quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:39 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik kom even binnenvallen om dag te zeggen. Hopelijk tot over een paar dagen!
Wat een toepasselijke TT trouwens.
ik ben niet anders gewendquote:Op woensdag 12 mei 2010 22:17 schreef Syrena het volgende:
[..]
Alle huizen die ik wel ok vind hebben allemaal maar 1 wcBeneden
En ik ben een notoire nachtpieser.
Ah well.. beter nu dan terwijl je in Budapest zat.quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:03 schreef kwakz0r het volgende:
oh en ik kwam net thuis en zag dat ik sinds vanavond kwart voor zes dus al onbeheerd een sudderpitje met sudderplaatje en lege koekenpan heb aangehadscary... ik check t bijna altijd maar ben er niet bij deze week ofzo...
Mini gaat voor 7 maand naar de VS!quote:Op donderdag 13 mei 2010 08:09 schreef loveli het volgende:
Fijne vlucht!![]()
En ook vergeten waar je naartoe gaat...
Broccoli eten! helpt tegen allesquote:Op donderdag 13 mei 2010 08:42 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Mini gaat voor 7 maand naar de VS!
Goeiemorgen...weer hard aan het werk vandaag..Ik heb een puist, ik denk een aft in m'n mond, vlak voor m'n ondertanden, en dat doet zo'n zeer!
Ik heb gister al broccoli gegeten. Maar, er ligt nog een stronk dus wie weet..quote:
Ja! Irritant hè! Dan wil je met een wattenstaafje peuren, maar het helpt niks!quote:Op donderdag 13 mei 2010 08:57 schreef AKnynke het volgende:
kennen jullie dat gevoel dat je oren jeuken van binnen uit? Dat heb ik nu een paar dagen en dat voelt zo ontzettend vervelend....
Heel veel plezier de komende maandenquote:Op donderdag 13 mei 2010 06:27 schreef Mini_rulez het volgende:
Goeiemorgen!Ben ik ook eens bij de vroege mensen.
* Mini_rulez is onderweg naar het vliegveld.![]()
!
ook bij je ouders veel plezier dan!quote:Op donderdag 13 mei 2010 09:50 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ging Mini niet eerst een paar dagen na haar ouders voordat ze naar de US ging.![]()
Fijne reis iig!
I know. Van de diëtiste mag ik max 3 keer per week soep met brood, 2 keer pasta en de rest dus vullen met aardappelen enzo. Het is ook een luiheidprobleem geef ik eerlijk toequote:Op donderdag 13 mei 2010 10:31 schreef motorbloempje het volgende:
dat wordt gewoon streng zijn voor jezelf en leren 'normaa' te eten
max 100 gram pasta/aardappelen/rijst en dan lekker >400 gram groente erbij en iets van 100 gram vleesch. Daar red je het ook op!
Ik heb spierspanningshoofdpijn. Daarvoor ben ik ook bij een fysiotherapeut. Ik span onbewust mijn nek- en schouderspieren aan die hoofdpijn veroorzaken. Waarom dit gebeurt is niet heel erg duidelijk. Gewenning (ik slaap ook met mijn schouders opgetrokken), stress (ik ben stressgevoelig jaquote:Op donderdag 13 mei 2010 10:38 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb er niet zo goed zicht op, maar hoe komt het dat je steeds hoofdpijn hebt? Niet omdat je te weinig eet of drinkt? Stress? (stress kan er ook voor zorgen dat je niet afvalt, hormonengedoe)
Ligt er helemaal aan wat je doel is en hoeveel je sport.quote:Op donderdag 13 mei 2010 09:51 schreef Sarabi het volgende:
Wat is nu het beste voedsel dat je voor en na het sporten kan eten?
Ik heb voordat ik ging hardlopen dus even een boterham gegeten om toch iets in mijn maag te hebben.
Nu neem ik een banaan omdat het me ook niet slim lijkt om meteen een flinke maaltijd te nemen na het sporten?
bedankt voor je reactiequote:Op donderdag 13 mei 2010 11:04 schreef loveli het volgende:
[..]
Ligt er helemaal aan wat je doel is en hoeveel je sport.
Je spieren slaan glycogeen op als brandstof. Als je een marathon loopt, raakt die voorraad op en is het nuttig om koolhydraten te eten/drinken om dat aan te vullen. Loop je een blokje om, dan zit er genoeg in je spieren opgeslagen en hoef je niet echt extra bij te eten.
Wil je spieren afbreken, dan sport je je het schompes op een glas water en een appel per dag. Wanneer je lijf te weinig binnenkrijgt voor de dagelijkse processen, gaat het spullen ergens vandaan halen, zoals calcium uit de botten en eiwitten uit je spieren. Wil je spieren opbouwen, dan eet je het beste wat eiwitrijks tussen een uur voor en een half uur na de training.
Bodybuilders weten daar meer van, dus van even snuffelen op het BB-forum over voedingsadviezen word je niet dommer.
Jij eet vrij veel vezelloze carbs, ik zou eens proberen wat meer eiwitten te eten en natuurlijk een pond () groente per dag. Eiwitten uit ei, vis, witvlees zijn OK.
Hoe vaak heb jij hier last van?quote:Op donderdag 13 mei 2010 10:43 schreef Cat_Tank het volgende:
[..]
Ik heb spierspanningshoofdpijn. Daarvoor ben ik ook bij een fysiotherapeut. Ik span onbewust mijn nek- en schouderspieren aan die hoofdpijn veroorzaken. Waarom dit gebeurt is niet heel erg duidelijk. Gewenning (ik slaap ook met mijn schouders opgetrokken), stress (ik ben stressgevoelig ja). Morgen ga ik afspraak maken voor preventieve oplossingen hiervoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |