heel goed, heel goed!quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Oeh niet vergeten, morgen zijn de winkels dicht!
Dus geen smoesjes: heb niks in huis.
Moet je even tegen Nachtwacht zeggen. Ik zeg expres niks, omdat ik vind dat hij zelfstandig moet wordenquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Je snapt toch wel dat als je in een topicserie gaat posten met meer dan duizend delen, dat je dan niet zo moet beginnen als je net binnen komt vallen?quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:52 schreef mr_t88 het volgende:
[..]
Zal het wel even uitleggen:
Spieren verbranden vetten, dus hoe groter jouw spiermassa hoe meer vetten je gaat verbranden. Met andere woorden: de stofwisseling wordt hoger. Het verliezen van spieren is iets wat je dus moet voorkomen. Strenge diëten en te veel cardio zijn de oorzaken van het verlies van spiermassa.
Oh, dat vond ik nou net zo'n mooi smoesje om uit eten te gaan!quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Goed dat je het zegt! Ik moest nog wel even Googlen om erachter te komen om welke feestdag het nou weer gaat.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:36 schreef uniekhoorn het volgende:
in amsterdam niet lijkt mij?quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Er is nog altijd zoiets als www.thuisbezorgd.nl.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Moet je even tegen Nachtwacht zeggen. Ik zeg expres niks, omdat ik vind dat hij zelfstandig moet worden.
Ik denk dat de winkels die normaal op zondag open zijn dat morgen ook wel zijnquote:
Je hebt gelijk... Sorry Messiasquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:35 schreef Goodbye het volgende:
Ik vind dat er best hard werd gereageerd tegen die "Messias". Hoe kan hij weten dat hier zo ongeveer elke week iemand komt die het allemaal beter weet? En naar mijn mening ging het niet op een dwingende toon of respectloos ofzo, maar misschien heb ik een post gemist.
![]()
O: yoghurt met muesli
T: banaan
L: 2 pistoletjes, 1 met rosbief en 1 met filet americain
T: boterham hagelslag en een flinke hand drop (bezig met een essay![]()
D: sperziebonen, salade, beenhammetje
T: nog een stuk fruit
O dat kan toch nietquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:41 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt! Ik moest nog wel even Googlen om erachter te komen om welke feestdag het nou weer gaat.
Niet iedereen is bekend met de manier waarop hier gepost wordt, believe me, daar moet je eerste een paar dagen voor inburgerenquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:43 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Je hebt gelijk... Sorry Messias, kom vooral je tips rondstrooien, hoewel we al best veel weten en de kans dus aanwezig is dat je niets nieuws vertelt. Maar alsnog ben je welkom hier
Ik ben het wel met je eens...quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:47 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Niet iedereen is bekend met de manier waarop hier gepost wordt, believe me, daar moet je eerste een paar dagen voor inburgerenniet negatief bedoeld, by the way!
Je hebt ook mensen die even langs komen en gelijk beginnen over 'dikke zeugen' of 'jullie zijn vast alleen maar dik omdat jullie teveel patat/chips/snoep hebben gegeten'. Maar dat was dit niet, vind ik
Ik ben het met je eens hoor.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:47 schreef Goodbye het volgende:
Niet iedereen is bekend met de manier waarop hier gepost wordt, believe me, daar moet je eerste een paar dagen voor inburgerenniet negatief bedoeld, by the way!
Je hebt ook mensen die even langs komen en gelijk beginnen over 'dikke zeugen' of 'jullie zijn vast alleen maar dik omdat jullie teveel patat/chips/snoep hebben gegeten'. Maar dat was dit niet, vind ik
Meteen weer in de lijnstand?quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
Lekker Nynke!![]()
Ik doe ook een lijstjeNiet ideaal want ik moet nog brood kopen
O: kapje met Nutella
S: Zumba
L: twee sneetjes krentenwegge met boter
T: perziken
T: twee gekookte eitjes met een kapje
D: Griekse salade met souvlakis![]()
T: denk beker melk
Oja kokosmelk is een goeie! Thanks! (ook Maria en Moquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:34 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Groene curry ,met kokosmelk en dan de groentjes en garnalen erin wokken, met rijst erbij. Jammie ik eet ook graag mee
hehe idd, je kunt ook nooit even een uurtje weggaan hierquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:36 schreef Viking84 het volgende:
Noes, ik ga opruimen en ik mis een rel.
Je hebt gelijk, dit is ongeveer 1437 kcal. Komt nog wat bij dus, misschien nootjes of een extra snee broodquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:12 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hier is het ook rotweer!![]()
[..]
Meteen weer in de lijnstand?![]()
Lijstje
O: dubbele boterham pindakaas
T: minikoekje
T: plakje ES cake (had geen zin om uit te leggen dat ik niet wilde) <-- zonde van de calorieen
L: dubbele boterham rookvlees, dubbele kaas
T: appel
T: bouillon
D: rijst met cevapcicis en tomatensaus
T: druiven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |