Volgens mij is dat allemaal nogal koolhydraatrijk, niet alleen wat betreft deeg maar ook de gekozen groente.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
pita's met falafel, maispastei, fajitas, empanadas...
quote:Asperges
Bonen (sperziebonen of gele bonen)
Paprika's en Spaanse pepers
Broccoli
Kool
Wortelen
Bloemkool
Bleekselderij
Komkommer
Aubergine
Prei
Sla
Paddestoelen
Olijven
Ui
Augurken
Aardappelen (alleen jonge, kleine)
Peultjes
Spinazie
Tomaten
Courgettes
inderdaad, bij 40 graden!quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:23 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Bikram yoga, da's toch van die zweet-bedoening? Volgens mij is het gewoon vochtverlies, dan
't Was bij mijn hatha yoga vanmorgen wel pleuriskoud trouwens, niet fijn
Je moet niet alles geloven wat je hoortquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:25 schreef P.F het volgende:
Ik heb gehoord dat je van bikram yoga lelijke spieren krijgt...
Oh, maar als je het 4x per week deed, wil ik best geloven dat je er echt van afvielquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:26 schreef Perruche het volgende:
[..]
inderdaad, bij 40 graden!
heb het een tijdje gedaan, zo'n 4x in de week. Ik heb geen weegschaal dus ik heb geen flauw idee hoe mijn gewicht achteruitging, en ik dronk 3 liter water op een dag om het vochtverlies te compenseren, dus ik gok zo dat dat het niet is. Heb niet echt rekening gehouden met wat ik at, maar m'n broeken gingen écht zonder moeite ovet m'n komt. Lukt dat ook met alleen vochtverlies? M'n buik was ook echt veel strakker, volgens mij werkte het toch wel goed. Maar misschien heb je wel gelijk
Jaquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:23 schreef AKnynke het volgende:
Het meisje dat tegen over me zit in de bieb haalt steeds haar neus op, en het meisje rechts van me ook. Zo vies. Zal ik ze een zakdoekje aanbieden?
Ik vind dat écht yogis sowieso lelijke lichamen hebben. Super lenig, maar superplat en droog, zonder echte vorm. Als je het echter afwisseld met hardlopen of andere sporten valt het wel mee. Sowieso moet je wel echt heel fanatiek en lang yoga'en om er zo yoga-achtig uit te zien.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:25 schreef P.F het volgende:
Ik heb gehoord dat je van bikram yoga lelijke spieren krijgt...
misschien ga ik wel pgingen doen om te publiceren. maar eens kijken. En het toffe is, m'n onderwerp is hot op het moment en m'n uni gaat een programma opstarten over m'n onderwerp. Phd, here I come!quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
Yoga, stoer Perruche! Was/ben je dan ook heel lenig?![]()
En Kuikentje, wat goed dat je zelf hebt aangegeven niet te willen lijnen! Lijkt me inderdaad wel erg lastig, want wanneer sla je door enzo. Ik weeg me ook niet meer 1x per dag, ivm demotiverendBen benieuwd wat hij (het was toch een hij
) zegt over wat je zegt mbt zichtbaarheid van het halen van je doel. 8-12 uur is trouwens echt veel!
![]()
Shinyfaaace![]()
Nynke, wat stoer! Ga je ook gepubliceerd worden achteraf?
Ik had een maandkaart waarmee je zoveel kon gaan als je wilde, en de studio was maar 15 minuten fietsen, superrelaxed!quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh, maar als je het 4x per week deed, wil ik best geloven dat je er echt van afviel
Nou, weer beginnen dan, dus! Waarom was je gestopt?
Oh ik noemde maar wat random dingen! Zal eens naar je lijstje kijkenquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:24 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Volgens mij is dat allemaal nogal koolhydraatrijk, niet alleen wat betreft deeg maar ook de gekozen groente.
Vooral mais heeft een relatief hoge glycemische indexwaarde.
Misschien helpt het als je je groentekeuze wat meer afwisselt met de relatief lage groenten:
[..]
Mwaa best okee denk ik!quote:Asperges
Bonen (sperziebonen of gele bonen) - sperziebonen erg vaak! Houdt vriendje van
Paprika's en Spaanse pepers - Check! Fajitas, keftedes, salade, etc![]()
Broccoli - wil ik vaker eten maar vriendje lust het niet zo.
Kool
Wortelen - ook vaak door gerechtenpasta's, keftedes, etc.
Bloemkool
Bleekselderij
Komkommer - vaak in salade, ergens naast, in zelfgemaakte tjap tjoy, bij falafel, etc
Aubergine
Prei - lekkerovenschotels e.d.
Sla - salade is fijn!
Paddestoelen - nom! Tjap tjoy weer, omelet, etc.
Olijven - Griekse salade en in empanadas
Ui - bijna bij alles
Augurken
Aardappelen (alleen jonge, kleine)
Peultjes - lekker met wokgerecht enzo!
Spinazie - wil ik vaker eten maar vriendje is geen fan
Tomaten - vaak! In pastasaus, keftedes, salade, pico de gallo, etc.
Courgettes - ook lekkerdie hartige taart van laatst (met prei en courgette) is een aanrader
En gevulde courgette!
Waarom zo moeilijk met yoga en pilates en blablabla... Ga je dit 4x in de week doen? Of ga je er verder ook nog andere sporten doen?quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:28 schreef AKnynke het volgende:
ik moet ook weer gaan yoga'en of pilatesen. Want bij mij staat het ook stil/gaat het de verkeerde kant op. Met de scriptie vind ik het moeilijk om gezonde keuzes te maken...
Sorry, aders, door je bloedstroming oid, voormalige personal trainster van Madonna, maar Madonna was eigenwijs of zoquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Je moet niet alles geloven wat je hoort
Ikke? Ja 2! Maar ben kapot en zag de vuilniswagen! (Huh trouwens???)quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:27 schreef j.t het volgende:
En heb je ze???
Goedemorgen trouwens! Heb even asociaal gebruik gemaakt van het feit dat ik nog vakantie heb. Daardoor zit ik nu pas vers uit bed en fris gedoucht achter de computer!
Ik ga nu eerst ontbijten, met een broodje kaas. Meer heb ik niet in huis en daarom zo ook boodschappen doen. Kan ik kwark, yoghurt, muesli etc kopen![]()
Gisteren nog wel 1,5 pakje toast opgegeten met kruidensmeersel en kippesto
Ik volleybal 1x per week en loop 2 a 3 keer per week hard...quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:33 schreef mr_t88 het volgende:
[..]
Waarom zo moeilijk met yoga en pilates en blablabla... Ga je dit 4x in de week doen? Of ga je er verder ook nog andere sporten doen?
Jamaar jij kan je dat permitteren want je bent een rocksterquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:34 schreef -marz- het volgende:
(Hatha) yoga en fitness vond ik echt niet samengaan.
Kan ook komen doordat ik een ontzettend stijve hark ben.. "haha ik kon nauwelijks met gestrekte benen m'n tenen aanraken" --> story of my life.
Oh leuk, PM eens?quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:31 schreef AKnynke het volgende:
Oh en CF: ik ga misschien wel solliciteren op een functie in jouw woonplaats! Spannend!
Ja maar Madonna is echt overtraind, brrr. Die ziet er sowieso akelig uit, net als SJP. Als je ineens na je veertigste keihard aan de krachttraining gaat, word je gewoon akelig pezig.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:33 schreef P.F het volgende:
Sorry, aders, door je bloedstroming oid, voormalige personal trainster van Madonna, maar Madonna was eigenwijs of zo!
Oh wat awesome!quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:29 schreef AKnynke het volgende:
[..]
misschien ga ik wel pgingen doen om te publiceren. maar eens kijken. En het toffe is, m'n onderwerp is hot op het moment en m'n uni gaat een programma opstarten over m'n onderwerp. Phd, here I come!
Laat me raden - waarom pilates doen als je ook KT kunt doen?quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:33 schreef mr_t88 het volgende:
Waarom zo moeilijk met yoga en pilates en blablabla... Ga je dit 4x in de week doen? Of ga je er verder ook nog andere sporten doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |