abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 mei 2010 @ 21:43:39 #251
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_81359755
Sarabi: ik vind alles goed, zolang het hier leuk blijft

Noukjee: ik ben 1.68 en over mn gewicht heb ik breed uitgeweid vandaag Op dit moment ongeveer 73,5 En ik wil graag ongeveer 65.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_81359797
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 21:40 schreef Noukjee het volgende:
@ j.t
Volgens mij snap ik je niet helemaal:P
Je bent ongeveer even lang als mij? Hoeveel weeg je dan? Als je 25 kilo lichter weegs als mij (dus 40) dan ben je wel heel dun/mager/hoe je het wilt noemen
Ik ging even uit van je ideaal gewicht, dat is 25 kilo lichter dan dat ik nu ben.
Weet ook zelf wel dat lichaamsbouw verschilt, maar waar ligt dat aan dan?? Heb persoonlijk 'weinig' spier gewicht, waarmee ik bedoel dat ik niet echt krachttraining etc doe om dat mee op te bouwen. Dat betekent dat mijn gewicht grotendeels in mijn vet behoort te liggen. Maar nu ben ik niet echt dik, dus kan ik me niet indenken dat ik 25 kilo lichter kan wegen.

Iemand?!
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
pi_81359872
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 17:13 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik ook wel, denk ik .

Ik zat de boel trouwens eens om te draaien:

Wie denken wij eigenlijk wel niet dat we zijn om te denken dat we álles weten en geen advies meer van een ander hoeven aan te nemen? Dat we al > 1000 topics volgepost hebben wil niet zeggen dat we hier de wijsheid in pacht hebben.

Zo'n reactie op een nieuwkomer suggereert dat wel: wij weten alles al, wat denk jij ons nog te kunnen vertellen? En misschien verklaart dat ook waarom we zo heftig reageren, terwijl dat helemaal niet hoeft.

Geen holier than thou-houding nu hoor! Ik dacht eerst ook: omg, heb je er weer zo één. Tot ik er eens over nadacht dus .
Eensch!!

Ik vind het ook vrij onaardig..........

En bijna iedereen hier weet wel hoe het moet maar doet het niet altijd, en dat is ook een kunst. Anders zou dit topic niet eens meer bestaan, als iedereen skinny en afgetraind was zonder moeite
  woensdag 12 mei 2010 @ 21:45:52 #254
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_81359874
@ j.t oh je bedoelt juist dat jij 25 kilo zwaarder bent dan mij?
Nou geloof me ik ben echt nog lang niet vel over m'n been, wat ik ook niet zou willen hoor !!!!
Ben zelfs erg onzeker en heb echt overal vetjes zitten hoor! Ben niet dik en niet dun, gewoon normaal er tussen in
pi_81359891
hoi!

en doei

daarnet naar de trouwjurkenmaakmevrouw geweest en de jurk daar achter gelaten de jurk zat nog net zoals de eerste keer dat ik 'm paste, dus da's positief, en hij wordt alleen in de lengte ingenomen en rond mijn niet bestaande tieten

was fijn om 'm weer aan te hebben

en nu ga ik met thee met honing op de bank.. ziek
Ja doei.
pi_81359914
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 21:42 schreef Noukjee het volgende:
@ Sarabi,
ziet er lekker en gezond uit dat menu en tuurlijk is het beter om voor thee te gaan als dessert, maar je gaat lekker uit eten joh, je mag ook wel een keertje van iets genieten toch?
Zolang je niet elke dag uit eten gaat is dat prima toch
Inderdaad niet elke dag uiteten maar wel vaak iets van dat ik denk dat kan wel voor een keertje.
Dus nu even onthouden dat ik deze week dus al een lekker dessert heb gehad

En Maria dat wil ik ook
Hier trouwens een lengte en een gewicht van 75 (de laatste keer dat ik durfde te wegen)
  woensdag 12 mei 2010 @ 21:47:24 #257
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_81359950
Sarabi, ik vind je lijstje mager. Geen groente en dat stokbrood komt natuurlijk doordat je overdag zo weinig gegeten hebt...
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_81359953
Ik heb me heilig voorgenomen om bij uit eten echt alleen nog een hoofdgerecht te nemen. Ik heb me nu drie keer echt bijna barstensvol gegeten met hoofd- en voor en waarom? Omdat ik echt zo'n "hebberig" gevoel kreeg (moeilijk uit te leggen).

Oh, als ik denk aan die keer dat ik uiensoep had, daarna een spies en daarna een mierzoete cappucino met witte chocolade erin word ik weer misselijk ik ben toen echt heeeeel langzaam naar de auto gelopen
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_81359998
Beterschap Mo!!
pi_81360017
Beterschap Motorbloempje!

Noukje, jij wil graag 59 kg wegen. Ik weet nu 85. Dus dat verschil is groot. Kon ik me even niet indenken dat ik dat zou kunnen wegen. Ik denk dat ik dan bijna dood in een anorexiakliniek lig. Dus kun je nagaan hoeveel bouw kan verschillen.
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
pi_81360032
Ik heb trouwens buiten de deur gegeten (pasta en groente)
en ik ben trillerig van de honger.
WAAR WAS MIJN NEPVLEES?

Dus ik ga maar een 2e diner maken !!
pi_81360087
Normaal zou ik nu 6 bier op hebben maar dat heb ik niet gedaan. Mijn bierbeperking werkt

Dat diner was om 17.00.. Logisch dat ik nu omval, maar ja, 3 vergaderingen achter elkaar..
pi_81360124
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 21:47 schreef AKnynke het volgende:
Sarabi, ik vind je lijstje mager. Geen groente en dat stokbrood komt natuurlijk doordat je overdag zo weinig gegeten hebt...
Ja ik mis de groente ook
Normaal zit dat er gelukkig wel altijd bij mijn diner
Denk dat ik ook maar weer eens wat courgettes en champignons enzo in huis haal voor tussendoortjes
  woensdag 12 mei 2010 @ 21:52:06 #264
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_81360203
Beterschap, Mootje!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_81360255
Ik eet tegenwoordig rauwe bloemkool als snack. Wel met een beetje dip (mayo meestal). Dat vind ik echt zo gruwelijk lekker, lekkerder dan chips Of radijsjes Of stukjes wortel

Komkommer vind ik niet lekker om te snacken. Omdat de mayo erafglijdt en de smaak is...nah.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 12 mei 2010 @ 21:53:27 #266
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_81360258
BETERSCHAP!

@ j.t. ja dan denk ik idd dat wij een hele andere bouw hebben want ik ben echt niet dun of mager ofzo hoor! Heb gewoon een heel normaal gewicht, wil het alleen wat strakker hebben. en als ik 63 weeg en het is allemaal wat strakker dan vind ik het ook prima hoor, dan hoef ik ook geen 59 te wegen. Eerder was dat altijd een MUST de weegschaal, maar sta er nu bijna nooit meer op, ik kijk gewoon in de spiegel en kijk of ik tevreden ben, is beter dan de weegschaal, want je weet nooit hoe het zitten tussen vet en spieren, dusja Ik vind de weegschaal maar stom

M'n vriend is er, dus ik ga lekker een perensmoothie maken :] magere yoghurt, peer, honing, blenderen en klaar

Kom hier straks voor het slapen gaan nog wel even gedag zeggen
pi_81360271
Oh mijn lijstje..

O: 2 boterhammen hagelslag, 1 tosti vegetarische 50+ kaas, espresso, glas melk, glas thee
L: 2 kaassouflees uit de pan met mayonaise (vriezer leeg eten ), espresso, 2 glazen melk
T: espresso
D: gevulde pasta, gebakken groenten, kaas, beetje saus
T: plakje kaas, geen bier!!!!!

Beetje veel melk, niet echt genoeg eten denk ik. Dus ik ga nu het 2e diner maken En beetje jammer van die kaassouflees maar niets meer aan te doen
  woensdag 12 mei 2010 @ 21:53:57 #268
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_81360284
Welkom nieuwkomers
Leuk dat jullie meeposten. Wel heb ik vandaag een paar schrikbarende lijstjes gezien: blijven eten he? Het motertje moet wel blijven draaien.

Ik zit nu stabiel op 59 kilo met een lengte van 1.65. Iets minder strak dan gewenst (klein buikje), maar wel tevreden, aangezien ik eet waar ik zin in heb en niet overdreven veel aan sport hoef te doen (op het momnet iedere dag opdrukken, 5 minuten beenoefeningen met een gummiband en soms nog wat stretching en buikspieroefeningen + minimaal 2x per week 30-45 minuten cardio).

Daglijst
o. 2 tosti's met een beetje mayo
t. banaan
l. gróóót bord sushi + gemengde salade van diverse lauwwarme groenten+ bord aardbeien en ananas + 4 soesjes met chocolade
t. toch nog honger en me vergrepen aan een half pak tucjes
d. 2 zadenboterhammen met margarine en honing + stukje gorgonzola
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Vis een optie? woensdag 12 mei 2010 @ 21:54:33 #269
70532 loveli
N
pi_81360304
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 21:46 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Inderdaad niet elke dag uiteten maar wel vaak iets van dat ik denk dat kan wel voor een keertje.
Dus nu even onthouden dat ik deze week dus al een lekker dessert heb gehad

En Maria dat wil ik ook
Hier trouwens een lengte *vul hier uw lengte in* en een gewicht van 75 (de laatste keer dat ik durfde te wegen)
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 12 mei 2010 @ 21:56:13 #270
70532 loveli
N
pi_81360376
Beterschap Mo!
crap in = crap out
pi_81360408
Ik wil een fitnessmatje en kleine gewichtjes en zo'n gummiband. Maar dan zie ik zo'n dun matje en dan kost ie 9.95 en dan vind de cheapskate in mij dan weer veel te veel En de matjes vind ik ook te dun, met het oog op mijn stuitje.

Eigenlijk idioot, ik ga mezelf bovenstaande lekker cadeau doen deze maand dan koop ik maar wat minder bij de Duitse drogist. Hoeveel badschuim heeft een mens nodig?
pi_81360459
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef loveli het volgende:

[..]
ik ben wel lekker bezig
1.68 dus
  woensdag 12 mei 2010 @ 21:59:16 #273
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_81360529
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Syrena het volgende:
Ik wil een fitnessmatje en kleine gewichtjes en zo'n gummiband. Maar dan zie ik zo'n dun matje en dan kost ie 9.95 en dan vind de cheapskate in mij dan weer veel te veel En de matjes vind ik ook te dun, met het oog op mijn stuitje.

Eigenlijk idioot, ik ga mezelf bovenstaande lekker cadeau doen deze maand dan koop ik maar wat minder bij de Duitse drogist. Hoeveel badschuim heeft een mens nodig?
Wat vind je nu zo leuk aan die duitse drogist? Ik word veel blijer van grote duitse supermarkten of bakkers dan van drogisten, eerlijk gezegd...
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_81360576
Een yogamat van 40 euro Jezusmina, zijn ze gestoord bij Perrysport ofzo?
  woensdag 12 mei 2010 @ 22:02:03 #275
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_81360681
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Syrena het volgende:

De Aldi heeft matjes van 5 euro

En de DM is cool inderdaad. Make-up, shampoo, haarverf en cremmetjes voor minder dan de helft dan bij het Kruitvat. En nog een veel mooiere winkel ook Schrik me iedere keer het apenzuur in Nederland. Wat is het duur
Geen zorgen voor de dag van morgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')