Ze heeft al die jaren moeilijk lopen doen zodat ze nu een boek kon schrijven.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:57 schreef tong80 het volgende:
Wat een kutwijf. Dan verbaast ze zich erover dat haar mannen weglopen.
En ze heeft er nog een kind aan overgehouden ook. Lijkt me in haar geval een win-win situatie.quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:02 schreef pberends het volgende:
[..]
Ze heeft al die jaren moeilijk lopen doen zodat ze nu een boek kon schrijven.
Dat hij zonder sneetjes brood waarschijnlijk half dood was.quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:03 schreef pberends het volgende:
Jan Smit morgen... wtf heeft hij nu weer te melden?
Helemaal niets.quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:03 schreef pberends het volgende:
Jan Smit morgen... wtf heeft hij nu weer te melden?
Das ook de enige reden waarom ze er zat. Die maatschappelijke frustratie boeit haar weinig. Ik vond haar totaal niet overtuigend.quote:
Ik snap het ook niet waarom men constant BN'ers uitnodigt die even in Afghanistan geweest zijn. Het is net of ze op een andere planeet zijn geweest. WTF hebben ze te melden.quote:
Dat lijk me iets overdreven, voor 8 minuutjes slap lullen (ter vergelijking: René van der Gijp schijnt bij Voetbal International 1000 euro per uitzending van anderhalf uur te krijgen).quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:08 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat zal wel richting de 5k per uitzending lopen.
Voor 1k ga je toch niet vrijwillig naar dat gezeik van die mevrouw luisteren?quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:40 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Dat lijk me iets overdreven, voor 8 minuutjes slap lullen (ter vergelijking: René van der Gijp schijnt bij Voetbal International 1000 euro per uitzending van anderhalf uur te krijgen).
Dat is zijn taak als minister-president, niet als CDA-er.quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:43 schreef Q.E.D. het volgende:
Geen campagne voeren... En ondertussen zit Balkenende de hele dag met z'n kop op tv om te vertellen hoe erg hij het vindt.
CDA-hypocrieten.
Ja, ok een persconferentie. Maar niet dat je bij de actualiteitenprogramma's gaat zitten omdat je daar toevallig een afspraak had vanwege politieke redenen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:48 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Dat is zijn taak als minister-president, niet als CDA-er.
Yup. Maar heeft wel verstand van zaken.quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:23 schreef Q.E.D. het volgende:
Ja, die Baksteen komt altijd opdraven als het gaat om kisten die uit de hemel vallen.
100 dode Chinezen... dat is op 1 miljard Chinezen even erg als 2 doden bij een verkeersongeluk op de A4.quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:52 schreef HaagsPietje het volgende:
alsof het minder erg was geweest als het om italianen, chinezen of noren ging....
nationalisme
Je snapt het niet he?quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:43 schreef Q.E.D. het volgende:
Geen campagne voeren... En ondertussen zit Balkenende de hele dag met z'n kop op tv om te vertellen hoe erg hij het vindt.
CDA-hypocrieten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |