Het feit dat nutella ook wat (13%) hazelnoten bevat maakt het wat mij betreft echt niet ineens gezond. Het blijft kiezen tussen twee kwaden, en ja dan is Nutella idd misschien net iets minder ongezond (qua calcium is er btw weinig verschil tussen nutella en gewone chocoladepasta) maar laten we niet doen alsof het een gezond product is!quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:25 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
er is een verschil tussen nutella en chocopasta. in nutella zit behoorlijk wat calcium en vitamine E. als je een normaal beleg smeert dan is dat ongeveer 100kcal. net als pindakaas. ik eet allebei regelmatig, niet te dik, niet te veel...
De curry met cocosmelk?quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:43 schreef shinydiscoball het volgende:
Oh my ik heb net zo'n ongelofelijke smaaksensatie gehad, ik wou dat ik alles zelf kon opetenSoms maak ik echt vet lekkere dingen
![]()
/egopost
nou ja, ik vind het niet bijster ongezond, en bovendien lekker, dus ik eet het af en toe. ik zie niet in waarom je alleen hypergezonde dingen zou mogen eten. "twee kwaden" vind ik nogal overdreven in dit geval, het is niet alsof je frituurvet op je brood smeert...quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:36 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Het feit dat nutella ook wat (13%) hazelnoten bevat maakt het wat mij betreft echt niet ineens gezond. Het blijft kiezen tussen twee kwaden, en ja dan is Nutella idd misschien net iets minder ongezond (qua calcium is er btw weinig verschil tussen nutella en gewone chocoladepasta) maar laten we niet doen alsof het een gezond product is!
Dat ben ik wel aan het maken, maar de smaaksensatie was een garnaal met knoflook en andere kruidendingesen met een champignonquote:
Oh nee zo bedoel ik het ook helemaal niet, natuurlijk past in een gezond voedingspatroon best eens een boterham met nutella/chocopasta (of frituurvet voor that matter, ew; mental imagequote:Op woensdag 12 mei 2010 17:45 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
nou ja, ik vind het niet bijster ongezond, en bovendien lekker, dus ik eet het af en toe. ik zie niet in waarom je alleen hypergezonde dingen zou mogen eten. "twee kwaden" vind ik nogal overdreven in dit geval, het is niet alsof je frituurvet op je brood smeert...
Ik neem 's avonds ook nog wel wat hoorquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ewelina: lijkt weinig! Maar misschien verkijk ik me omdat je ook niet zo lang bent![]()
[..]
Vorig jaar was er in het 2-kamerflatje onder mijn flat anders ook een leeggehaald (we konden het ruikenquote:Op woensdag 12 mei 2010 19:45 schreef Syrena het volgende:
Oh my, lees ik net op de lokale teletekst dat ze een hennepplantage hebben opgerold in mijn woonplaats, in mijn straatZe hadden alleen 1 letter verkeerd geschreven.
Maar na even googlen blijkt het om een hele andere straat te gaan(ze schreven linter, ik woon lindeN, en het moet "van lintre zijn"
).
Kon het me al niet voorstellen, waar laat je 600 planten in een flat
Val je daarop niet om?quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:03 schreef Noukjee het volgende:
mijn daggie:
o: 2 beschuitjes, 1 met appelstroop, 1 met vruchtenhagel
t: 2x thee zonder melk/suiker, appel
m: glaasje vers sinaasappelsap/grapefruitsap, 2 crackers met kipfilet, komkommer, tomaat
t: cola light
a: 2 boterhammen met tonijn en komkommer
had net een mini magnum uit de vriezer gepakt en uit de verpakking gehaald, maar toen bedacht ik me, en heb 'm weer terug gelegd haha
Jaaaaa!quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Joeeehoeeeeee!! Hallo vanuit een warm en klam Lima! Nog weinig Slank/verantwoord voer op.. vliegtuigvoer enzo. Komt goed.
Groetjesss
Ik ben trots!quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het ging best! Heb het gered zonder pilletje! *stoer kijkt
Mooi zo, have lots of fun!!!quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Joeeehoeeeeee!! Hallo vanuit een warm en klam Lima! Nog weinig Slank/verantwoord voer op.. vliegtuigvoer enzo. Komt goed.
Groetjesss
Ohhh er komen nog dingen bij! Dan moet je die ook op je lijstje gooien he, anders geeft het een vertekend beeldquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:09 schreef j.t het volgende:
Eentje van een dag weinig bewegen en pas om 14.00 ontbijt nuttigen![]()
Heb nog een halve dag voor me, dus maak je geen zorgen
ik ben 1.88 en weeg 84. Wil naar ongeveer 78 ozo..75 zou ideaal zijn!. Er staat ook een heel mooi schema in de openingspost!quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:23 schreef Noukjee het volgende:
even een vraagje, hoeveel wegen jullie hier ongeveer en hoe lang zijn jullie? Beetje nieuwsgierig^^
Zolang je maar niet komt vertellen dat we aan het ijzer moeten zal het wel meevallenquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:30 schreef Sarabi het volgende:
Iemand bezwaar tegen als ik hier weer meepost?
Ookal kan ik slecht met kritiek/advies omgaan is het wel een fijne stok achter de deur.
Met het gezond eten wil het helemaal niet lukken de laatste tijd (gelukkig met sporten wel)
1.78 en momenteel 65, tenger gebouwd.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:23 schreef Noukjee het volgende:
even een vraagje, hoeveel wegen jullie hier ongeveer en hoe lang zijn jullie? Beetje nieuwsgierig^^
Het duurde even voordat het kwartje vielquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:34 schreef loveli het volgende:
[..]
Zolang je maar niet komt vertellen dat we aan het ijzer moeten zal het wel meevallen
Bouw doet ook wat. Vergelijk Rintje Ritsma met Falco Zandstra, de Beer van Lemmer en de Gespierde Spijker. Beide een gezond postuur, compleet andere bouw en vast wel 25 kilo verschil.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:36 schreef j.t het volgende:
@Noukje
Is dat wel gezond? Wij schelen maar paar cm ... maar ik kan mezelf toch echt niet 25 kilo lichter indenken ... denk dat ik dan vel over been ben. Aangezien ik nu al niet echt dik ben. Confectiemaat = 40 ...
Weet wel dat lichamen verschillen, maar zit je dan niet met maten rond de 34-36?
Kan het helemaal fout hebben hoor ... zeg het maar, maar dit is puur in vergelijking met mijzelf
1.68m hier en sinds vandaag weer 60 kiloquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:23 schreef Noukjee het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |