Die worstjes ja!quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, dit is ongeveer 1437 kcal. Komt nog wat bij dus, misschien nootjes of een extra snee brood![]()
Wat is ES cake? Cevapcicis zijn die worstjes toch?
Van Kwak mag ik Nutella!quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:33 schreef LadyBlack het volgende:
Oh, Maria, wat ik nog zat te bedenken vanmiddag; misschien kun je proberen om cold turkey te stoppen met cola en chocopasta (misschien dat de cola lastig wordt in Rome, maar geen chocopasta eten lukt mij altijd goed in het buitenland) Dat scheelt je een heleboel suiker en verzadigde vetten.
Maar het feit dat je aankomt zou heel goed spierkweken kunnen zijn toch? Een langetermijnplaatje dus
Met slagroom!! Heerlijk!quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:45 schreef Blurred86 het volgende:
ik vind die euroshopper cake stiekem heel lekker
Mja, ik ben gewoon heel erg geschrokken van de voedingswaarden van chocopastaquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Van Kwak mag ik Nutella!Maar minderen kan sowieso geen kwaad, ook op cola-gebied niet. Ik zou eigenlijk een glaasje per week moeten doen ofzo. Nu drink ik het vaak op vrijdag én zaterdag. Maar dat is voor na Roma idd
En het zouden spieren kunnen zijnIk vind het alleen een beetje eng om daarvan uit te gaan want zometeen ben ik inééns een koei en dan is de weg terug veeeeul langer
Ik ga binnenkort verjaardagscake met slagroom en smarties etenquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:52 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Met slagroom!! Heerlijk!
* uniekhoorn snoept nu van vers geslachte ananas
Training, trainingquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:55 schreef Ewelina het volgende:
LB, volgens mij zou nu bij die combinatie het glazuur spontaan in paniek mijn mond uit komen rennen....
Dat is ook lekker met slagroom!quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:52 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Met slagroom!! Heerlijk!
* uniekhoorn snoept nu van vers geslachte ananas
Colaquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:52 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mja, ik ben gewoon heel erg geschrokken van de voedingswaarden van chocopastavandaar dat het hier niet meer op tafel komt. Vriendje en ik zijn namelijk allebei in staat om het veel te dik op veel te veel boterhammen te smeren
Ik merk zelf ook heel erg dat zodra ik weer chocola eet, ik er nog een hele tijd zin in heb, de hele dag door
Dus nog een reden om geen chocopasta meer te eten.
Cola drink ik ook wel vaak, maar ik heb het zelden in huis. Vind het gewoon een makkelijk café / feestdrankje, want wijn is daar vaak vies en bier vind ik altijd vies
Ik ook wel, denk ikquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:54 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens hoor.
er is een verschil tussen nutella en chocopasta. in nutella zit behoorlijk wat calcium en vitamine E. als je een normaal beleg smeert dan is dat ongeveer 100kcal. net als pindakaas. ik eet allebei regelmatig, niet te dik, niet te veel...quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:52 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mja, ik ben gewoon heel erg geschrokken van de voedingswaarden van chocopastavandaar dat het hier niet meer op tafel komt. Vriendje en ik zijn namelijk allebei in staat om het veel te dik op veel te veel boterhammen te smeren
Ik merk zelf ook heel erg dat zodra ik weer chocola eet, ik er nog een hele tijd zin in heb, de hele dag door
Dus nog een reden om geen chocopasta meer te eten.
Cola drink ik ook wel vaak, maar ik heb het zelden in huis. Vind het gewoon een makkelijk café / feestdrankje, want wijn is daar vaak vies en bier vind ik altijd vies
Heb ik gister nog gedaan op mijn werkquote:Op woensdag 12 mei 2010 17:04 schreef Blurred86 het volgende:
nostalgie! cake (of eierkoeken) versieren op kinderfeestjes
Maar het blijft cacaoquote:Op woensdag 12 mei 2010 17:25 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
er is een verschil tussen nutella en chocopasta. in nutella zit behoorlijk wat calcium en vitamine E. als je een normaal beleg smeert dan is dat ongeveer 100kcal. net als pindakaas. ik eet allebei regelmatig, niet te dik, niet te veel...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |