Heb je niet van die ' onder-jurkjes-jurkjes' ?quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:12 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat was ook precies het probleemTopje eronder staat niet mooi, dat tekent af (dun stofje).
Die heb ik wel, maar niet in wit. Zwart lijkt me niet zo mooi....quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:18 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Heb je niet van die ' onder-jurkjes-jurkjes' ?
Ik heb een zwart spagetti jurkje zegmaar, van een glad dun stofje, dat ik onder bijna al mijn andere jurkjes draag omdat ik anders hetzelfde probleem heb. en daarmee heb je niet rond je middel een lijn van een truitje zitten.
Ik vind het wel een erg tof jurkje trouwens!
Ik heb naar je geluisterdquote:Op donderdag 13 mei 2010 15:51 schreef -marz- het volgende:
Goed bezig Nynke!
Kuikentje, hop op de fiets, het is lekker weer en daarna voel je je goed
Nee, wit zou wel veel beter staan dan zwart inderdaad!quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:19 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Die heb ik wel, maar niet in wit. Zwart lijkt me niet zo mooi....
Wel een goed idee trouwens.
Goed van jequote:Op donderdag 13 mei 2010 17:20 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ik heb naar je geluisterdHet fietsen ging tergend traag volgens mij (km teller is stuk dus weet het niet) maar toch wel lekker nu! 2.5 uurtjes gedaan.
Dan geef ik jou nu even een schop onder je bevallige bipsquote:Op donderdag 13 mei 2010 17:20 schreef Perruche het volgende:
Wat een jurken dilemma´sik weet het niet, hij is gaaf maar ik zou het niet aan durven
wat voor gelegenheid is het eigenlijk voor?
[..]
Goed van jeIk moet zo gaan hardlopen van mezelf maar zo-weinig-zin...
Ok, ik wil geen blauwe plekken op mijn bevallige grapefruit bips, dus ik zet even de kip in de marinade en dan ga ik nog even blokken en dan rennen, denk over een uurtjequote:Op donderdag 13 mei 2010 17:23 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Dan geef ik jou nu even een schop onder je bevallige bips![]()
Het is prima sportweer, een beetje grijzig en saai, maar de wind/temperatuur zijn ok. En als je toch gaat voel je je daarna veel beter! Ik had namelijk ook ECHT geen zin net..
Geen, ik heb mijn kast vanmiddag opgeruimd en kwam hem tegen. Heb hem 2 jaar geleden gekocht, niet voor een speciale gelegenheid.quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:20 schreef Perruche het volgende:
Wat een jurken dilemma´sik weet het niet, hij is gaaf maar ik zou het niet aan durven
wat voor gelegenheid is het eigenlijk voor?
Dat lijkt me zonde. Het is een wikkeljurk en kun je hem dus strakker of losser zetten. Met een stukje stof ertussen lijkt me dat niet zo mooi.quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:26 schreef LadyBlack het volgende:
Ewelina, wat je nog wel zou kunnen (laten) doen, is een stukje stof aan de jurk zetten, waar anders een hemdje zou komen.
Haha..ze zitten wel bij je in de buurt, ze zaten op fluessen.quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Mooie jurk zeg!
En aangezien ik een modenoob ben kan ik helemaal geen advies geven, zelf draag ik nooit laagjes want da's teveel moeite
Lijst wordt anders
O: Peer, appel
S: 1 hometrainen (28 km)
T: vla/yoghurt/rabarber
L: 2 boterhammen kipfilet, gekookt ei
T's: augurk met ham, 100 gram ananas, paar stukken komkommer, blokje kaas, cola berenburg
D: chicken tonight
T's: Toastjes, chipjes en cola berenburg
En nee, ik ben niet de moeder van Nynke
Brrr, koud! Vandaar de berenburg natuurlijkquote:Op donderdag 13 mei 2010 17:39 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Haha..ze zitten wel bij je in de buurt, ze zaten op fluessen.
Irritant is dat hequote:Op donderdag 13 mei 2010 17:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
. 't Was druk op m'n werk! En er was echt een heel leuke jongen maar ik kan 'm niet vinden op Hyves of zo.
.
wat fijn dat je goedgekeurd bent!quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:57 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Brrr, koud! Vandaar de berenburg natuurlijk
Is je inneroorkieteling al over?
Heb net 2 planten van schoonmoeder gekregen en een aai over mijn wang. Nou, dit is de eerste gebaar sinds 2 jaar... Ze is 74, omabiatch
![]()
Maar volgens mijn vriend is dat een enorm gebaar dus ik ben goedgekeurd![]()
Welkom terug!quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:06 schreef sigme het volgende:
Hoi, ik ben nog niet bijgelezen maar wel terug. Wat heb ik voor belangrijks gemist? Is XM goed weggekomen?
D&D, je hebt mail.
Heb ik zo'n lelijk figuur dat het verstopt moet worden?quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:09 schreef neen het volgende:
O Ewelina, je kan er ook een slaapzak omheen doen. Dat had ik een tijdje terug ook in dit topic gelezen, erg hip volgens zo'n sbs/net5 figuur. Ik zeg doen.
Lekker toch zon dag! Mag af en toe ook wel eens!quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:25 schreef kwakz0r het volgende:
ik heb geen flikker uitgevoerd. beetje met Mo dr essay gespeeld, uitgeslapen, beetje gehaakt aan een kat voor een kleine baby (bij het dekentje moet ie komen). nu moet ik me gaan haasten om aangekleed en gedoucht te zijn en het eten op te zetten voordat ik bezoek krijg vanavond van een vriendinnetje.
wel lekker, zo'n dagje
@ladyblack: ik begin de japanse getekende patronen nu een beetje te snappen. alleen niet alle steken, gelukkig hebben de amigurumi vaak alleen vasten, dus dat scheelt. leuke teddybeer gevonden enzo...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En vanwege dat nare gevoel troost ik mezelf vandaag met veel koolhydraatrijk voedsel: croissantjes bij het ontbijt, bolletjes bij de lunch, stokbrood tussendoor en lasagne als diner...
quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:02 schreef anna82 het volgende:
hoi!
Ik heb een heel topic gemist en ik heb niet zo goed onthouden wat ik heb bijgelezen. In ieder geval baal ik mee met Maria dat ze niet afvalt en wens ik alle zieken (MoBlo en LB?) veel beterschap!
Verder had ik gister een uitermate suck-dag op de huwelijksdag van mijn vader. Vanwege lang verhaal:Bah, wat een schrik! DikkeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En vanwege dat nare gevoel troost ik mezelf vandaag met veel koolhydraatrijk voedsel: croissantjes bij het ontbijt, bolletjes bij de lunch, stokbrood tussendoor en lasagne als diner...
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
Dat idd!quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:12 schreef AKnynke het volgende:
Sjeesis Anne, wat schrikken zeg! En wat naar dat niemand jou op de hoogte hield van hoe het met je vader ging...bah!
Wat marz zegt. Sterkte!quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:12 schreef -marz- het volgende:
Arme meid! Vind t echt sneu dat je zo aan je lot overgelaten werd als dochter en ceremoniemeester
Ik werk nooit met getekende patronen eigenlijk, heb gelukkig altijd uitgeschrevenquote:Op donderdag 13 mei 2010 18:25 schreef kwakz0r het volgende:
@ladyblack: ik begin de japanse getekende patronen nu een beetje te snappen. alleen niet alle steken, gelukkig hebben de amigurumi vaak alleen vasten, dus dat scheelt. leuke teddybeer gevonden enzo...
dat, en de rest...quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:30 schreef Chicolate het volgende:
Wat .... apart ... dat de bruid door blijft gaan met feesten als het niet goed gaat met dr eigen bruidegom. En vooral heel erg naar voor jou, dat niemand je wat info gaf enzo![]()
.
Ja....quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:30 schreef Chicolate het volgende:
Wat .... apart ... dat de bruid door blijft gaan met feesten als het niet goed gaat met dr eigen bruidegom. En vooral heel erg naar voor jou, dat niemand je wat info gaf enzo![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |