Oh leuk, PM eens?quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:31 schreef AKnynke het volgende:
Oh en CF: ik ga misschien wel solliciteren op een functie in jouw woonplaats! Spannend!
Ja maar Madonna is echt overtraind, brrr. Die ziet er sowieso akelig uit, net als SJP. Als je ineens na je veertigste keihard aan de krachttraining gaat, word je gewoon akelig pezig.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:33 schreef P.F het volgende:
Sorry, aders, door je bloedstroming oid, voormalige personal trainster van Madonna, maar Madonna was eigenwijs of zo!
Oh wat awesome!quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:29 schreef AKnynke het volgende:
[..]
misschien ga ik wel pgingen doen om te publiceren. maar eens kijken. En het toffe is, m'n onderwerp is hot op het moment en m'n uni gaat een programma opstarten over m'n onderwerp. Phd, here I come!
Laat me raden - waarom pilates doen als je ook KT kunt doen?quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:33 schreef mr_t88 het volgende:
Waarom zo moeilijk met yoga en pilates en blablabla... Ga je dit 4x in de week doen? Of ga je er verder ook nog andere sporten doen?
Hoezo? Hoor je dat vaker?quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Laat me raden - waarom pilates doen als je ook KT kunt doen?
Ik gok zo dat de meerderheid van de mensen hier een beetje de buik vol heeft van al doe goedbedoelde adviezen die ze al 20x gehoord hebben.quote:
Ja, af en toe komt er hier weer zo'n messias langs met het evangelie van krachttraining.quote:
Daarnaast vind ik (en misschien klinkt dit zweverig) dat ik van yoga een soort rust in m'n hoofd krijg wat ik erg fijn vind, m'n connectie tussen geest en lichaam word er heel goed door. Ik voel beter aan wat m'n lichaam nodig heeft wat betreft eten enzo. Heb ook een tijd KT gedaan (toen ik studeerde), en dat werkte hartstikke goed, maar ik vind andere sporten beter voor mij werken.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:42 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, af en toe komt er hier weer zo'n messias langs met het evangelie van krachttraining.
Sprekend voor mijzelf: liever een niet-perfect lichaam dan urenlang aanklooien met gewichten
Het collectieve slank-geweten is tegenwoordig al prominent aanwezig als iemand eens een dagje zich niet lekker voelt en te weinig eetquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:41 schreef motorbloempje het volgende:
zou nog wel wat tussendoor willen doen, maar voel me niet écht heel lekker![]()
Heb ik ook hoor, met yoga. En van pilates vind ik nou juist weer het perfectionistische heel fijnquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:43 schreef Perruche het volgende:
[..]
Daarnaast vind ik (en misschien klinkt dit zweverig) dat ik van yoga een soort rust in m'n hoofd krijg wat ik erg fijn vind, m'n connectie tussen geest en lichaam word er heel goed door. Ik voel beter aan wat m'n lichaam nodig heeft wat betreft eten enzo. Heb ook een tijd KT gedaan (toen ik studeerde), en dat werkte hartstikke goed, maar ik vind andere sporten beter voor mij werken.
Oké ik begrijp het. Maar krachttraining is niks voor jou? En met krachttraining bedoel jij 'urenlang aanklooien met gewichten'? Snap dat met gewichten trainen niet leuk is, vind het zelf ook geen zak aan, maar begrijp jij het effect van krachttraining op afvallen? En waarom alleen cardio en een dieet volgen ontzettend slecht is voor je lichaam en dat je hierdoor totaal niet gezond afvalt?quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:42 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, af en toe komt er hier weer zo'n messias langs met het evangelie van krachttraining.
Sprekend voor mijzelf: liever een niet-perfect lichaam dan urenlang aanklooien met gewichten
Denk ik ook wel ja.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mwaa best okee denk ik!
Ehhhh... Lul even niet over dingen waar je geen verstand van hebt?quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:46 schreef mr_t88 het volgende:
[..]
Oké ik begrijp het. Maar krachttraining is niks voor jou? En met krachttraining bedoel jij 'urenlang aanklooien met gewichten'? Snap dat met gewichten trainen niet leuk is, vind het zelf ook geen zak aan, maar begrijp jij het effect van krachttraining op afvallen? En waarom alleen cardio en een dieet volgen ontzettend slecht is voor je lichaam en dat je hierdoor totaal niet gezond afvalt?
Hoezo?quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:47 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ehhhh... Lul even niet over dingen waar je geen verstand van hebt?
zo danquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:46 schreef mr_t88 het volgende:
[..]
En waarom alleen cardio en een dieet volgen ontzettend slecht is voor je lichaam en dat je hierdoor totaal niet gezond afvalt?
Ja, ik heb 't een tijd 2-3x per week gedaan met een vriendin samen en dan was het wel draaglijk. Maar écht, sportscholen vind ik zo naar! Die muffe luchtquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:48 schreef motorbloempje het volgende:
ik doe tegenwoordig wel weer krachttraining met Mr.Mo. Samen is het iig wel 'leuk', of op zijn minst 'te doen'en we doen lekker gezellig de dag doorpraten en ook wat cardiodingen vooraf en erna
Dude, je hebt echt geen flauw idee van hoe ik mijn gewichtsverlies bewerkstellig. Doe daar dan ook geen stompzinnige aannames over.quote:
Ik wil niet voor CF praten, maar zoals al eerder aangegeven weten de meeste mensen die hier posten redelijk goed het effect van verschillende dieet/sport/andersoortige regimes en hebben ze niet de behoefte aan iemand die binnen komt vallen om ons te vertellen hoe het allemaal beter en efficiënter kan.quote:
jaquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, ik heb 't een tijd 2-3x per week gedaan met een vriendin samen en dan was het wel draaglijk. Maar écht, sportscholen vind ik zo naar! Die muffe lucht
Zal het wel even uitleggen:quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
zo danen daarom hebben we ook echt een vliegende vinketeringhekel aan mensen die gewoon even binnen komen stormen en dingen roepen die niet kloppen / waar ze niets vanaf weten
![]()
Weten we toch! Althans. Cardio = puik. Is ook spiertjes opbouwen en vet verbranden. Diëten doet niemand hier, eten wel. Diëten zijn stom. Dus.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:52 schreef mr_t88 het volgende:
[..]
Zal het wel even uitleggen:
Spieren verbranden vetten, dus hoe groter jouw spiermassa hoe meer vetten je gaat verbranden. Met andere woorden: de stofwisseling wordt hoger. Het verliezen van spieren is iets wat je dus moet voorkomen. Strenge diëten en te veel cardio zijn de oorzaken van het verlies van spiermassa.
ah, dank je, einsteinquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:52 schreef mr_t88 het volgende:
[..]
Spieren verbranden vetten, dus hoe groter jouw spiermassa hoe meer vetten je gaat verbranden. Met andere woorden: de stofwisseling wordt hoger. Het verliezen van spieren is iets wat je dus moet voorkomen. Strenge diëten en te veel cardio zijn de oorzaken van het verlies van spiermassa.
Oh wauw, éindelijk weet ik waarom ik zo dik benquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:52 schreef mr_t88 het volgende:
[..]
als hij eerst zou lezen voor hij zijn uiteraard zeer geweldige en unieke wijsheden hier komt dumpen bij mensen die prima weten hoe het moetquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Weten we toch! Althans. Cardio = puik. Is ook spiertjes opbouwen en vet verbranden. Diëten doet niemand hier, eten wel. Diëten zijn stom. Dus.
Ideale dag voor mij: eerst even opwarmen, dan KT, dan Zumba / Body Jam. Eerst spieren aan het werk, dan vet verbranden met cardio. Activiteit van spieren is ook tof voor verdere vetverbranding.
Ik heb nu wel zin in peultjes en Griekse salade enzoquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:47 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Denk ik ook wel ja.![]()
Daar ligt het dus ook niet aan. Dan heb ik geen idee.
Serieus, wat wil je nou helemaal. Denk je echt dat we dat niet weten?quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:52 schreef mr_t88 het volgende:
[..]
het staat zelfs nog net even boven je post, n00bquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:48 schreef motorbloempje het volgende:
ik doe tegenwoordig wel weer krachttraining met Mr.Mo. Samen is het iig wel 'leuk', of op zijn minst 'te doen'en we doen lekker gezellig de dag doorpraten en ook wat cardiodingen vooraf en erna
maar ik ga liever 'gewoon' spinnen of cardio dingen doen, maar zolang we 't samen doen is 't wel het proberen waard, eens kijken wat het voor ons doet, iig wat meer spieren proberen aan te maken om vet mee te verbranden.
Maar echt LEUK? Nee, kan hééééél goed begrijpen dat mensen het gewoon niet doen
Cardio = puik. Is ook spiertjes opbouwen en vet verbranden, niet helemaal waar.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Weten we toch! Althans. Cardio = puik. Is ook spiertjes opbouwen en vet verbranden. Diëten doet niemand hier, eten wel. Diëten zijn stom. Dus.
Ideale dag voor mij: eerst even opwarmen, dan KT, dan Zumba / Body Jam. Eerst spieren aan het werk, dan vet verbranden met cardio. Activiteit van spieren is ook tof voor verdere vetverbranding.
Mwehe, omdat 'even' moest ik wel lachenquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:51 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik wil niet voor CF praten, maar zoals al eerder aangegeven weten de meeste mensen die hier posten redelijk goed het effect van verschillende dieet/sport/andersoortige regimes en hebben ze niet de behoefte aan iemand die binnen komt vallen om ons te vertellen hoe het allemaal beter en efficiënter kan.
En nu ga ik aan het werk, even.
De zwerver, dus. Vertel verder!quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:57 schreef P.F het volgende:
Ja HALLO ik beleef hier avonturen en jullie kunnen alleen maar over die nieuwkomer praten![]()
Aha we hebben er weer een. Vertel eens waarom? Bovendien doen de meesten niet aan dieeten hier heurquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:46 schreef mr_t88 het volgende:
[..]
Oké ik begrijp het. Maar krachttraining is niks voor jou? En met krachttraining bedoel jij 'urenlang aanklooien met gewichten'? Snap dat met gewichten trainen niet leuk is, vind het zelf ook geen zak aan, maar begrijp jij het effect van krachttraining op afvallen? En waarom alleen cardio en een dieet volgen ontzettend slecht is voor je lichaam en dat je hierdoor totaal niet gezond afvalt?
En kan je ons ook iets vertellen wat we nog niet weten?quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:52 schreef mr_t88 het volgende:
[..]
Jij hebt zeker ook het wiel uitgevonden?quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:52 schreef mr_t88 het volgende:
[..]
Nou ik heb 3 stoelen en er ligt nog 1 uit elkaar die neem ik vanavond wel meequote:
en het vuurquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:59 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Jij hebt zeker ook het wiel uitgevonden?
Heeft de zwerver je stoelen gejat?quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:57 schreef P.F het volgende:
Ja HALLO ik beleef hier avonturen en jullie kunnen alleen maar over die nieuwkomer praten![]()
we happen graag denk ikquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:57 schreef P.F het volgende:
ha, het word verleidelijkquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:57 schreef motorbloempje het volgende:
als je zo'n abbo hebt kun je mensen negeren hè?
quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Mwehe, omdat 'even' moest ik wel lachen
Volgens de instructiemeneer van mijn sportschule wel.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:57 schreef mr_t88 het volgende:
[..]
Cardio = puik. Is ook spiertjes opbouwen en vet verbranden, niet helemaal waar.
Wel een prima trainingschema. Merk je effect?
quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:59 schreef P.F het volgende:
[..]
Nou ik heb 3 stoelen en er ligt nog 1 uit elkaar die neem ik vanavond wel meeEn ik zweet mij dood van de stress
quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:00 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee ik ben net als een zwerver stoelen aan het ophalen bij het grofvuil
Mede namens de rest van de groentebrigade: graag gedaan.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb nu wel zin in peultjes en Griekse salade enzoDus je groentelijst heeft ook een toffe uitwerking op mijn eetplanning, ik denk namelijk dat ik vandaag Griekse salade ga eten, met gegrilde lamssouvlaki
Bekleden is mijn mama goed inquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:06 schreef ColdFeet het volgende:
Leuk! Kun je evt zelf nog opnieuw bekleden, ofzo.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:06 schreef _Calimero_ het volgende:
Mo is weer in tha house en binnen 3 pagina's gaat het weer over poepen hoor
Sorryquote:
Maar straks neemt iemand anders hem mee voor die tijdquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:08 schreef P.F het volgende:
Maar die laatste kapotte doe ik vanavond wel... Niemand gelooft natuurlijk dat ik een kapotte stoel verhuis dus dat doe ik wel in het donker
Die heb ik nu ook net binnen, alleen nog geen tijd gehad om hem op te zetten... Misschien morgen?quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:50 schreef -marz- het volgende:
Krachttraining vind ik leuk! Maar ik werd zo breed als de Hulk, toen maar even wat geminderd.
Nu doe ik ook Pilates (voor dummies). Daar kreeg ik flinke spierpijn van de eerste keer! Je moet Pilates niet onderschatten.
Ja I know!!!! AAAH!quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:14 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Maar straks neemt iemand anders hem mee voor die tijd. En 3 stoelen staat veel minder mooi dan 4 stoelen!
allesquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:19 schreef shinydiscoball het volgende:
Weet iemand een leuk recept? Ik moet voor mensen koken en ze hebben in huis:
wokgarnalen
sugarsnaps
tomaatjes
groene paprika
courgette
broccoli
verder is er rijst en pasta
Ik kook hier iedere week (voor 4.5 personen, 0.5 telt voor de baby)en er staat nog woksaus enzo van mij, maar ik wil eens iets anders, heb alleen geen inspiratie. Anyone?
Ja meestal hebben ze wel garnalen/zalm ofzo in huis en dan maak ik een rijstprutje met champignons, of pasta...nouja misschien doe ik gewoon idd het makkelijkste.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
alleswokken (garnalen als laatste) met een mixje van ketjap, sambal en wat dingen als gemberpoeder, komijn, ve-tsin, etc.?
en dan met rijst?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |