Wowzes! Dan verwacht ik minstens dat die yogamat de oefeningen vóór me doetquote:Op woensdag 12 mei 2010 22:00 schreef Syrena het volgende:
Een yogamat van 40 euroJezusmina, zijn ze gestoord bij Perrysport ofzo?
Ik ben verslaafd aan drogisterijartikelenquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:59 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Wat vind je nu zo leuk aan die duitse drogist? Ik word veel blijer van grote duitse supermarkten of bakkers dan van drogisten, eerlijk gezegd...
En ook even stofzuigt!!!quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Wowzes! Dan verwacht ik minstens dat die yogamat de oefeningen vóór me doet
We hebben hier nog zo'n campingmat/gymmat. Die biets ik wel mee, doet toch niemand iets meequote:Op woensdag 12 mei 2010 22:03 schreef Tinkepink het volgende:
Aan de andere kant, ik heb zo#n hele dure sportmat en die gaat nu al zeker 8 jaar mee, zonder gaatjes, deukjes of scheuren. En de mat ligt nog een stuk lekkerder dan die goedkope dunne matjes ook.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
Maria is een verdomd lekker wijf.
En ik ben 1,73 m, weeg 61,5 kilo, en mijn streefgewicht is 61,5 kilo. Alleen wel wat geld lichter, want ik heb die ene bank besteld vanavond (en gratis bezorging geregeld)..
Echt welquote:
Zet een pot onder je bedquote:Op woensdag 12 mei 2010 22:17 schreef Syrena het volgende:
[..]
Echt welIk stond zowat te springen toen ik het zag bij de rondleiding door de flat
Dat, en het feit dat ik gewoon twee wc's heb
![]()
Alle huizen die ik wel ok vind hebben allemaal maar 1 wcBeneden
En ik ben een notoire nachtpieser.
Dan zet je een po in je slaapkamer. Had ik vroeger ookquote:Op woensdag 12 mei 2010 22:17 schreef Syrena het volgende:
[..]
Echt welIk stond zowat te springen toen ik het zag bij de rondleiding door de flat
Dat, en het feit dat ik gewoon twee wc's heb
![]()
Alle huizen die ik wel ok vind hebben allemaal maar 1 wcBeneden
En ik ben een notoire nachtpieser.
GMTAquote:Op woensdag 12 mei 2010 22:22 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Zet een pot onder je bed![]()
In mijn oude huis had ik ook maar 1 wc. Beneden. En daar liepen #s nachts heel veel slakken
Of er een topic komt weet ik niet, maar ik zal jullie hier doodgooien met foto's, whether you like it or not.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:18 schreef Syrena het volgende:
DaD, ik heb zooooo'n zin in je K&W topique metfoto's
(hiiiiint
)
Ik heb een dergelijke foto van mijn zusterquote:Op woensdag 12 mei 2010 22:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dan zet je een po in je slaapkamer. Had ik vroeger ook.
Zakten jullie vroeger ook vaak door de wc trouwens?![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |