Ik ben trots!quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het ging best! Heb het gered zonder pilletje! *stoer kijkt
Mooi zo, have lots of fun!!!quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Joeeehoeeeeee!! Hallo vanuit een warm en klam Lima! Nog weinig Slank/verantwoord voer op.. vliegtuigvoer enzo. Komt goed.
Groetjesss
Ohhh er komen nog dingen bij! Dan moet je die ook op je lijstje gooien he, anders geeft het een vertekend beeldquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:09 schreef j.t het volgende:
Eentje van een dag weinig bewegen en pas om 14.00 ontbijt nuttigen![]()
Heb nog een halve dag voor me, dus maak je geen zorgen
ik ben 1.88 en weeg 84. Wil naar ongeveer 78 ozo..75 zou ideaal zijn!. Er staat ook een heel mooi schema in de openingspost!quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:23 schreef Noukjee het volgende:
even een vraagje, hoeveel wegen jullie hier ongeveer en hoe lang zijn jullie? Beetje nieuwsgierig^^
Zolang je maar niet komt vertellen dat we aan het ijzer moeten zal het wel meevallenquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:30 schreef Sarabi het volgende:
Iemand bezwaar tegen als ik hier weer meepost?
Ookal kan ik slecht met kritiek/advies omgaan is het wel een fijne stok achter de deur.
Met het gezond eten wil het helemaal niet lukken de laatste tijd (gelukkig met sporten wel)
1.78 en momenteel 65, tenger gebouwd.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:23 schreef Noukjee het volgende:
even een vraagje, hoeveel wegen jullie hier ongeveer en hoe lang zijn jullie? Beetje nieuwsgierig^^
Het duurde even voordat het kwartje vielquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:34 schreef loveli het volgende:
[..]
Zolang je maar niet komt vertellen dat we aan het ijzer moeten zal het wel meevallen
Bouw doet ook wat. Vergelijk Rintje Ritsma met Falco Zandstra, de Beer van Lemmer en de Gespierde Spijker. Beide een gezond postuur, compleet andere bouw en vast wel 25 kilo verschil.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:36 schreef j.t het volgende:
@Noukje
Is dat wel gezond? Wij schelen maar paar cm ... maar ik kan mezelf toch echt niet 25 kilo lichter indenken ... denk dat ik dan vel over been ben. Aangezien ik nu al niet echt dik ben. Confectiemaat = 40 ...
Weet wel dat lichamen verschillen, maar zit je dan niet met maten rond de 34-36?
Kan het helemaal fout hebben hoor ... zeg het maar, maar dit is puur in vergelijking met mijzelf
1.68m hier en sinds vandaag weer 60 kiloquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:23 schreef Noukjee het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |