abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 13 mei 2010 @ 11:14:28 #51
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_81374124
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 11:09 schreef Sarabi het volgende:

Eiwit.....zijn eieren al een goed begin? Of dat eigeel zoveel mogelijk vermijden?
Er zit ook redelijk wat vet in een ei, maar dat is niet zo erg. Ik zou gewoon eigeel mee eten.
Godfather Bodybuilding topic reeks
  Vis een optie? donderdag 13 mei 2010 @ 11:14:36 #52
70532 loveli
N
pi_81374129
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 11:07 schreef -marz- het volgende:
Ik eet vaak een banaan na het hardlopen of ik drink na het sporten een biertje
O ja, bier was de perfecte isotone dorstlesser. Alcoholvrij!
crap in = crap out
pi_81374164
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 11:12 schreef Mr.J het volgende:
Ik kom hier toevallig voorbij fietsen in dit topic en zie erg veel fruit voorbij komen.

Ik weet niet of daar een eerder besproken reden voor is, maar persoonlijk zou ik ook met fruit matigen. Fructose = hoge gi = insulinepiek = weer snel honger.
Fruit is een van de gezondere tussendoortjes die makkelijk mee te nemen zijn, anders komt het al snel aan op evergreens (voor mij dan, heb op stage meestal geen koelkast ter beschikking). Maar inderdaad vooral gezond om wat er niet in zit.
  donderdag 13 mei 2010 @ 11:21:27 #54
236335 neen
schone schijn
pi_81374276
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 11:14 schreef loveli het volgende:

[..]

O ja, bier was de perfecte isotone dorstlesser.
het lijkt niet wat het is
  donderdag 13 mei 2010 @ 11:23:36 #55
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_81374330
Good meuuuurning

Vandaag koffertje inpakken en wassen draaien, morgenavond naar Rome! (nouja morgen kan ik dus ook nog inpakken, maar ik wil het vandaag al doorhebben als ik nog iets moet kopen )

Mini, viel spass!

En ik eet vaak iets zuiveligs na het sporten, omdat het dan vaak avond is Of het is lunchtijd en dan eet ik brood.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_81374374
Marz, met je vlekken in het beeld en tintelingen klinkt het meer als migraine. Wees blij dat je er niet al te veel last van hebt. heb zelf ook maar soms migraine en dan ook een lichte vorm.
  Vis een optie? donderdag 13 mei 2010 @ 11:26:29 #57
70532 loveli
N
pi_81374403
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 11:09 schreef Sarabi het volgende:

[..]

bedankt voor je reactie
Vezelloze carbs? dat klinkt niet goed.
Eiwit.....zijn eieren al een goed begin? Of dat eigeel zoveel mogelijk vermijden?
Eigeel skippen? No way! Bomvol vitamientjes, lecithine en juist gezond vet, zachtgekookt of spiegelei, niet hard laten worden.

In je darmen zitten goede en slechte bacterien. De slechte leven op suikers (witbrood, witte pasta, etc). Vezels zijn onverteerbare dingen die een reinigende werking hebben in de darmen, langketenige suikers horen ook bij die groep. De goede darmbacterien doen het goed op langketenige suikers.

Eten zorgt voor een stijging van je bloedsuiker. Insuline speelt daar op in, als je eet komt insuline in je bloed. Gevolg: bloedsuiker daalt. Eet je complexe koolhydraten (volkoren, vezels), dan komt gestaag suiker in je bloed, wat door insuline gereguleerd wordt.
Vezelloze carbs (witbrood, suiker) zorgen voor een snelle bloedsuikerstijging. Je insuline rekent op een langdurige instroom van suiker, maar omdat snelle carbs snel in je bloed komen, is het maar een korte instroom. Er is naar verwachting insuline in je bloed gekomen, maar de aanvoer van suikers stopt. Door de grote hoeveelheid insuline daalt je bloedsuiker te ver, waardoor je een suikerdip krijgt. En een vreetkick om je suiker weer op peil te krijgen.

Dus als je snelle carbs eet, is het verstandig om er ook vezelrijke dingen bij te nemen om je suikerspiegel niet op hol te jagen.
crap in = crap out
  donderdag 13 mei 2010 @ 11:31:11 #58
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_81374509
Lijstje voor vandaag:
O: yoghurt met bramen en frambozen
T: stuk ontbijtkoek met roomboter
L: omelet met broccoli en rode ui ofzo
T: banaan
D: geen idee.
T: ook geen idee.
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  Vis een optie? donderdag 13 mei 2010 @ 11:31:32 #59
70532 loveli
N
pi_81374523
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 11:12 schreef Mr.J het volgende:
Ik kom hier toevallig voorbij fietsen in dit topic en zie erg veel fruit voorbij komen.

Ik weet niet of daar een eerder besproken reden voor is, maar persoonlijk zou ik ook met fruit matigen. Fructose = hoge gi = insulinepiek = weer snel honger.
Fructose en een insulinepiek? Bij mijn weten wordt fructose door de lever gemetaboliseerd en juist niet met insuline.

Fruit an sich is niet slecht, dus met alle bijbehorende vezels en velletjes. 2 tot 3 stuks per dag eten, geen bezwaar. Wel met verstand eten, dus varieren en niet alleen bananen eten. Liever fruit dan een carb-reep, vitamientjes FTW.

Fructose is wel ev0l, veroorzaker van insulineresistentie.
crap in = crap out
pi_81374807
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 11:25 schreef MevrouwPuff het volgende:
Marz, met je vlekken in het beeld en tintelingen klinkt het meer als migraine. Wees blij dat je er niet al te veel last van hebt. heb zelf ook maar soms migraine en dan ook een lichte vorm.
Hmm ok. Er zit ook migraine in m'n familie ja. Hoop dat het hierbij blijft dan, echte migraine lijkt me verschrikkelijk.

Fruit ben ik ook niet zo van, het is vooral water met suiker en qua vitaminen is het bijna niks (vergeleken met groente). Ik eet alleen bananen, want die vullen goed en geven snelle energie. Appels e.d. krijg ik vooral enorme honger van!
Springfield's looking pretty dusty today
pi_81374843
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 11:26 schreef loveli het volgende:

[..]

Eigeel skippen? No way! Bomvol vitamientjes, lecithine en juist gezond vet, zachtgekookt of spiegelei, niet hard laten worden.

In je darmen zitten goede en slechte bacterien. De slechte leven op suikers (witbrood, witte pasta, etc). Vezels zijn onverteerbare dingen die een reinigende werking hebben in de darmen, langketenige suikers horen ook bij die groep. De goede darmbacterien doen het goed op langketenige suikers.

Eten zorgt voor een stijging van je bloedsuiker. Insuline speelt daar op in, als je eet komt insuline in je bloed. Gevolg: bloedsuiker daalt. Eet je complexe koolhydraten (volkoren, vezels), dan komt gestaag suiker in je bloed, wat door insuline gereguleerd wordt.
Vezelloze carbs (witbrood, suiker) zorgen voor een snelle bloedsuikerstijging. Je insuline rekent op een langdurige instroom van suiker, maar omdat snelle carbs snel in je bloed komen, is het maar een korte instroom. Er is naar verwachting insuline in je bloed gekomen, maar de aanvoer van suikers stopt. Door de grote hoeveelheid insuline daalt je bloedsuiker te ver, waardoor je een suikerdip krijgt. En een vreetkick om je suiker weer op peil te krijgen.

Dus als je snelle carbs eet, is het verstandig om er ook vezelrijke dingen bij te nemen om je suikerspiegel niet op hol te jagen.
Klinkt logisch
Morgen maar weer eens zelf boodschappen doen
pi_81374877
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 11:42 schreef Sarabi het volgende:

Morgen maar weer eens zelf boodschappen doen
Wauw wat een feest
pi_81374916
Mijn vriend maakt er ook zo'n happening van als hij een keer boodschappen doet. Is hij helemaal trots dat hij heeft gedacht aan het muntje dat in het karretje moet en zelf een boodschappentas meeneemt
pi_81374924
Goedemorgen!

Mini een goede reis gewenst, wel te laat maar toch. Lekker een beetje (:')) uitgeslapen en gezellig met vriendje wakker geworden. Nu weer aan de scriptie!! Niet naar de bieb natuurlijk, die is dicht, dus gewoon "lekker" thuis.

Lijstje:
O: tosti van bruidbrood met 48+ kaas en ham, grapefruit, beetje drinkyoghurt (net pas op!)
T: iets zoetigs en thee
L: ik denk groenteprut
D: iets met kip en rijst
  donderdag 13 mei 2010 @ 11:45:11 #65
236335 neen
schone schijn
pi_81374929

Ik zou vandaag m'n vader dus helpen met wat klusjes thuis, dacht ik. Is het dus morgen want vandaag zijn ze er niet, toen dacht ik: "Oo, dat kan ik mooi wat lekkers voor mezelf koken met spinazie " maar toen besefte ik dat de winkels gesloten zijn dus nu moet ik kijken wat er allemaal in huis is en dan iets verzinnen.

Enig wat ik zeker weet dat er is is: Rode kool bah straks maar zoeken
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 11:44 schreef -marz- het volgende:
Mijn vriend maakt er ook zo'n happening van als hij een keer boodschappen doet. Is hij helemaal trots dat hij heeft gedacht aan het muntje dat in het karretje moet en zelf een boodschappentas meeneemt
Ik heb ook echt zoveel plastic tasjes omdat ik vaak weer vergeet een mee te nemen
het lijkt niet wat het is
pi_81374970
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 11:43 schreef -marz- het volgende:

[..]

Wauw wat een feest
Wel als ik denk aan allerlei groente die ik al een tijd niet op heb
En noten
  Vis een optie? donderdag 13 mei 2010 @ 11:49:04 #67
70532 loveli
N
pi_81375061
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 11:41 schreef -marz- het volgende:

[..]

Hmm ok. Er zit ook migraine in m'n familie ja. Hoop dat het hierbij blijft dan, echte migraine lijkt me verschrikkelijk.

Fruit ben ik ook niet zo van, het is vooral water met suiker en qua vitaminen is het bijna niks (vergeleken met groente). Ik eet alleen bananen, want die vullen goed en geven snelle energie. Appels e.d. krijg ik vooral enorme honger van!
Er zijn meer soorten fruit dan alleen appels, peren en bananen. Het seizoen komt eraan!!!

Wat betreft de migraine, als je aan de pil bent en je hebt migraine met flitsen, ff naar de huisarts.
crap in = crap out
pi_81375086
Wat dan?
pi_81375119
quote:
mijn vriendje is vooral geergerd als 'ie boodschappen moet doen ;') hij heeft liever dat ik het doe.

Fruit vind ik wel OK; vooral citrusvruchten (verse sinaasappel of graoegruis, mandarijn) en peren, zomerfruit, etc. Maar niet te vaak.
  Vis een optie? donderdag 13 mei 2010 @ 11:52:32 #70
70532 loveli
N
pi_81375151
Het kan een teken zijn van beginnende trombose. Komt heel weinig voor, maar wel iets om voorzichtig mee te zijn.
Kleine stolseltjes die even in je hersenen dingen blokkeren.
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 13 mei 2010 @ 11:54:08 #71
70532 loveli
N
pi_81375202
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 11:51 schreef Perruche het volgende:

[..]

mijn vriendje is vooral geergerd als 'ie boodschappen moet doen ;') hij heeft liever dat ik het doe.

Fruit vind ik wel OK; vooral citrusvruchten (verse sinaasappel of graoegruis, mandarijn) en peren, zomerfruit, etc. Maar niet te vaak.
Volgens mij was jij even de weg kwijt op je toetsenbord. Gokje, grapefruits?
crap in = crap out
  donderdag 13 mei 2010 @ 11:55:48 #72
171422 LadyBlack
paint it black
pi_81375257
Mogge

Ik begin langzaam een beetje op te knappen Maar het is wel echt een heftige verkoudheid zeg, tering..... Ik heb echt alles wat je kunt krijgen nu wel gehad. Ook al 3 dagen ontstoken ogen, ik zie er niet uit !

Mini, ging jij ook al weg!! Als je al onderweg bent naar de States: goeie reis en heel veel plezier!!! Spannend hoor
  donderdag 13 mei 2010 @ 11:56:37 #73
171422 LadyBlack
paint it black
pi_81375278
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 11:54 schreef loveli het volgende:

[..]

donderdag 13 mei 2010 @ 11:58:28 #74
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_81375340
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 11:54 schreef loveli het volgende:

[..]

I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  donderdag 13 mei 2010 @ 11:59:28 #75
277802 _Calimero_
pi_81375377
Ik hou van appels, mango, ananas, aardbeien, druiven... Jammie!
En eet op de fiets/na het sporten nog wel bananen.
Meestal 1 stuk fruit per dag, soms 2.

En ik heb buikpijn. *ongesteld *
  donderdag 13 mei 2010 @ 11:59:55 #76
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_81375393
Ik heb gisteren kiwi's meegenomen

Maar die graoegruis klinkt ook aanlokkelijk!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  donderdag 13 mei 2010 @ 11:59:56 #77
277802 _Calimero_
pi_81375395
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 11:55 schreef LadyBlack het volgende:
Mogge

Ik begin langzaam een beetje op te knappen Maar het is wel echt een heftige verkoudheid zeg, tering..... Ik heb echt alles wat je kunt krijgen nu wel gehad. Ook al 3 dagen ontstoken ogen, ik zie er niet uit !

Mini, ging jij ook al weg!! Als je al onderweg bent naar de States: goeie reis en heel veel plezier!!! Spannend hoor
Ahw, das naar! beterschap
  donderdag 13 mei 2010 @ 12:02:05 #78
277802 _Calimero_
pi_81375484
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 11:45 schreef neen het volgende:

Ik zou vandaag m'n vader dus helpen met wat klusjes thuis, dacht ik. Is het dus morgen want vandaag zijn ze er niet, toen dacht ik: "Oo, dat kan ik mooi wat lekkers voor mezelf koken met spinazie " maar toen besefte ik dat de winkels gesloten zijn dus nu moet ik kijken wat er allemaal in huis is en dan iets verzinnen.

Enig wat ik zeker weet dat er is is: Rode kool bah straks maar zoeken
[..]

Ik heb ook echt zoveel plastic tasjes omdat ik vaak weer vergeet een mee te nemen
Er zijn wel winkels open, ben net nog naar de AH geweest!

En ik vergeet ook altijd tasjes (zo ook net), maar gebruik meestal van die kleine tasjes, en heb 1 fiets met fietstassen, dus das handig. Alleen heeft mn zusje die al een maand in gebruik omdat haar fiets stuk is
  donderdag 13 mei 2010 @ 12:03:03 #79
171422 LadyBlack
paint it black
pi_81375508
Hier is de Jumbo ook open las ik
  donderdag 13 mei 2010 @ 12:03:12 #80
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_81375510
Ik hou echt van boodschappen doen. Heerlijk. Het liefst in een vreemd land, lekker snuffelen.

Alleen boodschappen doen met het vriendje, dat kan ik niet zo goed. Alleen als we van te voren een lijstje gemaakt hebben, dan wel.
pi_81375531
quote:
pi_81375672
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 11:52 schreef loveli het volgende:
Het kan een teken zijn van beginnende trombose. Komt heel weinig voor, maar wel iets om voorzichtig mee te zijn.
Kleine stolseltjes die even in je hersenen dingen blokkeren.
Eigenlijk is dit al begonnen nadat ik op skeelers voor een auto moest uitwijken en op m'n stuit landde, daarna lag ik plat op het wegdek en kon ik me een paar minuten niet bewegen. Denk dat er toen iets verschoven is in m'n nek ofzo, en het verergert onder stress.
Maarja... als het beestje eenmaal een naam zou krijgen ga ik er waarschijnlijk nog meer last van krijgen

Ik moet ook eens aan het werk, geen zin
  donderdag 13 mei 2010 @ 12:36:50 #83
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_81376514
goeiemiddag, ik heb per ongeluk uitgeslapen

eigenlijk vind ik dat zonde van mn vrije dag... maar ja... zo maar even wat ontbijt opsnorren
Kwak
pi_81376585
Ik heb al een wandeling van een uur achter de rug En een eitje achter de kiezen
Ga nu ff de was uitzoeken en dan een ritje maken naar mijn flat om dat alvast te dumpen.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_81376643
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 11:51 schreef Perruche het volgende:

[..]

die van mij doet sowieso meestal de boodschappen, al gaan we de laatste tijd weer samen.

Net even flink zitten janken om het commentaar op mijn essay. Snap er geen flikker van waarom dezelfde wijze van schrijven, quoten en refereren ineens een 5,6 is in plaats van een 7,5. Ben echt heel teleurgesteld, en had liever dat ze me niet 'het voordeel van de twijfel' had gegeven zoals ze zelf zei en gewoon een 5 had gegeven, zodat ik 't over kon doen en wel een 7 kon scoren...

bah! En dan moet ik nu met die voor morgen gaan beginnen en nu durf ik helemaal niets meer !
Ja doei.
  donderdag 13 mei 2010 @ 12:42:18 #86
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_81376678
Ik ben aan het werk. Omdat het niet ging, heb ik de acknowledgements maar geschreven. Wat vinden jullie, kan dit?

I would like to thank assistant-professors Erik ** and Magnus ** for valuable advise and critiques, Thimna ** and Jonas ** for insightful and humorous comments on draft versions of this thesis, as well as companionship in the writing-process. With regards to companionship, Jurriën ** and Laureline ** also deserve to be mentioned: thank you for the numerous lunch- and coffee breaks and the open and distracting conversations. A special thanks to Johannes ** for stimulating me to set the bar higher and pushing myself, for all the discussions on the topic and for helpful, yet sometimes overwhelming, critiques on my work.
pi_81376791
ik vind 't prima klinken
Ja doei.
  donderdag 13 mei 2010 @ 12:47:42 #88
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_81376836
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 12:46 schreef motorbloempje het volgende:
ik vind 't prima klinken
cool. Ik vind het lastig het officieel te laten klinken, maar ook persoonlijk te maken...
pi_81376837
Ben ook aan het werk, terwijl vriend in het lab bezig is zit ik te tikken. Gelukkig is het zowat af.
Nutteloze vrije dag zo, dat wel.
Ben zo te zien niet de enige met alleen rode kool in huis, vriend klaagde er ook al over maar er is in rotterdam vast wel een supermarkt open!
Nynke, ziet er mooi uit vind ik. Laatste loodjes voor je boekje?
  donderdag 13 mei 2010 @ 12:48:39 #90
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_81376862
Goeiemorgen! (voor jullie alweer middag )

Ik heb geen idee wat mijn dag brengt.. ben hele dag met m''n vriendje (wel even 'gefitnessed' vanochtend, haha, dus dat scheelt weer!! ) en ga waarschijnlijk bij hem eten vanavond, dus geen idee wat het word!
Net ontbeten, 2 beschuitjes, 1 met appelstroop, 1 met vruchtenhagel, en een glaasje zelfgemaakte smoothie (magere yoghurt,peer, banaan, honing)

BAH ik wil de zo-hon!
  donderdag 13 mei 2010 @ 12:49:48 #91
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_81376902
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 12:41 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

die van mij doet sowieso meestal de boodschappen, al gaan we de laatste tijd weer samen.

Net even flink zitten janken om het commentaar op mijn essay. Snap er geen flikker van waarom dezelfde wijze van schrijven, quoten en refereren ineens een 5,6 is in plaats van een 7,5. Ben echt heel teleurgesteld, en had liever dat ze me niet 'het voordeel van de twijfel' had gegeven zoals ze zelf zei en gewoon een 5 had gegeven, zodat ik 't over kon doen en wel een 7 kon scoren...

bah! En dan moet ik nu met die voor morgen gaan beginnen en nu durf ik helemaal niets meer !
mootje, ik wil best naar je vorige essay en t commentaar kijken, en naar dit essay om je te helpen hoor! academisch engels schrijven is mijn vak, en ik heb ook essays becijferd en nagekeken. als ik weet waar deze docent specifiek op let kan ik je vast wel helpen.

niet bang zijn, gewoon schrijven! en pm me maar voor hulp, ik doe het graag. vind essays redigeren/nakijken het leukste onderdeel van lesgeven op de uni.
Kwak
  donderdag 13 mei 2010 @ 12:51:08 #92
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_81376942
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 12:42 schreef AKnynke het volgende:
Ik ben aan het werk. Omdat het niet ging, heb ik de acknowledgements maar geschreven. Wat vinden jullie, kan dit?

I would like to thank assistant-professors Erik ** and Magnus ** for valuable advise and critiques, Thimna ** and Jonas ** for insightful and humorous comments on draft versions of this thesis, as well as companionship in the writing-process. With regards to companionship, Jurriën ** and Laureline ** also deserve to be mentioned: thank you for the numerous lunch- and coffee breaks and the open and distracting conversations. A special thanks to Johannes ** for stimulating me to set the bar higher and pushing myself, for all the discussions on the topic and for helpful, yet sometimes overwhelming, critiques on my work.
ik zou even nakijken of t bij jullie uni mag om je directe begeleiders te bedanken. ik kreeg een gezellige uitbrander op mijn afstudeerpraatje omdat ik mn begeleidster had bedankt terwijl dat tegen de leidse mores is, omdat het gewoon hun werk is, ofzo.

bij sommige uni's mag het wel/hoort het wel. even navragen of in andere scripties nakijken zou ik doen...
Kwak
  donderdag 13 mei 2010 @ 12:52:28 #93
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_81376976
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 12:51 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ik zou even nakijken of t bij jullie uni mag om je directe begeleiders te bedanken. ik kreeg een gezellige uitbrander op mijn afstudeerpraatje omdat ik mn begeleidster had bedankt terwijl dat tegen de leidse mores is, omdat het gewoon hun werk is, ofzo.

bij sommige uni's mag het wel/hoort het wel. even navragen of in andere scripties nakijken zou ik doen...
Ja, dat mag. Ik zit te twijfelen of ik diegene zal bedanken die het hele proces begeleid: ik heb veel discussies met hem gebracht die me ook geholpen en gestimuleerd hebben, maar hij zal me waarschijnlijk ook een cijfer geven...
pi_81377027
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 12:49 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

mootje, ik wil best naar je vorige essay en t commentaar kijken, en naar dit essay om je te helpen hoor! academisch engels schrijven is mijn vak, en ik heb ook essays becijferd en nagekeken. als ik weet waar deze docent specifiek op let kan ik je vast wel helpen.

niet bang zijn, gewoon schrijven! en pm me maar voor hulp, ik doe het graag.
dat zou fijn zijn

ik weet wel dat 't essay geen 8 of 9 waard was in dit geval, en als ze inhoudelijk ontzettend commentaar zou hebben, dan ook prima. Had ze ook wel, maar daar wijdde ze niet echt over uit.

Er stond vooral "YOUR LAYOUT IS ALL WRONG. This is a basic blablabla". Wellicht heb ik een paar enters teveel gebruikt ofzo? Heb iig een standaardindeling (Inleiding met 3 dingen die ik wil bespreken, dan per 3 dingen een grote alinea met daarin weer een driedeling met een topic sentence, uitleg en een voorbeeld, en dan een conclusie)

Ook heb ik 2 samentrekkingen over het hoofd gezien ( wouldn't) en ik wéét dat dat niet mag, maar kommop, eerstejaars essay. En verder ben ik gewoon niet blij met de manier van commentaar. Gewoon een klein stukje tekst zonder concrete voorbeelden waar het dan fout is gegaan, dus wat er PRECIES mis is met mijn lay-out naar haar mening, weet ik niet.
Ja doei.
pi_81377045
TheeVeePee. Lekker, zo'n vrije dag doordeweeks! Activiteiten voor vandaag: koekjes bakken, gezonde koolrolletjes maken, 5 km rennen en een half uur pilates
pi_81377080
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 12:51 schreef kwakz0r het volgende:
tegen de leidse mores is
  donderdag 13 mei 2010 @ 12:56:58 #97
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_81377117
Ik wilde 'Het is volbracht!' aan het einde van m'n voorwoord schrijven (waarin ik iedereen ook bedankte), maar ik denk niet dat m'n ouders dat leuk hadden gevonden .
Niet meer actief op Fok!
pi_81377183
Ik had helemaal niet zo'n bedanktoestand in m'n thesis staan.

Wat mij betreft doen die begeleiders gewoon hun werk?! Ik word ook niet bedankt voor m'n werk, ik krijg gewoon betaald.
pi_81377268
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 12:56 schreef Viking84 het volgende:
Ik wilde 'Het is volbracht!' aan het einde van m'n voorwoord schrijven (waarin ik iedereen ook bedankte), maar ik denk niet dat m'n ouders dat leuk hadden gevonden .

Om dat soort randdingen zie ik onderzoek dan weer wel zitten, maar jaren op een onderwerp... Nou ja, eerst een jaar werken denk ik
pi_81377395
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 12:58 schreef -marz- het volgende:
Ik had helemaal niet zo'n bedanktoestand in m'n thesis staan.

Wat mij betreft doen die begeleiders gewoon hun werk?! Ik word ook niet bedankt voor m'n werk, ik krijg gewoon betaald.
Haha, als je het zo stelt... Maar ik probeer als afstudeerbegeleider toch echt the extra mile te gaan; ik weet hoe complex zo'n groot project is.
En ik heb de tekst van die miepen zo uitentreure vaak&grondig gecorrigeerd, dat ik wel een vermelding verdien, vind ik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')