abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 mei 2010 @ 14:39:28 #76
288142 mr_t88
Legen...wait for it...DARY!
pi_81341096
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 14:37 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Laat me raden - waarom pilates doen als je ook KT kunt doen?

Hoezo? Hoor je dat vaker?
Those who push themselves, and are willing to face pain, exhaustion, humiliation, rejection, or worse, are the ones who become champions. The rest are left on the sidelines.
pi_81341193
Lijstje:

O: 2 knackebrodjes osseworst
T: 1 knackebrodje kaas
L: 2 eitjes in een omelet met magere salami ( was in de 30% korting, en we maken pizza morgen), rode ui en bieslook en een héél klein beetje kaas
D: zelfgemaakte olie-vrije pita's met zelfgemaakte kipshoarma: 200 gram kipfilet en heel veel groente voor 2 personen

zou nog wel wat tussendoor willen doen, maar voel me niet écht heel lekker
Ja doei.
pi_81341194
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 14:39 schreef mr_t88 het volgende:

[..]

Ik gok zo dat de meerderheid van de mensen hier een beetje de buik vol heeft van al doe goedbedoelde adviezen die ze al 20x gehoord hebben.

Gok ik he. Ik denk zelf dat KT misschien wel meer effect heeft, maar je moet het ook vooral leuk vinden wat je doet enzo, anders houd je het toch niet vol. Denk ik zo.
pi_81341217
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 14:39 schreef mr_t88 het volgende:

[..]

Ja, af en toe komt er hier weer zo'n messias langs met het evangelie van krachttraining.

Sprekend voor mijzelf: liever een niet-perfect lichaam dan urenlang aanklooien met gewichten
pi_81341300
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 14:42 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ja, af en toe komt er hier weer zo'n messias langs met het evangelie van krachttraining.

Sprekend voor mijzelf: liever een niet-perfect lichaam dan urenlang aanklooien met gewichten
Daarnaast vind ik (en misschien klinkt dit zweverig) dat ik van yoga een soort rust in m'n hoofd krijg wat ik erg fijn vind, m'n connectie tussen geest en lichaam word er heel goed door. Ik voel beter aan wat m'n lichaam nodig heeft wat betreft eten enzo. Heb ook een tijd KT gedaan (toen ik studeerde), en dat werkte hartstikke goed, maar ik vind andere sporten beter voor mij werken.
pi_81341306
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 14:41 schreef motorbloempje het volgende:
zou nog wel wat tussendoor willen doen, maar voel me niet écht heel lekker
Het collectieve slank-geweten is tegenwoordig al prominent aanwezig als iemand eens een dagje zich niet lekker voelt en te weinig eet Maar hé, geen zin in eten: dan eet je vandaag maar wat minder. Beterschap
pi_81341360
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 14:43 schreef Perruche het volgende:

[..]

Daarnaast vind ik (en misschien klinkt dit zweverig) dat ik van yoga een soort rust in m'n hoofd krijg wat ik erg fijn vind, m'n connectie tussen geest en lichaam word er heel goed door. Ik voel beter aan wat m'n lichaam nodig heeft wat betreft eten enzo. Heb ook een tijd KT gedaan (toen ik studeerde), en dat werkte hartstikke goed, maar ik vind andere sporten beter voor mij werken.
Heb ik ook hoor, met yoga. En van pilates vind ik nou juist weer het perfectionistische heel fijn

Sinds ik pilates en yoga doe, heb ik nooit meer lage rugpijn
  woensdag 12 mei 2010 @ 14:46:14 #83
288142 mr_t88
pi_81341418
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 14:42 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Oké ik begrijp het. Maar krachttraining is niks voor jou? En met krachttraining bedoel jij 'urenlang aanklooien met gewichten'? Snap dat met gewichten trainen niet leuk is, vind het zelf ook geen zak aan, maar begrijp jij het effect van krachttraining op afvallen? En waarom alleen cardio en een dieet volgen ontzettend slecht is voor je lichaam en dat je hierdoor totaal niet gezond afvalt?
Those who push themselves, and are willing to face pain, exhaustion, humiliation, rejection, or worse, are the ones who become champions. The rest are left on the sidelines.
pi_81341465
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 14:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mwaa best okee denk ik!
Denk ik ook wel ja.
Daar ligt het dus ook niet aan. Dan heb ik geen idee.
pi_81341482
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 14:46 schreef mr_t88 het volgende:

[..]

Oké ik begrijp het. Maar krachttraining is niks voor jou? En met krachttraining bedoel jij 'urenlang aanklooien met gewichten'? Snap dat met gewichten trainen niet leuk is, vind het zelf ook geen zak aan, maar begrijp jij het effect van krachttraining op afvallen? En waarom alleen cardio en een dieet volgen ontzettend slecht is voor je lichaam en dat je hierdoor totaal niet gezond afvalt?
Ehhhh... Lul even niet over dingen waar je geen verstand van hebt?
  woensdag 12 mei 2010 @ 14:47:54 #86
236335 neen
schone schijn
pi_81341493
Tvp, ik ben buiten bezig en het is droog

Misschien kun je ff foto's vergelijken van een poos terug met nu Maria want volgens mij ben je op het oog echt wel afgevallen'

Tijd besparende plannen kosten extra tijd rmen frustratie hier
het lijkt niet wat het is
pi_81341523
ik doe tegenwoordig wel weer krachttraining met Mr.Mo. Samen is het iig wel 'leuk', of op zijn minst 'te doen' en we doen lekker gezellig de dag doorpraten en ook wat cardiodingen vooraf en erna

maar ik ga liever 'gewoon' spinnen of cardio dingen doen, maar zolang we 't samen doen is 't wel het proberen waard, eens kijken wat het voor ons doet, iig wat meer spieren proberen aan te maken om vet mee te verbranden.

Maar echt LEUK? Nee, kan hééééél goed begrijpen dat mensen het gewoon niet doen
Ja doei.
  woensdag 12 mei 2010 @ 14:49:01 #88
288142 mr_t88
pi_81341549
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 14:47 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ehhhh... Lul even niet over dingen waar je geen verstand van hebt?
Hoezo?
pi_81341594
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 14:46 schreef mr_t88 het volgende:

[..]

En waarom alleen cardio en een dieet volgen ontzettend slecht is voor je lichaam en dat je hierdoor totaal niet gezond afvalt?
zo dan en daarom hebben we ook echt een vliegende vinketeringhekel aan mensen die gewoon even binnen komen stormen en dingen roepen die niet kloppen / waar ze niets vanaf weten
Ja doei.
pi_81341605
Krachttraining vind ik leuk! Maar ik werd zo breed als de Hulk, toen maar even wat geminderd.

Nu doe ik ook Pilates (voor dummies). Daar kreeg ik flinke spierpijn van de eerste keer! Je moet Pilates niet onderschatten.
Springfield's looking pretty dusty today
pi_81341607
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 14:48 schreef motorbloempje het volgende:
ik doe tegenwoordig wel weer krachttraining met Mr.Mo. Samen is het iig wel 'leuk', of op zijn minst 'te doen' en we doen lekker gezellig de dag doorpraten en ook wat cardiodingen vooraf en erna
Ja, ik heb 't een tijd 2-3x per week gedaan met een vriendin samen en dan was het wel draaglijk. Maar écht, sportscholen vind ik zo naar! Die muffe lucht
pi_81341647
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 14:49 schreef mr_t88 het volgende:

[..]

Hoezo?
Dude, je hebt echt geen flauw idee van hoe ik mijn gewichtsverlies bewerkstellig. Doe daar dan ook geen stompzinnige aannames over.
pi_81341666
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 14:49 schreef mr_t88 het volgende:

[..]

Hoezo?
Ik wil niet voor CF praten, maar zoals al eerder aangegeven weten de meeste mensen die hier posten redelijk goed het effect van verschillende dieet/sport/andersoortige regimes en hebben ze niet de behoefte aan iemand die binnen komt vallen om ons te vertellen hoe het allemaal beter en efficiënter kan.

En nu ga ik aan het werk, even.
pi_81341683
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 14:50 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ja, ik heb 't een tijd 2-3x per week gedaan met een vriendin samen en dan was het wel draaglijk. Maar écht, sportscholen vind ik zo naar! Die muffe lucht
ja en het is bij ons ook nog eens heel benauwd, vooral in het studentengedeelte waar het altijd drukker is dan in het particulierengedeelte.. maarja, voor 70 euro per jaar klaag ik er daar iig niet over

en dan zie ik, als het 15 graden, zonnetje is, mensen een half uur op een loopband hardlopen, terwijl ze wel lekker naar buiten kijken dat vind ik zo zonde
Ja doei.
  woensdag 12 mei 2010 @ 14:52:31 #95
288142 mr_t88
pi_81341726
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 14:49 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

zo dan en daarom hebben we ook echt een vliegende vinketeringhekel aan mensen die gewoon even binnen komen stormen en dingen roepen die niet kloppen / waar ze niets vanaf weten
Zal het wel even uitleggen:
Spieren verbranden vetten, dus hoe groter jouw spiermassa hoe meer vetten je gaat verbranden. Met andere woorden: de stofwisseling wordt hoger. Het verliezen van spieren is iets wat je dus moet voorkomen. Strenge diëten en te veel cardio zijn de oorzaken van het verlies van spiermassa.
  woensdag 12 mei 2010 @ 14:55:23 #96
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_81341892
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 14:52 schreef mr_t88 het volgende:

[..]

Spieren verbranden vetten, dus hoe groter jouw spiermassa hoe meer vetten je gaat verbranden. Met andere woorden: de stofwisseling wordt hoger. Het verliezen van spieren is iets wat je dus moet voorkomen. Strenge diëten en te veel cardio zijn de oorzaken van het verlies van spiermassa.
Weten we toch! Althans. Cardio = puik. Is ook spiertjes opbouwen en vet verbranden. Diëten doet niemand hier, eten wel. Diëten zijn stom. Dus.

Ideale dag voor mij: eerst even opwarmen, dan KT, dan Zumba / Body Jam. Eerst spieren aan het werk, dan vet verbranden met cardio. Activiteit van spieren is ook tof voor verdere vetverbranding.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_81341902
quote:

[..]

ah, dank je, einstein !
Ja doei.
pi_81341921
quote:

[..]

Oh wauw, éindelijk weet ik waarom ik zo dik ben

Flikker toch op, betweter
pi_81341961
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 14:55 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Weten we toch! Althans. Cardio = puik. Is ook spiertjes opbouwen en vet verbranden. Diëten doet niemand hier, eten wel. Diëten zijn stom. Dus.

Ideale dag voor mij: eerst even opwarmen, dan KT, dan Zumba / Body Jam. Eerst spieren aan het werk, dan vet verbranden met cardio. Activiteit van spieren is ook tof voor verdere vetverbranding.
als hij eerst zou lezen voor hij zijn uiteraard zeer geweldige en unieke wijsheden hier komt dumpen bij mensen die prima weten hoe het moet
Ja doei.
  woensdag 12 mei 2010 @ 14:56:47 #100
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_81341971
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 14:47 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Denk ik ook wel ja.
Daar ligt het dus ook niet aan. Dan heb ik geen idee.
Ik heb nu wel zin in peultjes en Griekse salade enzo Dus je groentelijst heeft ook een toffe uitwerking op mijn eetplanning, ik denk namelijk dat ik vandaag Griekse salade ga eten, met gegrilde lamssouvlaki
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')