Serieus, wat wil je nou helemaal. Denk je echt dat we dat niet weten?quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:52 schreef mr_t88 het volgende:
[..]
Zal het wel even uitleggen:
Spieren verbranden vetten, dus hoe groter jouw spiermassa hoe meer vetten je gaat verbranden. Met andere woorden: de stofwisseling wordt hoger. Het verliezen van spieren is iets wat je dus moet voorkomen. Strenge diëten en te veel cardio zijn de oorzaken van het verlies van spiermassa.
het staat zelfs nog net even boven je post, n00bquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:48 schreef motorbloempje het volgende:
ik doe tegenwoordig wel weer krachttraining met Mr.Mo. Samen is het iig wel 'leuk', of op zijn minst 'te doen'en we doen lekker gezellig de dag doorpraten en ook wat cardiodingen vooraf en erna
maar ik ga liever 'gewoon' spinnen of cardio dingen doen, maar zolang we 't samen doen is 't wel het proberen waard, eens kijken wat het voor ons doet, iig wat meer spieren proberen aan te maken om vet mee te verbranden.
Maar echt LEUK? Nee, kan hééééél goed begrijpen dat mensen het gewoon niet doen
Cardio = puik. Is ook spiertjes opbouwen en vet verbranden, niet helemaal waar.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Weten we toch! Althans. Cardio = puik. Is ook spiertjes opbouwen en vet verbranden. Diëten doet niemand hier, eten wel. Diëten zijn stom. Dus.
Ideale dag voor mij: eerst even opwarmen, dan KT, dan Zumba / Body Jam. Eerst spieren aan het werk, dan vet verbranden met cardio. Activiteit van spieren is ook tof voor verdere vetverbranding.
Mwehe, omdat 'even' moest ik wel lachenquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:51 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik wil niet voor CF praten, maar zoals al eerder aangegeven weten de meeste mensen die hier posten redelijk goed het effect van verschillende dieet/sport/andersoortige regimes en hebben ze niet de behoefte aan iemand die binnen komt vallen om ons te vertellen hoe het allemaal beter en efficiënter kan.
En nu ga ik aan het werk, even.
De zwerver, dus. Vertel verder!quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:57 schreef P.F het volgende:
Ja HALLO ik beleef hier avonturen en jullie kunnen alleen maar over die nieuwkomer praten![]()
Aha we hebben er weer een. Vertel eens waarom? Bovendien doen de meesten niet aan dieeten hier heurquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:46 schreef mr_t88 het volgende:
[..]
Oké ik begrijp het. Maar krachttraining is niks voor jou? En met krachttraining bedoel jij 'urenlang aanklooien met gewichten'? Snap dat met gewichten trainen niet leuk is, vind het zelf ook geen zak aan, maar begrijp jij het effect van krachttraining op afvallen? En waarom alleen cardio en een dieet volgen ontzettend slecht is voor je lichaam en dat je hierdoor totaal niet gezond afvalt?
En kan je ons ook iets vertellen wat we nog niet weten?quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:52 schreef mr_t88 het volgende:
[..]
Spieren verbranden vetten, dus hoe groter jouw spiermassa hoe meer vetten je gaat verbranden. Met andere woorden: de stofwisseling wordt hoger. Het verliezen van spieren is iets wat je dus moet voorkomen. Strenge diëten en te veel cardio zijn de oorzaken van het verlies van spiermassa.
Jij hebt zeker ook het wiel uitgevonden?quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:52 schreef mr_t88 het volgende:
[..]
Nou ik heb 3 stoelen en er ligt nog 1 uit elkaar die neem ik vanavond wel meequote:
en het vuurquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:59 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Jij hebt zeker ook het wiel uitgevonden?
Heeft de zwerver je stoelen gejat?quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:57 schreef P.F het volgende:
Ja HALLO ik beleef hier avonturen en jullie kunnen alleen maar over die nieuwkomer praten![]()
we happen graag denk ikquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:57 schreef P.F het volgende:
ha, het word verleidelijkquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:57 schreef motorbloempje het volgende:
als je zo'n abbo hebt kun je mensen negeren hè?
quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Mwehe, omdat 'even' moest ik wel lachen
Volgens de instructiemeneer van mijn sportschule wel.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:57 schreef mr_t88 het volgende:
[..]
Cardio = puik. Is ook spiertjes opbouwen en vet verbranden, niet helemaal waar.
Wel een prima trainingschema. Merk je effect?
quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:59 schreef P.F het volgende:
[..]
Nou ik heb 3 stoelen en er ligt nog 1 uit elkaar die neem ik vanavond wel meeEn ik zweet mij dood van de stress
quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:00 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee ik ben net als een zwerver stoelen aan het ophalen bij het grofvuil
Mede namens de rest van de groentebrigade: graag gedaan.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb nu wel zin in peultjes en Griekse salade enzoDus je groentelijst heeft ook een toffe uitwerking op mijn eetplanning, ik denk namelijk dat ik vandaag Griekse salade ga eten, met gegrilde lamssouvlaki
Bekleden is mijn mama goed inquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:06 schreef ColdFeet het volgende:
Leuk! Kun je evt zelf nog opnieuw bekleden, ofzo.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:06 schreef _Calimero_ het volgende:
Mo is weer in tha house en binnen 3 pagina's gaat het weer over poepen hoor
Sorryquote:
Maar straks neemt iemand anders hem mee voor die tijdquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:08 schreef P.F het volgende:
Maar die laatste kapotte doe ik vanavond wel... Niemand gelooft natuurlijk dat ik een kapotte stoel verhuis dus dat doe ik wel in het donker
Die heb ik nu ook net binnen, alleen nog geen tijd gehad om hem op te zetten... Misschien morgen?quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:50 schreef -marz- het volgende:
Krachttraining vind ik leuk! Maar ik werd zo breed als de Hulk, toen maar even wat geminderd.
Nu doe ik ook Pilates (voor dummies). Daar kreeg ik flinke spierpijn van de eerste keer! Je moet Pilates niet onderschatten.
Ja I know!!!! AAAH!quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:14 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Maar straks neemt iemand anders hem mee voor die tijd. En 3 stoelen staat veel minder mooi dan 4 stoelen!
allesquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:19 schreef shinydiscoball het volgende:
Weet iemand een leuk recept? Ik moet voor mensen koken en ze hebben in huis:
wokgarnalen
sugarsnaps
tomaatjes
groene paprika
courgette
broccoli
verder is er rijst en pasta
Ik kook hier iedere week (voor 4.5 personen, 0.5 telt voor de baby)en er staat nog woksaus enzo van mij, maar ik wil eens iets anders, heb alleen geen inspiratie. Anyone?
Ja meestal hebben ze wel garnalen/zalm ofzo in huis en dan maak ik een rijstprutje met champignons, of pasta...nouja misschien doe ik gewoon idd het makkelijkste.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
alleswokken (garnalen als laatste) met een mixje van ketjap, sambal en wat dingen als gemberpoeder, komijn, ve-tsin, etc.?
en dan met rijst?
quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:52 schreef mr_t88 het volgende:
[..]
Groene curry ,met kokosmelk en dan de groentjes en garnalen erin wokken, met rijst erbij. Jammie ik eet ook graag meequote:Op woensdag 12 mei 2010 15:24 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ja meestal hebben ze wel garnalen/zalm ofzo in huis en dan maak ik een rijstprutje met champignons, of pasta...nouja misschien doe ik gewoon idd het makkelijkste.
Yeah, eensch, maar ja.. Dat krijg je er niet uit..quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:35 schreef Goodbye het volgende:
Ik vind dat er best hard werd gereageerd tegen die "Messias". Hoe kan hij weten dat hier zo ongeveer elke week iemand komt die het allemaal beter weet? En naar mijn mening ging het niet op een dwingende toon of respectloos ofzo, maar misschien heb ik een post gemist.
![]()
O: yoghurt met muesli
T: banaan
L: 2 pistoletjes, 1 met rosbief en 1 met filet americain
T: boterham hagelslag en een flinke hand drop (bezig met een essay![]()
D: sperziebonen, salade, beenhammetje
T: nog een stuk fruit
heel goed, heel goed!quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Oeh niet vergeten, morgen zijn de winkels dicht!
Dus geen smoesjes: heb niks in huis.
Moet je even tegen Nachtwacht zeggen. Ik zeg expres niks, omdat ik vind dat hij zelfstandig moet wordenquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Je snapt toch wel dat als je in een topicserie gaat posten met meer dan duizend delen, dat je dan niet zo moet beginnen als je net binnen komt vallen?quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:52 schreef mr_t88 het volgende:
[..]
Oh, dat vond ik nou net zo'n mooi smoesje om uit eten te gaan!quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Goed dat je het zegt! Ik moest nog wel even Googlen om erachter te komen om welke feestdag het nou weer gaat.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:36 schreef uniekhoorn het volgende:
in amsterdam niet lijkt mij?quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Er is nog altijd zoiets als www.thuisbezorgd.nl.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Moet je even tegen Nachtwacht zeggen. Ik zeg expres niks, omdat ik vind dat hij zelfstandig moet worden.
Ik denk dat de winkels die normaal op zondag open zijn dat morgen ook wel zijnquote:
Je hebt gelijk... Sorry Messiasquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:35 schreef Goodbye het volgende:
Ik vind dat er best hard werd gereageerd tegen die "Messias". Hoe kan hij weten dat hier zo ongeveer elke week iemand komt die het allemaal beter weet? En naar mijn mening ging het niet op een dwingende toon of respectloos ofzo, maar misschien heb ik een post gemist.
![]()
O: yoghurt met muesli
T: banaan
L: 2 pistoletjes, 1 met rosbief en 1 met filet americain
T: boterham hagelslag en een flinke hand drop (bezig met een essay![]()
D: sperziebonen, salade, beenhammetje
T: nog een stuk fruit
O dat kan toch nietquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:41 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt! Ik moest nog wel even Googlen om erachter te komen om welke feestdag het nou weer gaat.
Niet iedereen is bekend met de manier waarop hier gepost wordt, believe me, daar moet je eerste een paar dagen voor inburgerenquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:43 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Je hebt gelijk... Sorry Messias, kom vooral je tips rondstrooien, hoewel we al best veel weten en de kans dus aanwezig is dat je niets nieuws vertelt. Maar alsnog ben je welkom hier
Ik ben het wel met je eens...quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:47 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Niet iedereen is bekend met de manier waarop hier gepost wordt, believe me, daar moet je eerste een paar dagen voor inburgerenniet negatief bedoeld, by the way!
Je hebt ook mensen die even langs komen en gelijk beginnen over 'dikke zeugen' of 'jullie zijn vast alleen maar dik omdat jullie teveel patat/chips/snoep hebben gegeten'. Maar dat was dit niet, vind ik
Ik ben het met je eens hoor.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:47 schreef Goodbye het volgende:
Niet iedereen is bekend met de manier waarop hier gepost wordt, believe me, daar moet je eerste een paar dagen voor inburgerenniet negatief bedoeld, by the way!
Je hebt ook mensen die even langs komen en gelijk beginnen over 'dikke zeugen' of 'jullie zijn vast alleen maar dik omdat jullie teveel patat/chips/snoep hebben gegeten'. Maar dat was dit niet, vind ik
Meteen weer in de lijnstand?quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
Lekker Nynke!![]()
Ik doe ook een lijstjeNiet ideaal want ik moet nog brood kopen
O: kapje met Nutella
S: Zumba
L: twee sneetjes krentenwegge met boter
T: perziken
T: twee gekookte eitjes met een kapje
D: Griekse salade met souvlakis![]()
T: denk beker melk
Oja kokosmelk is een goeie! Thanks! (ook Maria en Moquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:34 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Groene curry ,met kokosmelk en dan de groentjes en garnalen erin wokken, met rijst erbij. Jammie ik eet ook graag mee
hehe idd, je kunt ook nooit even een uurtje weggaan hierquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:36 schreef Viking84 het volgende:
Noes, ik ga opruimen en ik mis een rel.
Je hebt gelijk, dit is ongeveer 1437 kcal. Komt nog wat bij dus, misschien nootjes of een extra snee broodquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:12 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hier is het ook rotweer!![]()
[..]
Meteen weer in de lijnstand?![]()
Lijstje
O: dubbele boterham pindakaas
T: minikoekje
T: plakje ES cake (had geen zin om uit te leggen dat ik niet wilde) <-- zonde van de calorieen
L: dubbele boterham rookvlees, dubbele kaas
T: appel
T: bouillon
D: rijst met cevapcicis en tomatensaus
T: druiven
Die worstjes ja!quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, dit is ongeveer 1437 kcal. Komt nog wat bij dus, misschien nootjes of een extra snee brood![]()
Wat is ES cake? Cevapcicis zijn die worstjes toch?
Van Kwak mag ik Nutella!quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:33 schreef LadyBlack het volgende:
Oh, Maria, wat ik nog zat te bedenken vanmiddag; misschien kun je proberen om cold turkey te stoppen met cola en chocopasta (misschien dat de cola lastig wordt in Rome, maar geen chocopasta eten lukt mij altijd goed in het buitenland) Dat scheelt je een heleboel suiker en verzadigde vetten.
Maar het feit dat je aankomt zou heel goed spierkweken kunnen zijn toch? Een langetermijnplaatje dus
Met slagroom!! Heerlijk!quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:45 schreef Blurred86 het volgende:
ik vind die euroshopper cake stiekem heel lekker
Mja, ik ben gewoon heel erg geschrokken van de voedingswaarden van chocopastaquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Van Kwak mag ik Nutella!Maar minderen kan sowieso geen kwaad, ook op cola-gebied niet. Ik zou eigenlijk een glaasje per week moeten doen ofzo. Nu drink ik het vaak op vrijdag én zaterdag. Maar dat is voor na Roma idd
En het zouden spieren kunnen zijnIk vind het alleen een beetje eng om daarvan uit te gaan want zometeen ben ik inééns een koei en dan is de weg terug veeeeul langer
Ik ga binnenkort verjaardagscake met slagroom en smarties etenquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:52 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Met slagroom!! Heerlijk!
* uniekhoorn snoept nu van vers geslachte ananas
Training, trainingquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:55 schreef Ewelina het volgende:
LB, volgens mij zou nu bij die combinatie het glazuur spontaan in paniek mijn mond uit komen rennen....
Dat is ook lekker met slagroom!quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:52 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Met slagroom!! Heerlijk!
* uniekhoorn snoept nu van vers geslachte ananas
Colaquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:52 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mja, ik ben gewoon heel erg geschrokken van de voedingswaarden van chocopastavandaar dat het hier niet meer op tafel komt. Vriendje en ik zijn namelijk allebei in staat om het veel te dik op veel te veel boterhammen te smeren
Ik merk zelf ook heel erg dat zodra ik weer chocola eet, ik er nog een hele tijd zin in heb, de hele dag door
Dus nog een reden om geen chocopasta meer te eten.
Cola drink ik ook wel vaak, maar ik heb het zelden in huis. Vind het gewoon een makkelijk café / feestdrankje, want wijn is daar vaak vies en bier vind ik altijd vies
Ik ook wel, denk ikquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:54 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens hoor.
er is een verschil tussen nutella en chocopasta. in nutella zit behoorlijk wat calcium en vitamine E. als je een normaal beleg smeert dan is dat ongeveer 100kcal. net als pindakaas. ik eet allebei regelmatig, niet te dik, niet te veel...quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:52 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mja, ik ben gewoon heel erg geschrokken van de voedingswaarden van chocopastavandaar dat het hier niet meer op tafel komt. Vriendje en ik zijn namelijk allebei in staat om het veel te dik op veel te veel boterhammen te smeren
Ik merk zelf ook heel erg dat zodra ik weer chocola eet, ik er nog een hele tijd zin in heb, de hele dag door
Dus nog een reden om geen chocopasta meer te eten.
Cola drink ik ook wel vaak, maar ik heb het zelden in huis. Vind het gewoon een makkelijk café / feestdrankje, want wijn is daar vaak vies en bier vind ik altijd vies
Heb ik gister nog gedaan op mijn werkquote:Op woensdag 12 mei 2010 17:04 schreef Blurred86 het volgende:
nostalgie! cake (of eierkoeken) versieren op kinderfeestjes
Maar het blijft cacaoquote:Op woensdag 12 mei 2010 17:25 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
er is een verschil tussen nutella en chocopasta. in nutella zit behoorlijk wat calcium en vitamine E. als je een normaal beleg smeert dan is dat ongeveer 100kcal. net als pindakaas. ik eet allebei regelmatig, niet te dik, niet te veel...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |