quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:04 schreef LadyBlack het volgende:
Tip:
Straks op rtl8 een feelgoodfilm: "Under the tuscan sun", met Diane Kruger en een onwijs lekkere Italiaan
Ik wil hem ook zien, maar ik wil ook de geschiedenisquiz en Bloedverwanten zien. En ik houd niet van films op tv, althans niet van films op commerciële zendersquote:Op donderdag 13 mei 2010 20:04 schreef LadyBlack het volgende:
Tip:
Straks op rtl8 een feelgoodfilm: "Under the tuscan sun", met Diane Kruger en een onwijs lekkere Italiaan
En Diane Lane, niet Diane Krugerquote:Op donderdag 13 mei 2010 20:04 schreef LadyBlack het volgende:
Tip:
Oeh, die wil ik wel even lekker hubba, hubba'enquote:Op donderdag 13 mei 2010 20:19 schreef Viking84 het volgende:
Is dit trouwens de onwijs lekkere Italiaan?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:22 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Oeh, die wil ik wel even lekker hubba, hubba'en
Oh oepsquote:
Damn right!quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:19 schreef Viking84 het volgende:
Is dit trouwens de onwijs lekkere Italiaan?
[ afbeelding ]
Waar ga je heen? En dank je!quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:26 schreef Goodbye het volgende:![]()
Ik heb helemaal last van inpak stressEn ik kan maar zo weinig mee
Naar een Landal huisjequote:Op donderdag 13 mei 2010 20:45 schreef anna82 het volgende:
[..]
Waar ga je heen? En dank je!
Ik had wel zin in feelgood met een lekkere italiaan, maar de man des huizes heeft net zijn band geplakt (eerste keer in zijn leven) en zit daardoor in een stoere-mannen-actie-film-modus, dus daar gaan wij naar kijken!
Jaaaaaahquote:Op donderdag 13 mei 2010 20:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh wat grappig, die film is met Christina en Addison..
Heb ik twee zoenende vrouwen gemist?quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:54 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
JaaaaaahIk moest zo lachen toen ik ze zag zoenen, want ik zag ze echt nog als Christina en Addison inderdaad!
quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:45 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik had wel zin in feelgood met een lekkere italiaan, maar de man des huizes heeft net zijn band geplakt (eerste keer in zijn leven) en zit daardoor in een stoere-mannen-actie-film-modus, dus daar gaan wij naar kijken!
quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:45 schreef anna82 het volgende:
[..]
Nou, dat was een uitzending die je niet hoeft te zien... Wat simplistischquote:Op donderdag 13 mei 2010 21:12 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Nl3 is niet zo opzienbarend. Vind ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |