Ik ook. Met een duitse, het liefst. Het is al zo lang geleden!quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:46 schreef loveli het volgende:
En ik wil ook wel weer zoenen met een lekkere vent.
Vier keer op rij.
nou gelukkig maar dat ik je dan niet heel enthousiast gedag ben gaan zeggenquote:
ik ben net wakker en dacht om wat voor reden dan ook dat je Viking was en je met je Duitse huisgenote wilde zoenen...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:21 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik ook. Met een duitse, het liefst. Het is al zo lang geleden!
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:05 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Goedemorgen.
Wat naar Anna.![]()
Voel je je er vandaag al wat minder naar onder?
Heb je je vader of zijn vrouw nu al gesproken?
De Telegraaf.![]()
Ik kan me wel voorstellen dat je als journalist even met dat jongetje praat als je hem toevallig aan de lijn krijgt, maar zoiets ga je dan toch niet publiceren.
Dan de arts die zijn telefoon doorgeeft.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:16 schreef MevrouwPuff het volgende:
Goedemorgen! De lucht is blauw en over een uur ga ik op weg naar de faculteit![]()
[..]
Daar geloof ik niet in in dit geval. Rotzakken zijn het.
dat ook.. vind sowieso dat ze daar best veel pers toelatenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:28 schreef loveli het volgende:
[..]
Dan de arts die zijn telefoon doorgeeft.
En veel andere mensen die er niets te zoeken hebben, zoals de zoon van Khadaffi. Die zou ik dus ook echt niet aan m'n bed hoeven.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat ook.. vind sowieso dat ze daar best veel pers toelaten
Dat is ook idioot, al kan ik me ook wel voorstellen dat mevrouw zich voorstelde als familie aan de arts.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:28 schreef loveli het volgende:
[..]
Dan de arts die zijn telefoon doorgeeft.
Dat is toch een groot voetballer?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:32 schreef loveli het volgende:
[..]
En veel andere mensen die er niets te zoeken hebben, zoals de zoon van Khadaffi. Die zou ik dus ook echt niet aan m'n bed hoeven.
Dank je VWM, en de rest natuurlijk! Ik baal er nog wel een beetje van, ook omdat ik denk dat ik het had kunnen voorkomen en dus de schuldige ben. Tegen alle rationele argumenten in, voelt het alsof ik het feest verpest heb.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:05 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Goedemorgen.
Wat naar Anna.![]()
Voel je je er vandaag al wat minder naar onder?
Heb je je vader of zijn vrouw nu al gesproken?
De Telegraaf.![]()
Ik kan me wel voorstellen dat je als journalist even met dat jongetje praat als je hem toevallig aan de lijn krijgt, maar zoiets ga je dan toch niet publiceren.
Wat yvonne in dat andere topic zegt, is wel waar; 't is daar een beetje de cultuur (i.i.g. in het Midden-Oosten). Evenals veel camera's aan het bed. Misschien ook om aan de wereld te laten zien dat ze écht goed voor hem zorgen, Libië is tenslotte niet een heel goed bekendstaand landquote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:32 schreef loveli het volgende:
[..]
En veel andere mensen die er niets te zoeken hebben, zoals de zoon van Khadaffi. Die zou ik dus ook echt niet aan m'n bed hoeven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net boodschappen wezen doen en ik zag gedroogde abrikozen liggenzeker niet gezond he?
Begin juni weer. Tenzij hij me verrast en hier is voor de diploma-uitreiking. Oh, dat is ook begin juni. Begin juni, dus!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:57 schreef anna82 het volgende:
[..]
ik ben net wakker en dacht om wat voor reden dan ook dat je Viking was en je met je Duitse huisgenote wilde zoenen...![]()
Wanneer zien jullie elkaar weer?
opzich 'prima' allemaal, maar het feit dat de familie om rust en respect heeft gevraagd, wat dus inhoudt: geen pers, en geen camera's MEER, dat zal toch ook wel naar de artsen toe gecommuniceerd zijn?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:51 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat yvonne in dat andere topic zegt, is wel waar; 't is daar een beetje de cultuur (i.i.g. in het Midden-Oosten). Evenals veel camera's aan het bed. Misschien ook om aan de wereld te laten zien dat ze écht goed voor hem zorgen, Libië is tenslotte niet een heel goed bekendstaand land
Anna, waar haal je dat nou weer vandaan, joh? Dat soort dingen moet je niet denken, simpelweg omdat het nergens op slaat!
Anna! Niet zo'n zorgen maken hoor. Wat ik ervan begrijp heb jij het hartstikke goed gedaan. Als ik eerlijk ben vind ik het eerder vreemd dat jullie geen bedankjes krijgen en niet op de hoogte werden gehouden.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:43 schreef anna82 het volgende:
[..]
Dank je VWM, en de rest natuurlijk! Ik baal er nog wel een beetje van, ook omdat ik denk dat ik het had kunnen voorkomen en dus de schuldige ben. Tegen alle rationele argumenten in, voelt het alsof ik het feest verpest heb.
We zijn gisterochtend op de koffie geweest bij het nieuwbakken echtpaar, maar het is verder niet meer besproken. Ook geen bedankjes voor de inzet van de kinderen (mijn broertje was bv de chauffeur), maar misschien is dat ook niet gebruikelijk! Mixed feelings dus
En de Telegraaf is de naam krant niet waardig. Wij waren in Spanje toen dat verhaal rond het vermoorde meisje Millie speelde en voor het nieuws waren wij afhankelijk van de Telegraaf. Ik vond de berichtgeving daarover letterlijk misselijkmakend.![]()
Ik kan me niet voorstellen dat een 9 jarig jongetje weet wie Khadaffi is. Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:32 schreef loveli het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:53 schreef Sarabi het volgende:
Zelfde probleem als Ewelina (wanneer trek ik zo'n jurk aan.....)Op je kamer (of waar je foto genomen is), want dan past je jurk perfect bij je behangSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net boodschappen wezen doen en ik zag gedroogde abrikozen liggenzeker niet gezond he?
![]()
Gedroogde abrikozen vallen best mee, en ze zijn nog eens goed voor andere dingen![]()
Dat is wel het modelquote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:56 schreef Perruche het volgende:
[..]Sarabi, het is een leuke jurk maar zit 'ie niet een beetje te strak?
Haha, maar je houdt je adem (of je buik) in, dat zie ik meteen! Dat doe ik namelijk zelf ook altijd.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:58 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is wel het model
Alleen hoor ik de rok iets verder naar beneden te trekken (dan zitten er geen rimpels in de stof) maar het was maar even voor een foto
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:53 schreef Sarabi het volgende:
Zelfde probleem als Ewelina (wanneer trek ik zo'n jurk aan.....)Gedroogd, dus minder vocht en evenveel suiker als een gewone abrikoos. Niet per se ongezond, maar geen bak van leegeten. Vaak zijn gedroogde abrikozen gezwaveld voor de houdbaarheid, da's ook weer minder gezond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net boodschappen wezen doen en ik zag gedroogde abrikozen liggenzeker niet gezond he?
Jurkje: als je je vriend bij je hebt om op je curves te passen. Of als je alleen met je vriend bent.crap in = crap out
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |