met veel koolhydraatrijk voedsel: croissantjes bij het ontbijt, bolletjes bij de lunch, stokbrood tussendoor en lasagne als diner...
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
Dat idd!quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:12 schreef AKnynke het volgende:
Sjeesis Anne, wat schrikken zeg! En wat naar dat niemand jou op de hoogte hield van hoe het met je vader ging...bah!
Wat marz zegt. Sterkte!quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:12 schreef -marz- het volgende:
Arme meid! Vind t echt sneu dat je zo aan je lot overgelaten werd als dochter en ceremoniemeester
Ik werk nooit met getekende patronen eigenlijk, heb gelukkig altijd uitgeschrevenquote:Op donderdag 13 mei 2010 18:25 schreef kwakz0r het volgende:
@ladyblack: ik begin de japanse getekende patronen nu een beetje te snappen. alleen niet alle steken, gelukkig hebben de amigurumi vaak alleen vasten, dus dat scheelt. leuke teddybeer gevonden enzo...
dat, en de rest...quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:30 schreef Chicolate het volgende:
Wat .... apart ... dat de bruid door blijft gaan met feesten als het niet goed gaat met dr eigen bruidegom. En vooral heel erg naar voor jou, dat niemand je wat info gaf enzo![]()
.
Ja....quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:30 schreef Chicolate het volgende:
Wat .... apart ... dat de bruid door blijft gaan met feesten als het niet goed gaat met dr eigen bruidegom. En vooral heel erg naar voor jou, dat niemand je wat info gaf enzo![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |