SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Is het al half 12?Koop eens een klok, of computer ofzo.. tsssssssssssssskSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, het is 22.11Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Is het al half 12?Hop hop naar De Tapperij!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:
Ik had vroeger altijd relaties, maar nu sinds 4 jaar nooit meer. Kom nooit verder dan scharrels of hoogstens een vriendje voor 3 maandenquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:58 schreef LadyBlack het volgende:
Nee joh, dat zei ik ook niet, en dat bedoelde ik ook niet!
Maar sommige mensen hebben gewoon altijd relaties, en andere mensen niet. Vind het altijd zo wonderlijk, ik kan me er niks bij voorstellen namelijkIk zal wel een kind van mn moeder zijn, die is zo'n 20 jaar single geweest!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:13 schreef Syrena het volgende:
Hallo, ik ben de eerste in de rij als er sex uitgedeeld gaat worden ja![]()
Ik moet straks in KPD gaan kijken hoe 'n pielemoos er ook alweer uitzietLaat staan dat ik nog weet wat ik er mee moet doen.
Ik denk dat ik sowieso goed aangeschoten moet zijn. Anders denk ik teveel na
Of heel erg verliefdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat ben ik al heueueueueuel lang niet meer geweestquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |