Ik ging even uit van je ideaal gewicht, dat is 25 kilo lichter dan dat ik nu ben.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:40 schreef Noukjee het volgende:
@ j.t
Volgens mij snap ik je niet helemaal:P
Je bent ongeveer even lang als mij? Hoeveel weeg je dan? Als je 25 kilo lichter weegs als mij (dus 40) dan ben je wel heel dun/mager/hoe je het wilt noemen
Eensch!!quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ook wel, denk ik.
Ik zat de boel trouwens eens om te draaien:
Wie denken wij eigenlijk wel niet dat we zijn om te denken dat we álles weten en geen advies meer van een ander hoeven aan te nemen? Dat we al > 1000 topics volgepost hebben wil niet zeggen dat we hier de wijsheid in pacht hebben.
Zo'n reactie op een nieuwkomer suggereert dat wel: wij weten alles al, wat denk jij ons nog te kunnen vertellen? En misschien verklaart dat ook waarom we zo heftig reageren, terwijl dat helemaal niet hoeft.
Geen holier than thou-houding nu hoor! Ik dacht eerst ook: omg, heb je er weer zo één. Tot ik er eens over nadacht dus.
Inderdaad niet elke dag uiteten maar wel vaak iets van dat ik denk dat kan wel voor een keertje.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:42 schreef Noukjee het volgende:
@ Sarabi,
ziet er lekker en gezond uit dat menuen tuurlijk is het beter om voor thee te gaan als dessert, maar je gaat lekker uit eten joh, je mag ook wel een keertje van iets genieten toch?
Zolang je niet elke dag uit eten gaat is dat prima toch
Ja ik mis de groente ookquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:47 schreef AKnynke het volgende:
Sarabi, ik vind je lijstje mager. Geen groente en dat stokbrood komt natuurlijk doordat je overdag zo weinig gegeten hebt...
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:46 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Inderdaad niet elke dag uiteten maar wel vaak iets van dat ik denk dat kan wel voor een keertje.
Dus nu even onthouden dat ik deze week dus al een lekker dessert heb gehad
En Maria dat wil ik ook
Hier trouwens een lengte *vul hier uw lengte in* en een gewicht van 75 (de laatste keer dat ik durfde te wegen)
Wat vind je nu zo leuk aan die duitse drogist? Ik word veel blijer van grote duitse supermarkten of bakkers dan van drogisten, eerlijk gezegd...quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Syrena het volgende:
Ik wil een fitnessmatje en kleine gewichtjes en zo'n gummiband. Maar dan zie ik zo'n dun matje en dan kost ie 9.95 en dan vind de cheapskate in mij dan weer veel te veelEn de matjes vind ik ook te dun, met het oog op mijn stuitje.
Eigenlijk idioot, ik ga mezelf bovenstaande lekker cadeau doen deze maanddan koop ik maar wat minder bij de Duitse drogist. Hoeveel badschuim heeft een mens nodig?
De Aldi heeft matjes van 5 euroquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Syrena het volgende:
Ik wil een fitnessmatje en kleine gewichtjes en zo'n gummiband. Maar dan zie ik zo'n dun matje en dan kost ie 9.95 en dan vind de cheapskate in mij dan weer veel te veelEn de matjes vind ik ook te dun, met het oog op mijn stuitje.
Eigenlijk idioot, ik ga mezelf bovenstaande lekker cadeau doen deze maanddan koop ik maar wat minder bij de Duitse drogist. Hoeveel badschuim heeft een mens nodig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |